To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-04-07
Piotrków Trybunalski: PRZETARG NIEOGRANICZONY
NA WYKONANIE I KONSERWACJĘ OZNAKOWANIA PIONOWEGO, WYKONANIE OZNAKOWANIA POZIOMEGO ORAZ URZĄDZEŃ BEZPIECZEŃSTWA RUCHU DROGOWEGO NA DROGACH I PLACACH W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM
Numer ogłoszenia: 77311 - 2010; data zamieszczenia: 07.04.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 251119 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji, ul. Belzacka 176, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 044 7339252, faks 044 7329253.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA WYKONANIE I KONSERWACJĘ OZNAKOWANIA PIONOWEGO, WYKONANIE OZNAKOWANIA POZIOMEGO ORAZ URZĄDZEŃ BEZPIECZEŃSTWA RUCHU DROGOWEGO NA DROGACH I PLACACH W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: WYKONANIE I KONSERWACJA OZNAKOWANIA PIONOWEGO, WYKONANIE OZNAKOWANIA POZIOMEGO ORAZ URZĄDZEŃ BEZPIECZEŃSTWA RUCHU DROGOWEGO NA DROGACH I PLACACH W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM KOD CPV: 45.23.32.90-8 (Instalowanie znaków drogowych) 45.23.32.92-2 (Instalowanie urządzeń ochronnych) 45.23.32.21-4 (Malowanie nawierzchni) 1. ZAKRES PRAC OBJETYCH ZAMÓWIENIEM: a) w zakresie miesięcznego ryczałtu : codzienny objazd ulic miasta i kontrola stanu technicznego istniejącego oznakowania pionowego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego, prostowanie i pionowanie nośników i tarcz znaków drogowych, mycie znaków (50 szt), demontaż nośników znaków drogowych (30 szt), demontaż tarcz znaków (30 szt). b) w zakresie oznakowania pionowego: uzupełnienie brakujących znaków pionowych, wymiana zniszczonych tablic znaków pionowych, montaż nowych znaków drogowych, ustawienie nowych nośników znaków drogowych, c) w zakresie oznakowania poziomego: - odnowienie oznakowania poziomego cienkowarstwowego przy użyciu farby z mikrokulami, - wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego przy użyciu farby z mikrokulami, - wykonanie oznakowania poziomego masą chemoutwardzalną. - znakowanie punktowymi elementami odblaskowymi, - frezowanie starego oznakowania d) w zakresie urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego: - montaż barier ochronnych sztywnych, siatkowych i łańcuchowych, - naprawa barier ochronnych sztywnych, siatkowych i łańcuchowych, - naprawa ekranów akustycznych, - odnawianie farbą barier ochronnych sztywnych, siatkowych i łańcuchowych, - ustawianie słupków rozdzielających, - montaż progów zwalniających - montaż azyli dla pieszych. 2. SPOSÓB REALIZACJI PRAC: A) Usługi będą realizowane sukcesywnie na każdorazowe pisemne zlecenie Zamawiającego w zależności od występujących potrzeb. Zlecenie częściowe obejmować będzie zakres, miejsce i termin rozpoczęcia i zakończenia prac. W przypadku konieczności usunięcia sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu ruchu, Wykonawca przystąpi do wykonania prac niezwłocznie po otrzymaniu informacji o jej wystąpieniu. W tym przypadku dopuszcza się możliwość przekazania takiego zlecenia Wykonawcy za pośrednictwem faxu bądź telefonicznie, a także przystąpienia do prac na podstawie informacji przekazanej przez Policje lub Straż Miejską. Wykonawca będzie dysponował w okresie obowiązywania umowy, bazą sprzętową, materiałową i magazynową. Wykonawca zapewni całodobowy dyżur telefoniczny, a numer telefonu dyżurnego przekaże do Zamawiającego. Wszystkie prace należy wykonywać zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i normami dotyczącymi wykonania robót utrzymaniowych, w szczególności zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 roku w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. Nr 220, poz.2181. z 2003r.), a także zgodnie z postanowieniami umowy, w tym z zasadami zawartymi w szczegółowej specyfikacji technicznej zawartej w zał. Nr 2 do umowy. Przed wbudowaniem materiałów, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dokumenty potwierdzające jakość materiałów, które zostaną użyte do wykonania zamówienia. Wszystkie odpady powstałe w wyniku wykonywania usługi są własnością Wykonawcy. Koszt usunięcia i składowania w/w odpadów pokryje Wykonawca. Szczegółowy zakres usług i cen jednostkowych określa kosztorys ofertowy stanowiący Załącznik Nr 1 do umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany pomiędzy zakresem /ilością wykonanych/ usług w stosunku do tego, co zostało określone w kosztorysie ofertowym, przy czym wartość przedmiotu umowy nie przekroczy kwoty, o której mowa w § 5 ust. 6 wzoru umowy.. 