eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszcz GdańskiWykonanie docieplenia elewacji wraz z kolorystyką oraz wymiana pokrycia dachu z dociepleniem w budynku mieszkalnym wielorodzinnym, przy ul. 10 Lutego 6 w Pruszczu Gdańskim.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-15

Pruszcz Gdański: Wykonanie docieplenia elewacji wraz z kolorystyką oraz wymiana pokrycia dachu z dociepleniem w budynku mieszkalnym wielorodzinnym, przy ul. 10 Lutego 6 w Pruszczu Gdańskim.
Numer ogłoszenia: 77447 - 2008; data zamieszczenia: 15.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Nieruchomości Komunalnych - zakład budżetowy, ul. Grunwaldzka 71a, 83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie, tel. 058 6920827, fax 058 6920827.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie docieplenia elewacji wraz z kolorystyką oraz wymiana pokrycia dachu z dociepleniem w budynku mieszkalnym wielorodzinnym, przy ul. 10 Lutego 6 w Pruszczu Gdańskim..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie ocieplenia elewacji wraz z kolorystyką, wymiana pokrycia dachu z dociepleniem w budynku mieszkalnym wielorodzinnym, przy ul. 10 Lutego 6 w Pruszczu Gdańskim, zgodnie z dokumentacją projektową załączoną do specyfikacji. Przedmiot zamówienia musi być zrealizowany z zastosowaniem rozwiązania systemowego o parametrach równoważnych z zastosowanymi w projekcie, tj. należy zastosować system ocieplenia metodą dopuszczoną do stosowania ITB, zgodnie z INSTRUKCJĄ I.T.B. Nr 334/96. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, z zastrzeżeniem, że muszą być spełnione parametry techniczne określone w specyfikacji jako minimalne. Wszystkie materiały i wyroby zastosowane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą być zgodne z Aprobatą Techniczną/Aprobatą Europejską/Aprobatą Techniczną ITB oraz Certyfikatem Zgodności z Aprobatą. Ww. dokumenty należy dołączyć do oferty. W wycenie należy uwzględnić koszty: zabezpieczenia placu budowy, zabezpieczenia stolarki okiennej, odtworzenia zieleni po wykonanych robotach termomodernizacyjnych, postoju rusztowania, wywozu i utylizacji materiałów rozbiórkowych. Z uwagi na to, że prace będą prowadzone w budynku mieszkalnym, teren budowy podczas realizacji zadania należy wygrodzić i zabezpieczyć oraz w sposób widoczny oznakować, a po zakończeniu prac doprowadzić do stanu pierwotnego. Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie miejsce składowania materiałów oraz zaplecze socjalne dla pracowników. Przewiduje się, iż realizacja przedmiotu zamówienia przebiegać będzie w trzech etapach: I etap: - montaż rusztowań wokół budynku, - zbicie supremy z budynku, - wywóz gruzu. II etap: - wymiana pokrycia dachu z ociepleniem, - obłożenie styropianem. III etap: - izolacja pionowa budynku, - wyprawa tynkowa z kolorem, - roboty wykończeniowe.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 02.10.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22, ust. 1 ustawy, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. a. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał się realizacją (w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) minimum 3 robót, polegających na wykonaniu termoizolacji (docieplenia) elewacji budynku, z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. b. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, iż dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: dysponuje minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia do prowadzenia robót jako kierownik budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oddelegowaną do całodziennego bezpośredniego nadzoru nad wykonywanymi pracami oraz min. 5 osobową ekipą wykonawczą. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Spełnianie warunków udziału w postępowaniu oceniane będzie przez członków komisji przetargowej według formuły: spełnia / nie spełnia, na podstawie wymaganych specyfikacją oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty, wymaganych zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich dokumenty te mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz. 605). Dokumenty te zostały wymienione w punkcie VI. specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zwierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania; oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, nie później niż w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów (zgodnie z art. 26 ustawy). 3. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich dokumenty te mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz. 605).
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 do 3 ustawy oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania w oparciu o art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt 1 ustawy (należy go sporządzić wg wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do specyfikacji), b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, c) wykaz wykonanych robót budowlanych (należy go sporządzić wg wzoru, stanowiącego załącznik nr 5 do specyfikacji) oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te, tj. wymienione w ww. wykazie, zostały wykonane należycie, d) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (należy go sporządzić wg wzoru, stanowiącego załącznik nr 6 do specyfikacji), e) dokumenty potwierdzające uprawnienia oraz potwierdzające przynależność do odpowiedniej Izby Samorządu Zawodowego osób sprawujących nadzór techniczny.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.znk.pruszcz.net.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Nieruchomości Komunalnych Zakład Budżetowy, ul. Grunwaldzka 71A, 83-000 Pruszcz Gdański..

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2008 godzina 10:30, miejsce: Zakład Nieruchomości Komunalnych Zakład Budżetowy, ul. Grunwaldzka 71A, 83-000 Pruszcz Gdański, sekretariat.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.