eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławDostawa pomocniczych środków medycznych z podziałem na zadaniaZadanie 1- dostawa pomocniczych środków medycz-nych; Zadanie - 2 dostawa wyrobów z włóknin medycznych; Zadanie -3 dostawa sprzętu medycznego do Domów Po-mocy Społecznej przy ul. Mącznej 3, ul.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-15

Wrocław: Dostawa pomocniczych środków medycznych z podziałem na zadania: Zadanie 1- dostawa pomocniczych środków medycz-nych; Zadanie - 2 dostawa wyrobów z włóknin medycznych; Zadanie -3 dostawa sprzętu medycznego do Domów Po-mocy Społecznej przy ul. Mącznej 3, ul. Rędzińskiej 66/68, ul. Karmelkowej 25/27 i ul. Kaletniczej 8 wchodzących w skład Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3.
Numer ogłoszenia: 77288 - 2008; data zamieszczenia: 15.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Centrum Usług Socjalnych, ul. Mączna 3, 54-131 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3769950, fax 071 3769951.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcus.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pomocniczych środków medycznych z podziałem na zadania: Zadanie 1- dostawa pomocniczych środków medycz-nych; Zadanie - 2 dostawa wyrobów z włóknin medycznych; Zadanie -3 dostawa sprzętu medycznego do Domów Po-mocy Społecznej przy ul. Mącznej 3, ul. Rędzińskiej 66/68, ul. Karmelkowej 25/27 i ul. Kaletniczej 8 wchodzących w skład Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pomocniczych środków medycznych z podziałem na zadania: Zadanie 1- dostawa pomocniczych środków medycz-nych; Zadanie - 2 dostawa wyrobów z włóknin medycznych; Zadanie -3 dostawa sprzętu medycznego do Domów Po-mocy Społecznej przy ul. Mącznej 3, ul. Rędzińskiej 66/68, ul. Karmelkowej 25/27 i ul. Kaletniczej 8 wchodzących w skład Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Oryginalny kod CPV: 33.14.11.23 - Pojemniki na skalpele Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.23 - Pojemniki na skalpele Oryginalny kod CPV: 33.14.12.00 - Cewniki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.12.00 - Cewniki Oryginalny kod CPV: 33.14.12.10 - Pojemniki do cewników Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.12.10 - Pojemniki do cewników Oryginalny kod CPV: 33.14.12.20 - Kaniula Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.12.20 - Kaniula Oryginalny kod CPV: 33.14.13.10 - Strzykawki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.13.10 - Strzykawki Oryginalny kod CPV: 33.14.13.20 - Igły medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.13.20 - Igły medyczne Oryginalny kod CPV: 33.14.14.00 - Przecinaki i noże chirurgiczne, rękawice chirurgiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.14.00 - Przecinaki i noże chirurgiczne, rękawice chirurgiczne Oryginalny kod CPV: 33.14.16.11 - Zbiorniki na mocz Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.16.15 - Pojemniki na mocz Oryginalny kod CPV: 33.14.16.24 - Zestawy do podawania leków Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.16.24 - Zestawy do podawania leków Oryginalny kod CPV: 33.15.71.10 - Maski tlenowe Kod CPV wg słownika 2008: 33.15.71.10 - Maski tlenowe Oryginalny kod CPV: 33.15.72.00 - Zestawy tlenowe Kod CPV wg słownika 2008: 33.15.72.00 - Zestawy tlenowe Oryginalny kod CPV: 17.21.80.00 - Bielizna szpitalna Kod CPV wg słownika 2008: 39.51.80.00 - Bielizna szpitalna Oryginalny kod CPV: 17.20.00.00 - Wyroby włókiennicze Kod CPV wg słownika 2008: 39.50.00.00 - Wyroby włókiennicze .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny speł-niania tych warunków. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy wykażą się, iż spełniają: · warunki podmiotowe: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności i prowadzą działalność o cha-rakterze tożsamym z przedmiotem zamówienia. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 ustawy Pzp. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli: nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przekupstwa, przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne popeł-nione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, wobec Wykonawcy (dotyczy podmiotu zbiorowego) sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienie za czyny popełnione pod groźbą kary, nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu, warunki przedmiotowe: potwierdzą poprzez przedłożenie deklaracji zgodności, iż wyrób odpowiada określonym nor-mom, oraz przedłożą dokumenty potwierdzające, iż produkty spełniają wymogi bezpieczeń-stwa. Na potwierdzenie tego warunku zamawiający wymaga przedłożenia dokumentu okre-ślonego w Rozdziale VII pkt. 1 SIWZ Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jako-ści potwierdzającego, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfi-kacjom technicznym. W przypadku , gdy wyrób nie należy do wyrobów medycznych w rozumieniu Ustawy o wyro-bach medycznych (Dz. U. 2004 Nr 93 poz.896), należy złożyć oświadczenie , iż wyrób nie jest wyrobem medycznym i nie ma obowiązku wpisu do rejestru wyrobów medycznych. Dokumenty niniejsze muszą być oznaczone, którego pakietu i której pozycji dotyczą. Oznaczenie - w prawym górnym rogu. Oferta, aby była ważna, musi być podpisana przez upoważnionych do zaciągania zobowiązań przedstawicieli Wykonawcy, wymienionych w aktualnych dokumentach rejestracyjnych firmy lub osobę(y), która(e) otrzymała(y) stosowne pełnomocnictwa do podpisania oferty od osób, o których mowa wyżej. W takim przypadku należy dołączyć pełnomocnictwo. Podpisy wyżej wymienionych osób złożone będą na formularzu oferty, oraz na wszystkich załączonych do-kumentach. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, zawartymi w SIWZ oraz w załączniku nr 2a i/lub 2b i/lub 2c do SIWZ, które szczegółowo okre-ślają przedmiot zamówienia oraz wymagania co do sposobu jego realizacji. Dokumenty przedłożone w formie kserokopii muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem, opatrzone imienną pieczątką i własnoręcznym podpisem upoważnionych do zaciągania zobowiązań przedstawicieli Wykonawcy. Dokonanie oceny spełniania warunków przez wykonawców odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymienionych w rozdziale VI SIWZ, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświad-czeń lub dokumentów , o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy złożyli dokumenty o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unie-ważnienie postępowania ; oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy , usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumen-tów. Niespełnienie warunków podmiotowych skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postę-powania. Ofertę Wykonawcy, który zostanie wykluczony, uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwier-dzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków podmiotowych na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp (Zał. Nr 3 do SIWZ). Oświadczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt 1 ustawy Pzp, czy wyko-nawca podlega wykluczeniu z postępowania oraz że nie wykonywał bezpośrednio czynno-ści związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub czy posługiwał się posłu-giwał się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czyn-ności (Zał. Nr 4 do SIWZ). Wymagane dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia: Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, a) o których mowa w pkt 1,2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: · nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) · nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) · nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie(wystawiony nie wcześniej niż 6 mie-sięcy przed upływem terminu składania ofert) b) o którym mowa w pkt 3 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożo-ne przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodo-wego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania Zamawiający jest uprawniony do żądania od wykonawców załączenia do oferty dokumentów na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r., w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawców oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. (DZ. U. z dnia 24 maja 2006, Nr 87, poz. 605).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mcus.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ww siedzibie zamawiającego: Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu, ul. Mączna 3..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego: Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu, ul. Mączna 3: Sekretariat (pokój nr 140) - w terminie do dnia 23.04.2008 r. do godz. 10:00.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocniczych środków medycznych z podzia-łem na Zadania: Zadanie 1 - dostawa pomocniczych środków medycznych do Domów Pomocy Społecznej przy ul. Rędzińskiej 66/68, ul. Karmelkowej 25/27, ul. Kaletniczej 8 i ul. Mącznej 3 wchodzących w skład Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu z siedzibą przy ul. Mącznej 3..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocniczych środków medycznych z podzia-łem na Zadania: Zadanie 1 - dostawa pomocniczych środków medycznych, do Domów Pomocy Społecznej przy ul. Rędzińskiej 66/68, ul. Karmelkowej 25/27, ul. Kaletniczej 8 i ul. Mącznej 3 wchodzących w skład Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu z siedzibą przy ul. Mącznej 3..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.13.10-6, 33.14.13.20-9, 33.14.14.00-4, 33.14.16.11-6, 33.15.71.10-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocniczych środków medycznych z podzia-łem na Zadania: Zadanie 2- dostawa wyrobów z włóknin medycznych do Domów Pomocy Społecznej przy ul. Rędzińskiej 66/68, ul. Karmelkowej 25/27, ul. Kaletniczej 8 i ul. Mącznej 3 wchodzących w skład Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu z siedzibą przy ul. Mącznej 3..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocniczych środków medycznych z podzia-łem na Zadania: Zadanie 2- dostawa wyrobów z włóknin medycznych, do Domów Pomocy Społecznej przy ul. Rędzińskiej 66/68, ul. Karmelkowej 25/27, ul. Kaletniczej 8 i ul. Mącznej 3 wchodzących w skład Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu z siedzibą przy ul. Mącznej 3..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.21.80.00-3, 17.20.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocniczych środków medycznych z podzia-łem na Zadania: Zadanie 3 - dostawa sprzętu medycznego do Domów Pomocy Społecznej przy ul. Rędzińskiej 66/68, ul. Karmelkowej 25/27, ul. Kaletniczej 8 i ul. Mącznej 3 wchodzących w skład Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu z siedzibą przy ul. Mącznej 3..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocniczych środków medycznych z podzia-łem na Zadania: Zadanie 3 - dostawa sprzętu medycznego do Domów Pomocy Społecznej przy ul. Rędzińskiej 66/68, ul. Karmelkowej 25/27, ul. Kaletniczej 8 i ul. Mącznej 3 wchodzących w skład Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu z siedzibą przy ul. Mącznej 3..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.20.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.