3. GWARANCJA Na usługi będące przedmiotem niniejszego zamówienia, Wykonawca udziela gwarancji, której okres wynosi: dla oznakowania pionowego: 7 lat - dotyczy okresu trwałości znaku wykonanego przy użyciu folii odblaskowych. 12 miesięcy - na pozostałe prace i materiały. dla oznakowania cienkowarstwowego: 6 miesięcy - na przejściach dla pieszych, 9 miesięcy - dla linii segregacyjnych, krawędziowych i innych, 6 miesięcy - dla linii segregacyjnych na nawierzchniach bitumicznych o warstwie ścieralnej spękanej, kruszącej się, z luźnymi grysami, 3 miesiące - na przejściach dla pieszych i dla drobnych elementów na nawierzchniach bitumicznych o warstwie ścieralnej spękanej, kruszącej się z luźnymi grysami, dopuszcza się prace bez udzielenia gwarancji - na nawierzchniach drogowych o silnie zdeformowanej, spękanej, łuszczącej się powierzchni, na złączach podłużnych jeśli są niejednorodne, tj: ze szczelinami, garbami podłużnymi i poprzecznymi, na nawierzchniach smołowych, na nawierzchniach kostkowych w złym stanie ( nierówna powierzchnia, kostka uszkodzona, braki kostki, luźne zanieczyszczenia w szczelinach między kostkami niemożliwe do usunięcia za pomocą szczotki i zamiatarki. dla oznakowania grubowarstwowego: 36 miesięcy - na przejściach dla pieszych i dla pozostałych elementów (z wyłączeniem linii) 12 miesięcy - dla przejść dla pieszych i pozostałych elementów na nawierzchniach bitumicznych ułożonych do 1 miesiąca przed wykonaniem oznakowania masami chemoutwardzalnymi skraca się okres gwarancji. dla punktowych elementów odblaskowych: 12 miesięcy - na liniach segregacyjnych, krawędziowych i innych. Okres gwarancji zaczyna się w dzień po odbiorze wykonanych prac, stwierdzonym protokółem, o którym mowa w § 7 ust. 2 umowy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.90-8, 45.23.32.92-2, 45.23.32.21-4.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.04.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH "PEUK" S.A.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH "PEUK" S.A.
- Przedsiębiorstwo Robót Drogowych PEUK S.A., ul. Roosevelta 39, 97-300 Piotrków Trybunalski, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 482640,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 584996,10
Oferta z najniższą ceną: 461160,00 / Oferta z najwyższą ceną: 584996,10
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- Dostawa mleka, produktów mlecznych oraz jaj do Aresztu Śledczego w Piotrkowie Trybunalskim.
- NAPRAWA OŚWIETLENIA ULICZNEGO NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- Dostawa mięsa wieprzowego i drobiowego, wędlin wieprzowych i drobiowych oraz konserw do Aresztu Śledczego w Piotrkowie Trybunalskim
- Sukcesywna dostawa produktów mięsnych i wędliniarskich dla Domu Pomocy Społecznej w Piotrkowie Trybunalskim
- Zakup dwóch ciągników rolniczych i ładowacza czołowego z łyżką
- Kompleksowa obsługa urządzeń drukujących.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 3718P w zakresie budowy drogi dla pieszych i rowerów w Środzie Wielkopolskiej
- Bieżące utrzymanie i konserwacja oznakowania pionowego dróg gminnych i dróg powiatowych na terenie miasta Ostrowca Świętokrzyskiego w 2025 roku.
- Utrzymanie oznakowania przystanków komunikacji miejskiej w Gdańsku
- "BUDOWA DROGI W UL. SIEWIERSKIEJ" - ETAP I
- Wykonanie remontów cząstkowych dróg i chodników stanowiących własność Gminy Tczew w 2025 roku
- Budowa ekranów akustycznych w ciągu drogi ekspresowej S6 na odcinkach od km 332+553 do km 332+809 (strona lewa) oraz od km 332+771 do km 333+087 (strona lewa) - okolice węzła Matarnia w m. Gdańsk
więcej: Malowanie nawierzchi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.