Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-12-30
Ogłoszenie nr 774605-N-2020 z dnia 2020-12-30 r.
świadczenie usługi przeprowadzenia szkoleń/kursów zawodowych wraz z egzaminami certyfikowanymi oraz przeprowadzenia szkoleń/kursów podnoszących kwalifikacje i umiejętności zawodowe dla uczestników projektu "Zrealizowany cel zawodowy"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Nazwa projektu lub programu: Projekt "Zrealizowany cel zawodowy" współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego (RPO WSL) na lata 2014-2020,Oś priorytetowa VII Regionalny Rynek Pracy, Działanie 7.1 Aktywne formy przeciwdziałania bezrobociu Poddziałanie 7.1.3. Poprawa zdolności do zatrudnienia osób poszukujących pracy i pozostających bez zatrudnienia.
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 343 605 688
faks: 343 605 747
e-mail: arr@arr.czestochowa.pl
www: http://www.arr.czestochowa.pl
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie https://www.arr.czestochowa.pl/zamowienia-publiczne
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: ZAM/63/MP-ZC/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Tak
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi przeprowadzenia szkoleń/kursów zawodowych wraz z egzaminami certyfikowanymi oraz przeprowadzenia szkoleń/kursów podnoszących kwalifikacje
i umiejętności zawodowe dla uczestników projektu „Zrealizowany cel zawodowy” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego (RPO WSL) na lata 2014-2020,Oś priorytetowa VII Regionalny Rynek Pracy, Działanie 7.1 Aktywne formy przeciwdziałania bezrobociu Poddziałanie 7.1.3. Poprawa zdolności do zatrudnienia osób poszukujących pracy i pozostających bez zatrudnienia.
II.5) Główny kod CPV: 80.53.00.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków: Wykonawca ubiegający się o realizację zamówienia musi posiadać aktualny wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej zgodnie z art. 20 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tj. Dz.U.2016.645 z późn. zm.). Zamawiający dokona sprawdzenia na stronie internetowej www.ris.praca.gov.pl czy Wykonawca posiada aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa żadnych warunków w tym zakresie.
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: W zakresie „zdolności technicznej lub zawodowej” Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że:
a)w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie:
Część I:
co najmniej 3 usługi – szkoleń/kursów grupowych/indywidualnych z zakresu controllingu lub pokrewne z zakresem tematycznym ww. kursu. Przez szkolenie/kurs grupowy Zamawiający rozumie kurs dla grupy co najmniej 2-osobowej.
Część II:
co najmniej 3 usługi – szkoleń/kursów grupowych/indywidualnych z zakresu statystyczna analiza danych lub pokrewne z zakresem tematycznym ww. kursu. Przez szkolenie/kurs grupowy Zamawiający rozumie kurs dla grupy co najmniej 2-osobowej.
Część III:
co najmniej 3 usługi – szkoleń/kursów grupowych/indywidualnych z zakresu fotografii produktowej lub pokrewne z zakresem tematycznym ww. kursu . Przez szkolenie/kurs grupowy Zamawiający rozumie kurs dla grupy co najmniej 2- osobowej.
Część IV:
co najmniej 3 usługi – szkoleń/kursów grupowych/indywidualnych z zakresu makijażu permanentnego lub pokrewne z zakresem tematycznym ww. kursu. Przez szkolenie/kurs grupowy Zamawiający rozumie kurs dla grupy co najmniej 2- osobowej.
b) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi:
Część I:
2-letnie doświadczenie zawodowe, rozumiane jako przeprowadzenie minimum
2 szkoleń/kursów z zakresu controllingu lub pokrewne z zakresem tematycznym ww. kursu, których prowadzenie rozpoczęto w okresie do 36 miesięcy przed terminem składania ofert.
Część II:
2-letnie doświadczenie zawodowe, rozumiane jako przeprowadzenie minimum
2 szkoleń/kursów z zakresu statystyczna analiza danych, których prowadzenie rozpoczęto
w okresie do 36 miesięcy przed terminem składania ofert.
Część III:
2-letnie doświadczenie zawodowe, rozumiane jako przeprowadzenie minimum
2 szkoleń/kursów z zakresu fotografii produktowej lub pokrewne z zakresem tematycznym ww. kursu, których prowadzenie rozpoczęto w okresie do 36 miesięcy przed terminem składania ofert.
