Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-12-31
Ogłoszenie nr 774847-N-2020 z dnia 2020-12-31 r.
Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania "Przebudowa budynku nr 2" na terenie kompleksu wojskowego nr 8602 w Legionowie.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Nazwa projektu lub programu: Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania „Przebudowa budynku nr 2” na terenie kompleksu wojskowego nr 8602 w Legionowie
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 261 849 003,
faks: 261 849 266
e-mail: 12tol.zamowienia@ron.mil.pl,
www: www.12tol.wp.mil.pl
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.12tol.wp.mil.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: Przesyłką pocztową, kurierską lub osobiście w 12 Terenowym Oddziale Lotniskowym w Warszawie w kancelarii jawnej, pokój 416
Adres: Al. Jerozolimskie 97, 00-909 Warszawa
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: 40/U/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania „Przebudowa budynku nr 2” na terenie kompleksu wojskowego Nr 8602 w Legionowie, polegająca na:
a) przebudowie istniejącego budynku nr 2 wraz z infrastrukturą towarzyszącą. Budynek został wybudowany w 1972 roku. Budynek średniowysoki, o czterech kondygnacjach nadziemnych, częściowo podpiwniczony, wykonany w technologii prefabrykowanej. Układ budynku oparto na module o szerokości 5,70
z wykorzystaniem żelbetowych płyt TT o rozstawie osiowym żeber 120 cm;
b) budowie przyłączy wody zimnej, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, zasilenia budynku ze złącza kablowego zlokalizowanego na elewacji budynku,
ze złącza kablowego należy zasilić rozdzielnię główną RG;
c) przebudowa budynku na poziomie parteru tylko na pomieszczenia biurowe.
II.5) Główny kod CPV: 45.21.00.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
w miesiącach: 21
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków: Wykonawca musi spełniać wymagania ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U.
z 2019 r. poz. 742 z późn. zm.) w zakresie zdolności do ochrony informacji niejawnych o klauzuli POUFNE lub wyższej tj.:
1) Posiadać Świadectwo Bezpieczeństwa I stopnia o klauzuli POUFNE lub wyższej.
2) Posiadać ważną koncesję wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych
i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia w formie zabezpieczenia technicznego.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1) Wykonawcy powinni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy — w tym okresie, zrealizował (zakończył) co najmniej jedno zamówienie (robotę budowlaną) podobne co do zakresu i charakteru z przedmiotem niniejszego postępowania:
Do zamówienia podobnego zaliczone będzie wykonanie co najmniej jednej z niżej wymienionych robót o wartości min. 4 000 000, 00 zł brutto:
a) budowa lub przebudowa budynku biurowego wielokondygnacyjnego o powierzchni użytkowej co najmniej 2000 m2 i kubaturze powyżej 5000 m3; lub
b) budowa lub przebudowa budynku administracyjno-biurowego wielokondygnacyjnego o powierzchni użytkowej co najmniej 2000 m2 i kubaturze nie mniejszej niż 5000 m3; lub
c) budowa lub przebudowa części budynku wielokondygnacyjnego o przeznaczeniu biurowym lub administracyjnym, w ramach innych budynków i kubaturze powyżej 5000 m3 oraz łącznej ww. powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 2000 m2.
2) Wykonawcy powinni wykazać dysponowanie osobami (lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób) posiadającymi uprawnienia wymienione w pkt. 7.7 ppkt. 3) SIWZ.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: brak danych
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp - TAK
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Tak
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
2) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, wystawionego nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
3) Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem
w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, a w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
4) Informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 13, 14 i 21 Ustawy oraz odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 5 i 6 ustawy, wystawionej nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
5) Oświadczenie o braku orzeczenia tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne (wg wzoru - Załącznik Nr 4 do SIWZ);
6) Oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności (wg wzoru - Załącznik Nr 4 do SIWZ).
