Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-12-30
Ogłoszenie nr 774590-N-2020 z dnia 2020-12-30 r.
Modernizacja zwolnionych komunalnych lokali mieszkalnych (6 części)
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Tak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: Zamawiający:
MIASTO POZNAŃ – Wydział Gospodarki Nieruchomościami, ul. Gronowa 20, 61 - 655 Poznań, reprezentowane przez ZARZĄD KOMUNALNYCH ZASOBÓW LOKALOWYCH Sp. z o.o., ul. Matejki 57, 60 - 770 Poznań.
Tel. 61 415 88 00, e-mail: obsluga.klienta@zkzl.poznan.pl, www.zkzl.poznan.pl
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 61 8694 800; 8694 801
faks: 61 8694 809
e-mail: obsluga.klienta@zkzl.poznan.pl
www: www.zkzl.poznan.pl
adres profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/zkzl_poznan
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.zkzl.poznan.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak , Inny sposób: Ofertę należy złożyć w jednej z dwóch form: 1) pisemnej na adres: Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o., ul. Matejki 57, 60-770 Poznań lub 2) elektronicznej - za pośrednictwem „Formularza do złożenia oferty” dostępnego na platformie zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/zkzl_poznan
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: ZP.201.49.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Tak
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja zwolnionych do dyspozycji Wynajmującego komunalnych lokali mieszkalnych położonych w Poznaniu, obejmujący: roboty ogólnobudowlane wraz z instalacjami wodno – kanalizacyjnymi, gazowymi oraz robotami elektrycznymi w podziale na 6 części:
1) cz. 1 - ul. Dąbrowskiego 35/37 m 14,
2) cz. 2 - ul. Dąbrowskiego 35/37 m 27 w tym wydzielenie pomieszczenia łazienki,
3) cz. 3 - ul. Kościuszki 86 m 4 w tym wydzielenie pomieszczenia łazienki oraz sporządzenie dokumentacji projektowej obejmującej wykonanie wewnętrznej instalacji c.o. gazowego, a także wykonanie dokumentacji projektowej obejmującej wymianę stolarki okiennej, zgodnie z zaleceniami Miejskiego Konserwatora Zabytków zwanymi dalej ,,Dokumentacjami" wraz z uzyskaniem wszystkich wymaganych ostatecznych decyzji, pozwoleń, uzgodnień lub zgód właściwych podmiotów, zwanych dalej ,,Pozwoleniami", na roboty budowlane objęte Dokumentacjami,
4) cz. 4 - ul. Św. Marcin 39 m 27 w tym sporządzenie dokumentacji projektowej obejmującej wykonanie wewnętrznej instalacji c.o. gazowego, a także wykonanie dokumentacji projektowej obejmującej wymianę stolarki okiennej, zgodnie z zaleceniami Miejskiego Konserwatora Zabytków zwanymi dalej ,,Dokumentacjami" wraz z uzyskaniem wszystkich wymaganych ostatecznych decyzji, pozwoleń, uzgodnień lub zgód właściwych podmiotów, zwanych dalej ,,Pozwoleniami", na roboty budowlane objęte Dokumentacjami,
5) cz. 5 - ul. Składowa 11 m 4 sporządzenie dokumentacji projektowej obejmującej wykonanie wewnętrznej instalacji c.o. gazowego, a także wykonanie dokumentacji projektowej obejmującej wymianę stolarki okiennej, zgodnie z zaleceniami Miejskiego Konserwatora Zabytków zwanymi dalej ,,Dokumentacjami" wraz z uzyskaniem wszystkich wymaganych ostatecznych decyzji, pozwoleń, uzgodnień lub zgód właściwych podmiotów, zwanych dalej ,,Pozwoleniami", na roboty budowlane objęte Dokumentacjami,
6) cz. 6 - ul. 28 Czerwca 1956 r. 142 m 23 w tym sporządzenie dokumentacji projektowej obejmującej wykonanie wymiany wewnętrznej instalacji gazowej zwaną dalej ,,Dokumentacją" wraz z uzyskaniem wszystkich wymaganych ostatecznych decyzji, pozwoleń, uzgodnień lub zgód właściwych podmiotów, zwanych dalej ,,Pozwoleniami", na roboty budowlane objęte Dokumentacją.