Część IV:
2-letnie doświadczenie zawodowe, rozumiane jako przeprowadzenie minimum
2 szkoleń/kursów z zakresu makijażu permanentnego lub pokrewne z zakresem tematycznym ww. kursu, których prowadzenie rozpoczęto w okresie do 36 miesięcy przed terminem składania ofert.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: brak danych
Informacje dodatkowe: Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Nie
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania oferty oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: spełnia warunki udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2a do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
1) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
2) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczenia okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składnia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzec których usługi zostały wykonane;
3) dowodów, czy usługi wykonane w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składnia ofert zostały wykonane należycie (w przypadku świadczenia ciągłych lub okresowych - są wykonane należycie , przy czym dowody potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert), przy czym dowodami, o których mowa , są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie Wykonawcy.
Wzory wykazów, o których mowa w pkt 1) i 2) zostaną przekazane Wykonawcy wraz
z wezwaniem, o którym mowa na wstępie.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
GOTOWOŚĆ DO ROZPOCZĘCIA REALIZACJI USŁUGI OD MOMENTU PODPISANIA UMOWY: | 20,00 |
CENA: | 60,00 |
DOŚWIADCZENIE: | 20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi poniżej: 1) zmiana strony umowy – wykonawcy, w sytuacji następstwa prawnego wynikającego z odrębnych przepisów; 2) Zamawiający może dopuścić zlecenie podwykonawcom zakresu prac, których wykonawca nie zamierzał (nie wykazał w ofercie) wykonywać przy udziale podwykonawców. Zamawiający dopuszcza również zmianę podwykonawców w trakcie realizacji umowy. W przypadku, gdy wykonawca polegał na zasobach podwykonawcy (wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonywania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków) w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia, zmiana podwykonawcy jest dopuszczalna pod warunkiem, że nowy podwykonawca spełnia minimalne warunki podane w SIWZ i w niniejszej umowie dla przeprowadzonego postępowania; 3) zmiana trenerów/osób, jeżeli zmiana wynika z przyczyn nie leżących po stronie wykonawcy. W takim przypadku wykonawca zobowiązany jest złożyć wniosek do Zmawiającego, w którym musi wykazać, że zaproponowani trenerzy/osoby posiadają kwalifikacje wymagane postanowieniami SIWZ (zgodnie z opisem w Rozdziale V ust. 2 pkt. 3 lit. b), gwarantujące należyte i terminowe prowadzenie kursów – zmiana może nastąpić wyłącznie po uzyskaniu zgody Zamawiającego. 4) zmiana miejsca prowadzenia szkoleń/kursów, jeżeli zmiana wynika z przyczyn niezależnych od wykonawcy, z zastrzeżeniem, że miejsce prowadzenia szkoleń/kursów zawodowych musi być na terenie miasta/powiatu wskazanego w Załączniku nr 1 do SIWZ – formularzu oferty – zmiana może nastąpić wyłącznie po uzyskaniu zgody Zamawiającego; 5) zmiana terminów wykonania zamówienia, jeżeli dochowanie terminu określonego w umowie jest niemożliwe z uwagi na jakiekolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkody spowodowane przez czynniki zewnętrzne, z zastrzeżeniem że ostateczny termin realizacji zamówienia nie może być późniejszy niż 31.05.2021 r.– zmiana może nastąpić wyłącznie po uzyskaniu zgody Zamawiającego; 6) zmiana harmonogramu realizacji umowy – zmiana może nastąpić wyłącznie po uzyskaniu zgody Zamawiającego; 7) zmiana ostatecznej liczby uczestników/czek biorących udział w szkoleniach/kursach zawodowych i/lub egzaminach jeżeli dochowanie ww. jest niemożliwe z uwagi na jakiekolwiek utrudnienia lub przeszkody spowodowane przez czynniki zewnętrzne.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 14.01.2021, godzina: 09:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIKI
Nazwa: Kurs specjalista ds. controllingu z egzaminem.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia/kursu zawodowego w kierunku: Kurs specjalista ds. controllingu z egzaminem.
Kod CPV: 80.53.00.00-8 – Usługi szkolenia zawodowego
Przewidywana liczba osób: 1 os.;
Miejsce szkolenia/kursu: on-line.
