eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krosno OdrzańskieDostawa produktów leczniczych do Zachodniego Centrum medycznego sp. z o.o. w Krośnie Odrz.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-30



Ogłoszenie nr 774604-N-2020 z dnia 2020-12-30 r.

Zachodnie Centrum Medyczne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością:

Dostawa produktów leczniczych do Zachodniego Centrum medycznego sp. z o.o. w Krośnie Odrz.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Zachodnie Centrum Medyczne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, krajowy numer identyfikacyjny 36642341200000, Piastów 3, 66-600 Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie, państwo Polska

telefon: +48(68)4198390
e-mail: k.wojciechowska@szpitalzcm.pl
www: www.szpitalzcm.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, www.szpitalzcm.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.szpitalzcm.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa produktów leczniczych do Zachodniego Centrum medycznego sp. z o.o. w Krośnie Odrz.

Numer referencyjny: ZCM - ZP.270.36.2020.PN

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: bez ograniczeń


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dostawa produktów leczniczych do Zachodniego Centrum Medycznego sp. z o.o. w
Krośnie Odrz. antybiotyki, płyny do infuzji, leki psychotropowe,przeciwbólowe, znieczulające,
przeciwzapalne, sercowo-naczyniowe, dermatologiczne, zgodna z bieżącym zapotrzebowaniem.


II.5) Główny kod CPV: 33.60.00.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00
Waluta: złoty

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

w miesiącach: 12

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy posiadający uprawnienia do obrotu produktami leczniczymi, tj.:
• zezwolenie na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie prowadzenia obrotu hurtowego produktami leczniczymi wydane zgodnie z Ustawą Pf
lub
• zezwolenie na wytwarzanie oferowanego produktu leczniczego wydane zgodnie z Ustawą Pf
O zamówienie w zakresie oferty na środki odurzające i psychotropowe mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają zezwolenie na obrót środkami odurzającymi i psychotropowymi wydane na podstawie ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii (Dz.U. z 2020r. poz. 2050).
Jeżeli każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie będzie wykonywał część zamówienia, do której wykonania niezbędne są uprawnienia wskazane w pkt. 9.2 lit. a SIWZ, każdy z tych Wykonawców musi wykazać, iż posiada te uprawnienia.


III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegłówego warunku w tym zakresie

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegłówego warunku w tym zakresie

Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania
braku podstaw wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy Jeżeli Wykonawca ma siedzibę
lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast wskazanych dokumentów, składa dokument
lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,
potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w
kraju, w którym Wykonawca na siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub miejsce zamieszkania ma
osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się wskazanego dokumentu zastępuje się
go dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo
osób uprawnionych do jego reprezentacji lub oświadczenie osoby, której dokument dotyczy,
złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem
samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsca
zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty lub oświadczenia winny
być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca,
który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16–20 ustawy Pzp, może
przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego
rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub
przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie
szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz
podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie
dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu
postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy,
będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o
udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Oświadzcenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt 9.2 a) SIWZ.

