Ogłoszenie z dnia 2010-03-18
Warszawa: Sprzedaż i dostawa tonerów do drukarek znajdujących się w Urzędzie do Spraw Cudzoziemców
Numer ogłoszenia: 77284 - 2010; data zamieszczenia: 18.03.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd do Spraw Cudzoziemców, Koszykowa 16, 00-564 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6270680, faks 022 8454980.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzedaż i dostawa tonerów do drukarek znajdujących się w Urzędzie do Spraw Cudzoziemców.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa oryginalnych, fabrycznie nowych tonerów wyprodukowanych przez producenta sprzętu użytkowanego przez Zamawiającego lub tonerów równoważnych, wskazanych w załączniku nr 3a do Specyfikacji. Dostarczony przedmiot zamówienia musi zapewnić jego przydatność do eksploatacji przez okres nie krótszy niż 18 miesięcy od dnia jego protokolarnego odbioru. Wszystkie oferowane materiały winny być opatrzone znakiem firmowym producenta, etykietą zawierającą numer katalogowy, kod kreskowy, listą modeli sprzętu, do której jest przeznaczony oraz terminem ważności. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zaoferowania tonerów i materiałów eksploatacyjnych napełnionych powtórnie. W przypadku zaoferowania tonerów niewyprodukowanych przez producenta sprzętu użytkowanego przez Zamawiającego, Wykonawca gwarantuje, że oferowane tonery będące zamiennikami oryginalnych tonerów zapewniają prawidłową eksploatację posiadanych przez Zamawiającego drukarek firmy Hewlett - Packard, których wykaz zawiera załącznik nr 3a do Specyfikacji. UWAGA: W przypadku sprzedaży i dostawy tonerów równoważnych Wykonawca gwarantuje Zamawiającemu naprawienie szkody wynikłej z zastosowania takiego toneru, jak również zwrot kosztów naprawy drukarki lub telefaksu, jeżeli konieczność naprawy będzie wynikiem zastosowania takich tonerów. W przypadku konieczności naprawy drukarki lub telefaksu trwającej dłużej niż 1 doba, na czas wykonywania tej naprawy Wykonawca zobowiązuje się zapewnić Zamawiającemu urządzenie zastępcze..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.20.00 - Usługi rozbudowy oprogramowania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.03.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- COMP DATA Sp. z o.o., ul. Wiertnicza 134a, 02-952 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 377800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 38998,52
Oferta z najniższą ceną: 38998,52 / Oferta z najwyższą ceną: 39457,24
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia nie przekracza równowartości kwoty 125 000,00 EURO
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.