eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SerockOpracowanie materiałów do wniosku o wydanie decyzji na realizację inwestycji drogowej dla zadania pn. Przebudowa ulicy Książęcej w Jadwisinie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-06-09

Serock: Opracowanie materiałów do wniosku o wydanie decyzji na realizację inwestycji drogowej dla zadania pn. Przebudowa ulicy Książęcej w Jadwisinie
Numer ogłoszenia: 77271 - 2016; data zamieszczenia: 09.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 81222 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Serock, Rynek 21, 05-140 Serock, woj. mazowieckie, tel. 022 7828805, faks 022 7827499.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie materiałów do wniosku o wydanie decyzji na realizację inwestycji drogowej dla zadania pn. Przebudowa ulicy Książęcej w Jadwisinie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.1 Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej (materiały do wniosku o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej) dla inwestycji polegającej na budowie ulicy Książęcej w Jadwisinie na odcinku od ul. J. Szaniawskiego do ulicy Szkolnej wraz z bocznym odejściem w kierunku działki nr ewid. 41/5. 3.2 Łączna długość projektowanego odcinka: jezdnia główna około 350m, jezdnia boczna około 67 m. 3.3 Zakres opracowania przedstawiono na mapie stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ. 3.5 Stan istniejący. Jezdnia główna ul. Książęcej zgodnie MPZP przeznaczona jest pod drogę publiczną klasy D. Obecnie jezdnia główna zlokalizowana jest na terenie działki nr ewid.36/2 obr. Jadwisin stanowiącej współwłasność osób prywatnych, firm i Gminy Serock. Szerokość istniejącego pasa drogowego wynosi: 10 m. Jezdnia boczna ulicy Książęcej zlokalizowana jest na terenie działki nr ewid. 36/4 stanowiącej współwłasność osób prywatnych, firm i Gminy Serock oraz na działce nr ewid. 40/17 stanowiącej własność Gminy Serock. Szerokość pasa drogowego jezdni bocznej wynosi 10m. Istniejąca droga posiada nawierzchnię gruntową, biegnie w terenie płaskim. W granicach pasa drogowego zlokalizowana jest następująca infrastruktura techniczna: oświetlenie drogowe (w jezdni bocznej - oświetlenie drogowe w postaci opraw z sodowym źródłem światła umieszczonych na słupach oświetleniowych, w jezdni głównej - w postaci opraw podwieszonych na słupach elektroenergetycznych), sieć wodociągowa, sieć gazowa, napowietrzna i kablowa sieć elektroenergetyczna. W obrębie projektowanej drogi nie występuje kanalizacja deszczowa będąca własnością Zamawiającego. 3.6 Szczegółowy zakres opracowania: Zadanie obejmuje opracowanie koncepcji rozwiązań projektowych, po czym - na jej podstawie - opracowanie dokumentacji projektowej stanowiącej kompletne materiały do wniosku o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej polegającej na budowie ulicy Książęcej w Jadwisinie, dla niżej wskazanych założeń projektowych (jezdnia główna oraz jezdnia boczna): - szerokość pasa drogowego - 10m - budowa jezdni dwukierunkowej wraz z jednostronnym chodnikiem, zjazdami, dojściami do furtek, - odwodnienie pasa drogowego (sposób odwodnienia określi projektant), - demontaż istniejącego oświetlenia drogowego w jezdni głównej, - budowa oświetlenia w jezdni głównej w technologii LED (w tym budowa linii kablowej) - wymiana opraw na oprawy wykorzysujące technologię LED w jezdni bocznej, - stała organizacja ruchu obejmująca również urządzenia BRD spowalniające ruch, - ewentualna przebudowa występujących kolizji, - ewentualna wycinka drzew. 3.7 Skład dokumentacji: 1) Koncepcja przyjętych rozwiązań projektowych (ewentualnie kilku wariantów) w tym: a) plan zagospodarowania terenu wykonany na mapie zasadniczej, b) szkic podziału nieruchomości wraz ze wskazaniem powierzchni do wydzielenia i zakresu przebudowy infrastruktury 2) Materiały do wniosku o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, w tym: c) mapa w skali co najmniej 1:5000 przedstawiającą proponowany przebieg drogi, z zaznaczeniem terenu niezbędnego dla obiektów budowlanych, oraz istniejące uzbrojenie terenu, d) analiza powiązania drogi z innymi drogami publicznymi, c) 7 kompletów map zawierających projekty podziału nieruchomości, sporządzone zgodnie z odrębnymi