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy
kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów
(Dz. U. z 2019 r., poz.369 ze zm.)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
dostawy w trybie pilnym:20,00
cena:60,00
termin płatności:20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany treści umowy wymagają pisemnej zgody obu Stron pod rygorem nieważności w granicach unormowania artykułu 144 ust. 1 Ustawy.
2. Istotne zmiany treści umowy mogą obejmować:
1) zmianę warunków płatności i terminów płatności w granicach obowiązujących aktów prawnych;
2) przedłużenie terminu obowiązywania umowy ponad czas określony w §7, w sytuacji wskazanej w §7 ust. 3
3) obniżenie zaoferowanych cen jednostkowych;
4) zmiana nazwy własnej produktu lub numeru katalogowego;
5) okresowe obniżenie zaoferowanych cen jednostkowych (promocje, kampanie reklamowe, itp.) - ceny ulegają obniżeniu z dniem pisemnego powiadomienia Zamawiającego (data wpływu pisma do siedziby Zamawiającego);
6) zamianę przedmiotu umowy w sytuacji zaprzestania produkcji lub wycofania z obrotu na rynku, pod warunkiem zaproponowania asortymentu o równoważnych cechach technicznych, funkcjonalnych i użytkowych spełniających wymagania wskazane w SIWZ, bez zmiany zaoferowanej ceny jednostkowej;
7) zamianę przedmiotu umowy w sytuacji wprowadzenia do obrotu produktu zmodyfikowanego lub udoskonalonego, pod warunkiem, że spełnia on wymagania wskazane w SIWZ, bez zmiany zaoferowanej ceny jednostkowej;
8) zmianę sposobu konfekcjonowania zaoferowanego asortymentu pod warunkiem proporcjonalnego przeliczenia ceny oraz ilości;
9) okresową zamianę zaoferowanego produktu w sytuacji przejściowego, okresowego wstrzymania produkcji, zaistnienia incydentu medycznego, przy jednoczesnej możliwości dostarczenia produktu zamiennego, o parametrach nie gorszych niż zaoferowany, posiadającego dokumenty dopuszczające do obrotu. Cena zaproponowanego odpowiednika nie może przekroczyć ceny zawartej w umowie. W przypadku konieczności realizacji zamówienia poprzez import równoległy dopuszcza się wzrost jednostkowej ceny netto maksymalnie o 10% od ceny zawartej w umowie. Zmiana nie będzie wprowadzana aneksem, ale będzie wymagała pisemnego uzasadnienia przekazanego przez Wykonawcę oraz jej pisemnej akceptacji przez Zamawiającego;
10) zmianę ceny lub asortymentu w sytuacjach określonych w §2 ust. 10;
11) zmianę cen określonych w załączniku nr 1 (w tym wartości brutto) w sytuacji ustawowej zmiany stawki podatku VAT, pod warunkiem, iż zmianie nie ulega zaoferowana cena jednostkowa netto poszczególnych pozycji asortymentowych. O zmianie (wraz z podaniem podstawy prawnej) Wykonawca powiadomi pisemnie Zamawiającego w terminie 14 dni przed jej wprowadzeniem. Zmiana ta skutkuje z dniem wejścia w Zycie nowej stawki VAT, zmianą wynagrodzenia brutto należnego Wykonawcy oraz zmianą kalkulacji cenowej stanowiącej załącznik nr 1 do umowy w zakresie stawki VAT i nie wymaga aneksu;
12) zmianę cen określonych w załączniku nr 1 w związku ze zmianą minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne – jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. W przypadku zaistnienia powyższych okoliczności Wykonawca składa pisemny wniosek, zawierający uzasadnienie faktyczne i prawne wykazujące związek przyczynowo-skutkowy potwierdzający, że zmiana minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz zasad i stawek ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego ma bezpośredni wpływ na cenę przedmiotu umowy, w związku z czym konieczne jest podwyższenie cen. Z wyliczeń tych winien wynikać bezpośredni związek między wynagrodzeniem należnym wykonawcy za realizowane usługi, a wprowadzonymi zmianami prawnymi dotyczącymi ww. okoliczności. Obowiązek wykazania wpływu zmian prawnych, o których mowa w art. 142 ust. 5 pkt 2 i 3 Ustawy na należne wynagrodzenie obciąża Wykonawcę, pod rygorem odmowy wprowadzenia wnioskowanych zmian w zawartej umowie. Wskaźnik wzrostu cen przedmiotu umowy nie może być wyższy niż opublikowany w obowiązującej ustawie budżetowej prognozowany średnioroczny wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem. Uzasadnione zmiany cen będą wprowadzane na podstawie aneksu do umowy. Ewentualna zmiana wynagrodzenia będzie obowiązywała dopiero po podpisaniu przez Strony aneksu do umowy;
13) waloryzację cen w związku z obowiązkiem wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018r. o pracowniczych planach kapitałowych. W przypadku zaistnienia powyższych okoliczności Wykonawca składa pisemny wniosek zawierający uzasadnienie faktyczne i prawne, wykazujące związek przyczynowo-skutkowy potwierdzający, że dokonywanie wpłat do PPK ma bezpośredni wpływ na cenę przedmiotu umowy w związku z czym konieczne jest podwyższenie cen. Wskaźnik wzrostu cen przedmiotu umowy nie może być wyższy niż opublikowany w obowiązującej Ustawie budżetowej prognozowany średnioroczny wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem.
3. Wszelkie dopuszczone zmiany umowy dokonywane będą na pisemny wniosek Stron, zawierający uzasadnienie faktyczne i prawne, w terminie 14 dni przed jej wprowadzeniem, w trybie określonym w §9 ust.1.
4. Wprowadzenie zmian określonych w ust.2 pkt 5), 9), 10) nie wymaga formy pisemnej.


