Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-12-30
Ogłoszenie nr 774670-N-2020 z dnia 2020-12-30 r.
Budowa kanalizacji sanitarnej w Miejscowości Borki i Zachybie oraz wodociągu w miejscowości Węgrzynów
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Nazwa projektu lub programu: Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020, poddziałanie "Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycje w energię odnawialną i w oszczędzanie energii", Tytuł operacji: "Budowa kanalizacji sanitarnej w Miejscowości Borki i Zachybie oraz wodociągu w miejscowości Węgrzynów"
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: nie dotyczy
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: +48 41 3737002
faks: +48 41 3737004
e-mail: ug@mniow.pl
www: http://www.mniow.biuletyn.net
adres profilu nabywcy: nie dotyczy
adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: http://www.mniow.biuletyn.net
nie dotyczy
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, http://www.mniow.biuletyn.net
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, http://www.mniow.biuletyn.net
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: Tak, w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
Adres: Urząd Gminy Mniów, ul. Centralna 9, 26-080 Mniów
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: GKPiB.XI.271.3.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: 2
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Zadanie 1 - Zaprojektuj i wybuduj odcinek sieci kanalizacyjnej w msc. Borki i Zachybie
Zakres rzeczowy obejmuje opracowanie Projektu budowlanego we wszystkich wymaganych branżach:
a) Zakres obejmujący koszty kwalifikowane ze środków UE:
- kanał – rurowy zbiornik retencyjny DN 600 – długość około 6 mb
- kanał grawitacyjny PVC DN 200 – długość około 999 mb
- kanał grawitacyjny PVC DN 160 – długość około 422 mb
- kanał tłoczny PE 110 – długość około 865 mb
- przepompownia ścieków w msc. Zachybie
b) Zakres obejmujący koszty niekwalifikowane (własne):
- kanał tłoczny PE 110 – długość około 925 mb (odcinek tranzytowy łączący kanalizację sanitarną z msc. Zachybie do sieci kanalizacyjnej msc. Borki wybudowanej w roku 2015)
- Zakres rzeczowy obejmuje zaprojektowanie i wybudowanie odcinka sieci kanalizacyjnej z przepompownią ścieków.
- Nowo budowana pompownia ścieków zostanie objęta rozbudową istniejącego systemu monitoringu w oparciu o zainstalowaną i funkcjonującą sieć na terenie Oczyszczalni ścieków w Mniowie.
Dokumentacja powinna zawierać możliwość etapowania realizacji robót, z podziałem na zadanie w msc. Zachybie i zadanie tranzytowe do msc. Borki, (koszty kwalifikowane i niekwalifikowane) w uzgodnieniu "koncepcji" z Zamawiającym.
Opracowanie winno zawierać:
- projekty budowlane sieci z przyłączami – 5 egz. i wykonawcze – 3 egz.
- projekty budowlane zasilania NN pompowni ścieków – 5 egz. i wykonawcze – 3 egz.
- projekty budowlane zjazdu do pompowni ścieków – 5 egz. i wykonawcze – 3 egz.
- projekty monitoringu pracy pompowni dostępne z oczyszczalni– 5 egz.
- dokumentacji geologicznej
- kosztorys inwestorski – 2 egz. ( odrębnie dla każdego zadania, bez przykanalików)
- przedmiary robót – 2 egz. (odrębnie dla każdego zadania bez przykanalików)
- szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – 3 egz.
- informacja dotycząca BIOZ – 5 egz.
- badania geologiczne gruntu pod przebieg sieci – 3 egz.
- inne wymagane uzgodnienia, ekspertyzy i oświadczenia, ewentualnie raporty oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko i inne niezbędne do uzyskania decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego, oraz uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę.
- wykonanie robót budowlanych określonych w dokumentacji projektowej opracowanej przez Wykonawcę i zaakceptowanej przez Zamawiającego, - dokonuje wszelkich zgłoszeń oraz pozyska wszystkie wymagane prawem uzgodnienia, odbiory, itp., oraz uzyska w imieniu Zamawiającego decyzję o pozwoleniu na użytkowanie wybudowanego obiektu.
