Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-15
Koszalin: SPRZĘT MEDYCZNY JEDNORAZOWEGO UZYTKU DLA ODDZIAŁU INTENSYWNEJ TERAPII
Numer ogłoszenia: 77408 - 2008; data zamieszczenia: 15.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika, ul. T. Chałubińskiego 7, 75-581 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. (094) 3488103, fax (094) 3488103.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.swk.med.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SPRZĘT MEDYCZNY JEDNORAZOWEGO UZYTKU DLA ODDZIAŁU INTENSYWNEJ TERAPII.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: igły do znieczulenia podpajęczego typu pencil - point - 4300 szt., igły do blokad splotów nerwowych - 310 szt., rurki intubacyjne dla dzieci - 2480 szt., rurki intubacyjne dla dorosłych - 10082 szt., rurki do podawania surfaktantu, nawilżania dróg oddechowych i pomiaru ciśnienia pCO2 - 100 szt., rurki tracheostomijne - 435 szt., rurki wielorazowe - 30 szt., maseczka twarzowa - 60 szt., rurki dooskrzelowe - 20 szt., zamknięty system do odsysania górnych dróg oddechowych - 20 szt., drenaże klatki piersiowej, worki do godzinowej zbiórki moczu - 410 szt., sterylne filtry elektrostatyczne i mechaniczne - 8000 szt., sterylne filtry elektrostatyczne i mechaniczne do rurek tracheostomijnych i intubacyjnych - 500 szt., aparaty do pompy Abbot - 400 szt., aparaty do pompy Braun - 925 szt., aparaty do pompy Ascor - 400 szt., regulator prędkości przepływu - 2000 szt., zestawy do kaniulacji dużych naczyń, zestawy do przezskórnego drenażu - 2950 szt., zestawy do pomiaru ciśnienia - 600 szt. rury do respiratorów - 230 szt., elektrody do czasowej stymulacji serca - 100 szt., przyrządy do żywienia dojelitowego - 1580 szt., worki kolostomijne - 400 szt. kraniki trójdrożne - 8600 szt., dreny do pompy objętościowej Graseby 3000 - 1100 szt., serweta gazowa - 12000 szt., elektrody EKG jednorazowego użytku dla dorosłych, noworodków oraz dla Pracowni Prób Wysiłkowych i Holtera - 98400 szt., cewniki do odsysania, zgłębniki - 142 020 szt.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 28.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie wymagane..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: a)prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotowym zamówieniem; b)nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub mają wstrzymane w całości wykonanie decyzji właściwego organu; c)nie figurują w Krajowym Rejestrze Karnym na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w następujący sposób: 1)Zamawiający na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów będzie badał czy dokumenty te potwierdzają wymóg spełnienia określonego przez Zamawiającego warunku, 2)w przypadku, gdy wymóg spełnienia warunku zostanie potwierdzony w dokumentach złożonych przez Wykonawcą, warunek zostanie uznany za spełniony, 3)w przypadku, gdy wymóg spełnienia warunku nie zostanie potwierdzony w dokumentach złożonych przez Wykonawcę, warunek zostanie uznany za niespełniony.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 2)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 4)aktualna informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 5)oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swk.med.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika, ul. Chałubińskiego 7, 75-581 Koszalin.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: -
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: -
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika, ul. Chałubińskiego 7, 75-581 Koszalin, Dział Zamówień Publicznych..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: -
