Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2020-12-29
Og³oszenie nr 772975-N-2020 z dnia 2020-12-29 r.
Dostawa artyku³ów gospodarczych i jednorazowych
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania: Nie
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych: Nie
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 15 8323001 do 5, 8330566
faks: 158 323 575
e-mail: przetargi@sand.pl
www: www.sand.pl
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL): Tak, www.sand.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.sand.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: poczt±, kurierem lub osobi¶cie
Adres: ul. Schinzla 13 27-600 Sandomierz
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: PN/38/2020
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci: Tak
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artyku³ów gospodarczych i jednorazowych:
1. Sprzêt do wyposa¿enia Kuchni – Pakiet I,
2. Artyku³y gospodarcze - Pakiet II,
3. Artyku³y gospodarcze i jednorazowe – Pakiet III,
4. Artyku³y ze szk³a i porcelany – Pakiet IV,
5. Drobny sprzêt AGD – Pakiet V.
Szczegó³owy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera za³. nr 1 do SIWZ
II.5) G³ówny kod CPV: 39.22.00.00
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
w miesi±cach: 12
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Okre¶lenie warunków:
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: brak danych
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp - TAK
III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW, SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Formularz ofertowy sporz±dzony odrêbnie dla ka¿dego pakietu, zgodny z za³±czonym drukiem stanowi±cym za³. nr 2 do SIWZ,
2. Formularz cenowy, sporz±dzony w formie tabeli odrêbnie dla ka¿dego pakietu, uwzglêdniaj±cy, nazwê oferowanego produktu, ilo¶æ, cenê jednostkow± netto, podatek VAT, warto¶æ netto, brutto i warto¶æ podatku VAT, w zakresie Pakietu V nazwê producenta,
3. W przypadku nie podpisania oferty przez osobê uprawnion± do reprezentacji podmiotu pe³nomocnictwo.
Na podstawie art. 24 ust. 11 ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych, sporz±dzone na podstawie druku stanowi±cego za³. nr 4 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej: Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej: Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin p³atno¶ci: | 10,00 |
Cena: | 90,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Nie
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiaj±cy na podstawie art. 144 ust.1 pkt 1) ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych przewiduje mo¿liwo¶æ aneksowania umowy zawartej w ramach zamówienia publicznego w nastêpuj±cych przypadkach:
1. Nastêpstwa prawnego podmiotu wstêpuj±cego w miejsce wybranego Wykonawcy.
2. W przypadku:
a) Zaprzestania produkcji,
b) decyzji w³a¶ciwego organu o czasowym wstrzymaniu w obrocie lub wycofaniu danego produktu - Wykonawca zobowi±zany bêdzie dostarczyæ produkt o takim samym sk³adzie i takim samym zastosowaniu przy za³o¿eniu, i¿ cena jednostkowa produktu nie mo¿e byæ wy¿sza od ceny przetargowej, a w przypadku gdy dany produkt bêdzie tañszy Wykonawca obni¿y cenê przetargow±.
3. W przypadku nie zrealizowania ca³o¶ci umowy na wniosek Wykonawcy i za zgod± Zamawiaj±cego lub na wniosek Zamawiaj±cego dopuszcza siê przed³u¿enie terminu realizacji umowy do czasu wykorzystania ilo¶ci i warto¶ci brutto przedmiotu umowy.
4. Zmiany stawki podatku VAT. Zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia obowi±zywaæ bêdzie od dnia wej¶cia w ¿ycie przepisów wprowadzaj±cych t± zmianê. W takim przypadku warto¶æ netto wynagrodzenia Wykonawcy nie ulegnie zmianie.
