eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Z³otoryja › Us³ugi informacji i promocji Projektu (informacja i promocja dotycz±ca rozpowszechniania informacji o mo¿liwo¶ciach inwestycyjnych na terenie województwa) pn. "Utworzenie Strefy Aktywno¶ci Gospodarczej dla sektora M¦P w Z³otoryi - budowa hali modu³owej"

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2020-12-30



Og³oszenie nr 773293-N-2020 z dnia 2020-12-30 r.

Gmina Miejska Z³otoryja:

Us³ugi informacji i promocji Projektu (informacja i promocja dotycz±ca rozpowszechniania informacji o mo¿liwo¶ciach inwestycyjnych na terenie województwa) pn. "Utworzenie Strefy Aktywno¶ci Gospodarczej dla sektora M¦P w Z³otoryi - budowa hali modu³owej"

OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: Utworzenie Strefy Aktywno¶ci Gospodarczej dla sektora M¦ w Z³otoryi – budowa hali modu³owej dofinansowanego z funduszy europejskich w ramach RPO WD 2014-20020 O¶ Priorytetowa:1. Przedsiêbiorstwa i innowacje Dzia³anie: 1.3 Rozwój przedsiêbiorczo¶ci Poddzia³anie 1.3.3 Rozwój przedsiêbiorczo¶ci – ZIT AJ Schemat: 1.3 B Wsparcie infrastruktury przeznaczonej dla przedsiêbiorców
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy: Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania: Nie

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych: Nie

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Z³otoryja, krajowy numer identyfikacyjny 39064765300000, Pl. Orl±t Lwowskich 1, 59-500 Z³otoryja, woj. dolno¶l±skie, pañstwo Polska

telefon: 768 779 138
faks: 768 783 120
e-mail: um@zlotoryja.pl
www: www.zlotoryja.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
nie dotyczy
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL): Nie www.zlotoryja.bip.info.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie www.zlotoryja.bip.info.pl

Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: tak, w formie pisemnej

Adres: Gmina Miejska Z³otoryja, pl. Orl±t Lwowskich 1, 59-500 Z³otoryja

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Us³ugi informacji i promocji Projektu (informacja i promocja dotycz±ca rozpowszechniania informacji o mo¿liwo¶ciach inwestycyjnych na terenie województwa) pn. "Utworzenie Strefy Aktywno¶ci Gospodarczej dla sektora M¦P w Z³otoryi - budowa hali modu³owej"

Numer referencyjny: WFZ. 271.14.2020

Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych

Zamówienie podzielone jest na czê¶ci: Nie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:

1) Stworzenie profesjonalnej prezentacji wybudowanej infrastruktury przeznaczonej pod dzia³alno¶æ gospodarcz±
- prezentacja komputerowa w formie animacji, animowanego filmu,
- w prezentacji mog± byæ u¿yte zdjêcia, filmy i inne elementy prezentuj±ce zamawiane tre¶ci, wszystko ma stanowiæ spójn± ca³o¶æ,
- wykonawca zapewni lektora do prezentacji (przedstawi 2 propozycje do wyboru Zamawiaj±cej),
- czas trwania 3 minuty,
- pe³en kolor,
- prezentacja bêdzie dostarczona w rozdzielczo¶ci, tak aby móg³ byæ prezentowany na du¿ym ekranie,
- prezentacja bêdzie dostarczona w 5 egzemplarzach na powszechnie u¿ywanym no¶niku (karta SD, UZB, etc) w formacie i formie umo¿liwiaj±cej dalsze kopiowanie,
- prezentacja bêdzie mo¿liwa do odtworzenia komputerowo w powszechnie dostêpnym formacie,

Prezentacja ma zawieraæ co najmniej nastêpuj±ce tre¶ci:
- krótk± informacje o mie¶cie Z³otoryja,
- informacje lokalizuj±c± hale na mapie Z³otoryi, województwa dolno¶l±skiego i Polski,
- informacje o parametrach hali i jej przeznaczeniu, oferowanym standardzie hali,
- ofertê najmu hali (okre¶lenie kto mo¿e wynajmowaæ, na jakich zasadach, jaka dzia³alno¶æ jet dopuszczalna),
- informacje o instytucjach otoczenia biznesu (co najmniej 3 instytucje z miasta
i województwa dolno¶l±skiego,
- informacje o instrumentach wsparcia dla przedsiêbiorców prowadz±cych dzia³alno¶æ
w Z³otoryi,
- informacje o s³u¿bach i stra¿ach dzia³aj±cych w mie¶cie,
- krótk± prezentacje wiod±cych firm z terenu Z³otoryi i powiatu z³otoryjskiego;
Informacji w powy¿szym zakresie dostarczy Zamawiaj±ca do 7 dni od daty podpisania umowy.

