Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2020-12-28
Og³oszenie nr 772205-N-2020 z dnia 2020-12-28 r.
Budowa kanalizacji sanitarnej w S³opnicach.
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania: Nie
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych: Nie
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 183 326 200
faks: 183 326 018
e-mail: gmina@slopnice.pl
www: www.slopnice.pl
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL): Tak, http://bip.malopolska.pl/ugslopnice/Article/id,54556.html
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, http://bip.malopolska.pl/ugslopnice/Article/id,54556.html
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: w formie papierowej osobi¶cie, za po¶rednictwem operatora pocztowego lub pos³añca.
Adres: Urz±d Gminy S³opnice, 34-615 S³opnice 911, pokój nr 4 (sekretariat)
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: IGK.271.15.2020
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci: Tak
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: 2
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:
Zamówienie sk³ada siê z dwóch czê¶ci. Zadanie nr 1 – Budowa kanalizacji sanitarnej w S³opnicach w osiedlach Pod Mogielic± – etap II i Zadanie nr 2 – Budowa kanalizacji sanitarnej w so³ectwie Granice w miejscowo¶ci S³opnice.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej na terenie gminy S³opnice, wykonanie inwentaryzacji powykonawczej. Szczegó³owy zakres robót okre¶lony zosta³ w za³±czniku nr 2 do SIWZ.
II.5) G³ówny kod CPV: 45.23.13.00
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Okre¶lenie warunków: O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce posiadania uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania. Ocena spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu bêdzie dokonana na zasadzie spe³nia/nie spe³nia.
Na potwierdzanie spe³niania ww. warunku Wykonawca przed³o¿y o¶wiadczenie z art. 22 ust. 1b ustawy Pzp.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu bêdzie dokonana na zasadzie spe³nia/nie spe³nia.
Na potwierdzanie spe³niania ww. warunku Wykonawca przed³o¿y o¶wiadczenie z art. 22 ust. 1b ustawy Pzp oraz na wezwanie Zamawiaj±cego op³acon± polisê, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia.
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce dysponowania odpowiednim potencja³em technicznym. Ocena spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu bêdzie dokonana na zasadzie spe³nia/nie spe³nia.
Na potwierdzanie spe³niania ww. warunku Wykonawca przed³o¿y o¶wiadczenie z art. 22 ust. 1b ustawy Pzp oraz przed³o¿y na wezwanie Zamawiaj±cego wykaz narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu i urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacj± o podstawie dysponowania tymi zasobami. Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony dla Zadania nr 1 i 2, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada minimum 2 koparki g±sienicowe dla ka¿dego zadania. W przypadku z³o¿enia oferty dla obu zadañ Wykonawca winien wykazaæ, ze dysponuje minimum 2 koparkami g±sienicowymi dla Zadania nr 1 i minimum 2 koparkami g±sienicowymi dla Zadania nr 2, przy czym nie mog± to byæ te same koparki dla obu zadañ.
- Wiedza i do¶wiadczenie.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce posiadania wiedzy i do¶wiadczenia. Ocena spe³niania warunków udzia³u
w postêpowaniu bêdzie dokonana na zasadzie spe³nia/nie spe³nia.
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony dla zadania nr 1 i 2, je¶li Wykonawca w przed³o¿onym na wezwanie Zamawiaj±cego wykazie robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy roboty te zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone, wyka¿e:
- co najmniej jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na budowie b±d¼ rozbudowie sieci kanalizacji sanitarnej o warto¶ci minimum 300.000,00 z³otych brutto - dla zadania nr 1,
- co najmniej jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na budowie b±d¼ rozbudowie kanalizacji sanitarnej o warto¶ci minimum 300.000,00 z³otych brutto - dla zadania nr 2.
W przypadku z³o¿enia oferty dla obu zadañ Wykonawca winien wykazaæ, ze dysponuje co najmniej jedn± robot± o której mowa powy¿ej dla Zadania nr 1 oraz co najmniej jedn± robot± o której mowa powy¿ej dla Zadania nr 2, przy czym nie mo¿e to byæ ta sama robota dla obu zadañ.
- Osoby zdolne do wykonania zamówienia.
Opis sposobu dokonywania oceny spe³nienia tego warunku:
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu bêdzie dokonana na zasadzie spe³nia/nie spe³nia.
