To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-03-09
Wrocław: DOSTAWA SPRZĘTU TECHNIKI POLICYJNEJ DLA JEDNOSTEK POLICJI WOJEWÓDZTWA DOLNOŚLĄSKIEGO
Numer ogłoszenia: 77307 - 2011; data zamieszczenia: 09.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 381466 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu, ul Podwale 31-33, 50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 340 38 00, faks (071) 782 41 71.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU TECHNIKI POLICYJNEJ DLA JEDNOSTEK POLICJI WOJEWÓDZTWA DOLNOŚLĄSKIEGO.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu techniki policyjnej dla jednostek policji województwa dolnośląskiego. 2. Szczegółową charakterystykę sprzętu policyjnego, żądane ilości oraz nazwy i typy urządzeń wskazujące wymagania funkcjonalne, w tym wymagania jakościowe i techniczne, zostały odpowiednio określone przez zamawiającego w wykazach asortymentowo-cenowych stanowiących załączniki od nr 1.1. do nr 1.12. do SIWZ nr PU-2380-070-237/2010/AB. 3. Zamawiający podzielił zamówienie na 12 (dwanaście) części i dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną część lub więcej części zamówienia: 1.1. Część 1 postępowania - obejmuje dostawę 20 szt. latarek typu Mactronic BlackEye lub równoważnych, których parametry określono w załączniku nr 1.1. do SIWZ. 1.2. Część 2 postępowania - obejmuje dostawę 2 szt. noktowizorów typu Yukon Digital NV Ranger PRO 5 x 42 lub równoważnych, których parametry określono w załączniku nr 1.2. do SIWZ. 1.3. Część 3 postępowania - obejmuje: 1.3.1. dostawę 3 szt. cyfrowych aparatów fotograficznych (lustrzanek) typu Nikon D3000+18-55 Nikkor lub równoważnych, których parametry określono w załączniku nr 1.3. do SIWZ; 1.3.2. obejmuje dostawę 1 szt. lampy błyskowej typu Nikon SB 600 lub równoważnej, której parametry określono w załączniku nr 1.3. do SIWZ; 1.3.3. obejmuje dostawę 1 szt. filtru polaryzacyjnego typu CPL FILTR MATIN 52 mm lub równoważnego, którego parametry określono w załączniku nr 1.3. do SIWZ; 1.3.4. obejmuje dostawę 1 szt. kamery cyfrowej typu Sony HDR-XR155E lub równoważnej, której parametry określono w załączniku nr 1.3. do SIWZ. 1.4. Część 4 postępowania - obejmuje dostawę 1 szt. kamery światłowodowej typu wideoendoskop VB/1220, endoskop NDT, lub równoważnej, której parametry określono w załączniku nr 1.4. do SIWZ. 1.5. Część 5 postępowania - obejmuje dostawę 2 szt. dalmierzy laserowych typu Stanley TLM 100 i-77-910 lub równoważnego, którego parametry określono w załączniku nr 1.5. do SIWZ. 1.6. Część 6 postępowania - obejmuje: 1.6.1. dostawę 23 szt. walizek dla techników kryminalnych; skład zestawu szczegółowo określono w załączniku nr 1.6. do SIWZ; 1.6.2. dostawę 4 szt. poduszek ceramicznych o wydajności co najmniej 16000 odbitek - załącznik nr 1.6. do SIWZ. 1.7. Część 7 postępowania - obejmuje dostawę 1 szt. zestawu walizkowego do oznakowania miejsc wypadków; skład zestawu szczegółowo określono w załączniku nr 1.7. do SIWZ. 1.8. Część 8 postępowania - obejmuje dostawę 26 szt. kamer video na kask, których parametry określono w załączniku nr 1.8. do SIWZ. 1.9. Część 9 postępowania - obejmuje dostawę 7 szt. kamer, których parametry określono w załączniku nr 1.9. do SIWZ. 1.10. Część 10 postępowania - obejmuje dostawę 25 szt. analizatorów wydechu AlcoQuant 6020 lub równoważnych, których parametry określono w załączniku nr 1.10. do SIWZ. 1.11. Część 11 postępowania - obejmuje dostawę 200 szt. latarek typu Guardsman Explorer CREE P4 LED lub równoważnych, których parametry określono w załączniku nr 1.11. do SIWZ. 1.12. Część 12 postępowania - obejmuje dostawę 1 szt. kamery taktycznej V.I.O POV HD lub równoważnej, której parametry określono w załączniku nr 1.12. do SIWZ. 2. Zamawiający wymaga, aby oferta obejmowała dostawę wszystkich produktów (pozycji asortymentowych) w ilościach określonych przez zmawiającego w danej części zamówienia - odpowiednio w wykazie asortymentowym dla części 1 - 12 zamówienia - załączniki 1.1. - 1.12 do SIWZ. Brak wyceny bądź pominięcie jakiejkolwiek pozycji asortymentowej w wymienionych załącznikach skutkuje odrzuceniem oferty. 3. Przedmiot zamówienia dla każdej części zamówienia będzie dostarczony transportem Wykonawcy na jego ryzyko i koszt do siedziby Zamawiającego przy ul. Podwale 31-33 we Wrocławiu w terminie - dla każdej część postępowania - do 27.12.2010r...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.20.00.00 - Sprzęt policyjny .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: 1.1. Część 1 postępowania - obejmuje dostawę 20 szt. latarek typu Mactronic BlackEye lub równoważnych, których parametry określono w załączniku nr 1.1. do SIWZ..
