eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DębowiecDobudowa wraz z modernizacją oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Dębowiec

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-28



Ogłoszenie nr 772255-N-2020 z dnia 2020-12-28 r.

Urząd Gminy Dębowiec:

Dobudowa wraz z modernizacją oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Dębowiec

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

Nazwa projektu lub programu: Dobudowa wraz z modernizacją oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Dębowiec
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Dębowiec, krajowy numer identyfikacyjny 53875100000000, Dębowiec 101, 38-220 Dębowiec, woj. podkarpackie, państwo Polska

telefon: 134 413 730
faks: 134 413 028
e-mail: debowiecug@pro.onet.pl
www: www.debowiec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dobudowa wraz z modernizacją oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Dębowiec

Numer referencyjny: RG 271.12.2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zadanie realizowane jest ze środków Funduszu Przeciwdziałania COVID-19 w ramach Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych pod nazwą: „Dobudowa wraz z modernizacją oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Dębowiec”. Nazwy zadań inwestycyjnych:
1) „Budowa oświetlenia drogowego wzdłuż drogi gminnej „Na Wickowskich” dz. nr ewid. 2261 w miejscowości Dębowiec”.
2) „Oświetlenie uliczne wzdłuż drogi Zapłotniej nr 113271 R w miejscowości Dębowiec”.
3) „Budowa oświetlenia drogowego wzdłuż drogi gminnej nr 2241 „Na Kozaczkę” w miejscowości Dębowiec”.
4) „Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Folusz gm. Dębowiec”.
5) „Dobudowa oświetlenia ulicznego w obrębie działki nr ewid. 1943 i 1928 w Zarzeczu, Gmina Dębowiec”.
6) Dobudowa oświetlenia ulicznego w obrębie działki nr ewid. 1974, 1938, 1937 w Zarzeczu, Gmina Dębowiec”.
7) „Budowa napowietrznej linii oświetlenia drogowego drogi gminnej w obrębie dz. nr ewid. 212 w miejscowości Radość, Gmina Dębowiec”.
8) „Budowa oświetlenia ulicznego w obrębie działki nr ewid. 466 w Woli Cieklińskiej gm. Dębowiec”.

Łączna wartość zamówienia 8 zadań inwestycyjnych wyżej wymienionych nie przekracza kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP. Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 części.
Podział na części oznacza, że Wykonawcy mogą złożyć swoje oferty na dowolnie wybrane części.
1. Opis przedmiotu zamówienia dla części (1) „Budowa oświetlenia drogowego wzdłuż drogi gminnej „Na Wickowskich” dz. nr ewid. 2261 w miejscowości Dębowiec”.
W zakresie prac przewidzianych do realizacji części (1) przewidziano wykonanie linii oświetleniowej kablowej ( w ziemi) o długości ok. 314 m, montaż 6 sztuk słupów i 6 sztuk lamp oświetleniowych z oprawami, wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. Całość robót została określona w dokumentacji projektowej i przedmiarze robót .
2. Opis przedmiotu zamówienia dla części (2) „Oświetlenie uliczne wzdłuż drogi „Zapłotniej” nr 113271 R w miejscowości Dębowiec”.
W zakresie prac przewidzianych do realizacji części (2) przewidziano wykonanie linii napowietrznej o długości ok. 792 m oraz linii kablowej (w ziemi) o długości ok. 382 m, montaż 32 sztuk słupów, montaż 33 sztuk lamp oświetleniowych z oprawami, wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. Zamawiający część robót wykonał w pierwszym etapie. Całość robót została określona w dokumentacji projektowej i przedmiarze robót.
3.Opis przedmiotu zamówienia dla części (3) „Budowa oświetlenia drogowego wzdłuż drogi gminnej nr 2241 „Na Kozaczkę” w miejscowości Dębowiec”.
W zakresie prac przewidzianych do realizacji części (3) przewidziano wykonanie linii kablowej (w ziemi) o długości ok. 264 m, montaż 5 sztuk słupów, montaż 5 sztuk lamp oświetleniowych z oprawami, wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. Całość robót została określona w dokumentacji projektowej i przedmiarze robót.
4. Opis przedmiotu zamówienia dla części (4) „Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Folusz gm. Dębowiec”.
W zakresie prac przewidzianych do realizacji części (4) przewidziano wykonanie linii oświetleniowej kablowej (w ziemi) o długości ok. 93 m, montaż 2 sztuk słupów, montaż 3 sztuk lamp oświetleniowych z oprawami, wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. Zamawiający część robót wykonał w pierwszym etapie. Całość robót została określona w dokumentacji projektowej i przedmiarze robót.
5. Opis przedmiotu zamówienia dla części (5) „Dobudowa oświetlenia ulicznego w obrębie działki nr ewid. 1943 i 1928 w Zarzeczu, Gmina Dębowiec”.
W zakresie prac przewidzianych do realizacji części (5) przewidziano wykonanie linii kablowej (w ziemi) o długości ok. 1164 m, montaż 20 sztuk słupów, montaż 21 sztuk lamp oświetleniowych z oprawami, wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. Całość robót została określona w dokumentacji projektowej i przedmiarze robót.