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¶li Wykonawca przed³o¿y na wezwanie Zamawiaj±cego o¶wiadczenie, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ.
W sytuacji, gdy Wykonawca polegaj±c na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy Pzp., bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami w stopniu umo¿liwiaj±cym nale¿yte wykonanie zamówienia publicznego, Zamawiaj±cy w celu oceny, czy stosunek ³±cz±cy Wykonawcê z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostêp do ich zasobów, mo¿e ¿±daæ dokumentów, które okre¶laj± w szczególno¶ci: zakres i sposób wykorzystania dostêpnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu oraz zakres i okres udzia³u innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Nie
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Nie
III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW, SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
a) wykaz narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu i urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacj± o podstawie dysponowania tymi zasobami (zgodnie z za³±cznikiem nr 6 do SIWZ),
b) o¶wiadczenie, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ (zgodnie z za³±cznikiem nr 7 do SIWZ),
c) op³acon± polisê, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia,
d) wykaz wykonanych robót budowlanych (zgodnie z za³±cznikiem nr 9 do SIWZ),
e) wykaz czê¶ci zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyæ podwykonawcom wraz ze wskazaniem ich nazw (je¿eli dotyczy - za³±cznik zewnêtrzny).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Nie dotyczy
III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium: Tak
Wadium dla zadania nr 1 wynosi 20 000 z³otych, dla zadania nr 2 wynosi 20 000 z³otych. £±cznie wadium wynosi 40 000 z³otych.
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej: brak danych
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej: brak danych
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Wyd³u¿enie okresu gwarancji w stosunku do wymaganego okresu gwarancji: | 40,00 |
Cena: | 60,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
W zwi±zku z art. 144 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmiany umowy w formie aneksu w nastêpuj±cych przypadkach:
a) Zmiany danych teleadresowych, zmiany osób reprezentuj±cych firmê (Zamawiaj±cego, Wykonawcê), zmiany kluczowych specjalistów (kieruj±cych robotami) wskazanych w umowie na inne legitymuj±ce siê co najmniej równowa¿nymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane – na wniosek Zamawiaj±cego lub Wykonawcy, przy czym zmiana na wniosek Wnioskodawcy jest dopuszczalna pod warunkiem wyra¿enia zgody przez Zamawiaj±cego.
b) Zmian podwykonawcy, przy pomocy, którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy – na wniosek Wykonawcy, przy czym zmiana jest dopuszczalna pod warunkiem wyra¿enia zgody przez Zamawiaj±cego.
c) Rozszerzenia zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy – na wniosek Wykonawcy, przy czym zmiana jest dopuszczalna pod warunkiem wyra¿enia zgody przez Zamawiaj±cego.
d) Zmiany terminu wykonania umowy o czas opó¼nienia realizacji przedmiotu umowy, je¿eli takie opó¼nienie wyst±pi i bêdzie mia³o wp³yw na wykonanie przedmiotu umowy, w sytuacji:
- wstrzymania (zawieszenia) realizacji przedmiotu umowy (w czê¶ci, w ca³o¶ci) na ¿±danie Zamawiaj±cego z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy i obiektywnie uzasadnionych na okres trwaj±cy ³±cznie ponad 48 godzin,
- zmian w dokumentacji dot. przedmiotu umowy dokonanych na wniosek Zamawiaj±cego,
- wyst±pienia si³y wy¿szej uniemo¿liwiaj±cej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami,
- niedopuszczenia do realizacji przedmiotu umowy (w czê¶ci w ca³o¶ci) b±d¼ wstrzymania (zawieszenia) realizacji przedmiotu umowy (w czê¶ci w ca³o¶ci) przez uprawniony organ z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy.
e) Zmiany co do sposobu i warunków realizacji przedmiotu umowy w sytuacji:
- konieczno¶ci zapewnienia bezpieczeñstwa lub zapobie¿enia awarii,
- konieczno¶ci realizacji jakiejkolwiek czê¶ci przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych/technologicznych ni¿ wskazane w specyfikacjach czy dokumentacji technicznej, w przypadku gdyby zastosowanie przewidzianych rozwi±zañ grozi³o niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy,
- konieczno¶ci zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych ze wzglêdu na zmiany obowi±zuj±cego prawa,
- wyst±pienia si³y wy¿szej uniemo¿liwiaj±cej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami.
