To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-02-25
Katowice: Zakup wraz z dostawą materiałów biurowych.
Numer ogłoszenia: 77376 - 2013; data zamieszczenia: 25.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 30506 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Katowicach, ul. Słoneczna 34, 40-136 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3587161, faks 32 3587204.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą materiałów biurowych..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej wymienionych materiałów biurowych: -papier kserograficzny; papier komputerowy (składanka); segregator A-4 z mechanizmem dźwigniowym; karton archiwizacyjny pełny (nie ścięty); teczka zawieszkowa (oczkowa), tekturowa, na dokumenty formatu A4; teczka kartonowa z gumką, na dokumenty formatu A4; skoroszyt plastikowy miękki A-4; koperta DL; koperta B-4; koperta B-5; koperta C4 ; koperta C5 ; koperta płacowa (bezpieczna)- składanka format 240 x 4 x 3 (3 warstwy); koperta na płyty CD, DVD; płyta DVD- R 4,7 GB; płyta CD R 700 MB; taśma pakowa, brązowa; zeszyt A-4, w kratkę (min.96 kart.); zeszyt A-5 w kratkę (min. 96 kart.); blok A4 listowy w kratkę; blok B 5 listowy w kratkę; zszywacze biurowe; taśma klejąca przezroczysta; karteczki samoprzylepne; wąsy do skoroszytów; marker permanentny, uniwersalny; cienkopisy wkład w kolorze czerwonym, czarnym, zielonym, niebieskim; klej w sztyfcie; nożyczki, ostrza wykonane ze stali nierdzewnej; szybkoschnący korektor na bazie wody; naklejka na segregator; linijka wykonana z przezroczystego plastiku; długopis z wymiennym wkładem, z końcówką + 1 (jeden) dodatkowy wkład do każdego długopisu; worki strunowe; plomby ołowiane; ołówek biurowy HB; gumka do ołówka, nie brudząca; temperówka metalowa; teczka do podpisu na dokumenty formatu A-4; kalkulator; cienkopis niezmywalny; rozszywacz metalowy; zakreślacz fluorescencyjny; folia stretch; obwoluta A4 koszulka; dziurkacze biurowe; tusz wodny do stempli; poduszka do stempli; poduszka do stempli, sucha; klips do spinania dokumentów; klips biurowy; spinacze biurowe-25; zszywki o wymiarze 24/6; rolki do maszyn liczących, kasowe offsetowe; planszeta formatu A; gumki recepturki ; plastelina nie brudząca; sznurek dratwa nabłyszczana; szuflada na dokumenty; nawilżacz do palców bezbarwny i bezwonny; pinezki do tablic korkowych. Zamawiający nie dopuszcza zmian charakterystyki technicznej materiałów określonej w SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do określenia w ofertach, niezależnie od powyższych wymogów, nazw własnych materiałów w pozycjach określonych przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy do przedstawienia próbek towaru zaproponowanego w ofercie. Poszczególne asortymenty stanowiące przedmiot zamówienia muszą być jednorodne. Przedmiot zamówienia musi być objęty minimum 12 miesięcznym okresem gwarancji /ważności, za wyjątkiem kalkulatora, który musi być objęty co najmniej 24 miesięcznym okresem gwarancji. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do Magazynu Zamawiającego - Katowice, ul. Słoneczna 34. Rozładunek papieru winien odbywać się samochodem wyposażonym w windę lub musi być zapewnione przez Wykonawcę, inne urządzenie umożliwiające sprawny rozładunek. Każda dostawa w określonym zakresie odbywa się na koszt Wykonawcy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.19.93.30 - Papier ciągły do drukarek komputerowych 22.60.00.00 - Tusz 22.85.00.00 - Skoroszyty i podobne wyroby 24.91.00.00 - Kleje 30.19.21.25 - Pisaki 30.14.11.00 - Kalkulatory kieszonkowe 30.19.92.30 - Koperty 44.61.71.00 - Pudła kartonowe 30.19.73.20 - Zszywacze 30.19.73.30 - Dziurkacze 30.19.72.20 - Spinacze do papieru 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.73.21 - Usuwacz zszywek 30.19.71.00 - Zszywki, gwoździki z szerokim łebkiem, pinezki kreślarskie 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury 22.81.50.00 - Notatniki 22.81.63.00 - Bloczki samoprzylepnych karteczek na notatki 30.19.21.21 - Długopisy kulkowe 30.19.21.00 - Gumki 30.19.21.33 - Temperówki do ołówków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GRUPA BIURO-LAND SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
GRUPA BIURO-LAND SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- Biuro LAND Spółka z o.o., ul. Wojska Polskiego 2F, 43-603 Jaworzno, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 199408,10 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 205433,22
Oferta z najniższą ceną: 205433,22 / Oferta z najwyższą ceną: 255825,89
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- ,,Remont stojaków obudowy indywidualnej SHC , Valent dla Oddziałów Polskiej Grupy Górniczej S.A."
- Świadczenie usługi dostępu do Internetu na potrzeby Śląskiego OW NFZ - Internet podstawowy i Internet zapasowy
- Wykonanie napraw po przeglądowych instalacji, systemów oraz urządzeń branży ogólnobudowlanej zainstalowanych w obiekcie MCK Część II
- Świadczenie usług ochrony w formie bezpośredniej ochrony fizycznej obiektów i mienia Miejskiego Zarządu Ulic i Mostów w Katowicach wraz z konwojowaniem wartości pieniężnych w okresie 12 miesięcy
- WYKONYWANIE USŁUG ELEKTRYCZNYCH ORAZ CAŁODOBOWEGO POGOTOWIA ELEKTROENERGETYCZNEGO W OBIEKTACH UNIWERSYTETU EKONOMICZNEGO W KATOWICACH
- Usługi w zakresie eksploatacji i konserwacji urządzeń i instalacji sanitarnych i ciepłowniczych w obiektach Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa materiałów zużywalnych w ramach zadania pn. "Gmina Brusy stawia na przedszkolaków"
- SUKCESYWNA DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH DO SIEDZIBY JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH POWIATU LEŻAJSKIEGO w okresie 01.01. 2025 - 31.12.2025 ROKU
- Dostawa materiałów biurowych dla USK-2 w Szczecinie
- Sukcesywne dostawy papieru do drukarek, segregatorów oraz innego asortymentu na potrzeby Urzędu Miasta i Gminy we Wrześni oraz jednostek organizacyjnych w I połowie 2025 roku
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla Urzędu Miejskiego w Białymstoku
- Dostawa papieru do drukarek , artykułów biurowych i opasek identyfikacyjnych.
więcej: Tusz »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.