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
1) Wykaz osób funkcyjnych skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (Załącznik Nr 5 do SIWZ);
2) Oświadczenie, że Wykonawca dysponuje osobami posiadającymi aktualne dokumenty uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli min. POUFNE wraz z aktualnym zaświadczeniem stwierdzającym odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych oraz:
a) kierownik budowy oraz kierownik robót konstrukcyjno-budowlanych sprawowali samodzielne funkcje techniczne w budownictwie co najmniej 3 lata oraz posiadają:
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń
w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
- wpis na listę członków właściwej izby,
- aktualne zaświadczenie o przeszkoleniu w zakresie BHP;
Zamawiający nie dopuszcza możliwości łączenia poszczególnych funkcji technicznych na budowie z wyjątkiem funkcji Kierownika Budowy. W rozumieniu niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia definicje budowy są zgodne z zapisami Ustawy Prawo Budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z póżn. zm.);
b)kierownik robót sanitarnych:
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń
w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
- wpis na listę członków właściwej izby,
c) kierownik robót elektrycznych:
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń
w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych
i elektroenergetycznych, wpis na listę członków właściwej izby,
d) kierownik robót telekomunikacyjnych:
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń
w specjalności telekomunikacyjnej,
- wpis na listę członków właściwej izby,
e) geodeta:
- uprawnienia do dokonywania pomiarów geodezyjnych, sytuacyjno- wysokościowych;
f) pracownik zabezpieczenia technicznego (instalator systemów alarmowych) posiada:
- legitymację kwalifikowanego pracownika zabezpieczenia technicznego oraz wpis na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego, zgodnie z ustawą z 22.8.1997 0 ochronie osób i mienia (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 2142, 2245, z 2019 r. poz. 1495);
- świadectwa ukończenia kursów w zakresie instalowania systemów alarmowych klasy SA-4; (wg wzoru - Załącznik Nr 4 do SIWZ);
Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi określone są przepisami ustawy z 7.7.1994 Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r, poz. 1186, 1309, 1524, 1696, 1712, 1815, 2166, 2170, z 2020 r. poz. 148) lub odpowiadającymi im uprawnieniami budowlanymi, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
3) Kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem:
a) Świadectwa Bezpieczeństwa Przemysłowego I stopnia o klauzuli POUFNE lub wyższej;
b) Koncesji wydanej przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia w formie zabezpieczenia technicznego.
4) Oświadczenie o zobowiązaniu się do przestrzegania, w procesie realizacji inwestycji przepisów dotyczących ochrony informacji niejawnych, zgodnie
z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych - (tekst jednolity: Dz.U. z 2019, poz. 742 z późn. zm.) i aktów wykonawczych do ustawy oraz „Instrukcji Bezpieczeństwa Przemysłowego”, która stanowić będzie integralną część umowy w przypadku jej zawarcia z Wykonawcą (wg wzoru — Załącznik Nr 4 do SIWZ);
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty (wg wzoru - Załącznik Nr 6 do SIWZ);
2) Dowody dotyczące najważniejszych robót, określające, czy roboty budowlane ujęte w wykazie zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujący czy zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone;
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
3) aktualne na dzień składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu (zgodnie z załącznikiem Nr 4 do SIWZ);
4) aktualne na dzień składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie, że oferowane przez Wykonawcę roboty budowlane spełniają wymogi określone przez Zamawiającego w SIWZ (zgodnie z załącznikiem Nr 4 do SIWZ);
5) oświadczenie o wypełnieniu obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu (wg wzoru - Załącznik Nr 4 do SIWZ);
6) zobowiązanie lub inne dokumenty podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia
Na etapie składania ofert:
1) Wypełniony i podpisany przez upoważnione osoby formularz ofert;
2) tabelę elementów scalonych;
3) Informację na temat udziału podwykonawców w realizacji zamówienia, zgodnie z pkt. 6.9 SIWZ albo informację o tym, że Wykonawca wykona zamówienie siłami własnymi (bez udziału podwykonawców);
4) Wadium, zgodnie z pkt. 9 SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg ograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak
Wadium w wysokości 240.000,00 PLN (słownie: dwieście czterdzieści tysięcy złotych) należało będzie wnieść w terminie wyznaczonym w zaproszeniu do składania ofert.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców: 1. Do składania ofert zostanie zaproszonych 5 Wykonawców, którzy w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu złożą wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu spełniające warunki określone w ogłoszeniu i uzyskają najwyższą ilość punktów.
2. Jeżeli liczba Wyk, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza niż 5, Zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich Wykonawców spełniających te warunki.
3. Podczas oceny warunków udziału w postępowaniu szczególne znaczenie będzie miał warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia w postaci zrealizowanych robót budowlanych odpowiadających opisanemu poniżej przedmiotu zamówienia, który stanowić będzie podstawę sporządzenia listy kwalifikacyjnej. Za każdą wykonaną, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie robotę budowlaną w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej jedno zamówienie podobne co do zakresu i charakteru z przedmiotem niniejszego postępowania spełniające wymagania Zamawiającego (potwierdzoną dowodem) zostanie przyznany 1 punkt.
