Ogłoszenie z dnia 2020-12-30
Ogłoszenie nr 773752-N-2020 z dnia 2020-12-30 r.
Sukcesywna dostawa transportem Wykonawcy lekkiego oleju opałowego do celów grzewczych terenowych jednostek organizacyjnych Oddziału ZUS w Olsztynie: Inspektoratu ZUS w Ełku i Biura terenowego ZUS w Nidzicy.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 89 521 23 37,
faks: 895 350 228
e-mail: agnieszka.jagaczewska@zus.pl, iwona.maszkowska@zus.pl
www: www.zus.pl
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie www.zus.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie www.zus.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Tak , adres: https://epuap.gov.pl/wps/myportal
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: w formie pisemnej
Adres: Zakład Ubezpieczeń Spoełcznych, Oddział w Olsztynie, Wieloosobowe stanowisko zamówień publicznych, Plac Konsulatu Polskiego 4, 10-959 Olsztyn
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: 230000/271/12/2020-ZAPIII
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Tak
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa transportem Wykonawcy
lekkiego oleju opałowego o parametrach jakościowych określonych Polską Normą PN-C-
96024:2011 do celów grzewczych terenowych jednostek organizacyjnych Oddziału ZUS w
Olsztynie: Inspektoratu ZUS w Ełku przy ul. Wojska Polskiego 73 oraz Biura Terenowego
ZUS w Nidzicy przy ul. Sienkiewicza 4. 2.Zamówienie obejmuje: a) Część A – Sukcesywna
dostawa transportem Wykonawcy do budynku Inspektoratu ZUS w Ełku przy ul. Wojska
Polskiego 73 lekkiego oleju opałowego, który winien odpowiadać parametrom technicznymi i
standardom wynikającym z obowiązujących przepisów, tj. Polskiej Normy PN-C-96024:2011
b) Część B – sukcesywna dostawa transportem Wykonawcy do budynku Biura Terenowego
ZUS w Nidzica przy ul. Sienkiewicza 4 lekkiego oleju opałowego, który winien odpowiadać
parametrom technicznymi i standardom wynikającym z obowiązujących przepisów, tj. Polskiej
Normy PN-C-96024:2011.
II.5) Główny kod CPV: 09.13.51.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 31.12.2022
II.9) Informacje dodatkowe: 1. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania zamówienia
(zgodnie z wykonywaną częścią zamówienia) w terminie: a) część A (dostawa oleju
opałowego do I/ZUS w Ełku) – od dnia zawarcia umowy do 31 grudnia 2022 r. b) część B (dostawa oleju opałowego do BT/ZUS w
Nidzicy) – od dnia zawarcia umowy do 31 grudnia 2022 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków: 1. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże się: a) Kopią aktualnej
koncesji na obrót paliwami ciekłymi udzielona zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10
kwietnia 1997 – Prawo energetyczne (t. jedn. Dz.U. z 2020 r. poz. 833); b) W przypadku
złożenia oferty przez Wykonawców występujących wspólnie - każdy z Wykonawców, który
będzie wykonywał czynności, których wykonanie wymaga uzyskania koncesji, winien
wykazać, że posiada koncesję na obrót paliwami ciekłymi udzieloną zgodnie z przepisami
ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 – Prawo energetyczne (t. jedn. Dz.U. z 2020 r. poz. 833).
Informacje dodatkowe: nie dotyczy
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Z uwagi na charakter zamówienia, Zamawiający nie wyznacza
szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe: nie dotyczy
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Z uwagi na charakter zamówienia, Zamawiający nie wyznacza
szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe: nie dotyczy
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp - TAK
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została
najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie
aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: - odpis z
właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej
RP, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu
potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, chyba
że Zamawiający będzie mógł uzyskać dokumenty za pomocą bezpłatnych i
ogólnodostępnych baz danych, pod warunkiem, iż dokumenty są dostępne w języku
polskim. - oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji
administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa
ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznych– wzór wg załącznika do
SIWZ; - oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat
lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach
lokalnych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1785 ze zm.) – wzór wg załącznika do SIWZ; 2.
Wykonawca zagraniczny: a) Wykonawca zagraniczny (mający siedzibę lub miejsce
zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej) zamiast dokumentu wskazanego
w SIWZ, składa: - dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę
lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono
upadłości – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
ofert. - Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub
miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów
wskazanych w SIWZ zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio
oświadczenie ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub
oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed
organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub
gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby – wystawione odpowiednio w terminach określonych w
SIWZ.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została
najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie
aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:oświadczenia lub
dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia oświadczenia lub dokumenty
potwierdzające spełnianie warunków udziału: - Kopię aktualnej koncesji na obrót paliwami
ciekłymi udzielona zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 – Prawo
energetyczne (t. jedn. Dz.U. z 2017 r. poz. 220 ze zm.);
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
nie dotyczy
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załącznikach do SIWZ.
Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowiły wstępne potwierdzenie, że Wykonawca
nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. W przypadku
złożenia oferty w formie określonej w SIWZ, oświadczenie/a podpisane kwalifikowanym
podpisem elektronicznym przez osobę/y upoważnione do reprezentacji, a następnie wraz z
plikami stanowiącymi ofertę skompresowane do jednego pliku archiwum .zip Zaleca się by
oświadczenie/a podpisywane kwalifikowanym podpisem elektronicznym było/y
oznakowane kwalifikowanym znacznikiem czasu; b) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie w zakresie wskazanym w załącznikach do
SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Oświadczenie ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w
którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz
brak podstaw do wykluczenia; c) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych
podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz
spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w
postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o którym
mowa w SIWZ; d) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik
–pełnomocnictwo określające jego zakres, podpisane przez osoby uprawnione do
reprezentacji Wykonawcy. W przypadku złożenia oferty w formie określonej w SIWZ,
oryginalne pełnomocnictwo określające jego zakres, podpisane kwalifikowanym podpisem
elektronicznym przez osobę/y upoważnione do reprezentacji wskazane we właściwym
rejestrze, z którego wynika prawo do podpisania oferty oraz do podpisania innych
dokumentów składanych wraz z ofertą a następnie wraz z plikami stanowiącymi ofertę
skompresowane do jednego pliku archiwum zip. Pełnomocnictwo może być również
elektroniczną kopią poświadczoną za zgodność z oryginałem notarialnie lub elektroniczną
kopią poświadczoną za zgodność z oryginałem przez osobę udzielającą pełnomocnictwa.
Zaleca się by pełnomocnictwo podpisywane kwalifikowanym podpisem elektronicznym
było oznakowane kwalifikowanym znacznikiem czasu; e) oświadczenie Wykonawcy o
braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - wzór stanowi załącznik do SIWZ. f)
w przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie
zamówienia, pełnomocnictwo określające zakres umocowania pełnomocnika
ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do postanowień art. 23
ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, podpisane i złożone zgodnie z zasadami
określonymi w SIWZ. g) W przypadku złożenia oferty w formie określonej w SIWZ,
Zamawiający dopuszcza w szczególności następujący format przesyłanych danych: pdf,
doc, docx ,xls, xlsx. Formaty danych muszą być zgodne z katalogiem formatów wskazanych
w załączniku nr 2 do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie
Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i
wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych. Wybór formatu danych przez Wykonawcę musi umożliwiać użycie
kwalifikowanego podpisu elektronicznego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Informacje dodatkowe: nie dotyczy
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: Nie
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena oferty brutto: | 100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zasady i warunki zmiany umowy zostały określone w załączniku do SIWZ - wzór umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 11.01.2021, godzina: 10:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIKI
Nazwa: Sukcesywna dostawa transportem Wykonawcy do budynku Inspektoratu ZUS w Ełku przy ul. Wojska Polskiego 73 lekkiego oleju opałowego.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Sukcesywna dostawa transportem Wykonawcy do budynku Inspektoratu ZUS w Ełku
przy ul. Wojska Polskiego 73 lekkiego oleju opałowego, który winien odpowiadać parametrom
technicznymi i standardom wynikającym z obowiązujących przepisów, tj. Polskiej Normy PN-C-
96024:2011
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09135100-5
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2022
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena oferty brutto: | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania
zamówienia (zgodnie z wykonywaną częścią zamówienia) w terminie: od dnia zawarcia umowy do 31
grudnia 2022 r.
Nazwa: Sukcesywna dostawa transportem Wykonawcy do budynku Biura Terenowego ZUS w Nidzica przy ul. Sienkiewicza 4 lekkiego oleju opałowego.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Sukcesywna dostawa transportem Wykonawcy do budynku Biura Terenowego ZUS w Nidzicy przy ul. Sienkiewicza 4 lekkiego oleju opałowego, który winien odpowiadać
parametrom technicznymi i standardom wynikającym z obowiązujących przepisów, tj. Polskiej
Normy PN-C-96024:2011.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09135100-5
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2022
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena oferty brutto: | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania
zamówienia (zgodnie z wykonywaną częścią zamówienia) w terminie: od dnia zawarcia umowy do 31
grudnia 2022 r.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa zestawu implantów tytanowych płyt blokowanych wraz z wkrętami oraz instrumentarium do Katedry Chirurgii i Rentgenologii z Kliniką Wydziału Medycyny Weterynaryjnej UWM w Olsztynie.
- Dostawa kalendarzy na 2025
- Wykonanie usług pralniczych dla Szkolnego Schroniska Młodzieżowego w Olsztynie w 2025 r., w obiektach: nr 1 w Olsztynie, przy ul. Kościuszki 72/74, nr 2 "Relaks" w Olsztynie przy ul. Żołnierskiej 13b
- Dostawa opraw oświetlenia zewnętrznego-Kortowo III-wraz z oprzyrządowaniem
- Remont lokalu nr 1 w budynku przy ul. Prawocheńskiego 13 Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki Szkoły Podstawowej nr 9 im. Mikołaja Kopernika w Olsztynie.
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oleju opałowego w okresie od 1.01.2025r. do 31.12.2025r. do Domu Pomocy Społecznej w Kalince
- Dostawa oleju opałowego
- DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO LEKKIEGO PRZEZNACZONEGO DO CELÓW GRZEWCZYCH DLA MŁODZIEŻOWEGO OŚRODKA WYCHOWAWCZEGO W PODGŁĘBOKIEM
- dostawa oleju opałowego
- Dostawa oleju opałowego dla Zespołu Szkół w Szczekocinach w 2025 roku
- Dostawa oleju opałowego w okresie od 02 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r. szacowane zapotrzebowanie roczne ok. 62500 litrów
więcej: Olej opałowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.