Forma szkolenia: on-line
Program zajęć powinien obejmować minimum 40 godzin dydaktycznych (45 minut).
Kursu ma na celu zapoznanie z podstawowymi oraz zaawansowanymi koncepcjami controllingu biznesowego oraz finansowego stosowanego w przedsiębiorstwach oraz nabycia umiejętności do przeprowadzenia analiz controllingowych.
Program kursu powinien obejmować m.in. zagadnienia: Controlling, sprawozdawczość i analiza finansowa, rachunkowość zarządcza, budżetowanie, Excel w controllingu.
Wykonawca winien zapewnić dla uczestnika kursu materiały dydaktyczne, dedykowaną platformę
e-learningową, pozwalającą na udział w kursie w rzeczywistym czasie i bezpośredni kontakt z wykładowcami oraz możliwość zadawania pytań za pomocą czatu.
Kurs musi zakończyć się egzaminem i uzyskaniem certyfikatu potwierdzającego posiadane kompetencje
z zakresu controllingu, w nawiązaniu do specyfikacji kodu zawodu: Specjalista ds. controllingu - (kod zawodu 241102).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80530000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.08.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
doświadczenie: | 20,00 |
Gotowość do rozpoczęcia realizacji usługi od momentu podpisania umowy: | 20,00 |
cena: | 60,00 |
Nazwa: Kurs Statystyczna analiza danych poziom średniozaawansowany
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia/kursu zawodowego w kierunku: Kurs Statystyczna analiza danych poziom średniozaawansowany.
Kod CPV: 80.53.00.00-8 – Usługi szkolenia zawodowego
Przewidywana liczba osób: 1 os.
Miejsce szkolenia/kursu: on-line
Forma szkolenia: on-line
Program zajęć powinien obejmować minimum 24 godziny dydaktyczne (45 minut), w tym ćwiczenia.
Kursu ma na celu pozyskanie wiedzy i praktycznych umiejętności z zakresu wykorzystywania wielowymiarowych technik analitycznych takich jak: regresja liniowa, regresja logistyczna czy analiza dyskryminacyjna
Program kursu powinien obejmować m.in.: przygotowanie danych na potrzeby konkretnych technik analitycznych, proces konstruowania modeli z wykorzystaniem różnych technik, wnioskowanie na podstawie uzyskanych wyników, przewidywania wartości zmiennej zależnej, ocena skuteczności modeli predykcyjnych.
Wykonawca winien zapewnić dla uczestnika kursu materiały dydaktyczne, dedykowaną platformę
e-learningową, pozwalającą na udział w kursie w rzeczywistym czasie i bezpośredni kontakt z wykładowcami oraz możliwość zadawania pytań za pomocą czatu.
Sposób zakończenia kursu: certyfikat ukończenia kursu oraz zaświadczenie o ukończeniu kursu według wzoru zgodnego z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 19 marca 2019 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. poz. 652)., potwierdzające zdobycie kwalifikacji zawodowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80530000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.08.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
gotowość do rozpoczęcia realizacji usługi od momentu podpisania umowy: | 20,00 |
doświadczenie: | 20,00 |
cena: | 60,00 |
Nazwa: Kurs fotografii produktowej.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia/kursu zawodowego w kierunku: Kurs fotografii produktowej.
Kod CPV: 80.53.00.00-8 – Usługi szkolenia zawodowego
Przewidywana liczba osób: 1
Miejsce szkolenia/kursu/egzaminu: na terenie województwa śląskiego
Program zajęć powinien obejmować minimum 20 godzin dydaktycznych (45 minut), w tym ćwiczenia.
Program kursu powinien obejmować m.in.: zasady pracy ze sprzętem fotograficznym, podstawy wyposażenia fotografa podczas pracy z produktem, podstawy wykonania zdjęć przedmiotów, podstawy zarządzania kolorem, techniczne etapy fotografii produktowej - dobór oświetlenia, tła i perspektywy, dodawania efektów na planie zdjęciowym, fotomontaż zdjęć, ćwiczenia z różnymi rodzajami fotografowanych powierzchni w tym szkła
i metalu.
Szkolenie/Kurs ma na celu opanowanie przez uczestników techniki sfotografowania przedmiotu niezależnie od jego rodzaju, powierzchni i wielkości oraz przygotowanie do pracy w zawodzie fotografa, wykonującego zlecenia
w różnego rodzaju instytucjach i firmach, bazujących na fotografii ilustracyjnej.
