Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-12-29
Ogłoszenie nr 773157-N-2020 z dnia 2020-12-29 r.
Świadczenie usług w zakresie wycen nieruchomości - 2 zadania częściowe. Postępowanie nr OP.WOP.ZP.39.2020.U
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: (77) 400-09-41,
e-mail: zamowienia.publiczne.opole@kowr.gov.pl,
www: http://bip.kowr.gov.pl
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, https://kowr.eb2b.com.pl/open-auctions.html
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: w formie pisemnej pod rygorem nieważości
Adres: KOWR OT w Opolu ul. 1 Maja 6, 45-068 Opole
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: OP.WOP.ZP.39.2020.U
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Tak
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
3.1. Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług w zakresie wycen nieruchomości –
2 zadania częściowe.
Zamówienie zostało podzielone na 2 części tj.:
1) Zadanie częściowe nr 1
Świadczenie usług w zakresie wyceny nieruchomości niezabudowanej, położonej w obrębie Dobieszów, gmina Pawłowiczki, powiat kędzierzyńsko-kozielski, woj. opolskie oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków jako działka nr 26/2 o powierzchni 0,0600 ha z a.m. 3, położonej w terenie oznaczonym jako: kompleksy użytków rolnych o klasach I-III chronione dla rolnictwa, a klasy I-II uznaje się za wyłączone z zabudowy.
Celem wyceny jest określenie aktualnej wartości nieruchomości przekazanej nieodpłatnie jednostce samorządu terytorialnego, a nie wykorzystaniem jej zgodnie z celem przekazania, tytułem zwrotu aktualnej wartości pieniężnej tej nieruchomości zgodnie z art. 24 ust. 5a ustawy z dnia 19.10.1991r.
o gospodarowaniu nieruchomościami rolnymi Skarbu Państwa (Dz. U. z 2020 poz. 396 ze zm.).
Pozostałe informacje.
• Wycenę należy sporządzić w formie operatu szacunkowego w jednym egzemplarzu.
• Wykonawca przekazuje Zamawiającemu operat szacunkowy protokołem zdawczo – odbiorczym.
2) Zadanie częściowe nr 2
Świadczenie usług w zakresie wyceny nieruchomości niezabudowanej, położonej w obrębie Biskupice, gmina Byczyna, powiat kluczborski, woj. opolskie oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków jako działka nr 8/2 z a.m. 4 część o powierzchni 0,2322ha (powierzchnia całkowita 0,3903ha), przeznaczonej pod strefy zabudowy mieszkaniowej i usług obejmujące zabudowę rolniczą (zagrodową) – MU.
Celem wyceny jest określenie aktualnej wartości nieruchomości przekazanej nieodpłatnie jednostce samorządu terytorialnego, a nie wykorzystaniem jej części o powierzchni 0,2322ha zgodnie z celem przekazania, tytułem zwrotu aktualnej wartości pieniężnej tej nieruchomości zgodnie z art. 24 ust. 5a ustawy z dnia 19.10.1991r. o gospodarowaniu nieruchomościami rolnymi Skarbu Państwa (Dz. U.
z 2020 poz. 396 ze zm.).
Pozostałe informacje.
• Wycenę należy sporządzić w formie operatu szacunkowego w jednym egzemplarzu.
• Wykonawca przekazuje Zamawiającemu operat szacunkowy protokołem zdawczo – odbiorczym.
3.2. Pozostałe wymogi i sposób wykonania zamówienia oraz prawa i obowiązki Stron zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do siwz.