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: IGŁY DO ZNIECZULENIA PODPAJĘCZEGO TYPU PENCIL - POINT.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: igły do znieczulenia podpajęczego typu pencil - point 24G x 90 mm -szt.450, igły do znieczulenia podpajęczego typu pencil - point 25G x 90 mm-szt.450, igły do znieczulenia podpajęczego typu pencil - point 26G x 90 mm-szt.2500, igły do znieczulenia podpajęczego typu pencil - point 27G x 90 mm-szt.800, igły do znieczulenia podpajęczego typu pencil - point 26G x 130 mm-szt.50, igły do znieczulenia podpajęczego - standard 25G x 90 mm-szt.20, igły do znieczulenia podpajęczego - standard 26G x 90 mm-szt.30.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: IGŁY DO BLOKAD SPLOTÓW NERWOWYCH.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: igły do blokad splotów nerwowych i nerwów obwodowych przy użyciu stymulatora typu STIMUPLEX DIG RC 22G/50 mm-szt.250, igły do blokad splotów nerwowych i nerwów obwodowych przy użyciu stymulatora typu STIMUPLEX DIG RC 24G/100 mm-szt.10, igła do splotów 24G/50 mm bez użycia stymulatorów-szt.50.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: RURKI INTUBACYJNE DLA DZIECI.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: rurki z mankietem uszczelniającym 3,5-szt.100, rurki z mankietem uszczelniającym 4,0-szt.100, rurki z mankietem uszczelniającym 4,5-szt. 200, rurki z mankietem uszczelniającym 5,0-szt. 400, rurki z mankietem uszczelniającym 5,5-szt. 380, rurki bez mankietu 2,0-szt.100, rurki bez mankietu 2,5-szt.100, rurki bez mankietu 3,0-szt.100, rurki bez mankietu 3,5-szt.100, rurki bez mankietu 4,0-szt.100, rurki bez mankietu 4,5-szt.100, rurki bez mankietu 5,0-szt.300, rurki bez mankietu 5,5-szt.100, rurki bez mankietu 6,0-szt.100, rurki bez mankietu 6,5-szt.100, rurki bez mankietu 7,0-szt.100.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: RURKI INTUBACYJNE DLA DOROSŁYCH.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: rurki z mankietem uszczelniającym 6,0-szt.300, rurki z mankietem uszczelniającym 6,5-szt.350, rurki z mankietem uszczelniającym 7,0-szt.1200, rurki z mankietem uszczelniającym 7,5-szt.1200, rurki z mankietem uszczelniającym 8,0-szt.1300, rurki z mankietem uszczelniającym 8,5-szt. 400, rurki z mankietem uszczelniającym 9,0-szt. 50, rurki z mankietem uszczelniającym 9,5-szt. 50, rurki zbrojne 7,0-szt.10, rurki zbrojne 8,0-szt.5, rurki zbrojne 9,0-szt.2, rurka ustno-gardłowa 0-szt.500, rurka ustno-gardłowa 1-szt.500, rurka ustno-gardłowa 2-szt.2100, rurka ustno-gardłowa 3-szt.2100, rurka nosowo-gardłowa 7-szt.10, rurka nosowo-gardłowa 8-szt.5.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: RURKI DO PODAWANIA SURFAKTANTU, NAWILŻANIA DRÓG ODDECHOWYCH I POMIARU CIŚNIENIA pCO2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rurki do podawania surfaktantu 2,0, 2,5, 3,0, 3,5, 4,0-szt.100.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: RURKI TRACHEOSTOMIJNE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Standardowe z ruchomym szyldem bez mankietu 3,0-szt.10, Standardowe z ruchomym szyldem bez mankietu 3,5-szt.20, Standardowe z ruchomym szyldem bez mankietu 4,0-szt.20, Standardowe z ruchomym szyldem bez mankietu 4,5-szt.10, Standardowe z ruchomym szyldem z mankietem 5,0-szt.10, Standardowe z ruchomym szyldem z mankietem 5,5-szt.10, Standardowe z ruchomym szyldem z mankietem 6,0-szt.10, Standardowe z ruchomym szyldem z mankietem 6,5-szt.10, Standardowe z ruchomym szyldem z mankietem 7,0-szt.10, Standardowe z ruchomym szyldem z mankietem 7,5-szt.20, Standardowe z ruchomym