eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ruda ŚląskaDostawa chemii profesjonalnej, środków czyszczących i akcesoriów do sprzątania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-31



Ogłoszenie nr 773872-N-2020 z dnia 2020-12-31 r.

Szpital Miejski w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o.:

Dostawa chemii profesjonalnej, środków czyszczących i akcesoriów do sprzątania

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Miejski w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 24146865300000, ul. W. Lipa 2, 41-703 Ruda Śląska, woj. śląskie, państwo Polska

telefon: +48322482452
faks: +48327795912
e-mail: zampub@szpitalruda.pl
www: www.szpitalruda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny - Sp. z o.o.
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.szpitalruda.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: 1. Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej, podpisaną własnoręcznym podpisem albo w postaci elektronicznej podpisaną kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 2. W przypadku składania oferty w formoie pisemnej , ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego pod adresem: 41-703 Ruda Śląska, ul. Wincentego Lipa 2. Dział Zamówień Publicznych za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23.11.2012 r. - Prawo pocztowe (tekst jednolity Dz. U. z 2020 poz. 1041), lub za pośrednictwem posłańca (kuriera) lub osobiście. 3. W przypadku składania oferty w postaci elektronicznej ofertę na;leży złożyć za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na mini Portalu. Za datę i godzinę złożenia oferty rozumie się datę i godzinę złożenia oferty określoną w rozdziale XVI pkt 1 SIWZ.

Adres: Szpital Miejski w Rudzie Sląskiej Sp. z o.o.; 41-703 Ruda Śląska, ul. Wincentego Lipa 2. Dział Zamówień Publicznych.

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa chemii profesjonalnej, środków czyszczących i akcesoriów do sprzątania

Numer referencyjny: 46/PN/20

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa chemii profesjonalnej, środków czyszczących i akcesoriów do sprzątania dla Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1A lub 1B do SIWZ/UMOWY. 2.Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w: 1)Ustawie o produktach biobójczych z dnia 9 października 2015 r. (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 2231 z późn. zm.) - dotyczy pakietu nr 1 pozycja 4 i 5. 2)Ustawie o produktach kosmetycznych z dnia 04 października 2018 r. (tj. Dz. U. z 2018 poz. 2227) - dotyczy pakietu nr 2 pozycja 2. 3.Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać atest PZH - dotyczy pakietu nr 2 pozycja 4-6. 4.Zamawiający wymaga dostarczenia aktualnych kart charakterystyki oferowanych produktów w języku polskim, wydanych przez producenta oferowanego przedmiotu zamówienia - dotyczy pakietu nr 1 pozycja 1-7, pakietu nr 2 pozycja 2-8. 5.Ilości przedmiotu zamówienia zawarte w załączniku nr 1A lub 1B do SIWZ/UMOWY są ilościami orientacyjnymi, Zamawiający będzie składał w trakcie trwania umowy zamówienia wg rzeczywistych potrzeb. Podane ilości mogą ulec zmniejszeniu. 6. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia, jest mowa o „produkcie, materiale czy typie” należy przez to rozumieć produkt, materiał taki jak zaproponowany lub inny o standardzie i parametrach technicznych nie gorszych niż zaproponowany. Wszystkie użyte w specyfikacji znaki handlowe, towarowe, przywołania patentów, nazwy modeli, numery katalogowe służą jedynie do określenia cech technicznych i jakościowych materiałów a nie są wskazaniem na producenta. Użyte wszelkie nazwy handlowe w opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający traktuje jako informację uściślającą, która została użyta wyłącznie w celu przybliżenia potrzeb Zamawiającego. Dopuszcza się użycie do realizacji zamówienia produktów równoważnych, w stosunku do ich jakości, docelowego przeznaczenia i spełnianych funkcji i walorów użytkowych. Przez jakość należy rozumieć zapewnienie minimalnych parametrów produktu wskazanego w SIWZ. Wykonawca, który do wyceny przyjmie rozwiązania równoważne jest zobowiązany udowodnić równoważność przyjętych materiałów. W celu potwierdzenia, że oferowane rozwiązanie równoważne spełnia wymagania określone w SIWZ, Wykonawca złoży szczegółowy opis oferowanego przedmiotu zamówienia równoważnego, w którym dla każdego produktu określi nazwę producenta, typ/model oraz inne cechy produktu pozwalające na jednoznaczną identyfikację zaoferowanego produktu i potwierdzenie zgodności z opisem przedmiotu zamówienia. Niezłożenie takiego wykazu będzie równoznaczne z przyjęciem rozwiązań wskazanych w SIWZ. Zgodnie z art. 30 ust. 4 Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywane w SIWZ, za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp, w tym dokumenty równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego (dostawy) spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Niezłożenie takiego wykazu będzie równoznaczne z przyjęciem rozwiązań wskazanych w SIWZ. 7.Zamówiony towar winien być dostarczony do pomieszczeń Magazynu Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o. w terminie do 3 dni roboczych od daty złożenia zamówienia, tj. od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy w godzinach 7.00-14.00, transportem Wykonawcy lub za pośrednictwem profesjonalnej firmy przewozowej.
8.Dostawa przedmiotu zamówienia będzie się odbywała każdorazowo na podstawie zamówienia, określającego rodzaj i ilość przedmiotu zamówienia. 9.Zamówienie może być złożone w formie pisemnej – w tym poprzez przesłanie pocztą elektroniczną lub faksem. 10.Wymagany termin płatności wynosi 30 dni od doręczenia prawidłowo pod względem merytorycznym i formalnym wraz ze wskazaniem numeru umowy, wystawionej faktury Zamawiającemu.