Opis przedmiotu zamówienia zawierają:
- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót oraz Przedmiary – stanowiące łącznie załącznik nr 9 do SIWZ
II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 395966,32
Waluta: PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
w dniach: 119
II.9) Informacje dodatkowe: Wymagany termin wykonania zamówienia:
1) cz. 1 - ul. Dąbrowskiego 35/37 m 14 - 8 tygodni z zastrzeżeniem, iż zgłoszenie zakończenia robót nastąpi na 7 dni przed upływem tego terminu,
2) cz. 2 - ul. Dąbrowskiego 35/37 m 27 - 8 tygodni z zastrzeżeniem, iż zgłoszenie zakończenia robót nastąpi na 7 dni przed upływem tego terminu,
3) cz. 3 - ul. Kościuszki 86 m 4 - 17 tygodni z zastrzeżeniem, iż zgłoszenie zakończenia robót oraz przedłożenie Zamawiającemu Dokumentacji oraz Pozwoleń nastąpi na 7 dni przed upływem tego terminu,
4) cz. 4 - ul. Św. Marcin 39 m 27 - 17 tygodni z zastrzeżeniem, iż zgłoszenie zakończenia robót oraz przedłożenie Zamawiającemu Dokumentacji oraz Pozwoleń nastąpi na 7 dni przed upływem tego terminu,
5) cz. 5 - ul. Składowa 11 m 4 - 17 tygodni z zastrzeżeniem, iż zgłoszenie zakończenia robót oraz przedłożenie Zamawiającemu Dokumentacji oraz Pozwoleń nastąpi na 7 dni przed upływem tego terminu,
6) cz. 6 - ul. 28 Czerwca 1956 r. 142 m 23 - 8 tygodni z zastrzeżeniem, iż zgłoszenie zakończenia robót nastąpi na 7 dni przed upływem tego terminu,
• licząc od dnia przekazania Wykonawcy terenu robót.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie formułuje żadnego wymagania.
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca:
a) wykazał, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał zamówienie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia, tj. wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną wraz z instalacjami (wodno – kanalizacyjnymi, gazowymi oraz elektrycznymi) w budynku na kwotę nie mniejszą niż 30 000,00 zł netto, niezależnie od ilości części, na które będzie składana oferta;
b) wykazał, że będzie dysponował w czasie trwania umowy co najmniej jedną osobą mogącą wykonywać samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności:
1. konstrukcyjno – budowlanej,
2. instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
3. instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, elektroenergetycznych, i teletechnicznych,
niezależnie od ilości części, na które będzie składana oferta.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: brak danych
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy.
3) Oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne - zał. nr 7 do SIWZ.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
1) Oświadczenie Wykonawcy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień zał. nr 5 do SIWZ.
2) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone - zał. nr 6 do SIWZ, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz których były wykonywane. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
2) Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 11.1 SIWZ, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 13.7, 13.8 SIWZ.
3) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów określonych w pkt 13.7 SIWZ przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 13.7 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy ze wskazaniem osoby lub osób do reprezentacji lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć złożone, przed notariuszem lub przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub tej osoby.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak
Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia – przed upływem terminu składania ofert – wadium w kwocie:
1) ul. Dąbrowskiego 35/37 m 14 – 1.100,00 zł (jeden tysiąc sto zł 00/100)
2) ul. Dąbrowskiego 35/37 m 27 – 1.700,00 zł (jeden tysiąc siedemset zł 00/100)
3) ul. Kościuszki 86 m 4 – 2.500,00 zł (dwa tysiące pięćset zł 00/100)
4) ul. Św. Marcin 39 m 27 – 1.650,00 zł (jeden tysiąc sześćset pięćdziesiąt zł 00/100)
5) ul. Składowa 11 m 4 – 3.150,00 zł (trzy tysiące sto pięćdziesiąt zł 00/100)
6) ul. 28 Czerwca 1956 r. 142 m 23 – 1.600,00 zł (jeden tysiąc sześćset zł 00/100)
W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część należy wnieść wadium w kwocie będącej sumą wadiów dla poszczególnych zadań, na które jest składana oferta.