szyldem z mankietem 8,0-szt.30, Standardowe z ruchomym szyldem z mankietem 8,5-szt.30, Standardowe z ruchomym szyldem z mankietem 9,0-szt.20, Standardowe z ruchomym szyldem z mankietem 9,5-szt.20, Standardowe z ruchomym szyldem z mankietem 10,0-szt.10, Standardowe z szyldem stałym z mankietem 7,0-szt.20, Standardowe z szyldem stałym z mankietem 7,5-szt.30, Standardowe z szyldem stałym z mankietem 8,0-szt.30, Standardowe z szyldem stałym z mankietem 8,5-szt.30, Standardowe z szyldem stałym z mankietem 9,0-szt.30, Standardowe z szyldem stałym z mankietem 9,5-szt.20, Standardowe z szyldem stałym z mankietem 10,0-szt. 5, Z możliwością odsysania przestrzeni nad mankietem 7,0-szt.10, Z możliwością odsysania przestrzeni nad mankietem 8,0-szt.10, Z możliwością odsysania przestrzeni nad mankietem 9,0-szt.10.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: RURKI WIELORAZOWE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rurki LT 3- szt.5, Rurki LT 4 -szt.5, Rurki LT 5 -szt.5, Strzykawka do uszczelniania-szt.15.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: MASECZKA TWARZOWA.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Maseczka twarzowa noworodkowa-szt.10, Maseczka twarzowa pediatryczna-szt.10, Maseczka twarzowa średnia-szt. 10, Maseczka twarzowa duża-szt.10 Maseczka do tlenoterapii z zaworem do regulacji ciśnienia mankietu maski-szt.20.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: RURKI DOOSKRZELOWE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rurka dooskrzelowa prawa 37-szt.5, Rurka dooskrzelowa prawa 39-szt.5, Rurka dooskrzelowa lewa 37-szt. 5, Rurka dooskrzelowa lewa 39-szt. 5..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: ZAMKNIĘTY SYSTEM DO ODSYSANIA GÓRNYCH DRÓG ODDECHOWYCH.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: do rurek intubacyjnych 16-szt.10, do rurek tracheostomijnych 14-szt.10.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: DRENAŻE KLATKI PIERSIOWEJ, WORKI DO GODZINOWEJ ZBIÓRKI MOCZU.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do drenażu klatki piersiowej min. 2500 ml-szt.20, Zestaw drenów do drenażu dwubutlowego-szt.150, Zestaw drenów do drenażu jednobutlowego-szt.60, Worek do godzinowej zbiórki moczu min. 2000 ml-szt.180.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: STERYLNE FILTRY ELEKTROSTATYCZNE I MECHANICZNE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sterylny filtr elektrostatyczny bez wymiennika ciepła i wilgoci dla dorosłych-szt. 4 500, Sterylny filtr elektrostatyczny z wymiennikiem ciepła i wilgoci dla dorosłych-szt. 2 000, Sterylny filtr mechaniczny z wymiennikiem ciepła i wilgoci dla dorosłych-szt.400, Sterylny filtr elektrostatyczny z wymiennikiem ciepła i wilgoci, pediatryczny-szt.600, Sterylny filtr elektrostatyczny z wymiennikiem ciepła i wilgoci, noworodkowy-szt.500.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: STERYLNE FILTRY ELEKTROSTATYCZNE I MECHANICZNE DO RUREK TRACHEOSTOMIJNYCH I INTUBACYJNYCH.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sterylne filtry elektrostatyczne i mechaniczne do rurek tracheostomijnych i intubacyjnych-szt.500.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: APARATY DO POMPY ABBOT.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparaty do pompy infuzyjnej-szt. 400.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: APARATY DO POMPY BRAUN.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparaty do pompy infuzyjnej-szt. 500, Aparaty do pompy infuzyjnej dla dzieci-szt.350, Aparaty do przetaczania krwi i środków krwiopochodnych-szt.75.