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.P.H.U. Content Sp. z o.o., al. W. Korfantego 66, 40-161 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2635,20
Oferta z najniższą ceną: 2400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3416,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: 1.2. Część 2 postępowania - obejmuje dostawę 2 szt. noktowizorów typu Yukon Digital NV Ranger PRO 5 x 42 lub równoważnych, których parametry określono w załączniku nr 1.2. do SIWZ.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.H.P.U. Zuber Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29c, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4672,13 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5490,00
Oferta z najniższą ceną: 4790,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5490,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: 1.4. Część 4 postępowania - obejmuje dostawę 1 szt. kamery światłowodowej typu wideoendoskop VB/1220, endoskop NDT, lub równoważnej, której parametry określono w załączniku nr 1.4. do SIWZ.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- NDT-NET Sp.z o.o., ul. Nałęczowska 30, 20-701 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2213,11 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2183,80
Oferta z najniższą ceną: 2183,80 / Oferta z najwyższą ceną: 3674,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: 1.5. Część 5 postępowania - obejmuje dostawę 2 szt. dalmierzy laserowych typu Stanley TLM 100 i-77-910 lub równoważnego, którego parametry określono w załączniku nr 1.5. do SIWZ.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.H.P.U. Zuber Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29c, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 686,89 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 976,00
Oferta z najniższą ceną: 976,00 / Oferta z najwyższą ceną: 976,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: 1.6. Część 6 postępowania - obejmuje: 1.6.1. dostawę 23 szt. walizek dla techników kryminalnych; skład zestawu szczegółowo określono w załączniku nr 1.6. do SIWZ; 1.6.2. dostawę 4 szt. poduszek ceramicznych o wydajności co najmniej 16000 odbitek - załącznik nr 1.6. do SIWZ.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AGTES Sp.z o.o., ul. Pulawska 300A, 02-819 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 54574,59 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 69967,00
Oferta z najniższą ceną: 69967,00 / Oferta z najwyższą ceną: 79788,00
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: 1.7. Część 7 postępowania - obejmuje dostawę 1 szt. zestawu walizkowego do oznakowania miejsc wypadków; skład zestawu szczegółowo określono w załączniku nr 1.7. do SIWZ
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.H.P.U. Zuber Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29c, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2562,30 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8052,00
Oferta z najniższą ceną: 8052,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8052,00
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: 1.8. Część 8 postępowania - obejmuje dostawę 26 szt. kamer video na kask, których parametry określono w załączniku nr 1.8. do SIWZ.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.H.P.U. Zuber Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29c, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 42622,95 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 38064,00
Oferta z najniższą ceną: 38064,00 / Oferta z najwyższą ceną: 47476,00
Waluta: PLN.
Część NR: 10
Nazwa: 1.10. Część 10 postępowania - obejmuje dostawę 25 szt. analizatorów wydechu AlcoQuant 6020 lub równoważnych, których parametry określono w załączniku nr 1.10. do SIWZ.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.H.P.U. Zuber Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29c, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40983,61 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 48800,00
Oferta z najniższą ceną: 48800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 48800,00
Waluta: PLN.
Część NR: 11
Nazwa: 1.11. Część 11 postępowania - obejmuje dostawę 200 szt. latarek typu Guardsman Explorer CREE P4 LED lub równoważnych, których parametry określono w załączniku nr 1.11. do SIWZ
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.P.H.U. Content Sp. z o.o., al. W. Korfantego 66, 40-161 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 49893,44 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 51972,00
Oferta z najniższą ceną: 43800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 58804,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku znajdującego się przy ul. Wyspiańskiego 2N w Kłodzku na potrzeby siedziby Okręgowego Inspektoratu Pracy we Wrocławiu Oddział w Kłodzku.
- Świadczenie usług pocztowych dla Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu
- Dostawa podstawowych materiałów zużywalnych dla Grupy Badawczej Syntezy Zaawansowanych Materiałów z podziałem na 5 części
- Obsługa laboratoryjna robót budowlanych na obiektach drogowych, mostowych, kubaturowych i torowiskach dla potrzeb realizacji zadań inwestycyjnych
- Remont budynku przy ul. Jordanowskiej 22 we Wrocławiu w zakresie zamiany systemu ogrzewania.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.