Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-12-30
Ogłoszenie nr 774101-N-2020 z dnia 2020-12-30 r.
Przebudowa obiektu mostowego w ciągu drogi powiatowej nr 2210G w msc. Sobowidz
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 586 834 999
faks: 586 834 899
e-mail: zamowienia@powiat-gdanski
www: www.powiat-gdanski.pl
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, https://biuletyn.net/powiat-gdanski/?bip=1&cid=301
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, https://biuletyn.net/powiat-gdanski/?bip=1&cid=301
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: pocztą lub osobiście
Adres: Starostwo Powiatowe w Pruszczu Gdańskim, ul. Wojska Polskiego 16 83-000 Pruszcz Gdański
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: ZP.272.33.2020.PN
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
I. Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa obiektu mostowego w ciągu drogi powiatowej nr 2210G w msc. Sobowidz
1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje następujące roboty:
Przedmiotem inwestycji jest przebudowa istniejącego obiektu mostowego w ciągu drogi powiatowej nr 2210G w miejscowości Sobowidz z jednoczesnym zwiększeniem nośności obiektu mostowego do 40t. Inwestycja swoim zakresem obejmuje przebudowę konstrukcji mostu. Wymienić należy sklepienie ceglane na sklepienie żelbetowe. Nowe sklepienie należy wykonać w kształcie sklepienia istniejącego. Istniejące fragmenty ścian czołowych znajdujące się powyżej wezgłowi sklepienia należy rozebrać, a w ich miejsce wykonać nowe fragmenty ścian żelbetowych. Przebudowa nie spowoduje zmiany zagospodarowania terenu. Światło poziome i pionowe pod mostem oraz rzędne dna rzeki i sklepienia pozostaną bez zmiany. Szerokość jezdni i chodnika na moście po przebudowie pozostaną bez zmiany. Należy zachować istniejący układ drogowy w planie oraz wysokościowy w nawiązaniu do istniejącej niwelety jezdni.
Podstawowe parametry geometryczne obiektu po przebudowie:
rozpiętość teoretyczna 3,40 m,
długość całkowita ze skrzydłami 16,85 m,
szerokość konstrukcji nośnej 10,71 m,
światło poziome obiektu 3,00 m,
światło pionowe obiektu 2,07 m,
wysokość konstrukcyjna 1,89 m,
szerokość jezdni 6,00 m
szerokość chodnika 1,50 m.
kąt skrzyżowania osi obiektu z przeszkodą 90o
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: Rozdziale 1 SIWZ, dokumentacji projektowej, przedmiarze oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (zał. nr 5 do SIWZ).
II.5) Główny kod CPV: 45.22.11.11
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający może w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego udzielić zamówienia, polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 Pzp tj:
wykonanie robót drogowych (nawierzchnie jezdni i chodników, pobocza, podbudowy, montaż krawężników i obrzeży , montaż ścieków drogowych itp.)
wykonanie robót mostowych i montażowych;
wykonanie robót ziemnych;
montaż balustrad i barier;
wykonanie robót rozbiórkowych i remontowych;
wycinka drzew i krzewów;
wykonanie oznakowania pionowego i poziomego;
wykonanie robót ogólnych towarzyszących;
Termin wykonania zamówienia i cena zostaną ustalone w drodze negocjacji, a wynegocjowana cena nie może przekroczyć kwoty 380 000,00 zł netto.
Udzielenie zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych jest decyzją Zamawiającego i jest zależne od jego potrzeb.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków:
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: posiadania zdolności technicznej i zawodowej
1) Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż nie wcześniej niż w okresie ostatnich dziesięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej 1 zamówienie, które obejmowało swoim zakresem remont, budowę lub przebudowę obiektu mostowego położonego w ciągu drogi publicznej o wartości równej lub wyższej 700.000,00 zł brutto;
2) Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skieruje do jego realizacji:
a) kierownika budowy w branży budowlanej posiadającego aktualne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności mostowej oraz aktualne i obowiązujące zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, posiadającego minimum pięcioletnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub robót w tym min. minimum dwa zadania obejmującego remont, budowę lub przebudowę obiektu mostowego;
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: brak danych
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty - wg załączonego wzoru – Załącznik nr 1 do SIWZ
b) wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. - wg załączonego wzoru – Załącznik nr 2 do SIWZ;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak
1. Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest do wniesienia, przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości 15 000,00 złotych (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100).