II.5) Główny kod CPV: 71.31.90.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
w dniach: 22
II.9) Informacje dodatkowe: Dot. wszystkich zadań częściowych: Termin zamówienia, oprócz ceny brutto, stanowi kryterium
wyboru oferty. Wykonawca w druku oferty (zał. nr 1 do SIWZ) deklaruje termin wykonania zamówienia, który nie może być
krótszy niż 14 dni i nie może być dłuższy niż 22 dni. W przypadku gdy Wykonawca wpisze termin krótszy niż 14 dni bądź
dłuższy niż 22 dni, Zamawiający odrzuci ofertę jako niezgodną z treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków:
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże Zamawiającemu, że dysponuje
co najmniej jedną osobą posiadającą wymagane uprawnienia w zakresie szacowania nieruchomości
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: brak danych
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp - TAK
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1
ustawy Pzp. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa powyżej w
formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych w szczególności
rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących
zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352), Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych
wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego (co najmniej jedna osoba, posiadająca
uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości), w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług,
wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do
wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do
dysponowania tymi osobami (załącznik nr 4 do siwz).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Cena: | 60,00 |
Termin realizacji: | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
20.1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmiany postanowień zawartej umowy
w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
20.2. Dopuszcza się zmianę umownego terminu, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej
z następujących okoliczności:
1) wystąpienia którejkolwiek zmiany o której mowa w ust. 20.3. oraz zmiany w przedmiocie umowy nie wynikające z przyczyn Wykonawcy; termin realizacji może zostać wydłużony do 10 dni;
2) zmiany spowodowane działaniem osób trzecich, w wyniku których wykonanie przedmiotu umowy będzie niemożliwe bądź utrudnione, a działania te nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron; wydłużenie umowy nastąpi jedynie o czas spowodowany opóźnieniem;
20.3. Dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty,
w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z następujących okoliczności:
1) nastąpi zmiana przeznaczenia nieruchomości w związku ze zmianą miejscowego planu zagospodarowania lub studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania;
2) zmiana numerów działek składających się na wycenianą nieruchomość;
3) geodezyjna zmiana powierzchni wycenianej nieruchomości;
4) zwiększenie powierzchni wycenianej nieruchomości, nie więcej niż o 10%;
5) zmniejszenie powierzchni wycenianej nieruchomości;
6) w przypadku ujawnienia środków trwałych nieujętych w ewidencji KOWR;
7) wykonanie przedmiotu umowy stanie się zbędne dla Zamawiającego ze względu na jego właściwość lub przeznaczenie albo gdy jego realizacja przez Wykonawcę będzie niemożliwa do wykonania z przyczyn nie dających się przewidzieć w chwili zawarcia umowy. W takim przypadku, Wykonawcy przysługuje zwrot jedynie faktycznie poniesionych kosztów realizacji;
8) Zmiana treści umowy jest korzystna dla Zamawiającego.
20.4. Zmiany o których mowa w ust. 20.3. nie będą stanowić podstawy zwiększenia wynagrodzenia.
20.5. Dopuszcza się zmianę osób odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia z zastrzeżeniem, że wprowadzona zmiana nie może skutkować zmianą Wykonawcy zamówienia:
1) zmiana osób przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami o których mowa w siwz,
2) zmiany kluczowego personelu Wykonawcy na skutek zdarzeń losowych, zmian kadrowo-personalnych, utraty wymaganych uprawnień, utraty stanowiska. Zmiana kluczowego personelu Wykonawcy może nastąpić wyłącznie pod warunkiem okazania uprawnień co najmniej równoważnych,
3) zmiana koordynatora lub osób odpowiedzialnych za nadzór nad prawidłowym wykonywaniem zamówienia po stronie Zamawiającego.
20.6. Dopuszcza się zmianę umownego wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany podatku od towarów i usług (VAT).
20.7. Zmiany o których mowa powyżej nastąpią w formie aneksu do umowy.
20.8. Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający dopuszcza zgodę, nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody przez Zamawiającego.
20.9. O wystąpieniu okoliczności, które mogą mieć wpływ na zmiany wprowadzane w umowie, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie informować Zamawiającego pisemnie.
20.10. Wniosek Wykonawcy o dokonanie zmiany umowy musi być uzasadniony, a okoliczności na które powołuje się Wykonawca muszą być udokumentowane.
20.11. Wniosek o wprowadzenie zmian w umowie będzie rozpatrywany przez Zamawiającego, jeżeli zostanie on złożony przed upływem terminu wykonania przedmiotu umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 08.01.2021, godzina: 09:45
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: j. polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: brak danych
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIKI
Nazwa: Wycena nieruchomości niezabudowanej, położonej w obrębie Dobieszów, gmina Pawłowiczki, powiat kędzierzyńsko-kozielski, woj. opolskie oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków jako działka nr 26/2 o powierzchni 0,0600 ha
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Zadanie częściowe nr 1
Świadczenie usług w zakresie wyceny nieruchomości niezabudowanej, położonej w obrębie Dobieszów, gmina Pawłowiczki, powiat kędzierzyńsko-kozielski, woj. opolskie oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków jako działka nr 26/2 o powierzchni 0,0600 ha z a.m. 3, położonej w terenie oznaczonym jako: kompleksy użytków rolnych o klasach I-III chronione dla rolnictwa, a klasy I-II uznaje się za wyłączone z zabudowy.
Celem wyceny jest określenie aktualnej wartości nieruchomości przekazanej nieodpłatnie jednostce samorządu terytorialnego, a nie wykorzystaniem jej zgodnie z celem przekazania, tytułem zwrotu aktualnej wartości pieniężnej tej nieruchomości zgodnie z art. 24 ust. 5a ustawy z dnia 19.10.1991r.
o gospodarowaniu nieruchomościami rolnymi Skarbu Państwa (Dz. U. z 2020 poz. 396 ze zm.).