4. W przypadku otrzymania takiej samej liczby punktów przez kolejnych wykonawców i braku możliwości ich sklasyfikowania w oparciu o zasady określone powyżej Wykonawcy ci zostaną sklasyfikowani na tej samej pozycji. Spowoduje to przekroczenie liczby Wykonawców, których Zamawiający wskazał w ogłoszeniu i do złożenia oferty zaproszeni zostaną wszyscy Wykonawcy sklasyfikowani na miejscach 1-5. W przypadku sklasyfikowania 2 lub więcej liczby Wykonawców w tej samej pozycji, kolejny wykonawca zostanie sklasyfikowany w rankingu na pozycji oznaczonej numerem niższym o ilość wykonawców sklasyfikowanych na pozycji wcześniejszej.
5. Maksymalna liczba punktów przyznanych według zasad określonych w niniejszym ogłoszeniu to 5 (pięć).
6. W przypadku takiej samej liczby punktów przyznanych dwóm lub więcej Wykonawcom decydujące znaczenie dla kwalifikacji będzie miała:
a) w pierwszej kolejności - liczba wskazanych i wykonanych przez Wykonawcę robót budowlanych bez polegania na zasobach innych Wykonawców ww. podobnych zamówień określonych w ogłoszeniu zrealizowanych dla: jednostek nadzorowanych przez MON, jednostek wojskowych, jednostek służby kontrwywiadu wojskowego, jednostek wywiadu wojskowego, policji;
b) w drugiej kolejności: liczba wskazanych i wykonanych przez Wykonawcę robót budowlanych bez polegania na zasobach innych Wykonawców;
7. W przypadku otrzymania takiej samej liczby punktów przez kolejnych wykonawców, i braku możliwości ich sklasyfikowania w oparciu o zasady określone powyżej Wykonawcy ci zostaną sklasyfikowani na tej samej pozycji. Spowoduje to przekroczenie liczby Wykonawców, których Zamawiający wskazał w ogłoszeniu i do złożenia oferty zaproszeni zostaną wszyscy Wykonawcy sklasyfikowani na miejscach 1-5. W przypadku sklasyfikowania 2 lub więcej liczby Wykonawców w tej samej pozycji, kolejny wykonawca zostanie sklasyfikowany w rankingu na pozycji oznaczonej numerem niższym o ilość wykonawców sklasyfikowanych na pozycji wcześniejszej.
8. Na Wykonawcy ciąży obowiązek potwierdzenia (udowodnienia), że wykazane przez niego zamówienie zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane oraz zawierały zakres wymagany przez Zamawiającego poprzez przedstawienie dowodów wystawionych przez Inwestora.
9. Jeżeli z przedstawionych dowodów nie będzie wynikać jednoznacznie, spełnienia powyższego warunku Zamawiający zaleca by Wykonawca brakujące dane wpisał do wykazu robót, stanowiący załącznik do SIWZ.
10. W sytuacji, gdy Wyk potwierdzi spełnienie warunku udziału w postęp, dotyczące wiedzy i doświadczenia, dopiero w wyniku uzupełnienia wykazu robót budowlanych na Wezwanie Zamawiającego wystosowanego na podstawie art.26 ust. 3 ustawy Pzp, Wyk. za żadną robotę nie będą przyznawane punkty.
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Cena: | 60,00 |
Okres gwarancji: | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1) Zmiany niniejszej Umowy mogą być dokonane jedynie za zgodą obu Stron, wyrażoną na piśmie w formie Aneksu do niniejszej Umowy w przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2) zmiany terminu wykonania Przedmiotu Zamówienia w przypadku:
a) wystąpienie istotnych okoliczności, które uniemożliwiły Wykonawcy z winy nie leżącej po jego stronie na dotrzymanie terminu umownego,
b) wstrzymania/ wydłużenia przez Zamawiającego czasu robót z uwagi na konieczność skoordynowania prac z innymi inwestycjami realizowanymi na terenie kompleksu wojskowego;
c) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy lub świadczenia jednej lub obu stron;
d) zmiany zakresu, zmniejszenia zakresu rzeczowego, czasowego wstrzymania realizacji robót przez Zamawiającego, wydłużenia procedury wydania decyzji administracyjnych z powodów niezależnych od Wykonawcy, opóźnień projektanta w dostarczeniu rozwiązań projektowych uszczegółowiających zakres zamówienia lub wystąpienia innych okoliczności niezależnych od Zamawiającego
i Wykonawcy;
e) w przypadku wystąpienia robót dodatkowych niezbędnych do wykonania celem zakończenia realizacji zamówienia;
f) w przypadku konieczności skoordynowania prac z robotami realizowanymi przez inny podmiot.
