Ogłoszenie z dnia 2017-01-13
Ogłoszenie nr 7744 - 2017 z dnia 2017-01-13 r.
Jedlnia-Letnisko: Dostawa pomocy dydaktycznych oraz sprzętu szkolnego do Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Natolinie i Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Myśliszewicach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu"Równe szanse dla wszystkich" realizowanego w ramach Działania 10.1 "Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży", Poddziałania 10.1.1 "Edukacja ogólna ( w tym w szkołach zawodowych)", współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014 - 2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 341422
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 344473 i 345568
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Jedlnia Letnisko, krajowy numer identyfikacyjny
5374808596759, ul.
ul. Radomska
43,
26630
Jedlnia-Letnisko, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
483 848 470, faks
048 3848470 w. 222, e-mail
inwestycje@jedlnia.pl
Adres strony internetowej (URL): www.jedlnia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa pomocy dydaktycznych oraz sprzętu szkolnego do Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Natolinie i Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Myśliszewicach
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):RIGP.271.17.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:CZĘŚĆ I (DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH DO ZESPOŁU SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH W NATOLINIE I MYŚLISZEWICACH) 1. Przedmiotem zamówienia w tej części jest dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn. "Równe szanse dla wszystkich" realizowanego w ramach Działania 10.1 "Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży", Poddziałania 10.1.1 "Edukacja ogólna (w tym w szkołach zawodowych)", współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014 - 2020 do dwóch szkół: Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Natolinie i Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Myśliszewicach. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5a do SIWZ. Przedmiotem zamówienia jest 61 pomocy dydaktycznych dla Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Natolinie i 67 pomocy dydaktycznych dla Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Myśliszewicach. Są to m.in. zestawy do doświadczeń z chemii i fizyki, programy komputerowe, gry językowe, mapy. 3. Wymagania w zakresie innych cech: 1 Wszystkie urządzenia,zestawy, gry, mapy i inne wymienione w załączniku nr 5a przedmioty muszą być fabrycznie nowe, 2 Urządzenia muszą posiadać instrukcję obsługi oraz dokumenty gwarancyjne w języku polskim, o ile zostały wydane przez ich producenta, 3 Wykonawca dokona ewentualnych instalacji, konfiguracji, składania czy kompletowania przedmiotów na miejscu dostawy wraz z wymaganym oprogramowaniem biurowym tak, aby był on gotowy do pracy. 4 Licencje dostarczone wraz z sprzętem komputerowym i oprogramowaniem muszą być udzielone na czas nieokreślony, w sposób nie naruszający praw osób trzecich. 5 Inne wymagane dokumenty dotyczące sprzętu oraz ilości zamawianego sprzętu zostały określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik Nr 5a do SIWZ. 6 Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć pomoce dydaktyczne i sprzęt multimedialny zgodnie z podanym opisem oraz zgodnie z wymaganymi parametrami lub dostarczyć pomoce dydaktyczne i sprzęt multimedialny o parametrach równoważnych do parametrów wskazanych przez Zamawiającego w opisie, 7 Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć pomoce dydaktyczne w pogrupowanych pakietach, 8 Wykonawca we własnym zakresie zapewni rozładunek dostarczonych pomocy dydaktycznych, 9 Wykonawca dokona rozpakowania sprzętu w obecności dyrektora szkoły w celu dokonania ich przeliczenia i określenia zgodności dostarczonego sprzętu z zawarta umową. 10 Dyrektor szkoły potwierdzi dostawę pomocy dydaktycznych, będących przedmiotem niniejszej umowy, protokołem odbioru, podpisanym przez obie strony. 4. Wykonawca udzieli 2 lata gwarancji na wszystkie pomoce dydaktyczne. 5. Parametry techniczne określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia i pozostałych urządzeń stanowią wymagania minimalne, które musi spełniać oferowany sprzęt. Wykonawca może zaoferować lepsze parametry sprzętu. 6. Dostawy muszą być wykonane zgodnie z wymogami obowiązujących przepisów, norm i instrukcji. 7. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia, 2 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 3 Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy, 4 Wymagane jest określenie przez wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów faksu oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 8. Zamówienie zostanie w pełni zrealizowane z materiałów wyłącznie nowych, które zapewni Wykonawca. Ponadto Wykonawca zapewni odpowiedni sprzęt do wykonania niniejszego zamówienia. 