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 21.01.2021, godzina: 12:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIKI

Część nr: 1
Nazwa: Pakiet 1

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dostawa
produktów leczniczych: Amoxycyclinum, cefamandolum, cloxacylionum, colistinum, doxycyclinum,
erythromycinum, neomycinum, hydrocortisonum, penicilinum, roxithromycinum, diazepamum,
cefuroxinum

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33600000-6

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00 złoty

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
dostawy w trybie pilnym:20,00
termin płatności:20,00
cena:60,00
Część nr: 2
Nazwa: Pakiet nr 2

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

chloramphenicol, chlorquinaldol, metronidazolum, erytromycinum,
furaginum, gentamicin, levofloxacinum, metronidazol, neomicinum, nifuroxazidum, nystatinum,
hydrocortisonum, rifaximinum, sulfamethoxzolum, sulfacetamidum, voriconazolum, ofloxacinum,
piracetamum, tolperison, suvastatyna, simvastatyna, telmisartanum, cefotaksym, cefuroximum

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33600000-6

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00 złoty

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cen:60,00
dostawy w trybie pilnym:20,00
termin płatności:20,00
Część nr: 3
Nazwa: Pakiet 3

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dosatwy
produktów leczniczych m.in.: fluconazoleum, flumazenil, ondansetron, paracetamolum, rocuronium
bromide, ceftazidimum, kalium chloratum, injectio natrii chlorati, furosemidum, aqua pro injectione,
imipenem

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33600000-6

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00 złoty

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:60,00
termin płatności:20,00
dostawy w trybie pilnym:20,00
Część nr: 4
Nazwa: Pakiet 4

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

produktów leczniczych m.in. adrenalinum, antazoline, atropinum, calcium chloride, clemastinum,
dopaminum, noerpinephirinum, etamsylatum, metoclopramid, , naloxonum, papaverinum, salbutamolum,
neostygmini, bupivacainum, heparinum, amikacinum, magnesium, midazolamum, natrii hydrocarbonas,
lidocainum, pentoxyfiline, piracetamum, ranitydyna, tramadolum, metamizolum, aciclovir, propofol,
sulphathiazolum argentum, suxamethonium chloridum, hydrocortisonuym hemisuccinatum,
carboxylasonum, karbetocyna

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33600000-6

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00 złoty

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
dostawy w trybie pilnym:20,00
ter:20,00
cen:60,00
Część nr: 5
Nazwa: Pakiet 5

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Albumina ludzka

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33600000-6

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00 złoty

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
termin płatności:20,00
dostawy w trybie pilnym:20,00
cena:60,00
Część nr: 6
Nazwa: Pakiet 6

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dosatwy
produktów leczniczych min.:acetylocysteinum, , atorvastatinum, clindamycinum,
diclfenac, ferri hydroxidum, ketoprofenum, metoprololum

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33600000-6

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:60,00
dostawy w trybie pilnym:20,00
termin płatności:20,00
Część nr: 7
Nazwa: Pakiet 7

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dostawy
produktów leczniczych: cisatracurium

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33600000-6

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
termin płatności:20,00
cena:60,00
dostawy w trybie pilnym:20,00
Część nr: 8
Nazwa: Pakiet 8

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dostawy
produktów leczniczych m.in: alprazolam, amitryptilinum, betahistine, buprenorphine, carbamazepinum,
chlorpromazinum, clonazepamum, diazepamum, doxepinum, ephedrinum, ergotaminum, tetrazepam,
promazinum, fentanylum

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33600000-6

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00 złoty

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
termin płatności:20,00
cena:60,00
dostawy w trybie pilnym:20,00
Część nr: 9
Nazwa: Pakiet 9

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Sewofluran (butelka z fabrycznie zamontowanym systemem napełniania parownika bez żadnych dodatkowych elementów łączących butelkę z parownikiem)
Zamawiający posiada aparat dostosowany do podawania produktu SEVORANE, producent AbbVie Polska Sp. z o.o.,
dopuszcza się możliwość zaoferowanie innego produktu pod warunkiem udostępnienia 2 parowników niezbędnych do jego podawania

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33600000-6

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00 złoty

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
dostawy w trybie pilnym:20,00
cena:60,00
termin płatności:20,00
Część nr: 10
Nazwa: Pakiet 10

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dostawy
produktów leczniczych: nadroparinum calcium

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33600000-6

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00 złoty

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
termin płatności:20,00
dostawy w trybie pilnym:20,00
cena:60,00
Część nr: 11
Nazwa: Pakiet 11

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dostawy
produktów leczniczych m,in: amiodarone, adenosinum, drotaverinum, isosorbinum mononitr.,
levofloxacinum, polystyrene sulfonate, ramipriil, teikoplanina, valproate sodium, glimepirydum, dikalii
clorazepas, enoxaparinum, natricum, tiapridum

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33600000-6

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00 złoty

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:60,00
dostawy w trybie pilnym:20,00
termin płatności:20,00
Część nr: 12
Nazwa: Pakiet 12

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dosatwy
produktów leczniczych m.in: gliclazid, trimetazydine, indapamide, perindopril