- Wykonawca we własnym zakresie, własnym kosztem i staraniem pozyska wszelkie potrzebne materiały, badania i uzgodnienia do wykonania dokumentacji projektowej m.in.:
a) mapy sytuacyjno-wysokościowe do celów projektowych, (aktualizacja istniejących map zasadniczych - teren objęty opracowaniem ma założone mapy syt-wys.)
b) badania np. gruntowo-wodne, ekspertyzy,
c) informacje i wszelkie uzgodnienia branżowe,
d) wybrany Wykonawca otrzyma od Zamawiającego "Program Funkcjonalno Użytkowy" w wersji elektronicznej,
e) całość dokumentacji w wersji elektronicznej w formacie PDF utrwalonym na nośniku CD lud DVD oraz całość dokumentacji w wersji elektronicznej edytowalnej w formacie: .dwg; .dxf; .odt (lub .doc) TIFF, kosztorysy .ods (lub .xls); .rds; utrwalonym na nośniku CD lub DVD.
f) dokumentację należy przekazać dla Zamawiającego w formie papierowej i elektronicznej.
Zadanie 2 - Budowa odcinka sieci wodociągowej w msc. Węgrzynów gm. Mniów
Zakres rzeczowy obejmuje: a) Zakres obejmujący koszty kwalifikowane ze środków UE:
- budowę sieci wodociągowej PEHD DN 110 – długość 450 mb
- montaż hydrantu nadziemnego DN 80 – szt. 3
b) Zakres obejmujący koszty niekwalifikowane (środki własne Gminy Mniów):
- budowę sieci wodociągowej PEHD DN 110 – długość 77 mb
- montaż hydrantu nadziemnego DN 80 – szt. 1
Załączona do postępowania dokumentacja dotyczy całości projektu budowlanego natomiast zakresem zamówienia objęto odcinki sieci: W1÷ W-8 ; W-8 ÷ W10 ; W8 ÷ W36 ; w tym Hp1, Hp6, Hp7, Hp8 !!!
- Wykonawca robót budowlanych określonych w dokumentacji projektowej dokonuje wszelkich zgłoszeń oraz pozyska wszystkie wymagane prawem uzgodnienia, odbiory, itp., oraz uzyska w imieniu Zamawiającego decyzję o pozwoleniu na użytkowanie wybudowanej części obiektu sieci wodociągowej w terminie do 2 miesięcy od zakończenia i odbioru robót budowlanych.
II.5) Główny kod CPV: 71.32.22.00
Dodatkowe kody CPV:
45.11.12.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: 1. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych, zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych i zgodnych z przedmiotem zamówienia oraz jego wartość całkowita została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.
2. Zakres robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 będą robotami podobnymi, które zostały przewidziane w niniejszym zamówieniu i opisane w przedmiarach lub zbiorczych zestawieniach przedmiarów .
3. Wartość zamówień dla poszczególnych zadań udzielonych na postawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego.
4. W razie stwierdzenia konieczności udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, Zamawiający zaprosi Wykonawcę do negocjacji w trybie zamówienia z wolnej ręki.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 30.10.2022
II.9) Informacje dodatkowe: nie dotyczy
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu dla żadnego z zadań.
Informacje dodatkowe: nie dotyczy
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu dla żadnego z zadań.