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: APARATY DO POMPY ASCOR.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparaty do pompy perystaltycznej, długość 230 cm-szt.400.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: REGULATOR PRĘDKOŚCI PRZEPŁYWU.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat do precyzyjnego sterowania szybkością przepływu w grawitacyjnych infuzjach dożylnych-szt.2000.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: ZESTAWY DO KANIULACJI DUŻYCH NACZYŃ, ZESTAWY DO PRZEZSKÓRNEGO DRENAŻU.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy do kaniulacji dużych naczyń- jednokanałowe 5F, 6F, 7F-szt.150, Zestawy do kaniulacji dużych naczyń- dwukanałowe 7F-szt.250, Zestawy do kaniulacji dużych naczyń- trzykanałowe 6F, 7F-szt.300, Zestawy do kaniulacji dużych naczyń- czterokanałowe 8F lub 8.5F-szt.50, Zestawy do kaniulacji dużych naczyń- trzykanałowe - z powłoką antybakteryjną 7F-szt.20, Zestawy do drenażu przezskórnego - rozszerzony 6F, 9F-szt.150, Zestawy do drenażu przezskórnego- jednostopniowy 9F-szt.100, Przedłużacz do drenażu przezskórnego12F- szt.350, Zestaw do znieczuleń zewnątrzoponowych + strzykawka mały 18G-szt.450, Strzykawka niskooporowa 10ml- szt.50, Filtr przeciwbakteryjny 0,2µ-szt.50, Dren do klatki piersiowej 50 cm-szt.120, Kateter do szynowania jelit 300 cm-szt.10, Rampa trójdrożna - j. uż. sterylna-szt.300, Rampa dwudrożna - j. uż. sterylna-szt.200, Kranik trójdrożny z przedłużeniem luer-lock, przedłużacz 7 cm-szt.400.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: ZESTAWY DO POMIARU CIŚNIENIA.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy do pomiaru ciśnienia-szt.600.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: RURY DO RESPIRATORÓW.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rury do respiratorów dł. 60cm-szt.10, Rury do respiratorów dł. 120cm-szt.20, Kominek-szt.100, Łącznik karbowany-szt.100.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: ELEKTRODY DO CZASOWEJ STYMULACJI SERCA.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Elektroda do czasowej stymulacji serca 6F, 7F-szt.50, Introduktor do wprowadzania elektrod 7F, 8F-szt.50.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: PRZYRZĄDY DO ŻYWIENIA DOJELITOWEGO.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przyrządy do żywienia typu PACK-szt.1000, Przyrządy do żywienia do butelek-szt.500, Zgłębnik poliuretanowy 10/130-szt.40, Zgłębnik poliuretanowy 12/130-szt.40.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: WORKI KOLOSTOMIJNE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: worki kolostomijne-szt.400.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: KRANIKI TRÓJDROŻNE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedłużacz luer-lock z kranikiem trójdrożnym 10 cm-szt.400, Przedłużacz luer-lock z kranikiem trójdrożnym 20 cm - 25 cm-szt.200, Kranik trójdrożny - jednorazowego użytku -sterylny-szt.8000.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: DRENY DO POMPY OBJĘTOŚCIOWEJ GRASEBY 3000.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do krwi bez portu do wstrzyknięć -standard, filtr 200 mikr.- szt.50, Zestaw infuzyjny pediatryczny z portem - standard-szt.100, Zestaw infuzyjny do przetoczeń leków cytotoksycznych w komplecie filtr do przetoczeń płynów.-szt.50, Zestaw infuzyjny do przetoczeń leków cytotoksycznych-szt.700, Zestaw infuzyjny do przetoczeń z portem - standard-szt.100, Filtr do płynów na 96 godzin dla noworodków-szt.50, Filtr do żywienia dojelitowego dla noworodków-szt.50.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: SERWETA GAZOWA.