Zamawiaj±cy informuje, ¿e skorzysta z mo¿liwo¶ci zmiany umowy na podstawie art. 144 ust. 1 pkt. 2-6 ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych, w przypadku zaistnienia potrzeby takiej zmiany i po spe³nieniu okre¶lonych przes³anek
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 12.01.2021, godzina: 10:00
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem): Nie
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu: PL
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, SSD¦ w Sandomierzu informuje,
¿e:
• Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szpital Specjalistyczny Ducha ¦wiê tego, ul. Schinzla 13, 27-600 Sandomierz, tel. (15) 833 06 14, e-mail: szpital@sand.pl;
• Inspektorem ochrony danych w Szpitalu Specjalistycznym Ducha ¦wiêtego jest Pan Krzysztof Sikorski, kontakt: adres e-mail: inspektor@sand.pl, tel. 695 550 552;
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Dostawa artyku³ów gospodarczych i jednorazowych”, znak postêpowania: PN/38/2020 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
• Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo Zamówieñ Publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z pó¼n. zm), dalej „ustawa Pzp”;
• Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
• obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym
z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
• posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
• nie przys³uguje Pani/Panu:
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
ZA£¡CZNIKI
Nazwa: Sprzêt do wyposa¿enia Kuchni
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzêtu do wyposa¿enia Kuchni.
Szczegó³owy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera za³. nr 1 do SIWZ
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 39220000-0
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Cena: | 90,00 |
Termin p³atno¶ci: | 10,00 |
Nazwa: Artyku³y gospodarcze
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artyku³ów gospodarczych
Szczegó³owy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera za³. nr 1 do SIWZ
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 39220000-0
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin p³atno¶ci: | 10,00 |
Cena: | 90,00 |
Nazwa: Artyku³y gospodarcze i jednorazowe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artyku³ów gospodarczych i jednorazowych
Szczegó³owy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera za³. nr 1 do SIWZ
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 39220000-0
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin p³atno¶ci: | 10,00 |
Cena: | 90,00 |
Nazwa: Artyku³y ze szk³a i porcelany
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artyku³ów ze szk³a i porcelany
Szczegó³owy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera za³. nr 1 do SIWZ
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 39220000-0
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Cena: | 90,00 |
Termin p³atno¶ci: | 10,00 |
Nazwa: Drobny sprzêt AGD
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa drobnego sprzêtu AGD
Szczegó³owy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera za³. nr 1 do SIWZ
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 39220000-0
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Cena: | 90,00 |
Termin p³atno¶ci: | 10,00 |
INNE PRZETARGI Z SANDOMIERZA
- "Rozwój infrastruktury sportowej i drogowej oraz parkingów w Sandomierzu" z podzia³em na 4 czê¶ci (...)
- Dostawa wraz z monta¿em urz±dzenia myj±cego na poje¼dzie Zamawiaj±cego
- "Rozwój terenów inwestycyjnych poprzez poprawê warunków drogowych i budowê infrastruktury" z podzia³em na 3 czê¶ci:(...)
- Wykonanie us³ugi polegaj±cej na "Utrzymaniu i konserwacji wyodrêbnionych urz±dzeñ o¶wietlenia ulic, placów, parkingów, parków, dróg, mostów stanowi±cych w³asno¶æ Gminy Sandomierz"
- Us³uga zdrowotna: pielêgniarska domowa opieka d³ugoterminowa dla uczestników projektu "Wsparcie osób niesamodzielnych w Gminie Sandomierz"
wiêcej: przetargi w Sandomierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i wyposa¿enie ¿³obka
- Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby unowocze¶nienia procesu nauczania w PCE w Kêtrzynie w postaci urz±dzeñ, sprzêtu, mebli i materia³ów dydaktycznych w ramach projektu ,,Smakowita Przemiana"
- Remont zaplecza kuchni w budynku komunalnym w Kañczudze, ¶wiadcz±cy us³ugi spo³eczno-kulturalne
- Dostawa sprzêtu i wyposa¿enia na potrzeby ZSCKR w Siennicy Ró¿anej w ramach projektu "Zawodowo w przysz³o¶æ - Program rozwoju kszta³cenia zawodowego w ZSCKR w Siennicy Ró¿anej"
wiêcej: Sprzêt kuchenny, artyku³y gospodarstwa domowego i artyku³y domowe oraz artyku³y cateringowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.