Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-12-30
Ogłoszenie nr 774328-N-2020 z dnia 2020-12-30 r.
ŚWIADCZENIE USŁUGI POLEGAJĄCEJ NA WYKONYWANIU BIEŻĄCYCH PRAC NAPRAWCZO - KONSERWACYJNYCH ORAZ USUWANIU USTEREK I AWARII, W BUDYNKACH, LOKALACH I OBIEKTACH BUDOWLANYCH
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 71 710 72 00,
faks: 71 710 72 01
e-mail: dzp.wr@amw.com.pl,
www: https://amw.com.pl
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, https://amw.eb2b.com.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, https://amw.eb2b.com.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: W formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1041 ze zm.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres: Agencja Mienia Wojskowego - Oddział Regionalny we Wrocławiu, ul. Sztabowa 32, 50-984 Wrocław
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: DZP-OX.2610.659.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Tak
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
ŚWIADCZENIE USŁUGI POLEGAJĄCEJ NA WYKONYWANIU BIEŻĄCYCH PRAC NAPRAWCZO - KONSERWACYJNYCH ORAZ USUWANIU USTEREK I AWARII, W BUDYNKACH, LOKALACH I OBIEKTACH BUDOWLANYCH.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorach umów (wraz z ich załącznikami) stanowiących Załącznik nr 3 do SIWZ.
Zamówienie o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp, w zakresie którego Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych (liczba Części: 8).
II.5) Główny kod CPV: 50.00.00.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
w miesiącach: 24
II.9) Informacje dodatkowe: Okres w którym wykonywane będzie zamówienie (okres obowiązywania zamówienia):
Część 1-8:
1) Rozpoczęcie: od dnia zawarcia umowy
2) Zakończenie: 24 miesiące od dnia zawarcia umowy, nie dłużej jednak niż do wyczerpania środków finansowych przewidzianych na realizację przedmiotu zamówienia.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków:
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż:
1) dysponuje co najmniej 1 (jedną) osobą posiadającą aktualne uprawnienia energetyczne Grupa 1 (elektryczna) SEP urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną, w zakresie eksploatacji lub dozoru: urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1kV, aparatura kontrolno-pomiarowa oraz urządzenia i instalacje automatycznej regulacji, sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji 2) dysponuje co najmniej 1 (jedną) osobą posiadającą aktualne uprawnienia energetyczne Grupa 2 (ciepłownicza) urządzenia wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające ciepło oraz inne urządzenia energetyczne, w zakresie eksploatacji i dozoru kotły parowe oraz wodne na paliwa stałe, płynne i gazowe o mocy powyżej 50 kW wraz z urządzeniami pomocniczymi, aparatura kontrolno-pomiarowa i urządzenia automatycznej regulacji do urządzeń i instalacji. 3) dysponuje co najmniej 1 (jedną) osobą posiadającą aktualne uprawnienia energetyczne Grupa 3 (gazowa) urządzenia, instalacje i sieci gazowe wytwarzające, przetwarzające, przesyłające, magazynujące i zużywające paliwa gazowe, w zakresie eksploatacji i dozoru: urządzenia i instalacje gazowe o ciśnieniu nie wyższym niż 5kPa, urządzenia i instalacje gazowe o ciśnieniu powyżej 5kPa, aparatura kontrolno-pomiarowa, urządzenia sterowania do sieci, urządzeń i instalacji. 4) dysponuje co najmniej 1 (jedną) osobą posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej w ograniczonym zakresie lub bez ograniczeń. Osoba ta będzie pełnić funkcje koordynatora. Osoba ta winna należeć do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) i Ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1117). Osoby, które przed dniem przed 1 stycznia 1995 r. uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. (art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane).
Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia funkcji wskazanych w pkt 1-3, pod warunkiem spełnienia przez osobę łączącą te funkcje – warunków wskazanych dla poszczególnych łączonych funkcji.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: brak danych
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Nie
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
Zamawiający (przed udzieleniem zamówienia), wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, aktualnych na dzień złożenia, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, tj. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Przedmiotowy wykaz winien potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunku opisanego w Rozdziale V ust. 1 SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Uwzględnienie wskaźników kosztorysowych: stawka roboczogodziny, koszty pośrednie, zysk (Rg*Kp*Z), za naprawy wykraczające poza cenę ryczałtową: | 15,00 |
Czas reakcji w zakresie przystąpienia do usuwania/zabezpieczania awarii w ramach całodobowego pogotowia technicznego: | 40,00 |
Cena: | 45,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której zostanie dokonany wybór Wykonawcy. Zakres zmian i warunki ich wprowadzenia – zgodnie z § 14 wzorów umów stanowiących Załącznik nr 3 do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 18.01.2021, godzina: 09:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do 16.02.2021
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIKI
Nazwa: Wykonywanie bieżących prac naprawczo – konserwacyjnych oraz usuwanie usterek i awarii, w ramach całodobowego pogotowia technicznego w budynkach, lokalach i obiektach budowlanych, będących w zasobie Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego we Wrocławiu zlokalizowanych w miejscowościach: Wrocław, Oleśnica, Wysoka, Ślęża
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Wykonywanie bieżących prac naprawczo – konserwacyjnych oraz usuwanie usterek i awarii, w ramach całodobowego pogotowia technicznego w budynkach, lokalach i obiektach budowlanych, będących w zasobie Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego we Wrocławiu zlokalizowanych w miejscowościach: Wrocław, Oleśnica, Wysoka, Ślęża. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorach umów (wraz z ich załącznikami) stanowiących Załącznik nr 3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50000000-5
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Uwzględnienie wskaźników kosztorysowych: stawka roboczogodziny, koszty pośrednie, zysk (Rg*Kp*Z), za naprawy wykraczające poza cenę ryczałtową: | 15,00 |
Czas reakcji w zakresie przystąpienia do usuwania/zabezpieczania awarii w ramach całodobowego pogotowia technicznego: | 40,00 |
Cena: | 45,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Okres w którym wykonywane będzie zamówienie (okres obowiązywania zamówienia):
1) Rozpoczęcie: od dnia zawarcia umowy
2) Zakończenie: 24 miesiące od dnia zawarcia umowy, nie dłużej jednak niż do wyczerpania środków finansowych przewidzianych na realizację przedmiotu zamówienia.
Nazwa: Wykonywanie bieżących prac naprawczo – konserwacyjnych oraz usuwanie usterek i awarii, w ramach całodobowego pogotowia technicznego w budynkach, lokalach i obiektach budowlanych, będących w zasobie Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego we Wrocławiu zlokalizowanych w miejscowościach: Opole, Polska Nowa Wieś, Jastrzębie Śląskie, Komprachcice, Nysa, Prudnik, Strzelce Opolskie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Wykonywanie bieżących prac naprawczo – konserwacyjnych oraz usuwanie usterek i awarii, w ramach całodobowego pogotowia technicznego w budynkach, lokalach i obiektach budowlanych, będących w zasobie Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego we Wrocławiu zlokalizowanych w miejscowościach: Opole, Polska Nowa Wieś, Jastrzębie Śląskie, Komprachcice, Nysa, Prudnik, Strzelce Opolskie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorach umów (wraz z ich załącznikami) stanowiących Załącznik nr 3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50000000-5
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Uwzględnienie wskaźników kosztorysowych: stawka roboczogodziny, koszty pośrednie, zysk (Rg*Kp*Z), za naprawy wykraczające poza cenę ryczałtową: | 15,00 |
Czas reakcji w zakresie przystąpienia do usuwania/zabezpieczania awarii w ramach całodobowego pogotowia technicznego: | 40,00 |
Cena: | 45,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Okres w którym wykonywane będzie zamówienie (okres obowiązywania zamówienia):
1) Rozpoczęcie: od dnia zawarcia umowy
2) Zakończenie: 24 miesiące od dnia zawarcia umowy, nie dłużej jednak niż do wyczerpania środków finansowych przewidzianych na realizację przedmiotu zamówienia.