Sposób zakończenia kursu: certyfikat ukończenia kursu oraz zaświadczenie o ukończeniu kursu według wzoru zgodnego z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 19 marca 2019 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. poz. 652)., potwierdzające zdobycie kwalifikacji zawodowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80530000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.08.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
gotowość do rozpoczęcia realizacji usługi od momentu podpisania umowy: | 20,00 |
doświadczenie: | 20,00 |
cena: | 60,00 |
Nazwa: Kurs makijażu permanentnego średniozaawansowany - pigmentacja brwi metodą włoskową.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia/kursu zawodowego w kierunku: Kurs makijażu permanentnego średniozaawansowany - pigmentacja brwi metodą włoskową.
Kod CPV: 80.53.00.00-8 – Usługi szkolenia zawodowego
Liczba osób: 1 os.;
Miejsce szkolenia/kursu: na terenie miasta Częstochowa.
Program zajęć powinien obejmować minimum 20 godzin dydaktycznych (45 minut), w tym 16 godzin zajęcia praktyczne.
Kursu ma na celu umożliwić uczestnikowi nabycie umiejętności z zakresu wykonywania makijażu permanentnego brwi metodą włoskową.
Minimalny zakres tematyczny szkolenia/kursu: zasady BHP przed, w trakcie i po pigmentacji, niezbędny asortyment w pigmentacji metodą włoskową, wskazania i przeciwwskazania do zabiegu, znieczulenia, elementy analizy kolorystycznej, techniki wykonywania rysunku wstępnego, pielęgnacja po pigmentacji, korekta w makijażu permanentnym. Część praktyczna - przygotowanie stanowiska pracy ćwiczenie rysowania na skórach, wizaż i rysowanie wstępne, technika makijażu brwi metodą włoskową, samodzielne wykonanie zabiegu na sztucznej skórze, oraz etapowe wykonanie zabiegu na modelkach.
Sposób zakończenia kursu: certyfikat ukończenia kursu oraz zaświadczenie o ukończeniu kursu według wzoru zgodnego z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 19 marca 2019 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. poz. 652)., potwierdzające zdobycie kwalifikacji zawodowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80530000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.08.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena: | 60,00 |
gotowość do rozpoczęcia realizacji usługi od momentu podpisania umowy: | 20,00 |
doświadczenie: | 20,00 |
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Dostawa pojazdu hybrydowego typu Plug-in dla Politechniki Częstochowskiej w ramach Projektu ,,Rozwój kompetencji kluczem dla rozwoju gospodarki FERS.01.05-IP.08-0053/23"
- "Wymiana stolarki okiennej i balkonowej w budynkach stanowiących zasób komunalny gminy, zarządzanych i administrowanych przez ZGM TBS w Częstochowie Spółka z o.o."
- Utrzymanie oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego 2025-2028 r.
- Dostawa mebli biurowych dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Utrzymanie obiektów mostowych w latach 2025-2028
- KOMPLEKSOWA OBSŁUGA SZKOLEŃ DLA PROJEKTU REALIZOWANEGO PRZEZ ŚLĄSKI OŚRODEK DORADZTWA ROLNICZEGO W CZĘSTOCHOWIE W RAMACH INTERWENCJI I.14.1 DOSKONALENIE ZAWODOWE ROLNIKÓW
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie kursów Prawo jazdy kat. B w ramach realizacji projektu: "Rozwój szkolnictwa zawodowego w Gdyni - etap II"
- Realizacja szkoleń i kursów rozwijających kompetencje i umiejętności uczniów w ramach projektu "Edukacja zawodowa w powiecie cieszyńskim"
- Przeprowadzenie kursów podnoszących kwalifikacje/kompetencje zawodowe uczestników projektu "Kształcenie zawodowe w Powiecie Gliwickim zgodne z potrzebami transformacji regionu
- Dostawa namiotu wraz z wyposażeniem oraz dostawa 4 kamer termowizyjnych i dronu z termowizją wraz z przeprowadzeniem szkoleń
- Przeprowadzenie kursu z HTML5 i CSS3 z wykorzystaniem języka JavaScript w ramach projektu pn.:"Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
- Przeprowadzenie kursu z programowania sterowników PLC S7-1200 w ramach projektu pn.:"Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.