eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynWykonywanie usług holowania, przewozu i parkowania pojazdów i ich części składowych oraz urządzeń i rzeczy do celów procesowych na terenie działania 8 jednostek Policji garnizonu warmińsko - mazurskiego.

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-03-09

Olsztyn: Wykonywanie usług holowania, przewozu i parkowania pojazdów i ich części składowych oraz urządzeń i rzeczy do celów procesowych na terenie działania 8 jednostek Policji garnizonu warmińsko - mazurskiego.
Numer ogłoszenia: 77315 - 2011; data zamieszczenia: 09.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 351027 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji, ul. Partyzantów 6/8, 10-521 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5225200, 5225760, faks 089 5225205.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usług holowania, przewozu i parkowania pojazdów i ich części składowych oraz urządzeń i rzeczy do celów procesowych na terenie działania 8 jednostek Policji garnizonu warmińsko - mazurskiego..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: a)świadczenie na zlecenie Policji usług całodobowego przemieszczania (holowania, przewozu) motocykli oraz pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej (DMC) do 3,5 t oraz części składowych pojazdów (części), urządzeń i rzeczy, b)świadczenie na zlecenie Policji usług całodobowego przemieszczania (holowania, przewozu) pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej (DMC) powyżej 3,5 t, w tym pojazdów członowych i autobusów oraz części składowych pojazdów (części), urządzeń i rzeczy, c)świadczenie na zlecenie Policji usług całodobowego parkowania na parkingach strzeżonych motocykli oraz pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej (DMC) do 3,5 t i powyżej 3,5 t, w tym pojazdów członowych i autobusów oraz części składowych pojazdów (części), urządzeń i rzeczy, 2.Zakres podstawowych czynności wchodzących w skład każdorazowego zlecenia holowania (przewozu) obejmuje: a) przyjęcie (pisemnie, faksem, telefonicznie) zlecenia przyjazdu zestawu holującego (wezwania) i udokumentowanie go przez Wykonawcę. Wymagana jest całodobowa dyspozycyjność Wykonawcy przez 7 dni w tygodniu. b) niezwłoczny nie dłuższy niż do 60 min dojazd zestawu holującego (w niezbędnym, wymaganym zestawieniu dla realizacji zamówienia) do wskazanego w zleceniu miejsca postoju pojazdu (części). c) załadunek pojazdu (części, rzeczy) na zestaw holujący (w tym praca dźwigu i dodatkowych holowników, jeżeli okaże się niezbędna), bez względu na warunki atmosferyczne, porę dnia lub nocy oraz utrudnienia wynikające z ukształtowania terenu, warunków zabudowy i inne. d) holowanie (przewóz) pojazdu na parking wskazany przez Policję. e) uprzątnięcie, zebranie i przewiezienie z miejsca zdarzenia części (materiałów), zleconych do przewiezienia na parking wskazany przez Policję. 3. Zakres podstawowych czynności wchodzących w skład każdorazowego zlecenia parkowania (przechowywanie) pojazdu (części, rzeczy) na parkingu Wykonawcy, obejmujące: - przyjmowanie pojazdów, części i rzeczy, - ewidencjonowanie przyjętych pojazdów i części, - ochronę, - nadzór, - udostępnianie pojazdów, części i rzeczy do oględzin (badań) uprawnionym osobom wskazanym przez Policję, - wydawanie pojazdów (części, rzeczy) na podstawie zlecenia. Wszystkie wykonane czynności musza być każdorazowo na bieżąco dokumentowane przez służbę dyspozytorską parkingu Wykonawcy. 4.Przedmiot zamówienia został podzielony przez Zamawiającego na 24 oddzielne zadania. Zakres terytorialny świadczenia usługi dla każdego zadania obejmuje teren administracyjny podległy danej jednostce Policji. Zadanie nr 1 - holowanie pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej nie przekraczającej 3,5 t - KPP Bartoszyce Zadanie nr 2 - holowanie pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej przekraczającej 3,5 t - KPP Bartoszyce Zadanie nr 3 - parkowanie pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej nie przekraczającej 3,5 t i powyżej 3,5 t. - KPP Bartoszyce Zadanie nr 4 - holowanie pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej nie przekraczającej 3,5 t - KMP Elbląg Zadanie nr 5 - holowanie pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej przekraczającej 3,5 t - KMP Elbląg Zadanie nr 6 - parkowanie pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej nie przekraczającej 3,5 t i powyżej 3,5 t. - KMP Elbląg Zadanie nr 7 - holowanie pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej nie przekraczającej 3,5 t - KPP Mrągowo Zadanie nr 8 - holowanie pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej przekraczającej 3,5 t - KPP Mrągowo Zadanie nr 9 - parkowanie pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej nie przekraczającej 3,5 t i powyżej 3,5 t - KPP Mrągowo Zadanie nr 10- holowanie pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej nie przekraczającej 3,5 t - KPP Nidzica