Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-03-13
Włocławek: DIZ-25-2012 Dostawa drobnego sprzętu dla Oddziału Ortopedii (postępowanie II).
Numer ogłoszenia: 77256 - 2012; data zamieszczenia: 13.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki , ul. Wieniecka 49, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 412-94-32, faks 054 4129432.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.wloclawek.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DIZ-25-2012 Dostawa drobnego sprzętu dla Oddziału Ortopedii (postępowanie II)..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie I: L.p. Asortyment Ilość sztuk 1.Wkręty samogwintujące do kości drobnych O 2,0 mm, L=5÷40 mm - 140 2.Wkręty samogwintujące do kości drobnych O 2,7 mm, L=6÷44 mm - 60 3.Wkręty samogwintujące do kości korowej O 3,5 mm, L=8÷70 mm - 50 4.Wkręty samogwintujące do kości korowej O 4,5 mm, L=12÷150 mm - 50 5.Wkręty samogwintujące do kości gąbczastej O 4,0 mm, L=10÷70 mm - 50 6.Wkręty samogwintujące do kości gąbczastej O 6,5 mm, pełny gwint, L=25÷140 mm - 50 7.Wkręty samogwintujące do kości gąbczastej O 6,5 mm, gwint 16 mm, L=25÷140 mm - 50 8.Wkręty samogwintujące do kości gąbczastej O 6,5 mm, gwint 22,27, 32 mm, L=30÷150 mm - 50 9.Wkręty samogwintujące do kości łódkowatej lub gąbczastej O 3,5 mm, L=12÷60 mm - 50 10.Wkręty samogwintujące do kości łódkowatej O 4,0 mm, L=10÷70 mm - 50 11.Wkręty samogwintujące, kostkowe O 4,5 mm, L=20÷120 mm - 50 12.Podkładki (różne rozmiary) - 30 13.Płytka wąska 2,5 x 11 mm, cienka, 2 - 18 otworowa, L=39-295 mm - 20 14.Płytka szeroka , cienka, 2,5 x 16 mm, 4 - 18 otworowa, L=71-295 mm - 15 15.Płytka wąska, samodociskowa, gruba, 4,0 x 12 mm, 2-18 otworowa, L=39-295 mm - 15 16.Płytka samodociskowa, cienka, 2,5 x 11 mm, 2-12 otworowa, L=25-145 mm - 15 17.Płytka samodociskowa, gruba, 4 x 11 mm, 5-16 otworowa, L=87-280 mm - 20 18.Płytka drobna, grubość 1,5 x 7,5 mm, 2-12 otworowa, pod wkręty O 2,7 mm, L=16÷96 mm - 10 19.Płytka drobna, grubość 1,5 x 7,5 mm, 2-12 otworowa, pod wkręty O 3,5 mm, L=16÷96 mm - 10 20.Płytka drobna, samodociskowa, grubość 2,5 x 8,0 mm, 2-16 otworowa, L=20÷132 mm - 10 21.Płytka drobna, samodociskowa, grubość 2,0 x 8,0 mm, 2-16 otworowa, L=20÷132 mm - 10 22.Płytka drobna, grubość 1,0 x 5,0 mm, 2-8 otworowa, pod wkręty O 2,0 mm, L=12÷36 mm - 10 23.Płytka drobna, grubość 1,0 x 5,0 mm, 2-8 otworowa, pod wkręty O 2,0 mm, L=12÷48 mm - 10 24.Płytka drobna, gruba, grubość 2,0 x 5,0 mm, 2-16 otworowa, L=17÷87 mm - 10 25.Płytka 1/3 rurka, 1 x 10 mm, 2-12 otworowa, pod wkręty O 4,5 mm, L=39÷199 mm - 10 26.Płytka 1/3 rurka, 1 x 9 mm, 2-12 otworowa, pod wkręty O 3,5 mm/4,0 mm, L=25÷145 mm - 10 27.Płytka 1/3 rurka, 1 x 7 mm, 3-12 otworowa, pod wkręty O 2,7 mm, L=23÷95 mm - 10 28.Płytka do kości piętowej, anatomiczna (prawa, lewa) - 20 29.Drut KIRCHNERA O 1,2 mm;1,6 mm;2,0 mm;2,4 mm;3,0 mm, L=150 mm; 210 mm; 310 mm - 600 30.Gwóźdź RUSHA O 3,2 mm, L=200 mm; 220 mm; 240 mm - 200 31.Gwóźdź RUSHA O 4,0 mm, L=220 mm; 240 mm; 260 mm; 280 mm - 300 32.Grot STEINMANNA - czworokątne zakończenie, O 4,0 - 4,5 mm, L=200 mm - 400 33. Grotowkret SHANZA - 50 34.Wiertła O 2,0 mm;2,7 mm; 3,2 mm; 3,5 mm; 4,5 mm - 50 35.Wkręty kaniulowane, standardowe, różne długości - 40 Zadanie II: 1.Oryginalne wiertła do wiertarki ANSPACH - 30.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających o których mowa w art.67 ust. 1 pkt 7 w postaci rozszerzenia przedmiotu zamówienia do 20% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że zrealizował co najmniej 1 dostawę, których przedmiotem był podobny sprzęt, o wartości nie mniejszej niż oferowane przedmioty zamówienia. Zamawiający stwierdzi to na podstawie dołączonego do oferty wykazu dostaw (Załącznik Nr 6 do SIWZ).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca posiada zdolność kredytową lub środki własne w wysokości minimum połowy wartości kontraktu (stosowne oświadczenie lub zaświadczenie z banku);