II.5) Główny kod CPV: 39.83.00.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:


II.9) Informacje dodatkowe: Termin realizacji zamówienia od dnia podpisania umowy na okres 24 miesięcy.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków:

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków:

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków:

Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: brak danych

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Nie

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
1. Oświadczenie, że wszystkie wymienione w formularzu ofertowym produkty spełniają wymagania określone w:
- ustawie o produktach biobójczych z dnia 9 października 2015 r. (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 2231 z późn. zm.) - dotyczy pakietu nr 1 pozycja 4 i 5.
- ustawie o produktach kosmetycznych z dnia 04 października 2018 r. (tj. Dz. U. z 2018 poz. 2227) - dotyczy pakietu nr 2 pozycja 2.
2. Materiały informacyjne tj.: katalogi lub/i foldery lub/i ulotki itp. oferowanych produktów zawierających, nazwę producenta oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia umożliwiający weryfikację wymagań określonych przez Zamawiającego z opisem stosowania, składem chemicznym oferowanych preparatów w załączniku nr 1A lub 1B do SIWZ/UMOWY. Wykonawca zobowiązany jest czytelnie oznakować w katalogach, folderach, ulotkach oferowane pozycje numerem pozycji danego pakietu oraz potwierdzić przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy – dotyczy pakietu nr 1, poz. 1-7, pakietu nr 2 poz. 2-8 oraz materiałów informacyjnych tj.: katalogów lub/i folderów lub/i ulotek itp. oferowanych produktów zawierających, nazwę producenta oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia umożliwiający weryfikację wymagań określonych przez Zamawiającego – dotyczy pakietu nr 2, poz. 9-20,
3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrócenia się do Wykonawców o przesłanie próbek asortymentu zaoferowanego w ofercie przetargowej celem potwierdzenia, iż jest on zgodny z opisem przedmiotu zamówienia ujętym w załączniku nr 1A lub 1B do SIWZ/UMOWY. Prośba ze strony Zamawiającego o przesłanie próbki i dotyczyć będzie wyłącznie oferowanego przez Wykonawców asortymentu, co do którego powstaną wątpliwości, czy faktycznie odpowiada opisowi przedmiotu zamówienia. Próbki będą podlegały prezentacji po której zostaną zwrócone Wykonawcy po zawarciu umowy - dotyczy wszystkich pakietów.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, o których mowa w pkt 2.1 do oferty należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2A lub 2B do SIWZ (oświadczenie z art. 25a ustawy). Informacje zawarte w Oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania.W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca przekazuje, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji
z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody,że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie należy złożyć w formie pisemnej, podpisane własnoręcznym podpisem lub w postaci elektronicznej, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, oświadczenie, o którym mowa powyżej zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena:100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Ponadto zmiana umowy może nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy.