W tytule przelewu należy wskazać numer ww. numer sprawy oraz numer części, na jaką zostało wniesione wadium!
Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 Ustawy.
Wadium składane w pieniądzu płatne będzie na konto pełnomocnika Zamawiającego: ING Bank Śląski 07 1050 1520 1000 0023 4950 8511
W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna - np. gwarancji lub poręczenia – z treści dokumentu winno wynikać bezwarunkowe, nieodwołane na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 Ustawy.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
Zamawiający zatrzymuje wadium zgodnie z art. 46 ust. 5 Ustawy.
W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji, beneficjentem gwarancji ubezpieczeniowej wadialnej ma być: Miasto Poznań – Wydział Gospodarki Nieruchomościami - z siedzibą w Poznaniu, ul. Gronowa 20, 61-655 Poznań, reprezentowane przez Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Matejki 57, 60-770 Poznań.
Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza także formę elektroniczną w zakresie gwarancji wadialnej, z zastrzeżeniem, iż winna być ona podpisana przez Gwaranta kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: Nie
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Okres gwarancji na roboty budowlane: | 40,00 |
Cena brutto oferty: | 60,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w Umowie w przypadkach i na warunkach określonych w par. 10 Istotnych Postanowień Umownych, stanowiących załącznik nr 8 do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 15.01.2021, godzina: 12:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: PL
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
1) Oferty należy złożyć do dnia 15.01.2021 r. godz. 12:00 w siedzibie Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. przy ul. Matejki 57 w Poznaniu w Kancelarii pokój nr 1 lub za pośrednictwem „Formularza do złożenia oferty” dostępnego na platformie zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/zkzl_poznan w terminie najpóźniej do dnia 15.01.2021 r. do godz. 12:00.
2) Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 15.01.2021 r. godz. 12:30 w siedzibie Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o., ul. Matejki 57, 60-770 Poznań, w Kancelarii, pokój nr 1.
3) UWAGA: Zamawiający w niniejszym postępowaniu, oprócz opisanej w SIWZ formy komunikacji oraz formy składania ofert, dopuszcza i rekomenduje formę elektroniczną w zakresie wszelkiej korespondencji występującej w postępowaniu, w szczególności oświadczeń, gwarancji wadialnej i innych dokumentów, a nadto dopuszcza i rekomenduje składanie oferty w formie elektronicznej, z zastrzeżeniem, iż oferta, oświadczenia a także dokumenty składane przez Wykonawcę w formie elektronicznej winny być podpisane przez upoważnioną osobę kwalifikowanym podpisem elektronicznym - Zasady składania oferty i dokumentów w formie elektronicznej zostały opisane w pkt 18.1 SIWZ.
ZAŁĄCZNIKI
Nazwa: ul. Dąbrowskiego 35/37 m 14
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja zwolnionych do dyspozycji Wynajmującego komunalnych lokali mieszkalnych położonych w Poznaniu, obejmujący: roboty ogólnobudowlane wraz z instalacjami wodno – kanalizacyjnymi, gazowymi oraz robotami elektrycznymi w podziale na 6 części - cz. 1 - ul. Dąbrowskiego 35/37 m 14.
Opis przedmiotu zamówienia zawierają:
- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót oraz Przedmiary – stanowiące łącznie załącznik nr 9 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 36715,47 PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 56
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Okres gwarancji na roboty budowlane: | 40,00 |
Cena oferty brutto: | 60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Wymagany termin wykonania zamówienia: cz. 1 - ul. Dąbrowskiego 35/37 m 14 - 8 tygodni z zastrzeżeniem, iż zgłoszenie zakończenia robót nastąpi na 7 dni przed upływem tego terminu - licząc od dnia przekazania Wykonawcy terenu robót.
Nazwa: ul. Dąbrowskiego 35/37 m 27
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja zwolnionych do dyspozycji Wynajmującego komunalnych lokali mieszkalnych położonych w Poznaniu, obejmujący: roboty ogólnobudowlane wraz z instalacjami wodno – kanalizacyjnymi, gazowymi oraz robotami elektrycznymi w podziale na 6 części: cz. 2 - ul. Dąbrowskiego 35/37 m 27 w tym wydzielenie pomieszczenia łazienki.