przepisami, d) określenie nieruchomości lub ich części, które planowane są do przejęcia na rzecz Skarbu Państwa lub jednostki samorządu terytorialnego, e) określenie nieruchomości lub ich części, z których korzystanie będzie ograniczone, f) określenie zmian w dotychczasowej infrastrukturze zagospodarowania terenu, g) 5 egzemplarzy projektu budowlanego (dla każdej z branż) wraz z zaświadczeniem, o którym mowa w art. 12 ust. 7 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623, z późn. zm.2), aktualnym na dzień opracowania, h) operat wodno-prawny wraz z pozwoleniem wodno-prawnym ( o ile wystąpi taka konieczność), i) opinie: zarządu województwa, zarządu powiatu oraz burmistrza, j) pozostałe opinie i uzgodnienia wymagane przepisami szczególnymi. k) wymagane przepisami odrębnymi decyzje administracyjne, 3) Projekt wykonawczy dla każdej z branż dla całego zadania (po 4 egzemplarze) w tym: a) opis techniczny obejmujący całe zadanie (budowa nawierzchni, budowa oświetlenia, wykonanie odwodnienia, przebudowa kolidującej infrastruktury), b) plan sytuacyjno-wysokościowy, c) przekroje normalne i poprzeczne, d) przekrój podłużny, e) opis wraz z niezbędnym opracowaniem rysunkowym sposobu rozwiązania ewentualnych kolizji, f) opis wraz z niezbędnym opracowaniem rysunkowym sposobu odwodnienia projektowanej nawierzchni. Uwaga: Projekt wykonawczy powinien być wykonany w sposób pozwalający jednoznacznie określić rodzaj, zakres i sposób wykonania robót objętych opracowaniem, a także powinien zawierać szczegóły niezbędne do prawidłowej, zgodnej z założeniami projektu realizacji zadania. 4) Przedmiar robót opartych o CPV - 2 egz. dla całego zadania 5) Kosztorys inwestorski - 2 egz. dla całego zadania 6) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - 2 egz. dla całego zadania 7) Zatwierdzony projekt stałej organizacji ruchu - 4 egz. 8) Wersja elektroniczna wszystkich opracowań zapisana na nośniku CD lub DVD zapisana w formacie umożliwiającym edycję i nieedytowalnym. Uwaga: W przypadku wprowadzenia korekt w powyższych opracowaniach na etapie przeprowadzania procedury ZRID, należy przekazać Zamawiającemu materiały zaktualizowane w zakresie wprowadzonych zmian. 3.8 Wymagania dotyczące wykonania opracowań objętych zamówieniem. Przy opracowywaniu dokumentacji należy przyjąć zasady i warunki podane w ustawie z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 ze zm.), Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z dnia 27 kwietnia 2012 r.), Ustawie z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz.U. 2003 r., Nr 80, poz. 721 ze zm.). Ponadto wykonawca zobowiązany jest znać i stosować wszystkie przepisy, wytyczne i instrukcje związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, w brzmieniu obowiązującym w okresie obowiązywania umowy. 3.8.1 Wymagania dotyczące dokumentacji: 1) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia z należytą starannością, w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej. 2) Wykonana dokumentacja będzie wzajemnie skoordynowana technicznie i kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Zawierać będzie wymagane potwierdzenia sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów, wymagane opinie, uzgodnienia, zgody i pozwolenia w zakresie wynikającym z przepisów, a także spis opracowań i dokumentacji składających się na komplet przedmiotu zamówienia. Posiadać będzie oświadczenie Wykonawcy, podpisane przez projektantów i sprawdzających odpowiedzialnych za spełnienie tych wymagań, że została wykonana zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami i w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. 3) W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej i/lub specyfikacjach technicznych Wykonawca wskaże znaki towarowe, patenty lub pochodzenie i wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy lub równoważny dokumentacja projektowa i/lub specyfikacje techniczne muszą bezwzględnie zawierać parametry równoważności. 4) Wykonawca dołączy do projektu budowlanego komplet kopii wymaganych przepisami ustawy Prawo Budowlane uprawnień projektantów i sprawdzających oraz zaświadczeń z właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. 5) Wszelkie kopie dokumentów zamieszczonych w dokumentacji projektowej będą poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. 