2) Wyprodukowanie krótkiego filmu promocyjnego, który bêdzie mo¿na emitowaæ
w trakcie r targów, spotkañ bran¿owych w lokalnych mediach.
- film – czas trwania - 5 minut wraz z 30 sekundowym spotem – skrótem filmu,
- jako¶æ filmu – full hd,
- wykonawca zapewnia lektora filmu oraz podk³ad muzyczny – wykonawca przedstawi trzy propozycje lektora oraz trzy ró¿ne podk³ady muzyczne do wyboru Zamawiaj±cego,
- napisy, grafika, adnotacje w filmie w szczególno¶ci identyfikuj±ce miejsca, firmy czy osoby zapewnia wykonawca w cenie oferty,
- w filmie musz± znale¼æ siê ujêcia z lotu ptaka, (hala modu³owa, miasto, w zale¿no¶ci od tre¶ci zaakceptowanych w scenariuszu filmu)

- wszystkie fragmenty filmu, bez wzglêdu na sposób ich zarejestrowania musz± mieæ t± sam± wysok± jako¶æ filmu,

Film powinien prezentowaæ nastêpuj±ce tre¶ci:
- krótk± informacje o mie¶cie i najbli¿szej okolicy, w tym akcentowaæ fakt istnienia starego zag³êbia miedziowego i zwi±zanego z tym przemys³u,
- informacjê lokalizacyjn± o mie¶cie (dostêpno¶æ infrastruktury, autostrady, kolei etc)
- najwa¿niejsze podmioty dzia³aj±ce w mie¶cie,
- prezentacje hali – od robót budowlanych a¿ po pe³n± wizytówkê budowanej hali,
- co najmniej 2 krótkie wywiady i/lub prezentacje z osobami wskazanymi przez Zamawiaj±c±,
- prezentacje wiod±cych 5 firm z terenu Z³otoryi i powiatu – po uzgodnieniu z Zamawiaj±c±


3) Zakup 3 og³oszeñ w prasie, w tym równie¿ w prasie specjalistycznej.

- 2 -og³oszenia – musz± znale¼æ siê w prasie o zasiêgu regionalnym (1 og³oszenie) i ogólnopolskim (1 og³oszenia),
- 1 og³oszenie powinno znale¼æ siê w prasie specjalistycznej, przez któr± rozumie siê gazetê, tygodnik, miesiêcznik o charakterze biznesowym; wykonawca przedstawi Zamawiaj±cej tytu³ do akceptacji.
Og³oszenia powinny zawieraæ:
- wizualizacjê budowanego obiektu,
- krótk± informacjê o charakterze obiektu, jego lokalizacji, mo¿liwo¶ci dojazdu,
- krótk± informacje o zasadach, ulgach, mo¿liwo¶ciach wynikaj±cych z inwestowania w Z³otoryi,
- mapkê lokalizuj±c± Z³otoryjê i/lub Strefê Aktywno¶ci Gospodarczej w Z³otoryi (kontur), na tle Polski (Europy) i Dolnego ¦l±ska – mo¿liwa w formie jednej mapy z zachowaniem jej czytelno¶ci.

4) Opracowanie folderu reklamowego.

Opracowanie foldera wraz z drukiem w nak³adzie 1000 szt.
- folder w formacie A4,
- obustronny,
- pe³en kolor,
- wykonawca zapewni i przedstawi do akceptacji projekt graficzny folderu,
- gramatura papieru –
Folder z jednej strony bêdzie zawieraæ:
- wizualizacjê budowanego obiektu,
- krótk± informacjê o charakterze obiektu, jego lokalizacji, mo¿liwo¶ci dojazdu,
- krótk± informacje o zasadach, ulgach, mo¿liwo¶ciach wynikaj±cych z inwestowania w Z³otoryi,
Folder z drugiej strony bêdzie zawieraæ:
- mapkê lokalizuj±c± Z³otoryjê i/lub Strefê Aktywno¶ci Gospodarczej w Z³otoryi (kontur), na tle Polski (Europy),
- uproszczony plan miasta z zaznaczonymi: przedsiêbiorstwami i instytucjami biznesu.
- 8 stron,
-szycie zeszytowe po d³ugim boku,
- lakier drip off,
- ok³adka b³ysk 250 , ¶rodek b³ysk 170 g




