Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2008-04-15
Manieczki: Wymiana pod³ogi w sali sportowej w Gimnazjum w Manieczkach
Numer og³oszenia: 77280 - 2008; data zamieszczenia: 15.04.2008
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gimnazjum w Manieczkach, ul. Szkolna 6, 63-112 Manieczki, woj. wielkopolskie, tel. 0-61 2823605, 508156281, fax 0-61 2823605.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: placówka o¶wiatowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Wymiana pod³ogi w sali sportowej w Gimnazjum w Manieczkach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przys³uguje odwo³anie.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Wymiana pod³ogi o powierzchni 322 m2 w sali sportowej w Gimnazjum w Manieczkach. Zakres zamówienie obejmuje: a)rozbiórkê konstrukcji starej pod³ogi sportowej (parkiet, ¶lepa pod³oga, legary), b)oczyszczenie, wzmocnienie i uodpornienie powierzchni betonowej, c)kompleksowe wykonanie nowej pod³ogi sportowej wed³ug opisu. Pod³oga sportowa ma sk³adaæ siê z konstrukcji drewnianej powierzchniowo-elastycznej oraz nawierzchni sportowej o grubo¶ci 4 mm wykonanej z naturalnych surowców. Pod³oga sportowa winna byæ dodatkowo wentylowana wymuszon± wentylacj± mechaniczn±. Pod³oga sportowa - elementy sk³adowe (od do³u): -Folia izolacyjna paroszczelna o gr. 0,20 mm; -Wentylacja mechaniczna wymuszona podpod³ogowa systemowa z pod³±czeniem wentylatorów do instalacji elektrycznej - ci±gi wentylacyjne o wydajno¶ci 1-2 wymian powietrza w ci±gu godziny w obszarze konstrukcji pod³ogi. -Podk³adki elastyczne sprê¿yste gumowo- drewniane dla wyrównania mog±cych wyst±piæ nierówno¶ci istniej±cego pod³o¿a betonowego oraz uzyskania poziomu pod³ogi istniej±cej o grubo¶ci warstw oko³o 220 mm -Legary drewniane (dolne u³o¿one na podk³adkach w rozstawie osiowym co 500 mm i górne) u³o¿one krzy¿owo (drewno iglaste II kl. wg PN- EN 1611-1, suszone, impregnowane) -¦lepa pod³oga z desek u³o¿ona a¿urowo, rozstaw max 20 mm, wym. min. 19x90 mm ; (drewno iglaste II kl. wg PN- EN 1611-1, suszone, impregnowane) -Folia izolacyjna paroszczelna o gr. 0,20 mm; -Dwie warstwy p³yt wiórowych wodoodpornych o gr.10 mm u³o¿one z przesuniêciem, szpachlowane i szlifowane w miejscach ³±czeñ; -Wyk³adzina sportowa typu linoleum o grubo¶ci 4 mm wykonana z naturalnych surowców w dwóch kolorach. £±czenie poszczególnych pasów i elementów wyk³adziny przez klejenie i spawanie wg. technologii jej producenta. -Linie trzech boisk sportowych: siatkówka, koszykówka, pi³ka rêczna (specjalistyczna farba poliuretanowa); -Listwy pod³ogowe przy¶cienne z otworami wentylacyjnymi mocowane po obwodzie sali,
II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.22.22 - Sale gimnastyczne Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.21.22.22 - Roboty budowlane zwi±zane z salami gimnastycznymi Oryginalny kod CPV: 45.43.21.10 - K³adzenie pod³óg Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.43.21.10 - K³adzenie pod³óg .
II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakoñczenia: 15.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIA£U
- Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: 1. Warunki udzia³u w postêpowaniu: W przetargu mog± wzi±æ udzia³ Wykonawcy, którzy spe³niaj± nastêpuj±ce warunki: 1) posiadaj± uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ; 2) posiadaj± niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie oraz dysponuj± potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; 3) znajduj± siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówieñ publicznych; 5) wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczêcia postêpowania, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy zamówienia odpowiadaj±ce swoim rodzajem i warto¶ci± przedmiotowi niniejszego zamówienia, polegaj±ce na wykonaniu pod³óg z elastyczn± nawierzchni± sportow± na konstrukcji legarowej, drewnianej o powierzchni co najmniej 400 m2 ka¿de, 6) posiadaj± polisê lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej. Zamawiaj±cy dokona oceny spe³niania warunków udzia³u w niniejszym postêpowaniu na podstawie z³o¿onego przez Wykonawcê o¶wiadczenia o tre¶ci okre¶lonej w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych wed³ug wzoru okre¶lonego w za³±czniku Nr 2 do SIWZ oraz na podstawie tre¶ci pozosta³ych o¶wiadczeñ lub dokumentów z³o¿onych przez Wykonawcê zgodnie z wymogami okre¶lonymi w dziale IV SIWZ wg kryterium spe³nia/nie spe³nia.
- Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: IV. WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ: 1. O¶wiadczenie w sprawie spe³nienia przez wykonawcê warunków okre¶lonych art. 22. ust.1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych wed³ug wzoru okre¶lonego w za³±czniku Nr 2 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 3. Aktualne za¶wiadczenia w³a¶ciwego Naczelnika Urzêdu Skarbowego, Oddzia³u ZUS potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, op³at oraz sk³adek na ubezpieczenia zdrowotne i spo³eczne, lub za¶wiadczenia, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 m-ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 4. Wykaz wykonanych min. trzech zamówieñ w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczêcia postêpowania, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, odpowiadaj±cych swoim rodzajem i warto¶ci± przedmiotowi niniejszego zamówienia, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wg wzoru stanowi±cego za³±cznik Nr 3 do SIWZ oraz za³±czenia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e dostawy te zosta³y wykonane nale¿ycie. 5. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej. 6. Deklaracjê zgodno¶ci z norm± DIN oferowanej pod³ogi lub ¶wiadectwo jej badania przez uprawniony instytut oraz deklaracjê zgodno¶ci z tym ¶wiadectwem. Z uwagi na brak polskich norm okre¶laj±cych wymagania dla tego rodzaju pod³ogi, przyjêto jako podstawê normê zgodn± z niemieck± norm± DIN 18032/2 okre¶laj±c± wymogi i metody badañ w tym zakresie. 7. Aprobata techniczn± oferowanej nawierzchni pod³ogowej. 8. Atest higieniczny oferowanej nawierzchni. Dokumenty s± sk³adane w formie orygina³u lub kserokopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez Wykonawcê z zastrze¿eniem postanowieñ dzia³u IX SIWZ. W przypadku, gdy z³o¿ona przez Wykonawcê kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi w±tpliwo¶ci co do jej prawdziwo¶ci Zamawiaj±cy ma prawo ¿±daæ przedstawienia orygina³u lub notarialnie po¶wiadczonej kopii dokumentu. Uwaga: Wykonawca, który ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej powinien z³o¿yæ dokumenty zgodnie z § 2 Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakie mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mog± byæ sk³adane (Dz.U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605). 2. W przypadku sk³adania oferty przez podmioty wystêpuj±ce wspólnie wymagane o¶wiadczenia lub dokumenty wskazane w dziale IV SIWZ musz± byæ z³o¿one przez ka¿dy podmiot. Wykonawcy ubiegaj±cy siê wspólnie o udzielenie zamówienia s± zobligowani do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz do³±czenia stosownego dokumentu potwierdzaj±cego to pe³nomocnictwo do sk³adanej oferty. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo ¿±dania do wgl±du przed zawarciem umowy o udzielenie zamówienia publicznego umowy reguluj±cej wspó³pracê wykonawców.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.brodnica.net.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Gimnazjum w Manieczkach ul. Szkolna 6 63-112 Brodnica.
IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 07.05.2008 godzina 14:00, miejsce: Gimnazjum w Manieczkach ul. Szkolna 6 63-112 Brodnica sekretariat pok. nr 10.
IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: 03.06.2008.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót w systemie "zaprojektuj i wybuduj" - wykonanie prac remontowych w wolnym lokalu mieszkalnym przy ul. Kleczkowskiej 11/2 we Wroc³awiu.
- Remont lokali mieszkalnych kwater internatowych i kwater przed ponownym zasiedleniem w m. Che³m, Dêblin, Hrubieszów, Grójec, Lublin, Nisko, Przemy¶l, Radom, Rzeszów, Siedlce, Zamo¶æ
- Remont w budynku Powiatowego Zespo³u Szkó³ nr 3 w Wejherowie
- Modernizacja budynku przy ul. Owsianej 4-6 - utworzenie centrum przeciwdzia³ania przemocy domowej - Etap II
- WYKONANIE ROBÓT REMONTOWYCH WOLNYCH LOKALI MIESZKALNYCH (PUSTOSTANÓW) STANOWI¡CYCH W£ASNO¦Æ GMINY WROC£AW
- Budowa budynku gara¿owo-gospodarczego OSP w Brañszczyku
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.