Nazwa: Wykonywanie bieżących prac naprawczo – konserwacyjnych oraz usuwanie usterek i awarii, w ramach całodobowego pogotowia technicznego w budynkach, lokalach i obiektach budowlanych, będących w zasobie Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego we Wrocławiu zlokalizowanych w miejscowości Kędzierzyn - Koźle
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Wykonywanie bieżących prac naprawczo – konserwacyjnych oraz usuwanie usterek i awarii, w ramach całodobowego pogotowia technicznego w budynkach, lokalach i obiektach budowlanych, będących w zasobie Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego we Wrocławiu zlokalizowanych w miejscowości Kędzierzyn - Koźle. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorach umów (wraz z ich załącznikami) stanowiących Załącznik nr 3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50000000-5
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Uwzględnienie wskaźników kosztorysowych: stawka roboczogodziny, koszty pośrednie, zysk (Rg*Kp*Z), za naprawy wykraczające poza cenę ryczałtową: | 15,00 |
Cena: | 45,00 |
Czas reakcji w zakresie przystąpienia do usuwania/zabezpieczania awarii w ramach całodobowego pogotowia technicznego: | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Okres w którym wykonywane będzie zamówienie (okres obowiązywania zamówienia):
1) Rozpoczęcie: od dnia zawarcia umowy
2) Zakończenie: 24 miesiące od dnia zawarcia umowy, nie dłużej jednak niż do wyczerpania środków finansowych przewidzianych na realizację przedmiotu zamówienia.
Nazwa: Wykonywanie bieżących prac naprawczo – konserwacyjnych oraz usuwanie usterek i awarii, w ramach całodobowego pogotowia technicznego w budynkach, lokalach i obiektach budowlanych, będących w zasobie Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego we Wrocławiu zlokalizowanych w miejscowościach: Kłodzko, Lądek Zdrój, Kudowa Zdrój, Ząbkowice Śląskie, Ziębice
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Wykonywanie bieżących prac naprawczo – konserwacyjnych oraz usuwanie usterek i awarii, w ramach całodobowego pogotowia technicznego w budynkach, lokalach i obiektach budowlanych, będących w zasobie Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego we Wrocławiu zlokalizowanych w miejscowościach: Kłodzko, Lądek Zdrój, Kudowa Zdrój, Ząbkowice Śląskie, Ziębice. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorach umów (wraz z ich załącznikami) stanowiących Załącznik nr 3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50000000-5
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Czas reakcji w zakresie przystąpienia do usuwania/zabezpieczania awarii w ramach całodobowego pogotowia technicznego: | 40,00 |
Cena: | 45,00 |
Uwzględnienie wskaźników kosztorysowych: stawka roboczogodziny, koszty pośrednie, zysk (Rg*Kp*Z), za naprawy wykraczające poza cenę ryczałtową: | 15,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Okres w którym wykonywane będzie zamówienie (okres obowiązywania zamówienia):
1) Rozpoczęcie: od dnia zawarcia umowy
2) Zakończenie: 24 miesiące od dnia zawarcia umowy, nie dłużej jednak niż do wyczerpania środków finansowych przewidzianych na realizację przedmiotu zamówienia.