Informacje dodatkowe: nie dotyczy
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca musi wykazać, że :
dla zadania 1: PROJEKT
a) posiada doświadczenie zawodowe, legitymując się wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 usługi polegającej na wykonaniu dokumentacji projektowej na budowę kanalizacją sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej z pompownią ścieków o długości sieci min 2 km wykonane w jednym zadaniu.
b) dysponuje co najmniej następującymi osobami, które będą skierowane do realizacji zamówienia publicznego:
Projektant branży sanitarnej - uprawnienia do projektowania w specjalności sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń - co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego liczonego od momentu uzyskania uprawnień projektowych,
Projektant branży budowlanej - uprawnienia do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, bez ograniczeń - co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego liczonego od momentu uzyskania uprawnień projektowych,
Projektant branży elektrycznej - uprawnienia do projektowania w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń - co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego liczonego od momentu uzyskania uprawnień projektowych,
Projektant branży drogowej - uprawnienia do projektowania w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń - co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego liczonego od momentu uzyskania uprawnień projektowych
WYKONAWCY:
Wykonawca musi wykazać, że :
dla zadania 1: BUDOWA
Wykonał należycie w okresie ostatnich 5 lat co najmniej 1 inwestycję polegającą na budowie odcinka sieci kanalizacji sanitarnej o długości minimum 2.000 mb. (kanałów grawitacyjnych i tłocznych liczonych razem) wraz z przepompownią ścieków.
dla zadania 2: BUDOWA
Wykonał należycie w okresie ostatnich 5 lat co najmniej 1 inwestycję polegającą na budowie sieci wodociągowej za kwotę minimum 200 tys zł.
OSÓB: BUDOWA
Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował osobami: co najmniej jedną osobą :
I. Zadanie 1
- Kierownik budowy – posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - dodatkowo posiada co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu swoich funkcji zawodowych TAK / NIE*,
- Kierownik robót elektrycznych - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
- Kierownik robót drogowych - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami drogowymi ,
II. Zadanie 2
- Kierownik robót instalacyjnych – posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - dodatkowo posiada co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu swoich funkcji zawodowych TAK / NIE**, która będzie pełnić funkcję Kierownika Budowy,
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: nie dotyczy
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Nie
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Tak
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
1. wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane – wg załącznika nr 5 ( wykaz usług – jeżeli dotyczy – zał 5a ) do SIWZ, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane (usługi) zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty – oświadczenie wykonawcy.;
Wymagana forma: wykaz robót - oryginał
referencje/inne dokumenty - oryginał lub kopia poświadczenia za zgodność z oryginałem
2.wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie pracami , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wg załącznika Nr 6 ( wykaz usług – jeżeli dotyczy – zał 6a ) SIWZ
Wymagana forma – oryginał
Uwaga:
1) Zamawiający zastrzega, iż na dowolnym etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego może wezwać Wykonawców w trybie art. 26 ust. 2f ustawy do przedłożenia wszystkich lub niektórych dokumentów potwierdzających że wykonawca nie podlega wykluczeniu i spełnia warunku udziału w postępowaniu oraz jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów, jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania.
2) W przypadku, gdy Wykonawca powołuje się w składanym oświadczeniu na dostępność dokumentów w formie elektronicznej powinien wskazać adres strony internetowej ogólnodostępnych i bezpłatnych bazach danych, aby Zamawiający mógł pobrać samodzielnie z tych baz dane wskazane przez Wykonawcę dokumenty;
3) W przypadku gdy Wykonawca powołuje się na dokumenty lub oświadczenia, będące w posiadaniu Zamawiającego, Wykonawca powinien wskazać, że dokumenty lub oświadczenia znajdują się jego posiadaniu.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
2. dokumenty, z których wynika uprawnienie osób do reprezentowania Wykonawcy, w szczególności aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej lub należy wskazać dostępność tych dokumentów w formie elektronicznej pod wskazanym adresem internetowym;
Wymagana forma – oryginał lub kopia poświadczenia za zgodność z oryginałem
3. pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, a umocowanie do złożenia oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych;
Wymagana forma - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza
4. pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia;
Wymagana forma - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak
1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest obowiązany wnieść wadium w wysokości:.
- dla zadania 1: - 20.000,00 zł.;
- dla zadania 2: - 2.000,00 zł.; 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku składania oferty przez Wykonawcę na większą ilość zadań niż jedno, kwoty wadiów z zadań muszą się zgadzać w sumarycznej kwocie w zależności od ilości zadań, na które Wykonawca składa ofertę
3. Wadium może być wniesione:
a) w pieniądzu,
b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) w gwarancjach bankowych,
d) w gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zmianami).