5) Opracowanie i zakup reklamy zewnêtrznej (2 bilbordy)
Na bilbordzie Wykonawca obowi±zany jest zamie¶ciæ:
- napis wskazuj±cy na tytu³ realizowanego projektu,
- napis: Inwestuj w Z³otoryi,
- wizualizacjê powstaj±cego obiektu,
- dane kontaktowe do Zamawiaj±cej w celu wynajmu hali;
Wykonawca zapewnia:
- podk³ad w standardzie: blacha cynkowana, blacha aluminiowa lub p³yta PCV, p³yta poliwêglanowa,
- konstrukcje niezbêdna do w³a¶ciwego eksponowania bilbordu – bezpieczn± (zabezpieczona przed podmuchem wiatru), odporn± na warunki pogodowe, w miejscu wskazanym przez Zamawiaj±c±
- projekt graficzny bilbordu do akceptacji przez zamawiaj±c±,
- wydruk wielkoformatowy bilbordu, w pe³nym kolorze,

Format:
- konstrukcja reklamowa 10x3m * 2 sztuki,
- lokalizacja – 1 szt. reklamy (bilbord) na dzia³ce wskazanej przez Zamawiaj±c± w s±siedztwie wybudowanej hali modu³owej,
- lokalizacja – 1 szt. wskazana przez Wykonawcê (wykonawca zobowi±zany jest do przedstawienia 2 wariantów lokalizacji do wybory przez Zamawiaj±c±), preferowane drogi wylotowe z miasta Z³otoryja, lokalizacja w obrêbie granic administracyjnych Miasta Z³otoryja.
Wykonawca ponosi wszystkie koszty zwi±zane z ekspozycj± (monta¿u, demonta¿u, przywozu, op³at za zajêcie pasa drogowego i innych wymaganych prawem).

Czas ekspozycji reklam zewnêtrznych 3 lata.


II.5) G³ówny kod CPV: 39.29.41.00


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):

Warto¶æ bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:

w dniach: 30

II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania 30 dni roboczych od daty podpisania umowy

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów

Okre¶lenie warunków: zamawiaj±cy nie okre¶la warunków w tym zakresie

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Okre¶lenie warunków: zamawiaj±cy nie okre¶la warunków w tym zakresie

III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa

Okre¶lenie warunków: C. Zdolno¶ci technicznej lub zawodowe – o udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy wyka¿±, i¿

- wykonali (zakoñczyli kompletnie) w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem sk³adania ofert, a je¶li okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwa filmy reklamowe o minimalnej d³ugo¶ci 1,5 minuty, z podk³adem muzycznym o tematyce promocyjnej (promocja produktu, us³ugi, jednostki samorz±du terytorialnego etc);


Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Nie

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu: Tak

O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW, SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1.2.) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu, Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia ni¿ej wymienionych dokumentów:
a) za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika Urzêdu Skarbowego, potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu – wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert;
b) za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne, lub potwierdzenia, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu – wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert;
c) odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji,
lub Wykonawca wskazuje Zamawiaj±cemu na ogólnodostêpne i elektroniczne bazy, z których Zamawiaj±cy bezp³atnie mo¿e pozyskaæ takie dokumenty.
Wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert.