Nazwa: Wykonywanie bieżących prac naprawczo – konserwacyjnych oraz usuwanie usterek i awarii, w ramach całodobowego pogotowia technicznego w budynkach, lokalach i obiektach budowlanych, będących w zasobie Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego we Wrocławiu zlokalizowanych w miejscowościach: Brzeg, Namysłów
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Wykonywanie bieżących prac naprawczo – konserwacyjnych oraz usuwanie usterek i awarii, w ramach całodobowego pogotowia technicznego w budynkach, lokalach i obiektach budowlanych, będących w zasobie Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego we Wrocławiu zlokalizowanych w miejscowościach: Brzeg, Namysłów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorach umów (wraz z ich załącznikami) stanowiących Załącznik nr 3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50000000-5
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Uwzględnienie wskaźników kosztorysowych: stawka roboczogodziny, koszty pośrednie, zysk (Rg*Kp*Z), za naprawy wykraczające poza cenę ryczałtową: | 15,00 |
Czas reakcji w zakresie przystąpienia do usuwania/zabezpieczania awarii w ramach całodobowego pogotowia technicznego: | 40,00 |
Cena: | 45,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Okres w którym wykonywane będzie zamówienie (okres obowiązywania zamówienia):
1) Rozpoczęcie: od dnia zawarcia umowy
2) Zakończenie: 24 miesiące od dnia zawarcia umowy, nie dłużej jednak niż do wyczerpania środków finansowych przewidzianych na realizację przedmiotu zamówienia.
Nazwa: Wykonywanie bieżących prac naprawczo – konserwacyjnych oraz usuwanie usterek i awarii, w ramach całodobowego pogotowia technicznego w budynkach, lokalach i obiektach budowlanych, będących w zasobie Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego we Wrocławiu zlokalizowanych w miejscowościach: Bolesławiec, Legnica, Zgorzelec
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Wykonywanie bieżących prac naprawczo – konserwacyjnych oraz usuwanie usterek i awarii, w ramach całodobowego pogotowia technicznego w budynkach, lokalach i obiektach budowlanych, będących w zasobie Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego we Wrocławiu zlokalizowanych w miejscowościach: Bolesławiec, Legnica, Zgorzelec. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorach umów (wraz z ich załącznikami) stanowiących Załącznik nr 3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50000000-5
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Uwzględnienie wskaźników kosztorysowych: stawka roboczogodziny, koszty pośrednie, zysk (Rg*Kp*Z), za naprawy wykraczające poza cenę ryczałtową: | 15,00 |
Czas reakcji w zakresie przystąpienia do usuwania/zabezpieczania awarii w ramach całodobowego pogotowia technicznego: | 40,00 |
Cena: | 45,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Okres w którym wykonywane będzie zamówienie (okres obowiązywania zamówienia):
1) Rozpoczęcie: od dnia zawarcia umowy
2) Zakończenie: 24 miesiące od dnia zawarcia umowy, nie dłużej jednak niż do wyczerpania środków finansowych przewidzianych na realizację przedmiotu zamówienia.
Nazwa: Wykonywanie bieżących prac naprawczo – konserwacyjnych oraz usuwanie usterek i awarii, w ramach całodobowego pogotowia technicznego w budynkach, lokalach i obiektach budowlanych, będących w zasobie Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego we Wrocławiu zlokalizowanych w miejscowościach: Jelenia Góra, Strzegom, Bolków, Szklarska Poręba, Wałbrzych, Świdnica
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Wykonywanie bieżących prac naprawczo – konserwacyjnych oraz usuwanie usterek i awarii, w ramach całodobowego pogotowia technicznego w budynkach, lokalach i obiektach budowlanych, będących w zasobie Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego we Wrocławiu zlokalizowanych w miejscowościach: Jelenia Góra, Strzegom, Bolków, Szklarska Poręba, Wałbrzych, Świdnica. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorach umów (wraz z ich załącznikami) stanowiących Załącznik nr 3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50000000-5
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Czas reakcji w zakresie przystąpienia do usuwania/zabezpieczania awarii w ramach całodobowego pogotowia technicznego: | 40,00 |
Cena: | 45,00 |
Uwzględnienie wskaźników kosztorysowych: stawka roboczogodziny, koszty pośrednie, zysk (Rg*Kp*Z), za naprawy wykraczające poza cenę ryczałtową: | 15,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Okres w którym wykonywane będzie zamówienie (okres obowiązywania zamówienia):
1) Rozpoczęcie: od dnia zawarcia umowy
2) Zakończenie: 24 miesiące od dnia zawarcia umowy, nie dłużej jednak niż do wyczerpania środków finansowych przewidzianych na realizację przedmiotu zamówienia.