4 Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Mniowie: nr 11 8493 0004 0030 0506 0134 0007 z dopiskiem „Wadium w postępowaniu pn:
.
Zaprojektuj i wybuduj odcinek sieci kanalizacyjnej w msc. Borki i Zachybie, oraz budowa wodociągu w msc. Węgrzynów gm. Mniów :
Zadanie nr 1: Zaprojektuj i wybuduj odcinek sieci kanalizacyjnej w msc. Borki i Zachybie. *
Zadanie nr 2: Budowa sieci wodociągowej w msc Węgrzynów gm. Mniów.
Należy wskazać numer zadania/zadań których dotyczy wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
nie dotyczy
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Informacje dodatkowe: nie dotyczy
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Informacje dodatkowe: nie dotyczy
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: Nie
Informacje dodatkowe: nie dotyczy
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Cena oferty: | 60,00 |
Gwarancja: | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
Informacje dodatkowe: nie dotyczy
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe: nie dotyczy
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe: nie dotyczy
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający stosownie do art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp przewiduje następujące zmiany umowy:
1. Strony mają prawo do przedłużenia terminu zakończenia robót o okres trwania przyczyn, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót, w następujących sytuacjach:
1) jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót będą następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w szczególności będą następstwem nieterminowego przekazania Terenu budowy, konieczności zmian Dokumentacji projektowej w zakresie, w jakim ww. okoliczności miały lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie terminu zakończenia robót,
2) jeżeli wystąpią niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające prawidłowe wykonanie robót, w szczególności z powodu technologii realizacji prac określonej: umową, normami lub innymi przepisami, wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych, jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,
3) jeżeli wystąpi konieczność wykonania robót zamiennych lub innych robót, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu umowy, wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji,
4) jeżeli wystąpią opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy administracji państwowej, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,
5) jeżeli wystąpią opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,
6) jeżeli wystąpi brak możliwości wykonywania robót z powodu nie dopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
7) W przypadku wystąpienia Siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami.
8) w przypadku wystąpienia przeszkód w gruncie, w tym: niewybuchów, wykopaliska, niezinwentaryzowane sieci, przeszkody geologiczne, a także w innych przypadkach wymienionych w art. 144 ustawy Pzp,
2. W zakresie materiałów, parametrów technicznych, technologii wykonania robót budowlanych, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu umowy w następujących sytuacjach:
1) konieczności realizacji robót wynikających z wprowadzenia w Dokumentacji projektowej zmian uznanych za nieistotne odstępstwo od projektu budowlanego, wynikających z art. 36a ust. 1 Prawa Budowlanego,
2) wystąpienia warunków geologicznych, geotechnicznych lub hydrologicznych odbiegających w sposób istotny od przyjętych w Dokumentacji projektowej, rozpoznania terenu w zakresie znalezisk archeologicznych, występowania niewybuchów lub niewypałów, które mogą skutkować w świetle dotychczasowych założeń niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy,
3) wystąpienia warunków Terenu budowy odbiegających w sposób istotny od przyjętych w Dokumentacji projektowej, w szczególności napotkania niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów budowlanych,
4) konieczności zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa,
5) wystąpienia Siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami.
3. W zakresie zmiany wynagrodzenia w przypadku rozliczenia robót zamiennych, których rozliczenie nastąpi na podstawie średnich cen z ostatniego opublikowanego cennika Sekocenbud dla woj. świętokrzyskiego lub udokumentowaną najniższą cenę z trzech porównywalnych cen z hurtowni z tymi materiałami.
4. Zamawiającemu przysługuje prawo zmniejszenia wynagrodzenia w przypadku:
- rezygnacji z części zakresu robót do wykonania w przypadku modyfikacji przedmiotu zamówienia w związku z wystąpieniem robót dodatkowych. Wynagrodzenie zostanie pomniejszone o roboty zaniechane.
