eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona GóraUtrzymanie oświetlenia ulic, wymianę opraw i słupów oświetleniowych oraz usuwanie awarii oświetlenia drogowego na terenie miasta Zielona Góra w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 15.12.2008 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-15

Zielona Góra: Utrzymanie oświetlenia ulic, wymianę opraw i słupów oświetleniowych oraz usuwanie awarii oświetlenia drogowego na terenie miasta Zielona Góra w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 15.12.2008 r.
Numer ogłoszenia: 77340 - 2008; data zamieszczenia: 15.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta, ul. Podgórna 22, 65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 0684564100,4564406 do 08, fax 068 4564155, 4564455.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielona-gora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie oświetlenia ulic, wymianę opraw i słupów oświetleniowych oraz usuwanie awarii oświetlenia drogowego na terenie miasta Zielona Góra w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 15.12.2008 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie oświetlenia ulic, wymiana opraw i słupów oświetleniowych oraz usuwanie awarii oświetlenia drogowego na terenie miasta Zielona Góra w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 15.12.2008 r. 3.2. Przedmiot zamówienia obejmuje nw. zakres zasadniczych prac do utrzymania wg Tabeli Elementów Rozliczeniowych, stanowiącej załącznik nr 9 do SIWZ: a) wymiana 6. polowych szafek oświetlenia ulic - 6 kpl.; b) wymiana słupów stalowych oświetleniowych ocynkowanych wysokich z WLZ i tabliczką bezpiecznikową - 50 kpl.; c) wymiana słupów stalowych oświetleniowych ocynkowanych parkowych z WLZ i tabliczką bezpiecznikową - 50 kpl.; d) wymiana opraw sodowych oświetlenia ulic na słupach wysokich - 90 kpl.; e) wymiana opraw sodowych parkowych oświetlenia ulic - 90 kpl.; f) wymiana kabla oświetlenia ulic - 370 m; g) montaż muf przelotowych na kablu oświetleniowym - 10 kpl.; h) malowanie słupów stalowych oświetleniowych wysokich - 200 kpl.; i) malowanie słupów stalowych oświetleniowych parkowych - 150 kpl. 3.3. Obowiązki Wykonawcy: 3.3.1. na etapie realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie usuwania usterek i awarii urządzeń oświetlenie drogowego: a. natychmiastowe przystąpienie po otrzymaniu informacji do usuwania kolizji lub zagrożenia powstałego z powodu uszkodzenia opraw lub słupów oświetleniowych (w godzinach 00:00 - 24:00); b. przystąpienie w czasie 48 godzin od otrzymania informacji do robót polegających na wymianie elementów oświetlenia drogowego, zawartych w ofercie Wykonawcy; 3.3.2. na etapie realizacji całego przedmiotu zamówienia dysponowanie przez całą dobę: a. wolną linia telefoniczną z podłączonym faksem; b. telefonem komórkowym. 3.4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zlecenia podwykonawcom wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie robót elektroenergetycznych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego Kod CPV wg słownika 2008: 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiajaćy nie przewiduje wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy pzp oraz spełniający szczegółowe warunki udziału: 1.1. Zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej jedną usługę o minimalnej wartości 100.000,00 zł brutto w zakresie montażu opraw i słupów oświetleniowych; 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia: a. kierującym robotami należącym do właściwej izby samorządu zawodowego i posiadającym niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 - tekst jednolity z późn. zm.) w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń; b. czterema osobami (dwiema brygadami dwuosobowymi), z których każda posiada aktualne uprawnienia E w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych, sieci elektrycznego oświetlenia ulic w tym co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia w zakresie prac kontrolno - pomiarowych o napięciu do 1 kV oraz c. jedną osobą posiadającą aktualne uprawniania D w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych, sieci elektrycznego oświetlenia ulic oraz kontrolno pomiarowych o napięciu do 1 kV zgodnie z wymogami: - rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. Nr 89, poz. 828 z poźn. zm.) oraz - rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie rodzajów prac, które powinny być wykonywane przez co najmniej dwie osoby (Dz. U. Nr 62, poz. 288). Uwaga: Zamawiający uzna za spełniony warunek postawiony w pkt 1.2.c. SIWZ jeżeli jedna z osób, o których mowa w pkt 5.1.2.b. SIWZ posiada łącznie uprawnienia D i E. 1.3. Dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia: a. samochodem dostawczym o ładowności min. 4,5 t; b. samochodem specjalnym z platformą i balkonem o wysięgu min. 10,00 m; c. żurawiem samochodowym; d. przyczepą dłużycową; e. ubijakiem spalinowym; f. koparką samobieżną. 7.2. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz ofertowy wg załącznika Nr 1 do SIWZ; 2) oświadczenie, że Wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami lub określi część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom wg załącznika Nr 2 do SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zlecenia podwykonawcom wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie robót elektroenergetycznych ; 3) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy pzp wg załącznika Nr 3 do SIWZ; 4) wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy pzp wg załącznika Nr 4 do SIWZ; 5) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem wartości, daty i miejsca ich wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie wg załącznika Nr 5 do SIWZ - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.1. SIWZ; 7) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wg załącznika nr 6 do SIWZ - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.2. SIWZ; 8) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - tj. dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień w wymienionych w punkcie 5.1.2. SIWZ branżach oraz dokumenty potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.2. SIWZ; 9) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca wg załącznika nr 7 do SIWZ - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.3. SIWZ; 10) zaakceptowany wzór umowy wg załącznika Nr 8 do SIWZ; 11) dokładnie wypełniona Tabela Elementów Rozliczeniowych wg załącznika nr 9 do SIWZ; 12) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik lub przedstawiciel Wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zielona-gora.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego nr pokoju 407 po okazaniu dowodu wniesienia opłaty w kasie urzędu w wysokości 8,10 zł (15,20 zł przy przesyłce pocztą).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.04.2008 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Miasta Zielona Góra, 65-424 Zielona Góra, ul. Podgórna 22, pokój 407.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.