6) Wykonawca wykona opracowanie projektowe w szacie graficznej, która będzie spełniać wymagania wynikające z Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z dnia 27 kwietnia 2012 r.), 7) Do kompletu dokumentacji zostanie dołączony nośnik CD lub DVD z zapisem elektronicznym części opisowej i rysunkowej dokumentacji. 3.8.2 Wykonawca będzie związany umową z Zamawiającym do czasu przekazania kompletnej dokumentacji objętej umową, oraz uzyskania pozwolenia na budowę i/lub zaświadczenia od właściwego organu architektoniczno-budowlanego o braku zastrzeżeń do zgłoszenia dokonanego na podstawie dokumentacji projektowej stanowiącej przedmiot umowy. Strony będą współpracować w sprawach merytorycznych i formalnych, które wystąpią w trakcie realizacji zamówienia. W tym celu strony wyznaczą swoich stałych przedstawicieli. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do relacjonowania postępu prac podczas cotygodniowych spotkań z Zamawiającym organizowanych w Urzędzie Miasta i Gminy w Serocku. 3.8.3 Kontrola wykonania zamówienia i jego odbiór: Dokumentacja projektowa w trakcie opracowywania oraz przed odebraniem powinna być regularnie konsultowana z Zamawiającym. Elementy dokumentacji projektowej powinny być wykonywane w odpowiedniej kolejności. Projekty wykonawcze powinny obejmować wszelkie zmiany wprowadzane w projektach budowlanych Odbiór przedmiotu zamówienia nastąpi na podstawie protokołu odbioru. Po przekazaniu przedmiotu zamówienia, Zamawiający dokona sprawdzenia jego kompletności i poprawności wykonania z punktu widzenia celu któremu ma służyć. W przypadku dokonania ewentualnych poprawek i uzupełnień dokumentacji projektowej, ich zakres oraz termin zostaną ustalone w formie pisemnej. Po dokonaniu przez Wykonawcę poprawek i uzupełnień w dokumentacji sporządzony zostanie protokół odbioru końcowego, który będzie stanowił podstawę do wystawienia faktury przez Wykonawcę. W przypadku braku stwierdzenia poprawności i kompletności wykonanej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej, protokół odbioru końcowego sporządzony zostanie po dokonaniu sprawdzenia dokumentacji. Za datę odbioru końcowego uważa się datę dokonania poprawek i uzupełnień, o których mowa powyżej. Wszystkie wady, które zostaną ujawnione w okresie rękojmi, będą usuwane przez Wykonawcę na jego koszt, lub po uprzednim pisemnym bezskutecznym wezwaniu Wykonawcy do ich usunięcia - przez Zamawiającego na koszt Wykonawcy. 3.9 Rękojmia i gwarancja. Wykonawca ponosi pełną i nieograniczoną odpowiedzialność za wszelkie wady prawne i konsekwencje istnienia tych wad ujawnione lub mogące się ujawnić w przyszłości. Wykonawca udzieli rękojmi i gwarancji na dokumentację będącą przedmiotem umowy. Okres rękojmi i gwarancji rozpoczyna swój bieg od dnia przekazania Zamawiającemu przez Wykonawcę dokumentacji projektowej będącej przedmiotem umowy. Rękojmia udzielana jest na 36 m-cy od dnia odbioru kompletnego przedmiotu zamówienia a , zaś gwarancja kończy się z upływem okresu rękojmi za wady robót budowlanych realizowanych w oparciu o dokumentacje projektową. 3.10 Prawa autorskie majątkowe. W ramach wynagrodzenia Wykonawca przenosi na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe do wszystkich utworów w rozumieniu ustawy o Prawie autorskim i prawach pokrewnych wytworzonych w trakcie realizacji zamówienia. Wykonawca zezwala Zamawiającemu na korzystanie z opracowań utworów oraz ich przeróbek, oraz na rozporządzanie tymi opracowaniami wraz z przeróbkami - tj. udziela Zamawiającemu praw zależnych. Nabycie przedmiotowych praw następuje z chwilą faktycznego wydania przedmiotu zamówienia, bez ograniczeń co do terytorium, czasu, liczby egzemplarzy. Równocześnie z nabyciem praw autorskich praw majątkowych do utworów Zamawiający nabywa własność wszystkich egzemplarzy, na których utwory zostały utrwalone.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MATPROJEKT Mateusz Jurczyk, ul. Łąkowa 12F, 05-135 Komornica, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30408,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 29520,00

  • Oferta z najniższą ceną: 29520,00 / Oferta z najwyższą ceną: 59040,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.