- braku konieczności wykonania robót wynikłych z błędów stwierdzonych w dokumentacji projektowej;
- jeżeli wartość robót zamiennych będzie mniejsza od podstawowych.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy): nie dotyczy
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym: nie dotyczy
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 21.01.2021, godzina: 13:15
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
Powody: nie dotyczy
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
ZAŁĄCZNIKI
Nazwa: Zadanie nr 1: Zaprojektuj i wybuduj odcinek sieci kanalizacyjnej w msc. Borki i Zachybie.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Zakres rzeczowy obejmuje opracowanie Projektu budowlanego we wszystkich wymaganych branżach:
a) Zakres obejmujący koszty kwalifikowane ze środków UE:
- kanał – rurowy zbiornik retencyjny DN 600 – długość około 6 mb
- kanał grawitacyjny PVC DN 200 – długość około 999 mb
- kanał grawitacyjny PVC DN 160 – długość około 422 mb
- kanał tłoczny PE 110 – długość około 865 mb
- przepompownia ścieków w msc. Zachybie
b) Zakres obejmujący koszty niekwalifikowane (własne):
- kanał tłoczny PE 110 – długość około 925 mb (odcinek tranzytowy łączący kanalizację sanitarną z msc. Zachybie do sieci kanalizacyjnej msc. Borki wybudowanej w roku 2015)
- Zakres rzeczowy obejmuje zaprojektowanie i wybudowanie odcinka sieci kanalizacyjnej z przepompownią ścieków.
- Nowo budowana pompownia ścieków zostanie objęta rozbudową istniejącego systemu monitoringu w oparciu o zainstalowaną i funkcjonującą sieć na terenie Oczyszczalni ścieków w Mniowie.
Zakres opracowania dokumentacji budowlanej, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (Dz. U. z 2013 r. poz. 1129 ze zmianami). Ze względu na urozmaiconą rzeźbę terenu zakłada się zastosowanie sieci kanalizacji grawitacyjnej i tłocznej. W ramach niniejszego zadana należy zaprojektować główny kolektor i odcinki kanalizacji sanitarnej od kanału głównego do pierwszej studni licząc od strony budynku, sieć tłoczną oraz przyłącza kanalizacyjne na odcinku od budynku do pierwszej studzienki. Lokalizacja winna być uzgodniona z właścicielem (użytkownikiem) działki i potwierdzona jego podpisem na przedłożonej odbitce A-4 z mapy sytuacyjnej 1:500 z naniesioną lokalizacją sieci i przyłącza. Mapki z podpisami oraz oświadczenia o prawie do dysponowania nieruchomością na cele budowlane należy załączyć do operatu prawnego. Obszar pod projektowaną kanalizację nie posiada planu zagospodarowania przestrzennego. Włączenie projektowanej sieci do istniejącej kanalizacji w miejscowości Borki.
Dokumentacja powinna zawierać możliwość etapowania realizacji robót, z podziałem na zadanie w msc. Zachybie i zadanie tranzytowe do msc. Borki, (koszty kwalifikowane i niekwalifikowane) w uzgodnieniu "koncepcji" z Zamawiającym.
Opracowanie winno zawierać:
- projekty budowlane sieci z przyłączami – 5 egz. i wykonawcze – 3 egz.
- projekty budowlane zasilania NN pompowni ścieków – 5 egz. i wykonawcze – 3 egz.
- projekty budowlane zjazdu do pompowni ścieków – 5 egz. i wykonawcze – 3 egz.
- projekty monitoringu pracy pompowni dostępne z oczyszczalni– 5 egz.
- dokumentacji geologicznej
- kosztorys inwestorski – 2 egz. ( odrębnie dla każdego zadania, bez przykanalików)
- przedmiary robót – 2 egz. (odrębnie dla każdego zadania bez przykanalików)
- szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – 3 egz.
