Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-03-18
Poznań: Zakup (dostawa) mebli wraz z montażem
Numer ogłoszenia: 77328 - 2010; data zamieszczenia: 18.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 Przemienienia Pańskiego Akademii Medycznej , ul. Długa 1/2, 61-848 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 854-90-00, faks 061 852-94-72.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sk1.am.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup (dostawa) mebli wraz z montażem.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup (dostawa) mebli wraz z montażem (12 pakietów).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.11.20.00-0, 39.14.13.00-5, 39.15.10.00-5, 33.19.21.50-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni wykonawcę na zasadzie spełnia/nie spełnia. Wykonawca musi wykazać że zrealizował co najmniej dwie dostawy, których przedmiotem były meble Zamawiający stwierdzi to na podstawie dołączonego do oferty wykazu wraz z potwierdzeniem o którym mowa w SIWZ II 2.1 Wykonawca który nie wykaże że spełnia warunki zostanie wykluczony na podstawie art 24 ust 2 pkt 4
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca dołączy do oferty opis przedmiotu zamówienia w języku polskim (oprócz opisu mogą być również prospekty, zdjęcia) Wykonawca do dnia składania ofert dostarczy próbkę mebli w postaci elementu płyty z której będą wykonane meble (dotyczy pakietów nr 1, 2, 3, 6, 7, 8,12) Wykonawca zobowiązany jest również dołączyć do oferty: 1) wypełniony Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. Wykonawca w formularzu ofertowym uwzględni wszystkie elementy wymienione przez Zamawiającego w załączniku nr 2 do SIWZ. 2) Zamawiający na podstawie art. 36 ust. 4 żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom (w przypadku, gdy zachodzi taka sytuacja - dokument dołączyć do oferty przetargowej). 3) Wykonawca do oferty dołączy dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty np. aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualny statut spółki lub aktualny rejestr handlowy. Wymagane dokumenty można złożyć w formie kopii poświadczonej z oryginałem przez Wykonawcę. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonego dokumentu, o którym mowa powyżej do oferty należy dołączyć także pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 75
- 2 - jakość - 20
- 3 - okres gwarancji - 5
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana Umowy Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1. Zmiana terminu dostawy a) zmiany spowodowane siłą wyższą, w tym klęskami żywiołowymi, warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi zrealizowanie dostawy w terminie, b) zmiany będące następstwem okoliczności leżących wyłącznie po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymanie dostawy, c) zmiany będące wynikiem czasowego wstrzymania produkcji towarów lub braków towarów na polskim rynku będących przedmiotem Umowy, w tym będące następstwem działania organów administracji publicznej, W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w ust. 1 lit. a)-c) termin dostawy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do należytego jej wykonania, nie dłużej jednak niż o okres tych okoliczności. 2. Zmiana sposobu spełnienia świadczenia a) zmiany spowodowane nieprzewidywalną koniecznością dostawy towarów nie wymienionych w Umowie. Zamawiający w powyższym przypadku dopuszcza zakup towarów zamiennych, równoważnych (np. towarów w zamiennym opakowaniu lub towarów o tożsamej nazwie międzynarodowej innego producenta o innej nazwie handlowej), ale ich cena nie może przewyższać ceny towarów podstawowych. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć go na zasadach określonych w niniejszej Umowie, b) zmiany spowodowane koniecznością zakupu niektórych towarów w większej ilości niż wymieniona Umowie. Zmiany powyższe możliwe są z równoczesnym zmniejszeniem ilościowym dostawy towarów pozostałych asortymentów, c) zmiany spowodowane nie wykupieniem pełnej ilości towarów.W powyższym przypadku Umowa może zostać przedłużona do czasu wykupienia pełnej ilości towarów określonych w Umowie. 3. Zmiany wynagrodzenia Wykonawcy a) zmiany spowodowane udzieleniem przez Wykonawcę upustów promocyjnych. W przypadku udzielenia przez Wykonawcę upustów promocyjnych dla klienta w okresie trwania Umowy, upusty będą obowiązywały również dla tej Umowy, zmiany spowodowane wzrostem albo zmniejszeniem stawki VAT lub podatku akcyzowego. Jeśli zmiana stawki VAT lub podatku akcyzowego będzie powodować zwiększenie kosztów towarów po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT lub podatku akcyzowego zapłaconego przez Wykonawcę. Jeśli zmiana stawki VAT lub podatku akcyzowego będzie powodować zmniejszenie kosztów towarów po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT lub podatku akcyzowego zapłaconego przez Wykonawcę
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.sk1.am.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Kliniczny
Przemienienia Pańskiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego
w Poznaniu
61-848 Poznań, ul. Długa ?