2. Szczegółowe wymagania dotyczące wnoszenia wadium zostały opisane w Rozdziale 5 SIWZ
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin wykonania: | 15,00 |
cena: | 60,00 |
okres udzielonej gwarancji: | 25,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Stosownie do treści art. 144 ust.1 pkt. 1 Ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian umowy w zakresie, o charakterze oraz warunkach ich wprowadzenia opisanych niżej:
- wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa podatkowego w zakresie stawki podatku VAT, mające wpływ na wysokość ceny brutto za świadczoną robotę. W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, należne Wykonawcy z tytułu wykonania przedmiotu umowy wynagrodzenie zostanie ustalone z uwzględnieniem stawki podatku wynikającej z obowiązujących przepisów, przy niezmienionym wynagrodzeniu netto;
2. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionej niżej w ppkt 1-12) termin realizacji przedmiotu umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności :
1) okoliczności związane z koniecznością usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej ;
2) wystąpienia w trakcie realizacji robót niezinwentaryzowanych sieci wewnętrznych (sanitarnych, teletechnicznych, elektrycznych), wskutek czego wystąpi konieczność wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub wezwania odpowiednich służb (gestorów sieci) ;
3) wystąpienie okoliczności dla których niezbędne będzie przeprowadzenie badań archeologicznych obszaru objętego inwestycją;
4) wystąpienia w trakcie realizacji przerw w dostawie energii elektrycznej, wody i innych awarii niezależnych od Wykonawcy wskutek czego nie będzie w stanie kontynuować prac związanych z przedmiotem zamówienia;
5) wystąpienia odmiennych warunków geologicznych niż przyjętych w dokumentacji w skutek czego będzie konieczna wymiana podłoża gruntowego lub zmiana technologii przyjęta w dokumentacji;
6) działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie robót w określonym terminie;
7) zaistnienia długotrwałych niesprzyjających warunków atmosferycznych, klęsk żywiołowych, wprowadzenia stanu wyjątkowego, pandemii, epidemii itp. uniemożliwiających wykonywanie prac budowlanych, przeprowadzenia prób, sprawdzeń lub odbiorów;
8) wstrzymanie realizacji robót przez uprawniony organ;
9) brak dostępności materiałów na rynku – długotrwały czas oczekiwania;
10) w przypadku wystąpienia robót uzupełniających oraz dodatkowych mających wpływ (utrudniających) na zakończenie zakresu podstawowego przedmiotu umowy;
11) w przypadku wystąpienia robót zamiennych, skutkujących zmianą technologii wykonywania poszczególnych robót i jej czasochłonnością;
12) okoliczności wymienione w art. 144 ust. 1 ustawy PZP;
3. Zmiana Kierownika Budowy jest dopuszczalna, pod warunkiem, że nowy kierownik budowy zgłoszony przez Wykonawcę będzie spełniał warunki wskazane w SIWZ i posiadał doświadczenie zawodowe zgodne z ofertą wykonawcy stanowiącą załącznik nr 2.
4. Zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy w pierwotnym zakresie nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy;
5. Zmiana Podwykonawcy jest dopuszczalna, pod warunkiem że nowy Podwykonawca zgłoszony przez Wykonawcę będzie spełniał wymogi wskazane w § 4 umowy.
6. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu, pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 10.02.2021, godzina: 11:30
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Oferty zostaną otwarte w dniu 10.02.2021 roku, o godz. 12:00, w siedzibie Starostwa Powiatowego 83-000 Pruszcz Gdański, ul. Wojska Polskiego.
U W A G A !
Sesja publicznego otwarcia ofert odbędzie się bez fizycznego udziału wykonawców oraz innych osób nie będących pracownikami zamawiającego. W celu zapewnienia jej „publicznego” charakteru, sesja otwarcia ofert będzie transmitowana online pod adresem:
https://nadaje.com/pl/video/u/powiat-gdanski-przetargi
INNE PRZETARGI Z PRUSZCZA GDAŃSKIEGO
- Budowa budynku z mieszkaniami treningowymi i salami rehabilitacyjno-terapeutycznymi dla DPS- wykonanie dokumentacji projektowej
- Świadczenie usług pocztowych dla Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim w 2025 roku
- Sukcesywne dostawy produktów leczniczych
- Przewóz dzieci i młodzieży z niepełnosprawnościami z miejsca zamieszkania w Pruszczu Gdańskim do jednostek oświatowych i z powrotem, z opieką w czasie przewozu, z podziałem na 3 części, w 2025 r.
- Usługa utrzymania czystości w obiektach oraz na terenach zewnętrznych budynków administracyjno - biurowych KOWR OT w Pruszczu Gdańskim położonych w Pruszczu Gdańskim, Malborku, Słupsku i Bytowie
więcej: przetargi w Pruszczu Gdańskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zabezpieczenie istniejącego mostu o nr inw. 244/128 zlokalizowanego na rzece Wisłok na działkach ewidencyjnych o nr 23/7 i 16/2 oraz na działce nr 17 w miejscowości Surowica, Gmina Jaśliska.
- Budowa nowego obiektu inżynierskiego przez c.b.n. po rozbiórce dwóch mostów w m. Tuszyn w ciągu drogi krajowej nr 12.
- Przebudowa odcinka DK 52 (ul. Wyzwolenia/Niepodległości) w Bielsku-Białej.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.