Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-02-25
Olsztyn: Wyposażenie do Kliniki Rehabilitacji Dziecięcej przy Wojewódzkim Specjalistycznym Szpitalu Dziecięcym w Olsztynie
Numer ogłoszenia: 77356 - 2013; data zamieszczenia: 25.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy , ul. Żołnierska 18a, 10-561 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5393472, 0602816546, faks 089 5337701.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wssd.olsztyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyposażenie do Kliniki Rehabilitacji Dziecięcej przy Wojewódzkim Specjalistycznym Szpitalu Dziecięcym w Olsztynie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z dostarczeniem do wskazanego miejsca, montażem we wskazanych miejscach Szpitala różnych urządzeń i przyrządów rehabilitacyjnych. W ramach zamówienia wymagane jest przeprowadzenia szkolenia personelu w zakresie ich obsługi. W skład przedmiotu zamówienia wchodzą m. innymi: Łóżka i stoły pionizacyjne, materace przeciwodleżynowe, stadiometr, rower stacjonarny, drabinki, ballance trainer, rotor z biofeeback, platforma stabilometryczna, szyny PCM, zestawy do: autokorecji, terapii afazji, kończyn górnych i dolnych, tensometrycznych, terapii zaburzeń poznawczych, SEE-ME biofeedback wirtualny..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.00.00-6, 33.19.60.00-0, 33.15.50.00-0, 33.15.70.00-5, 33.19.62.00-2, 33.19.70.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 21.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
7. W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada opisowi przedmiotu zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego w zał. nr 2 do SIWZ, wymagane jest złożenie: - Dotyczy zadania od nr 1 do nr 21 - katalogów producenta, prospektów, folderów reklamowych, specyfikacji technicznych - ze zdjęciami lub innych dokumentów, w których zawarte będą podstawowe informacje, dane techniczne, opisy przeznaczenia, sposobu użycia oferowanego przedmiotu zamówienia. Zaleca się aby opisy danych były w j. polskim - Dotyczy zadania od nr 1 do nr 21 - deklaracje zgodności CE lub Certyfikaty zgodności CE potwierdzający spełnianie przez oferowany produkt wymogów określonych w Ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych - odpowiednio do klasy wyrobu medycznego (Dz. U. z 2010 r. nr 107, poz. 679 z p. zm.) - w odniesieniu do przedmiotu zamówienia, w którym występują zestawy komputerowe, wymóg nie dotyczy monitorów, drukarek, jednostek centralnych, laptopów i urządzeń peryferyjnych. Warunek dotyczy specjalistycznego oprogramowania terapeutycznego. - Dot. zadanie nr 10 - Deklaracja zgodności CE lub Atest Higieniczny dla wyrobu - pokrycie materaca
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony zał. nr 1 do SIWZ Formularz Ofertowy wraz opisem - tabelą dot. oferowanego przedmiotu zamówienia (wzór zał. nr 2 do SIWZ), z podanymi cenami jednostkowymi, typami, nr katalogowymi i producentami oferowanych produktów i urzadzeń, parametrami technicznymi urządzeń itp. 2. Wypełniony załącznik nr 6, który jest wymagany dla wszystkich zadań z wyjątkiem nr 16, 8, 14, 17, 4, 5, 1. 3. Oświadczenie wykonawcy z art. 26 ust. 2d ustawy PZP ( wzór zał. nr 7do SIWZ)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Umowa (umowy), która będzie podpisana w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, będzie zawierała wszystkie zapisy podane we wzorze umowy stanowiący dodatek nr 5 do niniejszej specyfikacji, z uwzględnieniem treści ofert. 2. Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: 2.1 zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy; 2.2 wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy. 2.3 dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy oraz wprowadzanie nowych małoistotnych postanowień do umowy jeżeli, konieczność wprowadzenia tych zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy. 2.4 zmiana podwykonawcy przy pomocy którego Wykonawca realizuje części zamówienia na innego, dysponującego, co najmniej porównywalnym doświadczeniem, potencjałem technicznym i osobowym 2.5 rozszerzenie zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie, o ile przyczyni się to do poprawienia jakości dostaw lub usprawni realizację dostaw (skróci termin realizacji dostaw) 2.6 Zmiana dostawy np. typu , marki sprzętu w przypadku wycofania zaproponowanego w ofercie z produkcji lub rynku pod warunkiem, że będzie to sprzęt, który spełnia