Dział Zamówień Publicznych, pok. 603.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2010 godzina 09:30, miejsce: Szpital Kliniczny Przemienienia Pańskiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu 61-848 Poznań, ul. Długa ? Dział Zamówień Publicznych, pok. 603.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup (dostawa) mebli wraz z montażem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Szafka ubraniowa 2 Regał na segregatory Pakiet składa sie z 2 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.14.13.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 75
- 2. jakość - 20
- 3. okres gwarancji - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup (dostawa) mebli wraz z montażem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szafa na cokole dwudrzwiowa Pakiet składa sie z 1 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.14.13.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 75
- 2. jakość - 20
- 3. okres gwarancji - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zakup (dostawa) mebli wraz z montażem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szafa na nóżkach metalowych zamykana zamkiem Pakiet składa sie z 1 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.14.13.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 75
- 2. jakość - 20
- 3. Okres gwarancji - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: zakup (dostawa) mebli wraz z montażem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dwudrzwiowa (metalowa) szafa ubraniowa Pakiet składa sie z 1 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.14.13.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 75
- 2. jakość - 20
- 3. Okres gwarancji - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zakup (dostawa) mebli wraz z montażem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Krzesło konferencyjne z pulpitem uchylnym Pakiet składa sie z 1 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.11.20.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 75
- 2. Jakość - 20
- 3. Okres gwarancji - 5
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: zakup (ostawa) mebli wraz z montażem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szafa dwudrzwiowa na nóżkach metalowych, zamykana zamkiem Pakiet składa sie z 1 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-3, 39.14.13.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 75
- 2. Jakość - 20
- 3. Okres gwarancji - 5
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zakup (dostawa) mebli wraz z montażem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Regał ubraniowy na nóżkach 2 Regał na nóżkach o konstrukcji skośnej Pakiet składa sie z 2 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.14.13.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 75
- 2. Jakość - 20
- 3. Okres gwarancji - 5
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zakup (dostawa) mebli wraz z montazem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szafa kartotekowa na cokole Pakiet składa sie z 1 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.14.13.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 75
- 2. Jakość - 20
- 3. Okres gwarancji - 5
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: zakup (dostawa) mebli wraz z montażem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szafka wózek do transportu czystej bielizny Pakiet składa sie z 1 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.15.10.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 75
- 2. jakość - 20
- 3. Okres gwarancji - 5
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zakup (dostawa) mebli wraz z montażem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stolik do narzędzi chirurgicznych Pakiet składa sie z 1 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.15.10.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 75
- 2. jakość - 20
- 3. Okres gwarancji - 5
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zakup (dostawa) mebli wraz z montażem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: łóżko rehabilitacyjne Barierka składana Pakiet składa sie z 2 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 33.19.21.50-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 75
- 2. Jakość - 20
- 3. Okres gwarancji - 5
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zakup (dostawa) mebli wraz z montażem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Mebel na nóżkach metalowych podzielony na dwie części - 2. Szafa na nóżkach metalowych 3. Szafka wisząca zamykana 4.. Lodówka wraz z zabudowę 5. Szafka 6.. Blat 7. Kontener na kółkach 8. Stolik owalny na jednej nodze 9. Krzesło o konstrukcji metalowej Pakiet składa się z 9 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.11.20.00-2, 39.14.13.00-5, 39.15.10.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 75
- 2. jakość - 20
- 3. Okresgwarancji - 5
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wykonanie robót budowlanych w pięciu pomieszczeniach Wielkopolskiego Centrum Onkologii
- Rozbudowa drogi krajowej nr 83 na odcinku Turek - Turkowice - Kowale Pańskie w zakresie budowy ścieżki pieszo-rowerowej oraz kanału technologicznego w km 0+050 do 2+300
- Świadczenie usług pocztowych w zakresie niepowszechnej przesyłki hybrydowej w obrocie krajowym
- AN/ZP/129/24 Aranżacja kawiarni wraz z zapleczem na terenie Politechniki Poznańskiej Budynek A3 Parter, ul. Piotrowo 3a, 61-138 Poznań
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO III
- TPm-112/24 Dostawa z wniesieniem i montażem foteli biurowych, hokerów i krzeseł oraz sof modułowych dla Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż wyposażenia w ramach zadania Budowa Gminnego Klubu Dziecięcego Nasze Gzuby w Szczytnikach Duchownych - część I zabawki i wyposażenie sal
- Zakup i dostawa sprzętu ICT, specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- Zakup echokardiografu
- Dostawa i montaż mebli zestaw II dla SPZOZ Choszczno
- DOSTAWA ULTRADŹWIĘKOWEGO ASPIRATORA TKANEK Z WYPOSAŻENIEM
- Dostawa sprzętu medycznego dla zespołów ratownictwa medycznego OCRM w Opolu
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.