Pozostałe informacje.
• Wycenę należy sporządzić w formie operatu szacunkowego w jednym egzemplarzu.
• Wykonawca przekazuje Zamawiającemu operat szacunkowy protokołem zdawczo – odbiorczym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71319000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 22
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin realizacji: | 40,00 |
Cena: | 60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Termin zamówienia, oprócz ceny brutto, stanowi kryterium wyboru oferty. Wykonawca w
druku oferty (zał. nr 1 do SIWZ) deklaruje termin wykonania zamówienia, który nie może być krótszy niż 14 dni i nie może być
dłuższy niż 22 dni. W przypadku gdy Wykonawca wpisze termin krótszy niż 14 dni bądź dłuższy niż 22 dni, Zamawiający odrzuci
ofertę jako niezgodną z treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
Nazwa: Wycena nieruchomości niezabudowanej, położonej w obrębie Biskupice, gmina Byczyna, powiat kluczborski, woj. opolskie oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków jako działka nr 8/2 z a.m. 4 część o powierzchni 0,2322ha (powierzchnia całkowita 0,3903ha)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Zadanie częściowe nr 2
Świadczenie usług w zakresie wyceny nieruchomości niezabudowanej, położonej w obrębie Biskupice, gmina Byczyna, powiat kluczborski, woj. opolskie oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków jako działka nr 8/2 z a.m. 4 część o powierzchni 0,2322ha (powierzchnia całkowita 0,3903ha), przeznaczonej pod strefy zabudowy mieszkaniowej i usług obejmujące zabudowę rolniczą (zagrodową) – MU.
Celem wyceny jest określenie aktualnej wartości nieruchomości przekazanej nieodpłatnie jednostce samorządu terytorialnego, a nie wykorzystaniem jej części o powierzchni 0,2322ha zgodnie z celem przekazania, tytułem zwrotu aktualnej wartości pieniężnej tej nieruchomości zgodnie z art. 24 ust. 5a ustawy z dnia 19.10.1991r. o gospodarowaniu nieruchomościami rolnymi Skarbu Państwa (Dz. U.
z 2020 poz. 396 ze zm.).
Pozostałe informacje.
• Wycenę należy sporządzić w formie operatu szacunkowego w jednym egzemplarzu.
• Wykonawca przekazuje Zamawiającemu operat szacunkowy protokołem zdawczo – odbiorczym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71319000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 22
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin realizacji: | 40,00 |
Cena: | 60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Termin zamówienia, oprócz ceny brutto, stanowi kryterium wyboru oferty. Wykonawca w
druku oferty (zał. nr 1 do SIWZ) deklaruje termin wykonania zamówienia, który nie może być krótszy niż 14 dni i nie może być
dłuższy niż 22 dni. W przypadku gdy Wykonawca wpisze termin krótszy niż 14 dni bądź dłuższy niż 22 dni, Zamawiający odrzuci
ofertę jako niezgodną z treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Zakup paliwa do pojazdów służbowych KM PSP w Opolu i podległych Jednostek Ratowniczo-Gaśniczych
- Remonty oznakowania pionowego, elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego, ogrodzeń i ekranów na drogach krajowych na terenie Rejonu GDDKiA w Nysie w okresie 36 m-cy
- Sukcesywna dostawa mieszanki mineralno-bitumicznej do stosowania na zimno dla Oddziałów Terenowych Zarządu Dróg Wojewódzkich w Opolu w 2024 i 2025 r. - w podziale na zadania
- Zielona przestrzeń rekreacyjna z budową placu zabaw dla dzieci na Zakrzowie
- Dostawa odczynników laboratoryjnych.
- D/93/2024 Zakup urządzenia do transmisji danych cyfrowych
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie operatów szacunkowych dla nieruchomości położonych w granicach administracyjnych m. Suwałki - etap II
- Wykonanie operatów szacunkowych dla nieruchomości położonych w granicach administracyjnych m. Suwałki - etap I
- Usługa sporządzenia operatu szacunkowego w celu określenia wartości rynkowej prawa własności nieruchomości gruntowej położonej w Radomiu przy ulicy Gołębiowskiej.
- Inżynier Kontraktu.
- usługi architektoniczne, inżynieryjne i zintegrowane usługi inżynieryjne; usługi urbanistyczne, architektura krajobrazu, związane z nimi usługi konsultacji naukowych i technicznych; usługi badań i analiz technicznych.
- świadczenie usług inżyniera dla projektu.
więcej: Usługi biegłych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.