eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-15

Ostrowiec Świętokrzyski: Kolonie 2/2008
Numer ogłoszenia: 77268 - 2008; data zamieszczenia: 15.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacji- sp. z ograniczoną odpowiedzialnością Gminy Ostrowiec Świętokrzyski, Aleja Jana Pawła II 45, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 2635066 w. 21, fax 0-41 2635077.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpkostrowiec.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kolonie 2/2008.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I ZADANIE 1 Kolonia letnia dla dzieci pracowników MPK w wieku od 9 lat do 14 lat nad polskim morzem w województwie pomorskim w atrakcyjnej miejscowości będącej znanym kurortem . W terminie: wymagany turnus w okresie mieszczącym się w ramach od :05.07.2008r. do 05.08.2008r. /turnus 14 dniowy dla 20 osób/. II ZADANIE 2 Obóz letni dla dzieci pracowników MPK w wieku od 15 lat do 18 lat nad Morzem Adriatyckim, we wschodnio-północnej części Włoch w miejscowości Rimini. W terminie: wymagany turnus w okresie mieszczącym się w ramach od :05.07.2008r. do 26.07.2008r. /turnus 12 dniowy dla 25 osób/.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 63.51.00.00 - Usługi biur podróży i podobne Kod CPV wg słownika 2008: 63.51.00.00 - Usługi biur podróży i podobne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - Wykonawca lub dostawca musi spełniać warunki w związku z art.22 i 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych - Potwierdzenie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - Potwierdzenie, że dostawca lub wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - Potwierdzenie posiadania wymaganych uprawnieńw w zakresie organizowania imprez turystycznych w kraju i zagranicą Ocena spełnienia warunków odbywać sie będzie na podstawie złożonych dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków w związku z art.22 i 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - Aktualne zaświadczenie naczelnika właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że dostawca lub wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (zezwolenie, licencję lub inny dokument zezwalający na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie organizowania imprez turystycznych w kraju)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 80
  • 2. Atrakcyjność oferty - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpkostrowiec.com.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MPK Sp. z o.o. w Ostrowcu Świętokrzyskim 27-400 Ostrowiec Śśw Al. Jana Pawła II 45 pokój 27 tel. 0412635066 wew. 21.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2008 godzina 10:00, miejsce: MPK Sp. z o.o. w Ostrowcu Świętokrzyskim 27-400 Ostrowiec Śśw Al. Jana Pawła II 45 pokój 21 (SEKRETARIAT).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: KOLONIA 2008.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I ZADANIE 1 Kolonia letnia dla dzieci pracowników MPK w wieku od 9 lat do 14 lat nad polskim morzem w województwie pomorskim w atrakcyjnej miejscowości będącej znanym kurortem . W terminie: wymagany turnus w okresie mieszczącym się w ramach od :05.07.2008r. do 05.08.2008r. /turnus 14 dniowy dla 20 osób/..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 80
    • 2. Atrakcyjność oferty - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: OBÓZ MŁODZIEŻOWY 2008.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 2 Obóz letni dla dzieci pracowników MPK w wieku od 15 lat do 18 lat nad Morzem Adriatyckim, we wschodnio-północnej części Włoch w miejscowości Rimini. W terminie: wymagany turnus w okresie mieszczącym się w ramach od :05.07.2008r. do 26.07.2008r. /turnus 12 dniowy dla 25 osób/..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 80
    • 2. Atrakcyjność oferty - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.