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33600000-6

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00 złoty

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
termin płatności:20,00
cena:60,00
dostawy w trybie pilnym:20,00
Część nr: 13
Nazwa: Pakiet 13

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dostawy
produktów leczniczych: m.in.: acidum folicum, captoprilum, gastrolit perparat złożony elektrolity do
podawania dosutnego, glucagonum, potassium chloride, sucrafalt, verapamil, Warfarinum, prednisonum,
progesteronum, ticlopidinum, enalaprilum, furosemidum, hydorchlorotiazide, pyrantelum, ranitydyna,
tramadol, rivastigminum,, carvediol, doxasosinum, levothyroxinum, losartan, loratadinum


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33600000-6

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00 złoty

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:60,00
dostawy w trybie pilnym:20,00
termin płatności:20,00
Część nr: 14
Nazwa: Pakiet 14

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dostawa produktów leczniczych m.in.: lidocainum chlorhexidinum

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33600000-6

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00 złoty

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
dostawy w trybie pilnym:20,00
cena:60,00
termin płatności:20,00
Część nr: 15
Nazwa: Pakiet 15

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dostawa
produktów leczniczych Płyny infuzyjne w butelkach stojących z dwoma samouszczelniającymi
sterylnymi portami

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33600000-6

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00 złoty

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
terminpłatności:20,00
dostawy w trybie pilnym:20,00
cena:60,00
Część nr: 16
Nazwa: Pakiet 16

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dosatwy
produktów leczniczych Płyny infuzyjne w butelkach stojących z dwoma samouszczelniającymi
sterylnymi portami

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33600000-6

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00 złoty

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
dostawy w trybie pilnym:20,00
termin płatności:20,00
cena:60,00
Część nr: 17
Nazwa: Pakiet 17

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dostawa
produktów leczniczych niskosmolarny środek kontarstowy (LOCM)

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33600000-6

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00 złoty

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
dostawy w trybie pilnym:20,00
cena:60,00
termin płatności:20,00
Część nr: 18
Nazwa: Pakiet 18

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dosatwy
produktów leczniczych m.in. insulina determir długodziałający analog insuliny ludzkiem, insulina aspart,
analog insuliny ludzkiej o krótkim działaniau, insulina ludzka dwufazowa 30% ins. rozpuszczalnej i 70%
insuliny izofanowej, insulina ludzka dwufazowa 40% ins. rozpuszczalnej i 60% insuliny izofanowe ,
insulina ludzka dwufazowa 50% ins. rozpuszczalnej i 50% insuliny izofanowe

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33600000-6

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00 złoty

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:60,00
termin płatności:20,00
dostawy w trybie pilnym:20,00
Część nr: 19
Nazwa: Pakiet 19

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dostawy
produktów leczniczych Glycinum

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33600000-6

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00 złoty

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
termin płatności:20,00
dostawy w trybie pilnym:20,00
cena:60,00
Część nr: 20
Nazwa: Pakiet 20

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dostawy
produktów leczniczych immunoglobulina ludzka rh0 50mcg/ml, 150mcg/ml

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33600000-6

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00 złoty

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
dostawy w trybie pilnym:20,00
termin płatności:20,00
cena:60,00
Część nr: 21
Nazwa: Pakiet 21

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dostawy
produktów leczniczych immunoglobulina ludzka anty-rh0 300mcg/ml

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33600000-6

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00 złoty

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
termin płatności:20,00
dostawy w trybie pilnym:20,00
cena:60,00
Część nr: 22
Nazwa: Pakiet 22

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dostawy
produktów leczniczycH immunoglobulina przeciw wirusowi zapalenia wątroby typu B

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33600000-6

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00 złoty

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
dostawy w trybie pilnym:20,00
cena:60,00
termin płatności:20,00
Część nr: 23
Nazwa: Pakiet 23

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dostawy wapno
sodowane

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33600000-6

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00 złoty

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
dostawy w trybie pilnym:20,00
cena:60,00
termin płatności:20,00
Część nr: 24
Nazwa: Pakiet 24

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dosatwy
produktów leczniczych m.in.: ornithine asparate, betamethasonedipropionate, apixaban, linagliptin,
acidum, acetylosalicylicum,

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33600000-6

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00 złoty

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
termin płatności:20,00
dostawy w trybie pilnym:20,00
cena:60,00
Część nr: 25
Nazwa: Pakiet 25

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dostawy
produktów leczniczych acidum tranexamicum, atenololum, dinoprostum, betaksolol

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33600000-6

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00 złoty

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
dostawy w trybie pilnym:20,00
termin płatności:20,00
cena:60,00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.