warunki techniczne określone w SIWZ lub lepsze i nie spowoduje to wzrostu ceny oferty; 2.7 zmiana nazwy Zamawiającego; 2.8 w stosunku do terminu realizacji umowy: - zmiany przepisów powodujących konieczność innych rozwiązań, niż zakładano w opisie przedmiotu zamówienia lub SIWZ; - zmiany przepisów powodujących konieczność uzyskania dokumentów, które te przepisy narzucają; - jeżeli nastąpią jakiekolwiek opóźnienia w dostawach spowodowane utrudnieniami, przeszkodami leżącymi po stronie Zamawiającego (np. nie udostępnienie w odpowiednim czasie pomieszczeń, w których mają być zamontowane elementy dostawy, nie odebranie w terminie uprzednio uzgodnionym z Wykonawcą części lub całości dostaw; 2.9 w przypadku przedłużania się procedury przetargowej ponad przewidziany w ustawie. 3. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 4. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego); b) zmiany danych teleadresowych,; 5. Zmiany o których mowa w ust. 2 dopuszczone będą wyłącznie pod warunkiem złożenia wniosku i jego akceptacji przez Strony.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wssd.olsztyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Adres jak w Sekcji I ww.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.03.2013 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy przesłać na adres jak w Sekcji I ww lub złożyć w siedzibie zamawiającego do dnia 07-03-2013r. do godz. 10:00 w Sekcji zamówień publicznych pok. Nr 01..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: System do dynamicznej nauki chodu z możliwością odciążenia ciała pacjenta- 1 zestaw.Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień kod CPV 33150000-6, 33196000-0, 33155000-0, 33157000-5, 33196200-2, 33197000-7..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.60.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do ćwiczeń rehabilitacyjnych kończyn górnych i dolnych w odciążeniu - 1 zestaw. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień kod CPV 33150000-6, 33196000-0, 33155000-0, 33157000-5, 33196200-2, 33197000-7..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SYSTEM KOMPUTEROWY ZAUTOMATYZOWANEGO RAMIENIA DLA DZIECI DO TERAPII PRZY POMOCY CWICZENIA WYKORZYSTUJACEGO SAMO UKIERUNKOWANY RUCH - 1 zestaw. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień kod CPV 33150000-6, 33196000-0, 33155000-0, 33157000-5, 33196200-2, 33197000-7..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stół do terapii manualnej narządu ruchu - 2 szt. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień kod CPV 33150000-6, 33196000-0, 33155000-0, 33157000-5, 33196200-2, 33197000-7..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stół do metody Vojty - 1 szt. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień kod CPV 33150000-6, 33196000-0, 33155000-0, 33157000-5, 33196200-2, 33197000-7..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do terapii afazji - 1 zestaw. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień kod CPV 33150000-6, 33196000-0, 33155000-0, 33157000-5, 33196200-2, 33197000-7..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ballance trainer - parapodium do pionizacji pacjenta - 1 zestaw. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień kod CPV 33150000-6, 33196000-0, 33155000-0, 33157000-5, 33196200-2, 33197000-7..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drabinka przyścienna - 6 szt. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień kod CPV 33150000-6, 33196000-0, 33155000-0, 33157000-5, 33196200-2, 33197000-7..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie nr 9.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łóżko pionizacyjne - 4 szt. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień kod CPV 33150000-6, 33196000-0, 33155000-0, 33157000-5, 33196200-2, 33197000-7..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie nr 10..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materac przeciw-odleżynowy - 2 szt. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień kod CPV 33150000-6, 33196000-0, 33155000-0, 33157000-5, 33196200-2, 33197000-7..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie nr 11.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rotor z biofeedback do ćwiczeń biernych i czynnych kończyny dolnej i górnej - 1 zestaw. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień kod CPV 33150000-6, 33196000-0, 33155000-0, 33157000-5, 33196200-2, 33197000-7..