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serweta gazowa 4 warstwowa-szt.12 000.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: ELEKTRODY DO EKG JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DLA DOROSŁYCH, NOWORODKÓW ORAZ DLA PRACOWNI PRÓB WYSIŁKOWYCH I HOLTERA.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Elektrody EKG dla dorosłych na bazie gąbki PE, żel stały, 50 mm (+ 5 mm)-Szt.60 000, Elektrody EKG dla dorosłych na bazie gąbki PE, żel stały z przeznaczeniem do Pracowni Holtera i Prób Wysiłkowych, 50 mm (+ 5 mm)-Szt.17 900, Elektrody EKG pediatryczne z włókniny, żel hypoalergiczny, stały, 30 mm (+/- 2 mm)-Szt.2 700, Elektrody EKG pediatryczne na piance, klej i żel hypoalergiczny, stały, 36 mm (+/- 2 mm)-Szt.2 800, Elektrody z przeznaczeniem na Holter, telemetrie, duże elektrody z ciekłym żelem, podkład z oddychającego mikroporu, złącze standardowe, długi czas monitorowania, 55 mm-Szt.15 000.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: CEWNIKI DO ODSYSANIA, ZGŁĘBNIKI.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cewniki do odsysania - Ch4 dł. do 600 mm-szt.300, Cewniki do odsysania - Ch6 dł. do 600 mm- szt.5 000, Cewniki do odsysania - Ch8 dł. do 600 mm-szt.10 000, Cewniki do odsysania - Ch10 dł. do 600 mm-szt.12 000, Cewniki do odsysania - Ch12 dł. do 600 mm -szt.10 000, Cewniki do odsysania - Ch14 dł. min. 600mm-szt.14 000, Cewniki do odsysania - Ch16 dł. min. 600mm-szt.18 000, Cewniki do odsysania - Ch18 dł. min. 600mm-szt.15 000, Cewniki do karmienia niemowląt z zatyczką jednorazowego użytku - Ch6-szt. 10 000, Cewniki do karmienia niemowląt z zatyczką jednorazowego użytku - Ch8-szt. 10 000, Cewniki do podawania tlenu przez nos (wąsy) jednorazowego użytku-szt.4 000, Przedłużacze do pomp LUER-LOCK - dł. 0,90m-szt100 , Przedłużacze do pomp LUER-LOCK - dł. 1,20m-szt.100, Przedłużacze do pomp LUER-LOCK - dł. 1,50m-szt.30 000, Przedłużacze do pomp LUER-LOCK bursztynowy - dł. 1,50m-szt. 800, Zgłębnik żołądkowy sterylny - Ch8-szt.20, Zgłębnik żołądkowy sterylny - Ch10-szt.50, Zgłębnik żołądkowy sterylny - Ch12 dł. 800mm-szt.50, Zgłębnik żołądkowy sterylny - Ch14 dł. 800mm-szt.600, Zgłębnik żołądkowy sterylny - Ch16 dł. 800mm-szt.700, Zgłębnik żołądkowy sterylny - Ch18 dł.1000mm-szt.800, Zgłębnik żołądkowy sterylny - Ch20 dł.1000mm-szt.300, Zgłębnik żołądkowy sterylny - Ch28 dł.1000mm-szt.200,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych w budynkach administracyjnych RDW w Drawsku Pomorskim
- Leki ogólne, środki spożywcze specjalnego przeznaczenia, suplementy diety, wyroby medyczne (II)
- Dostawy jaj dla 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie w 2025 roku
- Promocja Gminy Miasto Koszalin poprzez dyscyplinę sportową: piłka ręczna mężczyzn
- Obsługa szaletów miejskich
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Koszalinie w 2025 r.
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Doposażenie Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Św. Rafała w Czerwonej Górze w specjalistyczny sprzęt medyczny - cz. V
- Zakup łóżek szpitalnych wraz z szafkami przyłóżkowymi dla Oddziału Neurologii
- Zakup ambulansu sanitarnego, samochodów osobowych i krzesła transportowego dla Szpitala Specjalistycznego w Jaśle
- Dostawy sprzętu jednorazowego do wykonywania zabiegów termolezji stawów międzykręgowych wraz z dzierżawą aparatu.
- Dostawa unitu stomatologicznego, lamp przepływowych bakteriobójczych oraz napędu ortopedycznego, w podziale na 3 części.
- Wyroby medyczne jednorazowego użytku - Przezcewnikowy system do naprawy zastawki trójdzielnej
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.