6. Opis przedmiotu zamówienia dla części (6) „Dobudowa oświetlenia ulicznego w obrębie działki nr ewid. 1974, 1938, 1937 w Zarzeczu, Gmina Dębowiec”.
W zakresie prac przewidzianych do realizacji części (6) przewidziano wykonanie linii kablowej (w ziemi) o długości ok. 301 m, montaż 5 sztuk słupów, montaż 5 sztuk lamp oświetleniowych z oprawami , wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. Całość robót została określona w dokumentacji projektowej i przedmiarze robót.
7. Opis przedmiotu zamówienia dla części (7) „Budowa napowietrznej linii oświetlenia drogowego drogi gminnej w obrębie dz. nr ewid. 212 w miejscowości Radość, Gmina Dębowiec”.
W zakresie prac przewidzianych do realizacji części (7) przewidziano wykonanie linii oświetleniowej napowietrznej o łącznej długości ok. 317 m, montaż 7 sztuk słupów, montaż 4 sztuk lamp z oprawami, wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. Zamawiający część robót wykonał w pierwszym etapie. Całość robót została określona w dokumentacji projektowej i przedmiarze robót.
8. Opis przedmiotu zamówienia dla części (8) „Budowa oświetlenia ulicznego w obrębie działki nr ewid. 466 w Woli Cieklińskiej gm. Dębowiec”.
W zakresie prac przewidzianych do realizacji części (8) przewidziano wykonanie linii oświetleniowej napowietrznej o łącznej długości ok. 295 m oraz linii kablowej (w ziemi) o długości ok. 75 m, montaż 7 sztuk słupów, montaż 5 sztuk lamp oświetleniowych z oprawami, wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. Całość robót została określona w dokumentacji projektowej i przedmiarze robót.
Pełny zakres robót został określony został w dokumentacji tj. przedmiarach robót, STWIORB, które stanowią załącznik nr 5 do SIWZ.


II.5) Główny kod CPV: 45.31.00.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 30.09.2021

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: Zamawiający nie określa żadnych warunków w tym zakresie

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: Wykonawca winien posiadać środki finansowe lub posiadać zdolność kredytową
w wysokości co najmniej 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).
W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, wystawioną nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy. W przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną, dokumenty może przedłożyć Wykonawca/cy spełniający niniejszy warunek. W przypadku składania przez Wykonawcę oferty tylko na jedną część zdolność kredytowa Wykonawcy na kwotę minimum 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).
Wykonawca winien posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (w przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną, dokumenty może przedłożyć Wykonawca/cy spełniający niniejszy warunek). W przypadku składania przez Wykonawcę oferty tylko na jedną część ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej Wykonawcy na kwotę minimum 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).