- informacja dotycząca BIOZ – 5 egz.
- badania geologiczne gruntu pod przebieg sieci – 3 egz.
- inne wymagane uzgodnienia, ekspertyzy i oświadczenia, ewentualnie raporty oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko i inne niezbędne do uzyskania decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego, oraz uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę.
- wykonanie robót budowlanych określonych w dokumentacji projektowej opracowanej przez Wykonawcę i zaakceptowanej przez Zamawiającego, - dokonuje wszelkich zgłoszeń oraz pozyska wszystkie wymagane prawem uzgodnienia, odbiory, itp., oraz uzyska w imieniu Zamawiającego decyzję o pozwoleniu na użytkowanie wybudowanego obiektu.
- Wykonawca we własnym zakresie, własnym kosztem i staraniem pozyska wszelkie potrzebne materiały, badania i uzgodnienia do wykonania dokumentacji projektowej m.in.:
a) mapy sytuacyjno-wysokościowe do celów projektowych, (aktualizacja istniejących map zasadniczych - teren objęty opracowaniem ma założone mapy syt-wys.)
b) badania np. gruntowo-wodne, ekspertyzy,
c) informacje i wszelkie uzgodnienia branżowe,
d) wybrany Wykonawca otrzyma od Zamawiającego "Program Funkcjonalno Użytkowy" w wersji elektronicznej,
e) całość dokumentacji w wersji elektronicznej w formacie PDF utrwalonym na nośniku CD lud DVD oraz całość dokumentacji w wersji elektronicznej edytowalnej w formacie: .dwg; .dxf; .odt (lub .doc) TIFF, kosztorysy .ods (lub .xls); .rds; utrwalonym na nośniku CD lub DVD.
f) dokumentację należy przekazać dla Zamawiającego w formie papierowej i elektronicznej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71322200-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30.10.2022
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Gwarancja: | 40,00 |
Cena oferty: | 60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
nie dotyczy
Nazwa: Budowa odcinka sieci wodociągowej w msc. Węgrzynów gm. Mniów
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Zakres rzeczowy obejmuje: a) Zakres obejmujący koszty kwalifikowane ze środków UE:
- budowę sieci wodociągowej PEHD DN 110 – długość 450 mb
- montaż hydrantu nadziemnego DN 80 – szt. 3
b) Zakres obejmujący koszty niekwalifikowane (środki własne Gminy Mniów):
- budowę sieci wodociągowej PEHD DN 110 – długość 77 mb
- montaż hydrantu nadziemnego DN 80 – szt. 1
Załączona do postępowania dokumentacja dotyczy całości projektu budowlanego natomiast zakresem zamówienia objęto odcinki sieci: W1÷ W-8 ; W-8 ÷ W10 ; W8 ÷ W36 ; w tym Hp1, Hp6, Hp7, Hp8 !!!
- Wykonawca robót budowlanych określonych w dokumentacji projektowej dokonuje wszelkich zgłoszeń oraz pozyska wszystkie wymagane prawem uzgodnienia, odbiory, itp., oraz uzyska w imieniu Zamawiającego decyzję o pozwoleniu na użytkowanie wybudowanej części obiektu sieci wodociągowej w terminie do 2 miesięcy od zakończenia i odbioru robót budowlanych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30.04.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Gwarancja: | 40,00 |
Cena oferty: | 60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
nie dotyczy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy ul. Księdza Ożoga w Dynowie
- "Budowa Centrum Przesiadkowego w Pankach"
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 595044S, Postęp, ul. Szpitalna, dz. nr 335
- Rozbudowa ul. Wiejskiej w Sadownem - etap II.
- Przebudowa ul. Bałtyckiej wraz z budową/przebudową kanalizacji deszczowej - ETAP I
- Adaptacja dwóch pracowni do nauki zawodów wraz z wykonaniem dostosowania wejścia głównego do budynku, z podjazdem dla osób niepełnosprawnych i schodami w ramach projektu 10.23
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.