Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-12-31
Ogłoszenie nr 774864-N-2020 z dnia 2020-12-31 r.
druk i dostawa: gazety, ulotek, schematów sieci komunikacyjnej, plakatów, wyklejek, wizytówek, piktogramów, materiałów na wychowanie komunikacyjne do Metropolitalnego Związku Komunikacyjnego Zatoki Gdańskiej
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 0-58 342-25-00
faks: 0-58 342-24-99
e-mail: sekretariat@mzkzg.org
www: http://bip.mzkzg.pl/
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, http://bip.mzkzg.pl/
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, http://bip.mzkzg.pl/
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: Oferta musi zostać złożona w formie pisemnej pod rygorem nieważności, zgodnie z wymaganiami opisanymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dotyczącej niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w siedzibie Zamawiającego .
Adres: Metropolitalny Związek Komunikacyjny Zatoki Gdańskiej , ul.Sobótki 9, 80-247 Gdańsk , Sekretariat
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: MZKZG/ZP/N/9/20
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Tak
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1) Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest druk i dostawa: gazety (60 000 egzemplarzy), ulotek (15 000 sztuk) , schematów sieci komunikacyjnej (10 000 sztuk) , plakatów (3 500 sztuk), wyklejek (4 390 sztuk) , wizytówek (600 sztuk), piktogramów ( 1 800 sztuk) , materiałów na wychowanie komunikacyjne (32 000 sztuk) do Metropolitalnego Związku Komunikacyjnego Zatoki Gdańskiej.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik numer 1 do SIWZ- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
3) Zamawiający wymaga (w każdej z grup) zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę, jeżeli osoby te wykonują czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy Kodeks pracy. Zamawiający wymaga, aby następujące czynności niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia, tj. prace drukarskie wykonane były przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań o których mowa powyżej oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określone zostały w §7 każdego ze wzorów umów (załącznik numer 2 do SIWZ) .
II.5) Główny kod CPV: 79.82.30.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
II.9) Informacje dodatkowe: 1/ Termin wykonania przedmiotu zamówienia:
- GRUPA 1- 14 (słownie: czternaście) dni od daty zatwierdzenia przez Zamawiającego wydruku próbnego proof. wykonanego przez Wykonawcę (w odniesieniu do każdego z nakładów);
- GRUPA 2- 14 (słownie: czternaście) dni od daty zatwierdzenia przez Zamawiającego wydruku próbnego proof. wykonanego przez Wykonawcę (w odniesieniu do każdego z nakładów);
- GRUPA 3- 21 (słownie: dwadzieścia jeden) dni od daty zatwierdzenia przez Zamawiającego wydruku próbnego proof. wykonanego przez Wykonawcę;
- GRUPA 4- 14 (słownie: czternaście) dni od daty zatwierdzenia przez Zamawiającego wydruku próbnego proof. wykonanego przez Wykonawcę (w odniesieniu do każdego z nakładów) ;
- GRUPA 5- 21 (słownie: dwadzieścia jeden) dni od daty przekazania Wykonawcy przez Zamawiającego materiałów do druku ( w odniesieniu do każdego z nakładów);
- GRUPA 6- 14 (słownie: czternaście) dni od daty zatwierdzenia przez Zamawiającego wydruku próbnego proof. wykonanego przez Wykonawcę (w odniesieniu do każdego z nakładów);
- GRUPA 7- 21 (słownie: dwadzieścia jeden) dni od daty przekazania Wykonawcy przez Zamawiającego materiałów do druku ( w odniesieniu do każdego z nakładów);
- GRUPA 8- 21 (słownie: dwadzieścia jeden) dni od daty zatwierdzenia przez Zamawiającego wydruku próbnego proof. wykonanego przez Wykonawcę (w odniesieniu do każdego z nakładów) .
2/Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w ośmiu grupach, szczegółowo opisanych w załączniku numer 1 do SIWZ. Wykonawca może złożyć ofertę w odniesieniu do jednej, kilku lub wszystkich grup.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje warunków udziału w postępowaniu dotyczących: kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, sytuacji ekonomicznej lub finansowej oraz zdolności technicznej lub zawodowej .