III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem w wykonaniu (zakończeniu)
w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 zamówienia polegającego na wykonaniu robót budowlanych budowy oświetlenia, o wartości robót co najmniej 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). W przypadku składania przez Wykonawcę oferty tylko na jedną część wartość robót Wykonawcy na kwotę minimum 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).
W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz minimum 1 wykonanej roboty budowlanej budowy oświetlenia, o wartości zamówienia co najmniej 50.000,00 zł brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz dowody określające, czy roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia Zamawiający dopuszcza składanie dokumentów wspólnych lub odnoszących się tylko do Wykonawcy spełniającego niniejszy warunek udziału w postępowaniu). W przypadku składania przez Wykonawcę oferty tylko na jedną część wartość robót Wykonawcy na kwotę minimum 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).


Wykonawca musi wskazać osoby, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia, legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi, (uprawnieniami, doświadczeniem
i wykształceniem) odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć oświadczenie o zobowiązaniu osoby lub posiadaniu osoby z wymaganymi kwalifikacjami zawodowymi, (kierownik budowy w branży elektrycznej sieci i urządzenia, posiadający co najmniej 5-letni staż na stanowisku kierownika budowy lub równoważne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w specjalności i zakresie pozwalającym na wykonanie niniejszego zamówienia).


Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
9. Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:
a) Wykazu przynajmniej jednej roboty budowlanej polegającej na remoncie, budowie bądź przebudowie drogi, o wartości zamówienia co najmniej 50.000,00 zł brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) brutto wraz z podaniem, wartości, daty, miejsca robót, na rzecz których zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy robota została wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy robota została wykonana prawidłowo, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje, poświadczenia bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego robota była wykonywana, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty (protokół odbioru). W przypadku składania przez Wykonawcę oferty tylko na jedną część wartość robót Wykonawcy na kwotę minimum 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).
b) Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert, w wysokości nie mniejszej niż 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). W przypadku składania przez Wykonawcę oferty tylko na jedną część zdolność kredytowa Wykonawcy na kwotę minimum 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).
c) Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. W przypadku składania przez Wykonawcę oferty tylko na jedną część ubezpieczenie Wykonawcy na kwotę minimum 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).
d) Oświadczenie o zobowiązaniu osoby lub posiadaniu osoby z wymaganymi kwalifikacjami zawodowymi, lub kserokopia uprawnień kierownika budowy; (kierownik budowy w branży elektrycznej sieci i urządzenia, posiadający co najmniej pięcioletni staż na stanowisku kierownika budowy lub uprawnienia równoważne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w specjalności i zakresie pozwalającym na wykonanie niniejszego zamówienia).
e) „Oświadczenie Wykonawcy” o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne.
f) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
g) Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert , lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi od¬setkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
okres gwarancji:40,00
cena:60,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiany niniejszej umowy mogą nastąpić w przypadkach wskazanych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz z uwzględnieniem art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych także w następujących przypadkach:
a. zmiany w dokumentacji projektowej, w tym wystąpienia rozwiązań zamiennych w stosunku do projektowanych w dokumentacji projektowej - zmiana może powodować zarówno zmianę terminu realizacji umowy jak i sposobu i zakresu wykonania robót,
b. zmiany terminu rozpoczęcia oraz zakończenia robót w sytuacji gdy wystąpiły okoliczności powodujące, że wykonanie zamówienia nie jest możliwe do wykonania w terminie, o którym mowa w § 2 z uwagi na np. warunki techniczne, organizacyjne robót o czas proporcjonalny do wstrzymania robót,
c. wstrzymania prac z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, o czas proporcjonalny do wstrzymania robót,
d. zmiany terminu zakończenia robót w przypadku wystąpienia zdarzeń o charakterze siły wyższej takich jak: klęski żywiołowe ( powódź, pożar, trzęsienie ziemi itp.), długotrwale utrzymujące się niesprzyjające warunki atmosferyczne, działania wojenne, strajki niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, które uniemożliwiają lub istotnie utrudniają wykonanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których Wykonawca lub Zamawiający nie mogli przewidzieć i którym nie mogli. Przedłużenie terminu wykonania robót następuje o czas obejmujący ilość dni niewykonania robót z wyżej wymienionych przyczyn,
e. ograniczenia zakresu przedmiotu zamówienia związanego z zaniechaniem wykonania robót, zamianą robót lub zmniejszeniem ilości robót będących przedmiotem zamówienia – tym przypadku wynagrodzenie wykonawcy zostanie odpowiednio pomniejszone, przy uwzględnieniu cen wskazanych w kosztorysie ofertowym przedłożonym przez Wykonawcę w dniu przekazania placu budowy,
f. zaistnienie okoliczności będących następstwem działania organów administracji lub innych podmiotów, w szczególności brak właściwych i wymaganych prawem opinii, uzgodnień, zgód, postanowień i decyzji administracyjnych niezbędnych do realizacji zadania,
g. wystąpienia udokumentowanych przez Wykonawcę, niezawinionych przez niego opóźnień w dostawie materiałów, urządzeń,
h. wystąpienia kolizji z niezinwentaryzowaną infrastrukturą zakrytą uniemożliwiającą wykonanie robót zasadniczych,
i. zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy,
j. koniecznością wykonania zamówień powiązanych lub robót dodatkowych, których udzielenie i wykonanie stało się konieczne lub celowe i które mają wpływ na termin realizacji niniejszego zamówienia - zmiana może powodować zarówno zmianę terminu realizacji umowy (bądź poszczególnych odcinków) jak i sposobu i zakresu wykonania robót,
k. wystąpieniem okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć pomimo zachowania należytej staranność,
l. zmiana trybu, zasad i terminów rozliczeń wynagrodzenia umownego w przypadku zaistnienia okoliczności uzasadniających taką zmianę
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian w zakresie jakości lub innych parametrów technicznych charakterystycznych dla danego elementu przedmiotu umowy lub zmianę technologii uzasadnionych postępem technologicznym lub zmianą obowiązujących przepisów, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego.
3. Każda ze stron przedkładając drugiej stronie propozycję zmian spełniającą warunki określone
w ustępach poprzedzających wraz z tą propozycją przedłoży:
1) opis proponowanych zmian,
2) propozycję dotyczącą wszelkich koniecznych modyfikacji oraz oszacowanie w jaki sposób zakładane zmiany wpłyną na termin realizacji przedmiotu umowy lub wynagrodzenie.
4. Po otrzymaniu propozycji, o której mowa w ust. 4, druga strona obowiązana jest ustosunkować się w terminie do 7 dni. Wprowadzenie zmian wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 20.01.2021, godzina: 10:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIKI

Część nr: 1
Nazwa: Budowa oświetlenia drogowego wzdłuż drogi gminnej „Na Wickowskich” dz. nr ewid. 2261 w miejscowości Dębowiec

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

W zakresie prac przewidzianych do realizacji części (1) przewidziano wykonanie linii oświetleniowej kablowej ( w ziemi) o długości ok. 314 m, montaż 6 sztuk słupów i 6 sztuk lamp oświetleniowych z oprawami, wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. Całość robót została określona w dokumentacji projektowej i przedmiarze robót .

