Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-04-05
Radom: Dostawa części zamiennych do statków powietrznych M-28 BRYZA, PZL-130 TC-II ORLIK dla 42. Bazy Lotnictwa Szklonego w 2016 r.
Numer ogłoszenia: 77430 - 2016; data zamieszczenia: 05.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 42 Baza Lotnictwa Szkolnego , ul. Sadków 9, 26-603 Radom, woj. mazowieckie, tel. 261 511 500, faks 261 511 300.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa części zamiennych do statków powietrznych M-28 BRYZA, PZL-130 TC-II ORLIK dla 42. Bazy Lotnictwa Szklonego w 2016 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa części zamiennych do statków powietrznych M-28 BRYZA, PZL-130 TC-II ORLIK dla 42. Bazy Lotnictwa Szklonego. TŚM DO SP - M-28 BRYZA: Blok węglowy, Kołpak-kapturek, Siłownik, Cylinder sterowania, Sygnalizator temperatury, Hydroakumulator, Blok hydrauliczny, Rozdzielacz obrotowy, Filtr powietrza, Pompa paliwowa, Pompa podpompowująca, Końcówka do termokorektora, Prądnica, Smarowniczka, Bezpiecznik na skręcanie (śruba kontrolna), Wkręty, Śruby, Bezpiecznik na skręcanie (śruba kontrolna), Podkładki, Nakrętka, Podkładki, odkładka zabezpieczająca, Uszczelka, Pierścień O-ring (filcowy), Pierścień uszczelniający, Podkładka miedziana, Pierścienie o-ring, Pierścień uszczelniający, Pierścień, Sprężyna zabezpieczająca sondę pomiarową w zbiorniku oleju silnikowego, Przyciski, Diody LED, Linka uziemiająca podwozia głównego, Kabel (dł. 2,5m), Blok sterowania, Blok elektroniki paliwomierza, Blok regulacji napięcia, Styczniki, Reflektor samolotowy, Żarówki, Blok sygnałów awaryjnych i uprzedzających, Busola magnetyczna, Wysokościomierz, Prędkościomierz, Pulpit sterowania, Centrala danych aerodynamicznych, Wskaźnik analogowo-cyfrowy, Centrala danych aerodynamicznych, Kontroler autopilota, Odbiornik temperatury, Komputer autopilota. TŚM DO SP - PZL-130TC-II ORLIK: Hamulec podwozia prawego, Linka, Odstojnik instalacji OCP, Zawór odpowietrzający, Wskaźnik przepływu tlenu, Inhalator tlenowy, Termostat, Mieszek kompletny, Wkład filtrujący, Filtr paliwowy, Prądorozrusznik, Układ zapłonowy, Rury, Zawór odcinający, Wkręty, Śruba, Wkręt, Podkładka zabezpieczająca, Podkładki, Nakrętki, Podkładka, Uszczelnienie, Pierścień O-ring, Uszczelki, Dźwignia zamka kpl., Sprężyna gazowa, Antena linkowa, Antena GPS/COM, Blok transpondera, Potencjometry, Wyłącznik/regulator obrotów, Filtr sieciowy, Wyłączniki automatyczne, Mikrowyłącznik, Wyłączniki krańcowe, Wyłącznik automatyczny, Przełącznik, Wyłącznik, Przełącznik, Przekaźnik, Szczotka węglowa, Przewód umasienia, Wzmacniacz magnetyczny, Płytka, Styczniki, Zasilacz lampy antykolizyjnej, Przetwornice, Przewody umasienia, Wiązki szlemofonu, Lampa pozycyjna biała, Filtr lampy pozycyjnej czerwony, Filtr lampy pozycyjnej zielony, Oświetlacz, Światłowody, Żarówka, Pulpit ostrzegania, Sygnalizatory ciśnienia, Sygnalizator dźwiękowy, Blok, Dubler sztucznego horyzontu, Wskaźnik położenia podwozia, Wskaźnik DDMP, Wskaźnik temperatury TMT, Wskaźnik obrotów śmigła, Wskaźnik ciśnienia i temp. oleju, Nadajnik przemieszczeń kątowych, Rurka spiętrzeniowa, Nadajnik przeciągnięcia, Nadajnik indukcyjny busoli, Pion żyroskopowy, Wzmacniacz magnetyczny, Wyłącznik korekcji, Sygnalizator prędkości, Mechanizm korekcji, Nadajnik momentu, Nadajnik obrotów, Bocznik woltoamperomierza, Nadajnik ciśnienia, Wskaźnik manometru, Czujnik temperatury, Dajnik ciśnienia paliwa, Dajnik ciśnienia oleju, Dajnik temperatury oleju, Czujnik temperatury, Wyłącznik ciśnienia, Pierścień gumowy, Tabliczka poprawek dewiacji, Tabliczka poprawek prędkości. TŚM DO SP - FOTEL WYSTRZELIWANY Mk PL11B: Opaska nóg Kolektor gazów balistycznych, Cięgno spustu, Cięgno spadochronu, Pokrowiec mocujący uprzęży tylnego fotela, Obudowa szczotek, Pokrywa komory ładunku wtórnego, Podzespół pasa, Przewody gazowe, Sworzeń, Wkręt, Nakrętka, Pierścienie O-ring, Tuleja..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.73.00.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do postępowania każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 1) w części I zamówienia: 22 644,60 zł. 2) w części II zamówienia: 29 928,60 zł. 3) w części III zamówienia: 7 426,80 zł. 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w SIWZ.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca przedstawi: a) koncesję, zezwolenie lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. b) Certyfikat potwierdzający, że system zarządzania jakością Wykonawcy spełnia wymagania AQAP 2130