f) Zmiany zakresu przedmiotu umowy w sytuacji:
- zaistnienia niemo¿liwych do wcze¶niejszego przewidzenia i niezale¿nych od stron okoliczno¶ci powoduj±cych niecelowo¶æ, zbêdno¶æ czy bezzasadno¶æ realizacji poszczególnych elementów przedmiotu umowy z punktu widzenia Zamawiaj±cego, przy jednoczesnym obni¿eniu wynagrodzenia umownego o warto¶æ niezrealizowanych elementów przedmiotu umowy,
- wyst±pienia sytuacji braku mo¿liwo¶ci realizacji poszczególnych elementów przedmiotu umowy przyjêtych w opisie przedmiotu zamówienia z uwagi na protesty mieszkañców czy protesty spo³eczne, uwarunkowania techniczne czy okoliczno¶ci formalno-prawne, przy jednoczesnym obni¿eniu wynagrodzenia umownego o warto¶æ niezrealizowanych elementów przedmiotu umowy.
g) Zmiany umowy, co do zakresu robót, które Wykonawca mo¿e powierzyæ podwykonawcy do realizacji – na wniosek Wykonawcy (lub Zamawiaj±cego).
h) Zmiany sposobu p³atno¶ci w szczególno¶ci mo¿liwo¶ci wprowadzenia faktury przej¶ciowej /mo¿liwo¶ci odbioru czê¶ciowego robót/ lub zmiany ilo¶ci faktur przej¶ciowych /ilo¶ci odbiorów czê¶ciowych robót/ – z wy³±cznej inicjatywy Zamawiaj±cego.
i) Zmiany rozliczenia zamówienia na inny ni¿ podany w projekcie umowy – z wy³±cznej inicjatywy Zamawiaj±cego.
j) Zmian przewidzianych w ustawie Prawo zamówieñ publicznych (t.j.Dz.U.2019.1843 ze zm.) oraz Ustawie z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwi±zaniach zwi±zanych z zapobieganiem, przeciwdzia³aniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zaka¼nych oraz wywo³anych nimi sytuacji kryzysowych (Dz.U.2020.374 ze zm.).
Zmiany do umowy mo¿e inicjowaæ zarówno Zamawiaj±cy jak i Wykonawca, sk³adaj±c pisemny wniosek do drugiej strony, zawieraj±cy w szczególno¶ci opis zmiany i jej uzasadnienie.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 21.01.2021, godzina: 12:00
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem): Nie
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu: polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIKI
Nazwa: Budowa kanalizacji sanitarnej w S³opnicach w osiedlach Pod Mogielic± – etap II
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej na terenie gminy S³opnice, wykonanie inwentaryzacji powykonawczej. Szczegó³owy zakres robót okre¶lony zosta³ w za³±czniku nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45231300-8
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakoñczenia: 30.11.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Wyd³u¿enie okresu gwarancji w stosunku do wymaganego okresu gwarancji: | 40,00 |
Cena: | 60,00 |
Nazwa: Budowa kanalizacji sanitarnej w so³ectwie Granice w miejscowo¶ci S³opnice.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej na terenie gminy S³opnice, wykonanie inwentaryzacji powykonawczej. Szczegó³owy zakres robót okre¶lony zosta³ w za³±czniku nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45231300-8
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakoñczenia: 31.10.2022
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Wyd³u¿enie okresu gwarancji w stosunku do wymaganego okresu gwarancji: | 40,00 |
Cena: | 60,00 |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja ¼róde³ ciep³a w budynkach u¿yteczno¶ci publicznej
- Budowa przystanku autobusowego przy DW939 w Zbytkowie
- "Budowa przy³±czy wodoci±gowych w miejscowo¶ci ¯ó³wino w Gminie Wolin"
- Budowa zbiornika retencyjnego w Po¶wiêtnem
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekê, Dzia³ Rehabilitacji i Pracowniê Endoskopii"
- Sieæ kanalizacji sanitarnej z przy³±czami oraz wyposa¿enie hydroforni sieciowej w miejscowo¶ci Pasternik gmina Gromadka
wiêcej: Roboty budowlane w zakresie budowy wodoci±gów i ruroci±gów do odprowadzania ¶cieków »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.