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 21.01.2021, godzina: 09:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Język polski

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Uwaga (dotycząca wszystkich oświadczeń i dokumentów):
Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 346 z późn. zm.), w przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty,w przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów,
w przypadku wskazania przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się
w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności,
o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy (brak podstaw wykluczenia), korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.
6. Do oferty należy dołączyć:
6.1 Formularz ofertowy sporządzony wg załącznika nr 1A do SIWZ/UMOWY - w formie pisemnej, podpisany własnoręcznym podpisem (w przypadku, gdy wykonawca składa ofertę w postaci papierowej).
LUB
Formularz ofertowy sporządzony wg załącznika nr 1B do SIWZ/UMOWY - w formie elektronicznej, podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym (w przypadku, gdy wykonawca składa ofertę w postaci elektronicznej).
6.2 Oświadczenie, zgodnie z załącznikiem nr 2A do SIWZ (oświadczenie z art. 25a Ustawy) - w formie pisemnej, podpisany własnoręcznym podpisem (w przypadku, gdy wykonawca składa ofertę w postaci papierowej).
LUB
Oświadczenie, zgodnie z załącznikiem nr 2B do SIWZ (oświadczenie z art. 25a Ustawy) - w formie elektronicznej, podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym (w przypadku, gdy wykonawca składa ofertę w postaci elektronicznej).
6.3 Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez zastrzeżeń – na formularzu oferty – zgodnie z załącznikiem nr 1A lub 1B do SIWZ/UMOWY.
6.4 Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie w formie pisemnej lub w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznej osoby/osób udzielającej/ych pełnomocnictwa, a w przypadku notarialnej kopii kwalifikowanym podpisem elektronicznym notariusza.
6.Spis wszystkich załączonych dokumentów (spis treści) – zalecane, nie wymagane.

ZAŁĄCZNIKI

Część nr: 1
Nazwa: Chemia profesjonalna

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Preparat do codziennego mycia niezabezpieczonych, wodoodpornych powierzchni – koncentrat. Preparat do codziennego mycia wszystkich wodoodpornych podłóg, zabezpieczonych i nie zabezpieczonych, wysoko skoncentrowany. Kwasowy preparat do codziennego mycia kwasoodpornych powierzchni w toaletach, wysoko skoncentrowany. PREPARAT MYJĄCO-DEZYNFEKCYJNY DO DUŻYCH POWIERZCHNI BEZ ZAWARTOŚCI FENOLI, CHLORU, SUBSTANCJI NADTLENOWYCH, GLUKOPROTAMINY.PREPARAT MYJĄCO-DEZYNFEKCYJNY DO DUŻYCH POWIERZCHNI BEZ ZAWARTOŚCI FENOLI, CHLORU, SUBSTANCJI NADTLENOWYCH, GLUKOPROTAMINY.Wysoko połyskowa powłoka do podłóg wodoodpornych, o dużej twardości i wysokim połysku, odporna na zarysowania, nie wymagająca częstej pielęgnacji. Powłoka do podłóg nadająca wysoki połysk, o wysokiej odporności na alkohole i preparaty dezynfekcyjne, zachowuje właściwości antyposlizgowe większości podłóg wodoodpornych. Tworzy trwałą powłoke na powierzchni podłóg, odporna na ścieranie - 7 pozycji asortymentowe. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1A lub 1B do SIWZ/UMOWY.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39830000-9