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje warunków udziału w postępowaniu dotyczących: kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, sytuacji ekonomicznej lub finansowej oraz zdolności technicznej lub zawodowej .
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje warunków udziału w postępowaniu dotyczących: kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, sytuacji ekonomicznej lub finansowej oraz zdolności technicznej lub zawodowej .
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: brak danych
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
GRUPA 1
- próbka papieru, którego Wykonawca użyje do wykonania przedmiotu zamówienia (format próbki A4 lub A5) – dotyczy wyłącznie przypadku, gdy Wykonawca oferuje papier równoważny do papieru GALERIE SILK.
GRUPA 2
- próbka papieru, którego Wykonawca użyje do wykonania przedmiotu zamówienia (format próbki A4 lub A5) .
GRUPA 3
- próbka papieru, którego Wykonawca użyje do wykonania przedmiotu zamówienia (format próbki A4 lub A5) – dotyczy wyłącznie przypadku, gdy Wykonawca oferuje papier równoważny do papieru G-PRINT PAPYRUS.
GRUPA 4
- próbka papieru, którego Wykonawca użyje do wykonania przedmiotu zamówienia (format próbki A4 lub A5) .
GRUPA 5 – nie dotyczy
GRUPA 6
- próbka papieru, którego Wykonawca użyje do wykonania przedmiotu zamówienia (format próbki A4 lub A5) – dotyczy wyłącznie przypadku, gdy Wykonawca oferuje papier równoważny do papieru POLARIS MATT.
GRUPA 7 – nie dotyczy
GRUPA 8
- próbka papieru, którego Wykonawca użyje do wykonania przedmiotu zamówienia (format próbki A4 lub A5) – dotyczy wyłącznie przypadku, gdy Wykonawca oferuje papier równoważny do papieru AMBER GRAPHIC.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Cena: | 100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 29.01.2021, godzina: 10:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 29 stycznia 2021 roku godz.11.00 w siedzibie Zamawiającego: Metropolitalny Związek Komunikacyjny Zatoki Gdańskiej ul. Sobótki 9 80-247 Gdańsk Sekretariat.
ZAŁĄCZNIKI
Nazwa: druk i dostawa gazety
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest druk i dostawa niżej opisanej gazety:
• jeden egzemplarz gazety stanowią dwa arkusze o szerokości 580 mm i wysokości 400 mm złożone razem;
• łamanie arkuszy na 2 części do wymiaru 290 mm na 400 mm (na pół);
• zamówienie obejmuje składanie arkuszy w całe egzemplarze gazet;
• format jednej strony: szerokość 290 mm x wysokość 400 mm;
• liczba stron: 8 (słownie: osiem);
• kolory CMYK 4/4;
• gramatura papieru 90-100 g m/2;
• papier Galerie Silk lub równoważny. Za równoważny do papieru Galerie Silk Zamawiający uzna papier o następujących cechach: matowy, biały. Zamawiający oceni, czy oferowany przez Wykonawcę papier równoważny spełnia wyżej wymienione cechy na podstawie danych (nazwa papieru) zawartych przez Wykonawcy w formularzu oferty (załącznik numer 3 do SIWZ) oraz złożonej przez Wykonawcę próbki papieru, którego użyje do realizacji przedmiotu zamówienia (format próbki A4 lub A5);
• zastosowany profil kolorów: np. CMYK – Europe ISO Coated FOGRA 39 lub inny (dostarczony przez Wykonawcę);
• gazeta posiada nadany przez Bibliotekę Narodową numer ISSN: 2083-6597;
• nakład 2 (słownie: dwa) rodzaje:
1. 30 000 (słownie: trzydzieści tysięcy) egzemplarzy;
2. 30 000 (słownie: trzydzieści tysięcy) egzemplarzy.
2. Wykonawca w odniesieniu do każdego nakładu gazety wykona i doręczy Zamawiającemu, w terminie 3 (słownie: trzech) dni od daty przekazania przez Zamawiającego materiału do druku, wydruk próbny wszystkich stron w skali 1:1: Proof (skalibrowany druk zgodny kolorystycznie z drukiem na maszynie offsetowej). Po otrzymaniu Proofa Zamawiający zastrzega możliwość naniesienia poprawek w terminie 3 (słownie: trzech) dni roboczych od daty otrzymania Proof w odniesieniu do każdego z nakładów. W takim przypadku Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania od Wykonawcy wykonania i dostarczenia Zamawiającemu jeszcze jednego wydruku próbnego: Proof. Zatwierdzony Proof przez Zamawiającego będzie podstawą do oceny zgodności druku z projektem.