3) Zmiany zakresu rzeczowego i wysokości wynagrodzenia w przypadku:
a) konieczności zaniechania realizacji części przedmiotu Umowy,
b) stwierdzenia konieczności wykonania robót dodatkowych, zamiennych, zwiększających przedmiar pozycji ujętych w kosztorysie ofertowym, wynikających z rozbieżności pomiędzy dokumentacją projektową
a przedmiarami lub wynikających z dostosowania do obowiązującej wiedzy technicznej dokumentacji stanowiącej podstawę ich realizacji, które nie przekraczają wartości rezerwy finansowej ujętej w „Zestawieniu Kosztów Zadania”. Strony mają obowiązek ustalić zakres i szacunkową wartość tych robót w protokole konieczności;
c) w przypadku zmiany harmonogramu rzeczowo-finansowego w przypadku konieczności dostosowania realizacji robót do potrzeb związanych
z zapewnieniem możliwości użytkowania kompleksu wojskowego i wynikającego ze zmiany limitu finansowego przydzielonego zamawiającemu na dany rok oraz w przypadku zachowania płynności finansowej inwestycji.
4) Wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian, które będą spowodowane obiektywnymi czynnikami niezależnymi od Wykonawcy lub Zamawiającego.
5) Zmiany, w okresie obowiązywania Umowy, stawki podatku VAT, przy czym określone w S 3 ust. 1 Umowy wynagrodzenie brutto ulegnie zmianie stosownie do zmiany tej stawki, a wynagrodzenie netto pozostaje bez zmian.
6) W przypadku zmiany w drugim roku i kolejnych latach obowiązywania Umowy:
a) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
b) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
c) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę;
6) Zmiany rachunku bankowego Wykonawcy;
7) W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w art. 142 ust. 5 pkt. 2), 3)
i 4) ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. Strony ustalą szczegółowe warunki zmiany wynagrodzenia i jego wysokości. Każda zmiana kwoty wynagrodzenia wykonawcy dokonywana w oparciu o art. 142 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych powinna być poparta odwołaniem się do stosownych wyliczeń, które przybiorą postać dokumentów załączanych do niniejszej Umowy: kalkulacji kosztów pracy z oferty oraz kosztów pracy wynikających z bieżącego i planowanego stanu zatrudnienia przy realizacji zamówienia osób wykonujących pracę na rzecz wykonawcy, kalkulacji wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych obciążających Wykonawcę.
18.4. Zmiany umowy mogą być dokonane za zgodą obu stron w formie pisemnej.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 19.01.2021, godzina: 09:30
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: brak danych
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
1) Wgląd do dokumentacji niejawnej (w wersji papierowej) znajdującej się w siedzibie Zamawiającego może nastąpić po złożeniu pisemnego wniosku przez Oferenta z zastrzeżeniem obowiązku posiadania i okazania przez osoby dokonujące wglądu oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli „POUFNE" lub wyższej oraz aktualnego zaświadczenia o odbyciu przeszkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnej.
2) W związku z faktem, że dokumentacja, o której mowa w pkt. 3.4 SIWZ jest o klauzuli ZASTRZEŻONE i POUFNE, zostanie przesłana Wykonawcom zaproszonym do składania ofert, po spełnieniu wymagań dotyczących ochrony informacji niejawnych (etap II postępowania) za odrębnym pismem na płycie CD za pośrednictwem kancelarii (punktu ewidencyjnego) 12 TOL w Warszawie na adres kancelarii (punktu ewidencyjnego) Wykonawcy, wskazany we wniosku o dopuszczeniu do udziału w postępowaniu.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- "Przebudowa wraz z rozbudową i wyposażeniem w bazę dydaktyczną budynku Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Lesznie"
- AN/ZP/129/24 Aranżacja kawiarni wraz z zapleczem na terenie Politechniki Poznańskiej Budynek A3 Parter, ul. Piotrowo 3a, 61-138 Poznań
- Wzmocnienie stropu nad pomieszczeniami czytelni i biblioteki w budynku Muzeum Archeologicznego w Poznaniu przy ul. Wodnej
- Budowa obiektu - Hali Sportowej, w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Staszica w Swarożynie, w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Przebudowa i rozbudowa Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Zalesiu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.