2. Na wezwanie Zamawiaj±cego Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy Pzp, zobowi±zany jest do przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ust. 1 pkt 2) niniejszego rozdzia³u.
3. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, dokumenty na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy, sk³ada siê na zasadach okre¶lonych w § 7 i § 8 Rozporz±dzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ Zamawiaj±cy od Wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia.
4. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 2) lit. a) – c), sk³ada dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e:
a) nie zalega z op³acaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne albo ¿e zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu;
b) nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci;
5. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt 2) lit. a) – b) powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
6. Dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt 1.2 lit. c), powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
7. Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 2) lit. a-c, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
8. W przypadku w±tpliwo¶ci, co do tre¶ci dokumentu z³o¿onego przez Wykonawcê, Zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê do w³a¶ciwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbêdnych informacji dotycz±cych tego dokumentu.
9. Dokumenty sk³adane przez Wykonawcê musz± byæ podpisane przez osobê/osoby uprawnione do reprezentowania podmiotu lub przez osobê na podstawie udzielonego i za³±czonego do oferty pe³nomocnictwa. Za³±czone do oferty dokumenty musz± potwierdzaæ uprawnienia tych osób do reprezentowania Wykonawcy.
10. Zamawiaj±cy mo¿e, na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e Wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze Wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.
11. Je¿eli wykonawca nie z³o¿y wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów lub innych dokumentów niezbêdnych do przeprowadzenia postêpowania, o¶wiadczenia lub dokumenty s± niekompletne, zawieraj± b³êdy lub budz± wskazane przez Zamawiaj±cego w±tpliwo¶ci, Zamawiaj±cy wezwie do ich z³o¿enia, uzupe³nienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba ¿e mimo ich z³o¿enia oferta Wykonawcy podlega³aby odrzuceniu albo konieczne by³oby uniewa¿nienie postêpowania.

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1.1.) W celu wykazania spe³nienia przez Wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ustawy Pzp, dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów:
a) wykaz wykonanych filmów – za³±cznik nr 7 – wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem sk³adania ofert, a je¶li okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch filmów reklamowych o minimalnej d³ugo¶ci 1,5 minuty, z podk³adem muzycznym o tematyce promocyjnej (promocja produktu, us³ugi, jednostki samorz±du terytorialnego etc);
Filmy powinny byæ uplodowane na ogólnie dostêpnej stronie internetowej lub w innym wskazanym przez Oferenta miejscu tak, aby umo¿liwiæ zapoznanie siê zamawiaj±cej. W tabeli nale¿y, przy ka¿dym filmie wskazaæ adres www, pod którym znajduje siê film.


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
nie dotyczy

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
W przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu polega na zdolno¶ciach innych podmiotów, musi udowodniæ Zamawiaj±cemu, ¿e realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, przedstawiaj±c zobowi±zanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbêdnych zasobów na potrzeby i czas realizacji. Wykonawca przedk³ada w/w zobowi±zanie innych podmiotów (w trybie art. 22a ustawy Pzp).
Dokument zobowi±zania innych podmiotów winien potwierdzaæ, i¿ Wykonawca bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami w stopniu umo¿liwiaj±cym nale¿yte wykonanie zamówienia
oraz, ¿e stosunek ³±cz±cy Wykonawcê z innymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostêp do ich zasobów, w szczególno¶ci musi okre¶laæ:
a) zakres dostêpnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcê, przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
c) zakres i okres udzia³u innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
d) czy podmiot, na zdolno¶ciach, którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych do¶wiadczenia i kwalifikacji zawodowych, zrealizuje us³ugi informacji i promocji bêd±ce przedmiotem zamówienia.

3. Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie (np. konsorcja, spó³ki cywilne) musz± ustanowiæ Pe³nomocnika do reprezentowania lub reprezentowania oraz zawarcia umowy w postêpowaniu o udzieleniu zamówienia. Orygina³ pe³nomocnictwa nale¿y do³±czyæ do oferty. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z Pe³nomocnikiem. Je¿eli oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie zostanie wybrana, Zamawiaj±cy, na podstawie art. 23 ust. 4 ustawy Pzp, bêdzie ¿±da³ przedstawienia umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: brak danych

Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej: brak danych

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem): brak danych

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
gwarancja:30,00
cena:70,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem

Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany postanowieñ umowy
§ 10

1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
2. Wszelkie zmiany tre¶ci umowy mog± byæ dokonywane wy³±cznie pisemnie w formie aneksu podpisanego przez Strony.
3. Zamawiaj±ca okre¶la nastêpuj±ce warunki, w jakich przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian zawartej umowy:
3.1. zmiana terminu umownego wykonania zamówienia lub warto¶ci wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy spowodowane:

a. zmianami przepisów w trakcie realizowania zadania, które skutkuj± potrzeb± dokonania zmian przedmiotu zamówienia,
b. konieczno¶ci± wykonania prac wynikaj±cych z zaleceñ uprawnionych organów administracyjnych, np. nadzoru budowlanego, itp.,
c. nadzwyczajnymi zdarzeniami gospodarczymi lub okoliczno¶ciami, których Zamawiaj±cy nie móg³ przewidzieæ w chwili zawarcia umowy,
d. dzia³aniami si³y wy¿szej, tj. wyj±tkowego zdarzenia lub okoliczno¶ci (np. przeszkód atmosferycznych o charakterze katastrof, strajków, wojen, epidemii)
e. W przypadku, gdy z przyczyn technicznych, które nie mog³y byæ przewidziane przez Zamawiaj±cego pomimo do³o¿enia nale¿ytej staranno¶ci lub które ujawni³y siê podczas wykonywania prac lub gdy jest to korzystne dla interesu publicznego lub interesu Zamawiaj±cego w zakresie w jakim korzy¶æ mo¿e polegaæ na:
1) zmianach maj±cych wp³yw na przyspieszenie wykonania,
2) zmianach maj±cych wp³yw na obni¿enie kosztu ponoszonego przez Zamawiaj±cego na wykonanie, utrzymanie lub u¿ytkowanie,
3) zmianach maj±cych wp³yw na poprawê sprawno¶ci, wydajno¶ci wykonanych robót dla Zamawiaj±cego,
4) zmianach maj±cych wp³yw na poprawê bezpieczeñstwa realizacji robót budowlanych lub usprawnienia procesu budowy,
5) zmianach maj±cych wp³yw na poprawê bezpieczeñstwa u¿ytkowania,
6) zmianach maj±cych wp³yw na poprawê parametrów technicznych,
7) zmianach maj±cych wp³yw na poprawê parametrów funkcjonalno-u¿ytkowych,
8) aktualizacji rozwi±zañ z uwagi na postêp technologiczny lub zmiany obowi±zuj±cych przepisów,


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:

Data: 18.01.2020, godzina: 11:00

Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem): Nie

IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)

IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:
W przypadku dalszych utrudnieñ zwi±zanych z zaistnia³± sytuacj± zagro¿enia epidemicznego ofertê we wskazanym terminie nale¿y wrzuciæ do urny stoj±cej na parterze w Urzêdzie Miejskim.
Sugerujemy bezpo¶rednio przed z³o¿eniem oferty skontaktowaæ siê z pracownikiem sekretariatu pod nr telefonu: 76/ 87-89-100, lub osob± do kontaktu: 76/ 87-89-175.


W przypadku, kiedy otwarcie ofert w zwi±zku z sytuacj± zagro¿enia epidemicznego nie bêdzie mog³o odbyæ siê w sposób tradycyjny, otwarcie ofert bêdzie transmitowane na ¿ywo. Przekaz z transmisji dostêpny bêdzie na stronie internetowej Zamawiaj±cego. Informacja o transmisji podana bêdzie na stronie internetowej Zamawiaj±cego, w zak³adce dedykowanej niniejszemu postêpowaniu.