Opis przedmiotu zamówienia zawierają:
- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót oraz Przedmiary – stanowiące łącznie załącznik nr 9 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 57443,74 PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 56
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Okres gwarancji na roboty budowlane: | 40,00 |
Cena oferty brutto: | 60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Wymagany termin wykonania zamówienia: cz. 2 - ul. Dąbrowskiego 35/37 m 27 - 8 tygodni z zastrzeżeniem, iż zgłoszenie zakończenia robót nastąpi na 7 dni przed upływem tego terminu, licząc od dnia przekazania Wykonawcy terenu robót.
Nazwa: ul. Kościuszki 86 m 4
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja zwolnionych do dyspozycji Wynajmującego komunalnych lokali mieszkalnych położonych w Poznaniu, obejmujący: roboty ogólnobudowlane wraz z instalacjami wodno – kanalizacyjnymi, gazowymi oraz robotami elektrycznymi w podziale na 6 części: cz. 3 - ul. Kościuszki 86 m 4 w tym wydzielenie pomieszczenia łazienki oraz sporządzenie dokumentacji projektowej obejmującej wykonanie wewnętrznej instalacji c.o. gazowego, a także wykonanie dokumentacji projektowej obejmującej wymianę stolarki okiennej, zgodnie z zaleceniami Miejskiego Konserwatora Zabytków zwanymi dalej ,,Dokumentacjami" wraz z uzyskaniem wszystkich wymaganych ostatecznych decyzji, pozwoleń, uzgodnień lub zgód właściwych podmiotów, zwanych dalej ,,Pozwoleniami", na roboty budowlane objęte Dokumentacjami.
Opis przedmiotu zamówienia zawierają:
- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót oraz Przedmiary – stanowiące łącznie załącznik nr 9 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 84806,72 PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 119
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Okres gwarancji na roboty budowlane: | 40,00 |
Cena oferty brutto: | 60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Wymagany termin wykonania zamówienia: cz. 3 - ul. Kościuszki 86 m 4 - 17 tygodni z zastrzeżeniem, iż zgłoszenie zakończenia robót oraz przedłożenie Zamawiającemu Dokumentacji oraz Pozwoleń nastąpi na 7 dni przed upływem tego terminu, licząc od dnia przekazania Wykonawcy terenu robót.
Nazwa: ul. Św. Marcin 39 m 27
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja zwolnionych do dyspozycji Wynajmującego komunalnych lokali mieszkalnych położonych w Poznaniu, obejmujący: roboty ogólnobudowlane wraz z instalacjami wodno – kanalizacyjnymi, gazowymi oraz robotami elektrycznymi w podziale na 6 części: cz. 4 - ul. Św. Marcin 39 m 27 w tym sporządzenie dokumentacji projektowej obejmującej wykonanie wewnętrznej instalacji c.o. gazowego, a także wykonanie dokumentacji projektowej obejmującej wymianę stolarki okiennej, zgodnie z zaleceniami Miejskiego Konserwatora Zabytków zwanymi dalej ,,Dokumentacjami" wraz z uzyskaniem wszystkich wymaganych ostatecznych decyzji, pozwoleń, uzgodnień lub zgód właściwych podmiotów, zwanych dalej ,,Pozwoleniami", na roboty budowlane objęte Dokumentacjami.
Opis przedmiotu zamówienia zawierają:
- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót oraz Przedmiary – stanowiące łącznie załącznik nr 9 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 55085,94 PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 119
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Okres gwarancji na roboty budowlane: | 40,00 |
Cena oferty brutto: | 60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Wymagany termin wykonania zamówienia: cz. 4 - ul. Św. Marcin 39 m 27 - 17 tygodni z zastrzeżeniem, iż zgłoszenie zakończenia robót oraz przedłożenie Zamawiającemu Dokumentacji oraz Pozwoleń nastąpi na 7 dni przed upływem tego terminu, licząc od dnia przekazania Wykonawcy terenu robót.
