Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-15
Żnin: Przetarg nieograniczony na dostawę Opatrunków w Grupach 1 - 9. PCZ/II-ZP/10/2008
Numer ogłoszenia: 77400 - 2008; data zamieszczenia: 15.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Pałuckie Centrum Zdrowia NZOZ Sp. z o.o., ul. Szpitalna 30, 88-400 Żnin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3031341 w. 181, fax 052 3031344.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pczznin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę Opatrunków w Grupach 1 - 9. PCZ/II-ZP/10/2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa opatrunków w Grupach 1 - 9, dla Pałuckiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. NZOZ w Żninie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.11.10 - Opatrunki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.10 - Opatrunki .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie żądał od Wykonawców wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 zgodnie z przepisami uPzp; b) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 - 2 uPzp; c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające prawo wykonawcy do występowania w obrocie gospodarczym (z adnotacją dotyczącą dystrybucji wyrobu medycznego) oraz wskazujące osoby upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy - wystawione nie wcześniej niż 6 m.-cy przed upływem terminu składania ofert; d) oferowany przez Wykonawcę asortyment musi spełniać wymagania określone ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004r. Nr 93, poz. 896 z późn. zm.) i posiadać odpowiedni dokument potwierdzający dopuszczenie do obrotu i do używania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami; e) złożą ważną, przygotowaną zgodnie z zapisami SIWZ ofertę, nie podlegającą odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 uPzp; f) zaakceptują (wypełnią i podpiszą) Wzór umowy, w treści określonej w Załączniku nr 4 do SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców, będzie odbywać się wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie dokumentów i oświadczeń, o których mowa w pkt.4 niniejszej specyfikacji, stanowiących załączniki do złożonych przez Wykonawców ofert.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, każdy Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: a) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust 1 uPzp (Załącznik nr 2 do SIWZ - Oświadczenie złożone zgodnie z art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych); b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające prawo Wykonawcy do występowania w obrocie gospodarczym (z adnotacją dotyczącą dystrybucji wyrobu medycznego) oraz wskazujące osoby upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy - wystawione nie wcześniej niż 6 m.-cy przed upływem terminu składania ofert; c) oświadczenie Wykonawcy, że oferowany asortyment spełnia wymagania określone ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004r. Nr 93, poz. 896 z późn. zm.) i posiada odpowiedni dokument potwierdzający dopuszczenie do obrotu i do używania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami; d) Formularz oferty - w treści określonej w Załączniku nr 3 do SIWZ; e) wypełniony i podpisany Wzór umowy - w treści określonej w Załączniku nr 4 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pczznin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Osobiście - w Dziale zamówień publicznych Zamawiającego, adres jw...
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat w siedzibie Zamawiającego, adres jw..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Grupa 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa opatrunków w zakresie - Grupy 1..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Grupa 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa opatrunków w zakresie Grupy 2..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Grupa 3..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa opatrunków w zakresie Grupy 3..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Grupa 4..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa opatrunków w zakresie Grypy 4..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Grupa 5..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa opatrunków w zakresie Grupy 5..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Grupa 6..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa opatrunków w zakresie Grupy 6..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Grupa 7..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa opatrunków w zakresie Grupy 7..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Grupa 8..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa opatrunków w zakresie Grupy 8..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Grupa 9..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa opatrunków w zakresie Grupy 9..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŻNINA
- "Przygotowanie i dostarczenie własnym transportem posiłków przeznaczonych do żywienia zbiorowego".
- Sukcesywny zakup paliwa dla pojazdów oraz sprzętu"
- Dostawa środków czystości oraz artykułów do utrzymania czystości w Grupach 1-10 dla Pałuckiego Centrum Zdrowia Sp. z o. o. w Żninie
- Dostawa materiałów zużywalnych dla potrzeb Centralnej Sterylizatornii w Grupach 1 - 7 dla Pałuckiego Centrum Zdrowia Sp. z o. o. w Żninie
więcej: przetargi w Żninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawę wyrobów medycznych dla pacjenta z pęcherzowym oddzielaniem się naskórka, Epidermolysis Bullosa (EB) dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
- Dostawa materiałów opatrunkowych uzupełnienie I
- Dostawa Gazików i cewników z podziałem na pakiety
- Sukcesywne dostawy produktów leczniczych, materiałów opatrunkowych i innych materiałów do Działu Farmacji SPZZOZ w Przysusze
- Dostawa pieluchomajtek i materiałów opatrunkowych
- ZAKUP I DOSTAWA OPATRUNKÓW
więcej: Opatrunki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.