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych trzech głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz, których usługi zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca złoży podpisane oświadczenie (załącznik nr 4 do SIWZ)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca złoży podpisane oświadczenie (załącznik nr 4 do SIWZ)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca będzie dysponował przez cały okres trwania umowy polisą ubezpieczeniową lub innym dokumentem ubezpieczenia potwierdzającym, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej wraz z dowodem zapłaty składki z tytułu zawarciu umowy ubezpieczenia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Koncesja, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem; 2. Certyfikat potwierdzającego, że system zarządzania jakością Wykonawcy spełnia wymagania AQAP 2130; 3. Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 24 ust. 1, 2 i 2a ustawy Pzp, którego wzór stanowi Załącznik nr 4
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Okres gwarancji - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Strony dopuszczają możliwość nieistotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w formie aneksu z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności takiej zmiany. 2. Niedopuszczalne są istotne zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, z wyjątkiem tj.: 1) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wartości umowy spowodowanej zmianą stawki podatku od towaru i usług (VAT). 2) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany sposobu wykonania przedmiotu zamówienia z powodu: a) uzasadnionych zmian, których nie można było wcześniej przewidzieć; b) z powodu okoliczności siły wyższej. 3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania w szczególności następujących nieistotnych zmian, o których mowa w pkt 1 niniejszego paragrafu w przypadku przekształceń podmiotowych po stronie Wykonawcy skutkujących następstwem prawnym, a także w przypadku zmiany adresu, nazwy Wykonawcy lub Zamawiającego, dopuszcza się zmiany w tym zakresie. 4. Siła wyższa to nadzwyczajna przeszkoda o charakterze obiektywnym, która przejawiła się w nadzwyczajnych i zewnętrznych wydarzeniach, którym zapobiec Wykonawca nie mógł, jak np. wojna, restrykcje stanu wojennego, powstanie rewolucja czy zamieszki albo w aktach władzy publicznej, jak np. zajęcie towaru, zakaz eksportu itp.; 5. Siła wyższa to zdarzenie zewnętrzne w stosunku do powołującego się na nią Wykonawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.42blsz.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 42. Baza Lotnictwa Szkolnego
Sadków 9;
26-600 Radom
Budynek Sztabu - pokój nr 2.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.05.2016 godzina 09:30, miejsce: 42. Baza Lotnictwa Szkolnego Sadków 9; 26-600 Radom Budynek Sztabu - pokój nr 242 Kancelaria Jawna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I CZĘŚCI ZAMIENNE DO M-28 BRYZA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I CZĘŚCI ZAMIENNE DO M-28 BRYZA: Blok węglowy, Kołpak-kapturek, Siłownik, Cylinder sterowania, Sygnalizator temperatury, Hydroakumulator, Blok hydrauliczny, Rozdzielacz obrotowy, Filtr powietrza, Pompa paliwowa, Pompa podpompowująca, Końcówka do termokorektora, Prądnica, Smarowniczka, Bezpiecznik na skręcanie (śruba kontrolna), Wkręty, Śruby, Bezpiecznik na skręcanie (śruba kontrolna), Podkładki, Nakrętka, Podkładka zabezpieczająca, Uszczelka, Pierścień O-ring (filcowy), Pierścień uszczelniający, Podkładka miedziana, Pierścienie o-ring, Pierścień uszczelniający, Pierścienie, Sprężyna zabezpieczająca sondę pomiarową w zbiorniku oleju silnikowego, Przycisk, Diody LED, Linka uziemiająca podwozia głównego, Kabel (dł. 2,5m), Blok sterowania, Blok elektroniki paliwomierza, Stycznik, Blok regulacji napięcia, Stycznik, Żarówka, Reflektor samolotowy, Żarówki, Blok sygnałów awaryjnych i uprzedzających, Busola magnetyczna, Wysokościomierz, Prędkościomierz, Pulpit sterowania, Centrala danych aerodynamicznych, Wskaźnik analogowo-cyfrowy, Centrala danych aerodynamicznych, Kontroler autopilota, Odbiornik temperatury, Komputer autopilota..