Nazwa: ul. Składowa 11 m 4
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja zwolnionych do dyspozycji Wynajmującego komunalnych lokali mieszkalnych położonych w Poznaniu, obejmujący: roboty ogólnobudowlane wraz z instalacjami wodno – kanalizacyjnymi, gazowymi oraz robotami elektrycznymi w podziale na 6 części: cz. 5 - ul. Składowa 11 m 4 sporządzenie dokumentacji projektowej obejmującej wykonanie wewnętrznej instalacji c.o. gazowego, a także wykonanie dokumentacji projektowej obejmującej wymianę stolarki okiennej, zgodnie z zaleceniami Miejskiego Konserwatora Zabytków zwanymi dalej ,,Dokumentacjami" wraz z uzyskaniem wszystkich wymaganych ostatecznych decyzji, pozwoleń, uzgodnień lub zgód właściwych podmiotów, zwanych dalej ,,Pozwoleniami", na roboty budowlane objęte Dokumentacjami.
Opis przedmiotu zamówienia zawierają:
- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót oraz Przedmiary – stanowiące łącznie załącznik nr 9 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 108514,39 PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 119
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Cena oferty brutto: | 60,00 |
Okres gwarancji na roboty budowlane: | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Wymagany termin wykonania zamówienia: cz. 5 - ul. Składowa 11 m 4 - 17 tygodni z zastrzeżeniem, iż zgłoszenie zakończenia robót oraz przedłożenie Zamawiającemu Dokumentacji oraz Pozwoleń nastąpi na 7 dni przed upływem tego terminu, licząc od dnia przekazania Wykonawcy terenu robót.
Nazwa: ul. 28 Czerwca 1956 r. 142 m 23
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja zwolnionych do dyspozycji Wynajmującego komunalnych lokali mieszkalnych położonych w Poznaniu, obejmujący: roboty ogólnobudowlane wraz z instalacjami wodno – kanalizacyjnymi, gazowymi oraz robotami elektrycznymi w podziale na 6 części: cz. 6 - ul. 28 Czerwca 1956 r. 142 m 23 w tym sporządzenie dokumentacji projektowej obejmującej wykonanie wymiany wewnętrznej instalacji gazowej zwaną dalej ,,Dokumentacją" wraz z uzyskaniem wszystkich wymaganych ostatecznych decyzji, pozwoleń, uzgodnień lub zgód właściwych podmiotów, zwanych dalej ,,Pozwoleniami", na roboty budowlane objęte Dokumentacją.
Opis przedmiotu zamówienia zawierają:
- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót oraz Przedmiary – stanowiące łącznie załącznik nr 9 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 53400,06
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 56
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Okres gwarancji na roboty budowlane: | 40,00 |
Cena oferty brutto: | 60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Wymagany termin wykonania zamówienia: cz. 6 - ul. 28 Czerwca 1956 r. 142 m 23 - 8 tygodni z zastrzeżeniem, iż zgłoszenie zakończenia robót nastąpi na 7 dni przed upływem tego terminu, licząc od dnia przekazania Wykonawcy terenu robót.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zabudowa meblowa -pomieszczenia CHIRURGIA ONKOLOGICZNA
- Dostawa laptopów, stacji dokujących i smartfonów w podziale na 5 części
- Dostosowanie węzła sanitarnego do wymagań nakazanych przez nadzór sanitarno-higieniczny na Oddziale Chorób Tropikalnych
- Świadczenie na rzecz Zamawiającego usług społecznych w zakresie przygotowania i wydawania 3 posiłków dziennie dla dzieci z Przedszkola
- Skład, druk i kolportaż gazetek osiedlowych oraz sprawozdań z działalności organów Osiedli w 2025 r.
- Dostawa instrumentu muzycznego na potrzeby Zespołu Szkół Muzycznych w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeńskich
- Wykonanie remontu w 4 lokalach gminnych administrowanych przez ZGM w Pabianicach
- BUDOWA ŚCIEŻKI ROWEROWEJ Z MIEJSCOWOŚCI WSCHOWA DO MIEJSCOWOŚCI LGIŃ W OPARCIU O PRZEBIEG DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 305 - ETAP III -HETMANICE- LGIŃ granica województwa
- Przebudowa zbiornika retencyjnego we wsi Leśniowice
- Modernizacja sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 110 przy ul. Bohaterów 41
- Wykonywanie konserwacji, napraw bieżących i głównych w branży dekarsko-blacharskiej w nieruchomościach zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania w 2025
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.