Nazwa: Wykonywanie bieżących prac naprawczo – konserwacyjnych oraz usuwanie usterek i awarii, w ramach całodobowego pogotowia technicznego w budynkach, lokalach i obiektach budowlanych, będących w zasobie Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego we Wrocławiu zlokalizowanych w miejscowościach: Leśna, Stankowice Sucha
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Wykonywanie bieżących prac naprawczo – konserwacyjnych oraz usuwanie usterek i awarii, w ramach całodobowego pogotowia technicznego w budynkach, lokalach i obiektach budowlanych, będących w zasobie Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego we Wrocławiu zlokalizowanych w miejscowościach: Leśna, Stankowice Sucha. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorach umów (wraz z ich załącznikami) stanowiących Załącznik nr 3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50000000-5
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Czas reakcji w zakresie przystąpienia do usuwania/zabezpieczania awarii w ramach całodobowego pogotowia technicznego: | 40,00 |
Cena: | 45,00 |
Uwzględnienie wskaźników kosztorysowych: stawka roboczogodziny, koszty pośrednie, zysk (Rg*Kp*Z), za naprawy wykraczające poza cenę ryczałtową: | 15,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Okres w którym wykonywane będzie zamówienie (okres obowiązywania zamówienia):
1) Rozpoczęcie: od dnia zawarcia umowy
2) Zakończenie: 24 miesiące od dnia zawarcia umowy, nie dłużej jednak niż do wyczerpania środków finansowych przewidzianych na realizację przedmiotu zamówienia.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/242-246/2024_Dostawa Inkubatora do hodowli bakteryjnej z wytrząsaniem i chłodzeniem wraz z wyposażeniem dla Katedry Chemii Biologicznej i Bioobrazowania Wydziału Chemicznego PWr.
- TP 77/24-dzierżawa urządzeń drukujących oraz wdrożenie i udzielenie licencji na system wydruku podążającego i system raport. i zarządzania urządzeń. druk. wraz z serwisem oraz dostawą mat. eksploat.
- SZP/242-247/2024 Dostawa zestawu czujników akcelerometrycznych z okablowaniem i akcesoriami do montażu czujników.
- Wymiana instalacji wody zimnej i kanalizacji w budynku wielorodzinnym
- Realizacja usługi przeglądów urządzeń PCR różnych producentów w 4 pakietach w okresie 36 miesięcy
- TP 93/24 Dostawa: wkładów do dozowników na papier toaletowy, ręczników w roli, ręczników ZZ; wkładów do dozowników wraz z bezpłatnym użyczeniem dozowników oraz czyściwa med. w podziale na 3 zadania
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie okresowych przeglądów, konserwacji i serwisowania urządzeń instalacji gazowych w budynkach UR
- Wykonanie usługi naprawy oraz konserwacji urządzeń grzewczych na paliwo płynne typu KL-15, KL-35, RL-36, K-40 na potrzeby 43 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Świętoszowie
- Konserwacja budynków i lokali komunalnych zarządzanych przez PGKiM Sp. z o.o. w Koninie
- Umieszczanie plakatów w gablotach reklamowych w wiatach przystankowych na terenie m.st. Warszawy w ramach realizacji kampanii reklamowych
- Usługi napraw sprzętu gastronomicznego i chłodniczego służby żywnościowej 32WOG oraz jednostkach i instytucjach wojskowych będących na zaopatrzeniu w ich miejscach dyslokacji w zakresie 4 części
- ZP.U.LW.70.2024 Montaż oraz wymiana wodomierzy w budynku mieszkalnym w Warszawie przy ul. Waryńskiego 6
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.