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zadanie nr 12.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do autokorekcji z biofeedback - 1 zestaw..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zadanie nr 13.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do terapii zaburzeń poznawczych - 1 zestaw. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień kod CPV 33150000-6, 33196000-0, 33155000-0, 33157000-5, 33196200-2, 33197000-7..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zadanie nr 14.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rower stacjonarny do ćwiczeń - 1 szt. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień kod CPV 33150000-6, 33196000-0, 33155000-0, 33157000-5, 33196200-2, 33197000-7..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Zadanie nr 15.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw SEE-Me biofeedback wirtualny - 1 zestaw. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień kod CPV 33150000-6, 33196000-0, 33155000-0, 33157000-5, 33196200-2, 33197000-7..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Zadanie nr 16.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do badań antropomertycznych - 1 zestaw. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień kod CPV 33150000-6, 33196000-0, 33155000-0, 33157000-5, 33196200-2, 33197000-7..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Zadanie nr 17.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stół do pionizacji pacjenta - 1 szt. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień kod CPV 33150000-6, 33196000-0, 33155000-0, 33157000-5, 33196200-2, 33197000-7..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Zadanie nr 18.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szyna CPM (k. górna - staw ramienny, łokciowy i nadgarstkowy) - 1 szt. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień kod CPV 33150000-6, 33196000-0, 33155000-0, 33157000-5, 33196200-2, 33197000-7..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Zadanie nr 19.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CPM (kończyna dolna) Urządzenie elektryczne do ćwiczeń biernych kończyny dolnej - 1 szt. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień kod CPV 33150000-6, 33196000-0, 33155000-0, 33157000-5, 33196200-2, 33197000-7..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Zadanie nr 20.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do badań tensometrycznych (Urządzenie do ćwiczeń kończyn dolnych w CKC z wykorzystaniem oporu elastycznego) - 1 zestaw. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień kod CPV 33150000-6, 33196000-0, 33155000-0, 33157000-5, 33196200-2, 33197000-7..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Zadanie nr 21.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Platforma stabilometryczna i balansowa do koordynacji wzroku w pozycjach wysokich - 1 zestaw. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień kod CPV 33150000-6, 33196000-0, 33155000-0, 33157000-5, 33196200-2, 33197000-7..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Świadczenie usług wywozu odpadów komunalnych z O/ZUS w Olsztynie i TJO w latach 2025-2026.
- ODBIÓR ODPADÓW KOMUNALNYCH Z OBIEKTÓW OŚRODKA SPORTU I REKREACJI W OLSZTYNIE W 2025 r.
- Rozbudowa DataDomain Zamawiającego o dodatkową przestrzeń poprzez dostarczenie nowego urządzenia
- Świadczenie kompleksowej obsługi pocztowej w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek i paczek oraz ich ewentualnych zwrotów
- Usługa ubezpieczenia Ośrodka Sportu i Rekreacji w Olsztynie w roku 2025
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół Ekonomicznych im. M. Kopernika w Olsztynie w roku 2025
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane w zakresie utworzenia i funkcjonowania placówki wsparcia dziennego w Rzeszowie przy ul. Kraszewskiego 1
- Zakup i dostawa wyposażenia szkół w ramach projektu "Wsparcie Edukacji Włączającej w Gminie Woźniki"
- Dostawa elektrod treningowych AED-100 sztuk w ramach projektu "Kompetencje pracowników rynku pracy".
- Dostawa systemu do rehabilitacji
- Zakup i dostawa sprzętu ratowniczego dla OSP Kęty w ramach projektu "Zarządzanie kryzysowe bez granic"- 8 części
- Dostawa wyposażenia do Dziennego Domu Pomocy w Pstrągówce
więcej: Urządzenia do radioterapii, mechanoterapii, elektroterapii i fizykoterapii »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.