XIW. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO

Zamawiaj±cy w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuje, ¿e:
 Administratorem Pañstwa danych osobowych bêdzie Urz±d Miejski w Z³otoryi oraz Gmina Miejska Z³otoryja, pl. Orl±t Lwowskich 1, 59-500 Z³otoryja.
 W Urzêdzie powo³any jest Inspektor Ochrony Danych Osobowych (IOD).
 Pañstwa dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) i c) RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego oraz w celu realizacji projektu dofinansowanego w ramach Programu Operacyjnego RPO WD 2014-2020, O¶ priorytetowa 3 Gospodarka niskoemisyjna, Dzia³anie 3.4 Wdra¿anie strategii niskoemisyjnych, Poddzia³anie 3 – 3.4.3 Wdra¿anie strategii niskoemisyjnych – ZIT AJ, a tak¿e w celach zwi±zanych z odzyskiwaniem ¶rodków, celach archiwalnych oraz statystycznych;
 Przetwarzanie Pañstwa danych osobowych jest zgodne:
a. w odniesieniu do zbioru „Baza danych zwi±zanych z realizowaniem zadañ Instytucji Zarz±dzaj±cej przez Zarz±d Województwa Dolno¶l±skiego w ramach RPO WD 2014-2020”:
 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1303/2013 z dnia
17 grudnia 2013 r. ustanawiaj±cego wspólne przepisy dotycz±ce Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Spo³ecznego, Funduszu Spójno¶ci, Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich oraz Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego oraz ustanawiaj±cego przepisy ogólne dotycz±ce Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Spo³ecznego, Funduszu Spójno¶ci i Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego oraz uchylaj±cego rozporz±dzenie Rady (WE) nr 1083/2006 (Dz. Urz. UE L 347 z 20.12.2013, str. 320, z pó¼n. zm.),
 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1304/2013 z dnia
17 grudnia 2013 r. w sprawie Europejskiego Funduszu Spo³ecznego i uchylaj±cego rozporz±dzenie Rady (WE) nr 1081/2006 (Dz. Urz. UE L 347 z 20.12.2013, str. 470, z pó¼n. zm.),
 ustawy z dnia 11 lipca 2014 r. o zasadach realizacji programów w zakresie polityki spójno¶ci finansowanych w perspektywie finansowej 2014–2020 (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1431 z pó¼n. zm.);
 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 869 z pó¼n. zm.).
b. w odniesieniu do zbioru „Centralny system teleinformatyczny wspieraj±cy realizacjê programów operacyjnych”:
 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1303/2013 z dnia
17 grudnia 2013 r. ustanawiaj±cego wspólne przepisy dotycz±ce Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Spo³ecznego, Funduszu Spójno¶ci, Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich oraz Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego oraz ustanawiaj±cego przepisy ogólne dotycz±ce Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Spo³ecznego, Funduszu Spójno¶ci i Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego oraz uchylaj±cego rozporz±dzenie Rady (WE) nr 1083/2006,
 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1304/2013 z dnia
17 grudnia 2013 r. w sprawie Europejskiego Funduszu Spo³ecznego i uchylaj±cego rozporz±dzenie Rady (WE) nr 1081/2006,
 ustawy z dnia 11 lipca 2014 r. o zasadach realizacji programów w zakresie polityki spójno¶ci finansowanych w perspektywie finansowej 2014–2020 (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1431 z pó¼n. zm.),
 rozporz±dzenia wykonawczego Komisji (UE) nr 1011/2014 z dnia 22 wrze¶nia 2014 r. ustanawiaj±cego szczegó³owe przepisy wykonawcze do rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1303/2013 w odniesieniu do wzorów s³u¿±cych do przekazywania Komisji okre¶lonych informacji oraz szczegó³owe przepisy dotycz±ce wymiany informacji miêdzy beneficjentami a instytucjami zarz±dzaj±cymi, certyfikuj±cymi, audytowymi i po¶rednicz±cymi (Dz. Urz. UE L 286 z 30.09.2014, str. 1).
 Odbiorcami Pañstwa danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy PZP oraz Instytucja Zarz±dzaj±ca, z któr± Gmina Miejska Z³otoryja zawar³ umowê o dofinansowanie niniejszego zadania, a tak¿e:
 w odniesieniu do zbioru: Baza danych zwi±zanych z realizowaniem zadañ Instytucji Zarz±dzaj±cej przez Zarz±d Województwa Dolno¶l±skiego w ramach RPO WD 2014-2020 - Marsza³ek Województwa Dolno¶l±skiego z siedzib± we Wroc³awiu, ul. Wybrze¿e J. S³owackiego 12-14, 50-411 Wroc³aw;
 w odniesieniu do zbioru Centralny system teleinformatyczny wspieraj±cy realizacjê programów operacyjnych - Minister w³a¶ciwy ds. rozwoju regionalnego, maj±cy siedzibê przy ul. Wspólnej 2/4, 00-926 Warszawa.
 Pañstwa dane osobowe bêd± przechowywane przez okres niezbêdny na potrzeby rozliczenia projektu, na potrzeby rozliczenia i zamkniêcia Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolno¶l±skiego 2014 – 2020 oraz do czasu zakoñczenia archiwizowania dokumentacji;
 Obowi±zek podania przez Pañstwa danych osobowych bezpo¶rednio Pañstwa dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy PZP.
 W odniesieniu do Pañstwa danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
 Posiadaj± Pañstwo:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pañstwa dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pañstwa danych osobowych**

**Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;

− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***

***Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego;

− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznaj± Pañstwo, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pañstwa dotycz±cych narusza przepisy RODO;
 nie przys³uguje Pañstwu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pañstwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.