9. Kod numeryczny Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) dla przedmiotowego zadania: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne 39162000-5 - Pomoce naukowe 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny 39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe 32322000-6 - Urządzenia multimedialne 38200000-7 - Przyrządy geologiczne i geofizyczne 38300000-8 - Przyrządy do pomiaru 38400000-9 - Przyrządy do badania właściwości fizycznych 38600000-1 - Przyrządy optyczne 38930000-3 - Przyrządy do pomiaru wilgoci i wilgotności CZĘŚĆ II (DOSTAWA SPRZĘTU SZKOLNEGO DO ZESPOŁU SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH W NATOLINIE I MYŚLISZEWICACH) 1. Przedmiotem zamówienia w tej części jest dostawa sprzętu szkolnego w ramach projektu pn. "Równe szanse dla wszystkich" realizowanego w ramach Działania 10.1 "Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży", Poddziałania 10.1.1 "Edukacja ogólna (w tym w szkołach zawodowych)", współfinansowanego z Europeiskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014 - 2020 do dwóch szkół: Zespołu Szkół Ogólnokształących w Natolinie i Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Myśliszewicach. 2. Szczegółowy opis sprzętu, wyposażenia oraz jego ilości zostały określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik Nr 5b do SIWZ. 3. Wymagania w zakresie innych cech: a. Sprzęt komputerowy i pozostałe urządzenia muszą być fabrycznie nowe, b. Urządzenia muszą posiadać instrukcję obsługi oraz dokumenty gwarancyjne w języku polskim, o ile zostały wydane przez ich producenta, c. Do wszystkich urządzeń należy dołączyć wszystkie kable niezbędne do ich prawidłowego uruchomienia i użytkowania, d. Wykonawca dokona instalacji, konfiguracji sprzętu komputerowego wraz z wymaganym oprogramowaniem biurowym tak, aby był on gotowy do pracy. e. Licencje dostarczone wraz z sprzętem komputerowym muszą być udzielone na czas nieokreślony, w sposób nie naruszający praw osób trzecich. 4. Wykonawca udziela gwarancji określonej w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - Załącznik Nr 5b do SIWZ oraz w przypadku chęci otrzymania dodatkowych punktów w kryterium oceny ofert zgodnie z rozdz. 14 SIWZ. - przedłużenia gwarancji. 5. Wykonawca jest zobowiązany do podania informacji o urządzeniach zgodnie z treścią Załącznika Nr 1b do SIWZ, przy czym parametry techniczne i okresy gwarancji określone w Specyfikacji technicznej sprzętu komputerowego i pozostałych urządzeń stanowią wymagania minimalne, które musi spełniać oferowany sprzęt. Wykonawca może zaoferować lepsze parametry sprzętu. 6. W wypełnionej tabeli w formularzu oferty, Wykonawca podaje cenę ryczałtową brutto za cały przedmiot zamówienia. 7. Dostawy muszą być wykonane zgodnie z wymogami obowiązujących przepisów, norm i instrukcji. 8. Wymagania stawiane Wykonawcy: a. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia, b. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, c. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy, d. Wymagane jest określenie przez wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów faksu oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 10. Zamówienie zostanie w pełni zrealizowane z materiałów wyłącznie nowych, które zapewni Wykonawca. Ponadto Wykonawca zapewni odpowiedni sprzęt do wykonania niniejszego zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
39162100-6
Dodatkowe kody CPV:
39162000-5,
39162110-9,
39162200-7,
32322000-6,
38200000-7,
38300000-8,
38400000-9,
38600000-1,
38930000-3,
30200000-1,
30213100-6,
30213200-7,
32342410-9,
32418000-6,
32420000-3,
32421000-0,
32422000-7,
32423000-4,
38652000-0,
38653400-1,
38652120-7,
38652200-2,
48000000-8,
48223000-7,
48310000-4,
48316000-6,
48317000-3,
48700000-5,
48991000-1,
72268000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH DO ZESPOŁU SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH W NATOLINIE I MYŚLISZEWICACH |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT54065.84 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 53256,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: DOSTAWA SPRZĘTU SZKOLNEGO DO ZESPOŁU SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH W NATOLINIE I MYŚLISZEWICACH |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnia postępowanie w części II ze względu na przesłankę art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy PZP: "cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia(...)". | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT102650.41 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI JEDLNIA-LETNISKO
więcej: przetargi JEDLNIA-LETNISKO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.