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.73.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Okres gwarancji - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II CZĘŚCI ZAMIENNE DO PZL-130TC-II ORLIK.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II CZĘŚCI ZAMIENNE DO PZL-130TC-II ORLIK: Hamulec podwozia prawego, Linka, Odstojnik instalacji OCP, Zawór odpowietrzający, Wskaźnik przepływu tlenu, Inhalator tlenowy, Termostat, Mieszek kompletny, Wkład filtrujący, Filtr paliwowy, Prądorozrusznik, Układ zapłonowy, Rury, Zawór odcinający, Śruby, Wkręty, Podkładka zabezpieczająca, Nakrętki, Podkładki, Uszczelnienie, Pierścień O-ring, Uszczelki, Dźwignia zamka kpl. Sprężyna gazowa, Antena linkowa, Antena GPS/COM, Blok transpondera, Potencjometry, Wyłącznik/regulator obrotów, Filtr sieciowy, Wyłączniki automatyczne, Mikrowyłącznik, Wyłączniki krańcowe, Wyłącznik automatyczny, Przełączniki, Wyłącznik, Przekaźnik, Szczotka węglowa, Przewód umasienia, Wzmacniacz magnetyczny, Płytka, Styczniki, Zasilacz lampy antykolizyjnej, Przetwornice, Przewody umasienia, Wiązki szlemofonu, Lampa pozycyjna biała, Filtr lampy pozycyjnej czerwony, Filtr lampy pozycyjnej zielony, Oświetlacz, Światłowody, Żarówka, Sygnalizator ciśnienia, Pulpit ostrzegania, Sygnalizator ciśnienia, Sygnalizator dźwiękowy, Blok, Dubler sztucznego horyzontu, Wskaźnik położenia podwozia, Wskaźnik DDMP, Wskaźnik temperatury TMT, Wskaźnik obrotów śmigła, Wskaźnik ciśnienia i temp. oleju, Nadajnik przemieszczeń kątowych, Rurka spiętrzeniowa, Nadajnik przeciągnięcia, Nadajnik indukcyjny busoli, Pion żyroskopowy, Wzmacniacz magnetyczny, Wyłącznik korekcji, Sygnalizator prędkości, Mechanizm korekcji, Nadajnik momentu, Nadajnik obrotów, Bocznik woltoamperomierza, Nadajnik ciśnienia, Wskaźnik manometru, Czujnik temperatury, Dajnik ciśnienia paliwa, Dajnik ciśnienia oleju, Dajnik temperatury oleju, Czujnik temperatury, Wyłącznik ciśnienia, Pierścień gumowy, Tabliczka poprawek dewiacji, Tabliczka poprawek prędkości.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.73.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Okres gwarancji - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III CZĘŚCI ZAMIENNE DO FOTELI WYSTRZELIWANYCH Mk PL-11B.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚCI ZAMIENNE DO FOTELI WYSTRZELIWANYCH Mk PL-11B: Opaska nóg, Kolektor gazów balistycznych, Cięgno spustu, Cięgno spadochronu, Pokrowiec mocujący uprzęży tylnego fotela, Obudowa szczotek, Pokrywa komory ładunku wtórnego, Podzespół pasa, Przewody gazowe, Sworzeń, Wkręt, Nakrętka, Pierścienie O-ring, Tuleja.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.73.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Okres gwarancji - 5
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Sukcesywna dostawa mleka i jego przetworów wraz z transportem dla domów pomocy społecznej w Radomiu w I półroczu 2025 roku.
- ZAKUP ODCZYNNIKÓW, MATERIAŁÓW KONTROLNYCH, KALIBRATORÓW I MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ CYTOMETRU PRZEPŁYWOWEGO ORAZ ODCZYNNIKÓW I AKCESORIÓW DO CYTOMETRU FACSLyric-własność Zamawiającego
- ZAKUP ODCZYNNIKÓW, MATERIAŁÓW KONTROLNYCH, KALIBRATORÓW I MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH DO WYKONYWANIA ANALIZY OGÓLNEJ MOCZU WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORÓW
- Zakup i dostawa narzędzi i zestawów dydaktycznych w ramach projektu "Doświadczenie dla uczniów nowe poprzez staże zawodowe".
- Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu drukującego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego
- Świadczenie usługi wsparcia dla posiadanego oprogramowania ArcGIS
więcej: przetargi w Radomiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.