Zadanie nr 11 - holowanie pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej przekraczającej 3,5 t - KPP Nidzica Zadanie nr 12 - parkowanie pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej nie przekraczającej 3,5 t o powyżej 3,5 t - KPP Nidzica Zadanie nr 13 - holowanie pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej nie przekraczającej 3,5 t - KP Morąg Zadanie nr 14 - holowanie pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej przekraczającej 3,5 t - KP Morąg Zadanie nr 15 - parkowanie pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej nie przekraczającej 3,5 t i powyżej 3,5 t - KP Morąg Zadanie nr 16 - holowanie pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej nie przekraczającej 3,5 t - KPP Olecko Zadanie nr 17 - holowanie pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej przekraczającej 3,5 t - KPP Olecko Zadanie nr 18 - parkowanie pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej nie przekraczającej 3,5 t i powyżej 3,5 t - KPP Olecko Zadanie nr 19 - holowanie pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej nie przekraczającej 3,5 t - KPP Pisz Zadanie nr 20 - holowanie pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej przekraczającej 3,5 t - KPP Pisz Zadanie nr 21 - parkowanie pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej nie przekraczającej 3,5 t i powyżej 3,5 t - KPP Pisz Zadanie nr 22 - holowanie pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej nie przekraczającej 3,5 t - KPP Szczytno Zadanie nr 23 - holowanie pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej przekraczającej 3,5 t - KPP Szczytno Zadanie nr 24 - parkowanie pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej nie przekraczającej 3,5 t i powyżej 3,5 t - KPP Szczytno 5. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania prawa opcji poprzez wydłużenie okresu realizacji umowy do czasu pełnego wykorzystania kwoty przewidzianej w umowie na sfinansowanie zamówienia. 6. Zamawiający będzie realizował usługi, stanowiące przedmiot zamówienia w formie zamówień cząstkowych, zgodnie z bieżącymi potrzebami Policji. 7. Przewidywany zakres usług z podziałem na części zamówienia (zadania) określony został w Formularzach cenowych od Nr 1 - Nr 24. Określenie przez Zamawiającego ilości przewidywanych usług ma charakter szacunkowy i nie może być podstawą roszczeń ze strony Wykonawcy w razie mniejszej liczby zleceń w trakcie realizacji umowy.Wykonawca musi dysponować zestawem sprzętu niezbędnego do realizacji przedmiotu zamówienia w pełnym zakresie zgodnym z zadaniem, na które składa ofertę. 8. Wykonawca musi dysponować parkingiem, który będzie: a)zlokalizowany w granicach administracyjnych miasta lub w odległości do 5 km od granic administracyjnych miasta, w którym znajduje się siedziba jednostki Policji odpowiednio dla danego zadania; b)dopuszczony do użytkowania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa; c)posiadał nawierzchnię utwardzoną (asfaltową, betonową, grysową lub żużlową) - nie dopuszcza się podłoża trawiastego i piaszczystego; d)liczył 10 wydzielonych miejsc /stanowisk/ parkingowych, oznakowanych w sposób umożliwiających identyfikację zabezpieczonych pojazdów, w tym co najmniej 2 miejsca dla pojazdów członowych (ciągnik siodłowy + naczepa) i autobusów; e)oznakowany i ogrodzony ogrodzeniem stałym (zewnętrznym i wewnętrznym) na całej długości w sposób zabezpieczający przed dostaniem się osób postronnych; f)posiadał oświetlenie zewnętrzne rozmieszczone na całym terenie, g)posiadł zamknięte pomieszczenie (magazyn, wiatę, garaż) umożliwiający przechowywanie wskazanych przez Zamawiającego pojazdów - samochodów osobowych lub dostawczych; części pojazdów; urządzeń itp. oraz ich odpowiednie zabezpieczenie przed dostępem osób trzecich, h) dozorowany całodobowo, i) wyposażony w środki łączności (telefon i telefax) oraz prowadzona będzie pełna dokumentacja ewidencyjna przechowywanych pojazdów, j)posiadał wjazd umożliwiający parkowanie pojazdów członowych (holownik +ciągnik siodłowy + naczepa) 9. Wybrany w wyniku postępowania Wykonawca zobowiązany będzie po podpisaniu umowy do bezzwłocznego, bezpłatnego przewiezienia wskazanych przez Zamawiającego pojazdów z parkingu dotychczas użytkowanego przez Zamawiającego na wskazany parking depozytowy...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10 - Usługi holownicze 98.35.11.00 - Usługi parkingowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 22   

Nazwa: Zadanie nr 22 - holowanie pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej nie przekraczającej 3,5 t - KPP Szczytno.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.03.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MOTO-SERWIS Sienkiewicz, ul. 1 Maja 68, 12-122 Jedwabno, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 13785,00

  • Oferta z najniższą ceną: 13785,00 / Oferta z najwyższą ceną: 23912,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.