Ogłoszenie z dnia 2013-02-25
Warszawa: Świadczenie kompleksowych usług w zakresie sprzątania i utrzymania czystości w obiektach administrowanych przez Region Infrastruktury w Warszawie
Numer ogłoszenia: 77480 - 2013; data zamieszczenia: 25.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Poczta Polska S.A. Region Infrastruktury w Warszawie, ul. Ratuszowa 7/9, 03-450 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6190727, faks 22 6190727.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie kompleksowych usług w zakresie sprzątania i utrzymania czystości w obiektach administrowanych przez Region Infrastruktury w Warszawie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Świadczenie kompleksowych usług w zakresie sprzątania i utrzymania czystości w obiektach administrowanych przez Region Infrastruktury w Warszawie, na obszarze byłych WOI Warszawa Wschód i WOI Warszawa Zachód..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Świadczenie kompleksowych usług w zakresie sprzątania i utrzymania czystości w obiektach administrowanych przez Region Infrastruktury w Warszawie, na obszarze byłych WOI Warszawa Wschód i WOI Warszawa Zachód
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AMLUX Sp. z o.o., ul. Grójecka 77, 02-094 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 226874,61 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 265636,50
Oferta z najniższą ceną: 265636,50 / Oferta z najwyższą ceną: 265636,50
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Postępowania nie ujęto w Planie zamówień na 2012 r., ponieważ zaplanowano i wszczęto postępowanie na świadczenie kompleksowych usług w zakresie sprzątania i utrzymania czystości w obiektach administrowanych przez Region Infrastruktury w Warszawie w trybie przetargu nieograniczonego. Otwarcie ofert ustalono na dzień 11.12.2012 r.(sprawa nr 71-N-12), publikacja w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej nr 2012 S 212-350869 z dnia 03.11.2012 r.). Z uwagi na procedury związane z wyborem najkorzystniejszej oferty i podpisaniem umowy, wynikające z ustawy - Prawo zamówień publicznych, zakres (ponad 700 obiektów do przejęcia do sprzątania) i przedłożenia zamawiającemu w terminie 7 dni roboczych przed rozpoczęciem realizacji uslugi listy pracowników, którzy będą realizować usługę sprzątania, istnieje zagrożenie przerwania ciągłości sprzątania po 31.12.2012 r. W związku z powyższym, zachodzi konieczność niezwłocznego przeprowadzenia negocjacji z dotychczasowym Wykonawcą, z którym w 2011 r. w wyniku przeprowadzonego postępowania w trybie przetargu nieograniczony, podpisano umowę obowiązującą do 31.12.2012 r., w celu zapewnienia ciągłości świadczenia usług w okresie od 1 stycznia do 15 lutego 2013 r. Konieczność nieprzerwanego świadczenia usługi sprzątania, wynika zarówno z zachowania odpowiednich standardów obsługi klientów zewnętrznych, dbałości o dobry wizerunek PP S.A., jak i obowiązku zapewnienia bezpiecznych i higienicznych warunków pracy. Obowiązek utrzymania pomieszczeń pracy w czystości i odpowiednim stanie higieny wynika, między innymi z: -postanowień art. 207 § 2 ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeks Pracy - Dz. U. z 1998 roku, nr 21, poz. 84, ze zmianami (Pracodawca jest obowiązany chronić zdrowie i życie pracowników poprzez zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków pracy ...) -postanowień § 14 rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r., w sprawie ogólnych przepisów bhp - Dz. U z 1997 r., Nr 129, poz. 844, ze zmianami (Pracodawca jest obowiązany utrzymać pomieszczenia pracy w czystości i porządku oraz zapewnić ich okresowe remonty i konserwacje w celu zachowania wymagań bezpieczeństwa i higieny pracy) -postanowień § 2 ust. 1 załącznika nr 3, do wyżej wymienionego rozporządzenia (Pracodawca jest obowiązany utrzymać pomieszczenia higieniczno-sanitarne oraz znajdujące się w nich urządzenia w stanie zapewniającym bezpieczne i higieniczne korzystanie z nich przez pracowników) -art. 5 ust. 1 pkt 4) obwieszczenia Marszałka Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 28 listopada 2005 roku, w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach - Dz. U. z 2005 r. Nr 236, poz. 2008, ze zmianami (uprzątnięcie błota, (...) i innych zanieczyszczeń z chodników, położonych wzdłuż nieruchomości, przy czym za taki chodnik uznaje się wydzielona część drogi publicznej, służącą do ruchu pieszego, położoną bezpośrednio przy granicy nieruchomości) Niedopełnienie tego obowiązku ze strony pracodawcy, wynikającego z przytoczonych powyżej aktów prawnych, może skutkować wysokimi karami pieniężnymi, nakładanymi przez organa kontroli (np.: PIP, PIS, itp.), jak również narazić Zamawiającego na utrudnienia w świadczeniu usług pocztowych.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa 2 wózków akumulatorowych
- Modernizacja obiektu ZOS Koncertowa polegająca na przebudowie wejścia głównego w zakresie dostosowania dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz remoncie niecki basenowej w Warszawie.
- Modernizacja obiektu ZOS Koncertowa przy ul. Koncertowej 4 polegająca na przebudowie wejścia głównego w zakresie dostosowania dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz remoncie niecki basenowej.
- Opracowanie lub aktualizacja wytycznych oraz wykonanie oceny stanu jednolitych części wód powierzchniowych dla których nie było możliwości wykonania oceny ......
- Remont okien w pokojach studenckich wraz z częściową wymianą, montaż rolet w pokojach studenckich w budynku Domu Studenta nr 2 UW przy ul. Żwirki i Wigury 95/97, 02-089 Warszawa
- Modernizacja instalacji wodociągowej przeciwpożarowej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi sprzątania pomieszczeń i posesji
- Świadczenie usług utrzymania czystości w budynkach Urzędu Miejskiego w Elblągu i terenach im przyległych
- Usługa utrzymania czystości i porządku na terenie zewnętrznym Szpitala wraz z całodobowym utrzymaniem czystości na terenie lądowiska dla helikopterów.
- świadczenie usług profesjonalnego, kompleksowego utrzymania czystości w pomieszczeniach budynku Mazurskiego Centrum Zdrowia Szpitala Powiatowego w Węgorzewie
- Świadczenie kompleksowych usług sprzątania w siedzibie Spółki Aplikacje Krytyczne Sp. z o.o.
- Usługa sprzątania Muzeum Fryderyka Chopina wraz z łącznikiem magazynowym oraz terenem administrowanym przez Narodowy Instytut Fryderyka Chopina w Warszawie
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.