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45310000-3

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30.09.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:60,00
okres gwarancji:40,00
Część nr: 2
Nazwa: Oświetlenie uliczne wzdłuż drogi „Zapłotniej” nr 113271 R w miejscowości Dębowiec

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

W zakresie prac przewidzianych do realizacji części (2) przewidziano wykonanie linii napowietrznej o długości ok. 792 m oraz linii kablowej (w ziemi) o długości ok. 382 m, montaż 32 sztuk słupów, montaż 33 sztuk lamp oświetleniowych z oprawami, wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. Zamawiający część robót wykonał w pierwszym etapie. Całość robót została określona w dokumentacji projektowej i przedmiarze robót.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45310000-3

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30.09.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
okres gwarancji:40,00
cena:60,00
Część nr: 3
Nazwa: Budowa oświetlenia drogowego wzdłuż drogi gminnej nr 2241 „Na Kozaczkę” w miejscowości Dębowiec

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

W zakresie prac przewidzianych do realizacji części (3) przewidziano wykonanie linii kablowej (w ziemi) o długości ok. 264 m, montaż 5 sztuk słupów, montaż 5 sztuk lamp oświetleniowych z oprawami, wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. Całość robót została określona w dokumentacji projektowej i przedmiarze robót.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45310000-3

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30.09.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
okres gwarancji:40,00
cena:60,00
Część nr: 4
Nazwa: Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Folusz gm. Dębowiec

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

W zakresie prac przewidzianych do realizacji części (4) przewidziano wykonanie linii oświetleniowej kablowej (w ziemi) o długości ok. 93 m, montaż 2 sztuk słupów, montaż 3 sztuk lamp oświetleniowych z oprawami, wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. Zamawiający część robót wykonał w pierwszym etapie. Całość robót została określona w dokumentacji projektowej i przedmiarze robót.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45310000-3

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30.09.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
okres gwarancji:40,00
cena:60,00
Część nr: 5
Nazwa: Dobudowa oświetlenia ulicznego w obrębie działki nr ewid. 1943 i 1928 w Zarzeczu, Gmina Dębowiec

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

W zakresie prac przewidzianych do realizacji części (5) przewidziano wykonanie linii kablowej (w ziemi) o długości ok. 1164 m, montaż 20 sztuk słupów, montaż 21 sztuk lamp oświetleniowych z oprawami, wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. Całość robót została określona w dokumentacji projektowej i przedmiarze robót.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45310000-3

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30.09.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
okres gwarancji:40,00
cena:60,00
Część nr: 6
Nazwa: Dobudowa oświetlenia ulicznego w obrębie działki nr ewid. 1974, 1938, 1937 w Zarzeczu, Gmina Dębowiec

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

W zakresie prac przewidzianych do realizacji części (6) przewidziano wykonanie linii kablowej (w ziemi) o długości ok. 301 m, montaż 5 sztuk słupów, montaż 5 sztuk lamp oświetleniowych z oprawami , wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. Całość robót została określona w dokumentacji projektowej i przedmiarze robót.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45310000-3

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30.09.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:60,00
okres gwarancji:40,00
Część nr: 7
Nazwa: Budowa napowietrznej linii oświetlenia drogowego drogi gminnej w obrębie dz. nr ewid. 212 w miejscowości Radość, Gmina Dębowiec

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

W zakresie prac przewidzianych do realizacji części (7) przewidziano wykonanie linii oświetleniowej napowietrznej o łącznej długości ok. 317 m, montaż 7 sztuk słupów, montaż 4 sztuk lamp z oprawami, wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. Zamawiający część robót wykonał w pierwszym etapie. Całość robót została określona w dokumentacji projektowej i przedmiarze robót.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45310000-3

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30.09.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
okres gwarancji:40,00
cena:60,00
Część nr: 8
Nazwa: Budowa oświetlenia ulicznego w obrębie działki nr ewid. 466 w Woli Cieklińskiej gm. Dębowiec

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

W zakresie prac przewidzianych do realizacji części (8) przewidziano wykonanie linii oświetleniowej napowietrznej o łącznej długości ok. 295 m oraz linii kablowej (w ziemi) o długości ok. 75 m, montaż 7 sztuk słupów, montaż 5 sztuk lamp oświetleniowych z oprawami, wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. Całość robót została określona w dokumentacji projektowej i przedmiarze robót.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45310000-3

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30.09.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
okres gwarancji:40,00
cena:60,00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.