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1.Wymagane certyfikaty dopuszczenia wyrobu na terenie Unii Europejskiej. 2. Sprzęt musi spełniać warunki ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r. (Dz.U. Nr 107, poz.679).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.wloclawek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Wojewódzki
Dział Inwestycji i Zaopatrzenia
ul. Wieniecka 49
87-800 Włocławek
(biurowiec, III piętro, pok.303).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Szpital Wojewódzki Dział Inwestycji i Zaopatrzenia ul. Wieniecka 49 87-800 Włocławek (biurowiec, III piętro, pok.303).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p. Asortyment Ilość sztuk 1.Wkręty samogwintujące do kości drobnych O 2,0 mm, L=5÷40 mm - 140 2.Wkręty samogwintujące do kości drobnych O 2,7 mm, L=6÷44 mm - 60 3.Wkręty samogwintujące do kości korowej O 3,5 mm, L=8÷70 mm - 50 4.Wkręty samogwintujące do kości korowej O 4,5 mm, L=12÷150 mm - 50 5.Wkręty samogwintujące do kości gąbczastej O 4,0 mm, L=10÷70 mm - 50 6.Wkręty samogwintujące do kości gąbczastej O 6,5 mm, pełny gwint, L=25÷140 mm - 50 7.Wkręty samogwintujące do kości gąbczastej O 6,5 mm, gwint 16 mm, L=25÷140 mm - 50 8.Wkręty samogwintujące do kości gąbczastej O 6,5 mm, gwint 22,27, 32 mm, L=30÷150 mm - 50 9.Wkręty samogwintujące do kości łódkowatej lub gąbczastej O 3,5 mm, L=12÷60 mm - 50 10.Wkręty samogwintujące do kości łódkowatej O 4,0 mm, L=10÷70 mm - 50 11.Wkręty samogwintujące, kostkowe O 4,5 mm, L=20÷120 mm - 50 12.Podkładki (różne rozmiary) - 30 13.Płytka wąska 2,5 x 11 mm, cienka, 2 - 18 otworowa, L=39-295 mm - 20 14.Płytka szeroka , cienka, 2,5 x 16 mm, 4 - 18 otworowa, L=71-295 mm - 15 15.Płytka wąska, samodociskowa, gruba, 4,0 x 12 mm, 2-18 otworowa, L=39-295 mm - 15 16.Płytka samodociskowa, cienka, 2,5 x 11 mm, 2-12 otworowa, L=25-145 mm - 15 17.Płytka samodociskowa, gruba, 4 x 11 mm, 5-16 otworowa, L=87-280 mm - 20 18.Płytka drobna, grubość 1,5 x 7,5 mm, 2-12 otworowa, pod wkręty O 2,7 mm, L=16÷96 mm - 10 19.Płytka drobna, grubość 1,5 x 7,5 mm, 2-12 otworowa, pod wkręty O 3,5 mm, L=16÷96 mm - 10 20.Płytka drobna, samodociskowa, grubość 2,5 x 8,0 mm, 2-16 otworowa, L=20÷132 mm - 10 21.Płytka drobna, samodociskowa, grubość 2,0 x 8,0 mm, 2-16 otworowa, L=20÷132 mm - 10 22.Płytka drobna, grubość 1,0 x 5,0 mm, 2-8 otworowa, pod wkręty O 2,0 mm, L=12÷36 mm - 10 23.Płytka drobna, grubość 1,0 x 5,0 mm, 2-8 otworowa, pod wkręty O 2,0 mm, L=12÷48 mm - 10 24.Płytka drobna, gruba, grubość 2,0 x 5,0 mm, 2-16 otworowa, L=17÷87 mm - 10 25.Płytka 1/3 rurka, 1 x 10 mm, 2-12 otworowa, pod wkręty O 4,5 mm, L=39÷199 mm - 10 26.Płytka 1/3 rurka, 1 x 9 mm, 2-12 otworowa, pod wkręty O 3,5 mm/4,0 mm, L=25÷145 mm - 10 27.Płytka 1/3 rurka, 1 x 7 mm, 3-12 otworowa, pod wkręty O 2,7 mm, L=23÷95 mm - 10 28.Płytka do kości piętowej, anatomiczna (prawa, lewa) - 20 29.Drut KIRCHNERA O 1,2 mm;1,6 mm;2,0 mm;2,4 mm;3,0 mm, L=150 mm; 210 mm; 310 mm - 600 30.Gwóźdź RUSHA O 3,2 mm, L=200 mm; 220 mm; 240 mm - 200 31.Gwóźdź RUSHA O 4,0 mm, L=220 mm; 240 mm; 260 mm; 280 mm - 300 32.Grot STEINMANNA - czworokątne zakończenie, O 4,0 - 4,5 mm, L=200 mm - 400 33. Grotowkret SHANZA - 50 34.Wiertła O 2,0 mm;2,7 mm; 3,2 mm; 3,5 mm; 4,5 mm - 50 35.Wkręty kaniulowane, standardowe, różne długości - 40.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie II..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie II: 1.Oryginalne wiertła do wiertarki ANSPACH - 30 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- Ochrona fizyczna mienia obiektów Muzeum Ziemi Kujawskiej i Dobrzyńskiej we Włocławku w 2025 r.
- Opracowanie dokumentacji dla zadania pn.: Budowa trzech budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu we Włocławku przy ulicy Cienistej
- Budowa alejek na Cmentarzu Komunalnym we Włocławku przy Al. Chopina 3/5 - etap IV
- "Świadczenie całodobowej usługi ochrony fizycznej osób, obiektu i mienia Centrum Kultury "Browar B" przy ul. Łęgskiej 28 we Włocławku."
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA POTRZEBY KUCHNI GŁÓWNEJ
- Sukcesywna detaliczna dostawa paliw płynnych dla samochodów służbowych i sprzętu
więcej: przetargi w Włocławku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.