eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › Budowa siedemnastu grobów murowanych dwumiejscowych na cmentarzu komunalnym w Tarnowie - Krzyżu przy ul. Krzyskiej KOD CPV-45215400-1

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-18

Tarnów: Budowa siedemnastu grobów murowanych dwumiejscowych na cmentarzu komunalnym w Tarnowie - Krzyżu przy ul. Krzyskiej KOD CPV-45215400-1
Numer ogłoszenia: 77290 - 2010; data zamieszczenia: 18.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Cmentarzy , ul. Bernardyńska 24, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 0-14 621 27 89, faks 0-14 627 44 77.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzc.tarnow.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Komunalny Zakład Budżetowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa siedemnastu grobów murowanych dwumiejscowych na cmentarzu komunalnym w Tarnowie - Krzyżu przy ul. Krzyskiej KOD CPV-45215400-1.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa siedemnastu grobów dwumiejscowych murowanych na cmentarzu w Krzyżu w kwaterze 19 A Rząd III od Nr 35 do nr 51 według ogólnych projektów posiadanych przez Miejski Zarząd Cmentarzy. 2. Zakres robót jest objęty dokumentacją kosztorysową opracowaną przez mgr Jerzego Fidowicza w miesiącu lutym 2010 r. oraz w oparciu o bieżące uzgodnienia z Zamawiającym. 3. Roboty na cmentarzu w Krzyżu muszą być wykonywane zgodnie z powszechnie obowiązującymi warunkami technicznymi wykonywania robót budowlanych dla tego typu obiektów. 4. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami oraz przedmiarem robót są zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego www.mzc.tarnow.pl. Warunki te mogą być udostępnione w wersji papierowej na żądanie zgłoszone telefonicznie lub e-mailem w okresie wyznaczonym do składania ofert. 5. Zakres robót: 5.1.Wykonanie robót ziemnych do wykonania piwniczek wraz z opaskami i wywozem ziemi na odległość 5 km. 5.2.Wykonanie konstrukcji podziemnej piwniczki z betonu B-15 wraz ze zbrojeniem. 5.3.Wykonanie robót okładzinowych z lastrika młotkowanego (na kruszywie białym). 5.4.Wykonanie i montaż płyt stropowych i sanitarnych wg dostarczonej dokumentacji. 5.5.Dostawa i montaż płyt nakrywowych i poduszek z granitu szarego. Na płytę główną (5 cm) i poduszkę (6 cm). Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania następujących rodzajów granitu szarego (do wyboru): - Silwer Grey - Grissel Grey - Gris Cadalso 5.6.Dostawa i montaż tablic epitafijnych - attyk wraz z podstawką z granitu Impala (czarny 5 cm). Na wszystkie wbudowane materiały Wykonawca dostarczy Aprobaty techniczne lub certyfikaty zgodności zgodnie z wymaganiami Prawa Budowlanego.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.54.00 - Roboty na cmentarzach .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • weryfikacja spełniania warunku odbędzie się na podstawie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert oraz oświadczenia rozdział III pkt 6 a SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • weryfikacja spełniania warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia z art. 22 Ustawy PZP rozdział III pkt 6 c SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • weryfikacja spełniania warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia z art. 22 Ustawy PZP rozdział III pkt 6 c SWIZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • weryfikacja spełniania warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia z art. 22 Ustawy PZP rozdział III pkt 6 c SWIZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • weryfikacja spełniania warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia z art. 22 Ustawy PZP rozdział III pkt 6 c SWIZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Na wszystkie wbudowane materiały Wykonawca dostarczy Aprobaty techniczne lub certyfikaty zgodności zgodnie z wymaganiami Prawa Budowlanego

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy zrealizowali w okresie ostatnich dwóch lat przed dniem ogłoszenia o przetargu co najmniej 10 zamówień na budowę obiektów grobowych o wartości wykonanych robót nie mniejszej niż 6.000 zł każda, przy czym należyte i niebudzące zastrzeżeń wykonanie zamówienia potwierdzone musi być np. referencjami, protokołami odbioru końcowego, opiniami zamawiających na rzecz których zamówienie zostało zrealizowane bez zastrzeżeń.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Gwarancja - 10
  • 3 - Okres realizacji - 10

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzc.tarnow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Cmentarzy ul. Bernardyńska 24 33-100 Tarnów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.04.2010 godzina 09:00, miejsce: Miejski Zarząd Cmentarzy ul. Bernardyńska 24 33-100 Tarnów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.