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:100,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
Termin realizacji zamówienia 24 miesiące od daty zawarcia umowy.
Część nr: 2
Nazwa: Środki czyszczące i akcesoria do sprzątania

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dozownik do mydła w płynie, wykonany z wysokiej jakości tworzywa ABS w kolorze białym. Mydło w płynie zawierające glicerynę i pochodne olejku kokosowego. Silnie działający, bezzapachowy koncentrat do zmywania starych powłok woskowanych i polimerowych,stosowany również do gruntownego czyszcenia płytek gresowych i innych twardych odpornych na alkalia podłogach. Preparat do codziennego utrzymania czystości i pielęgnacji wszelkich wodoodpornych podłóg w kolorze zielonym (kolor nakrętki zgodny z kodowaniem kolorystycznym produktu tj. zielony. Odpowiedni do podłóg z PCV, linoleum,lastriko,gres,terakota,marmuru). Środek do codziennej pielęgnacji powierzchni wodoodpornych (kafle ceramiczne, szkło, tworzywa sztuczne, marmur, drzwi, okna,meble, ściany,podłogi powierzchnie lakierowane, płytki ceramiczne), w kolorze niebieskim (kolor nakrętki zgodny z kodowaniem kolorystycznym produktu tj. niebieski). Antybakteryjny środek do czyszczenia urządzeń sanitarnych ( umywalki, muszle klozetowe, pisuary, kabiny prysznicowe, armatura łazienkowa) o wiśniowym zapachu w kolorze czerwonym (kolor nakrętki zgodny z kodowaniem kolorystycznym produktu tj. czerwonym). Koncentrat do gruntownego mycia podłóg maszyna szorującą. Mleczko do czyszczenia wszelkich powierzchni gładkich, m.in. stali nierdzewnej, ceramiki, kuchenek, glazury i terakoty, kafelków, emalii, porcelany, zlewozmywaków, wanien itp. Pad w kolorze czarnym przeznaczony do gruntownego czyszczenia i usuwania grubych warstw polimerów. Pad w kolorze czerwonym do delikatnego czyszczenia i polerowania, do usuwania zarysowań i brudu przy jednoczesnym osiągnięciu wysokiego połysku, do stosowania w standardowych, elektrycznych maszynach podłogowych jak również w automatycznych szorowarkach. Pad w kolorze białym o bardzo drobnej gramaturze do polerowania podłóg. Przeznaczony do użycia z automatami szorującymi, polerkami HS/UHS w zakresie 375 do 3000 obrotów na minutę. Ściereczka z mikrofazy 30x30 cm- ściereczki z mikrofazy do mycia i wycierania charakteryzujące się dużą odpornością i wytrzymałością, wymiary 30x30 cm, możliwość wielokrotnego prania w temp.60oC, dobrze wchłaniające wodę, materiał: poliamid 20%, poliester 80%, gramatura min.360g/m2, waga jednej ściereczki min 32,4g, każda ściereczka posiadająca wszywkę ze wskazaniami odnośnie prania. Kolor: czerwony, żółty, zielony, niebieski.Nakładka z mikrofazy posiadająca kieszeniowy system mocowania oraz specjalny pasek mocujący umożliwiający bezdotykowe wyciskanie nakładki. Uchwyt magnesowy do nakładek 40 cm wyposażonych w kieszeniowy system mocowania. Drążek aluminiowy, przeznaczony do mocowania uchwytów do nakładek. Skrobaczka do doczyszczania gładkich powierzchni, do usuwania resztek farb, naklejek, zeskorupiałego brudu itp. Tablica ostrzegawcza z tworzywa sztucznego w kolorze żółtym z polskim napisem oraz znakiem ostrzegawczym "Uwaga ślisko" - 20 pozycji asortymentowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1A lub 1B do SIWZ/UMOWY.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39830000-9

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:100,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
Termin realizacji umowy: 24 miesiące od podpisania umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.