3. Zamawiający zobowiązuje się do sukcesywnego przekazywania materiałów: do dnia 30 czerwca 2021 roku.
4. Projekt graficzny dostarczy Zamawiający w postaci plików .pdf [wygenerowanych z programu Adobe InDesign CC 2020 (lub nowszym) z osadzonym w 100% zbiorem fontów].
5. Wykonawca dostarczy każdy z nakładów przedmiotu zamówienia w dwa miejsca wskazane przez Zamawiającego na terenie Gdańska. Zamawiający każdorazowo określi liczbę egzemplarzy gazet jaką należy dostarczyć na poszczególne adresy.
6. Pakowanie: paczki po 100 (słownie: sto) egzemplarzy.
7. Termin realizacji przedmiotu zamówienia dla każdego nakładu: 14 (słownie: czternaście) dni od daty zatwierdzenia przez Zamawiającego wydruku próbnego proof. wykonanego przez Wykonawcę.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79823000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Cena: | 100,00 |
Nazwa: druk i dostawa ulotek
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest druk i dostawa niżej opisanych ulotek do siedziby Zamawiającego:
• format netto: A4, szerokość 297 mm x wysokość 210 mm;
• spady: 3 mm;
• falcowanie (łamanie) na 3 części w C do formatu 100 mm na 210 mm;
• kolory CMYK 4/4;
• papier dwustronnie, dwukrotnie powlekany; barwa biała; wykończenie: połysk; materiał bezdrzewny. Zamawiający oceni, czy oferowany przez Wykonawcę papier spełnia wyżej wymienione cechy na podstawie danych (nazwa papieru) zawartych przez Wykonawcy w formularzu oferty (załącznik numer 3 do SIWZ) oraz złożonej przez Wykonawcę próbki papieru, którego użyje do realizacji przedmiotu zamówienia (format próbki A4 lub A5);
• gramatura papieru 150-170 g/m2;
• zastosowany profil kolorów: np. CMYK – Europe ISO Coated FOGRA 39 lub inny (dostarczony przez Wykonawcę);
• nakład 3 (słownie: trzy) rodzaje:
1. 5 000 (słownie: pięć tysięcy) sztuk;
2. 5 000 (słownie: pięć tysięcy) sztuk;
3. 5 000 (słownie: pięć tysięcy) sztuk.
2. Wykonawca w odniesieniu do każdego nakładu ulotek wykona i doręczy Zamawiającemu, w terminie 3 (słownie: trzech) dni od daty przekazania przez Zamawiającego materiału do druku, wydruk próbny w skali 1:1: Proof (skalibrowany druk zgodny kolorystycznie z drukiem na maszynie offsetowej). Po otrzymaniu Proofa Zamawiający zastrzega możliwość naniesienia poprawek w terminie 3 (słownie: trzech) dni roboczych od daty otrzymania Proof w odniesieniu do każdego z nakładów. W takim przypadku Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania od Wykonawcy wykonania i dostarczenia Zamawiającemu jeszcze jednego wydruku próbnego: Proof. Zatwierdzony Proof przez Zamawiającego będzie podstawą do oceny zgodności druku z projektem.
3. Zamawiający zobowiązuje się do sukcesywnego przekazywania materiałów: do dnia 30 czerwca 2021 roku.
4. Projekt graficzny dostarczy Zamawiający w postaci plików .pdf [wygenerowanych z programu Adobe InDesign CC 2020 (lub nowszym) z osadzonym w 100% zbiorem fontów].
5. Termin realizacji przedmiotu zamówienia dla każdego nakładu: 14 (słownie: czternaście) dni od daty zatwierdzenia przez Zamawiającego wydruku próbnego proof. wykonanego przez Wykonawcę.
6. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia (każdy z nakładów) do siedziby Zamawiającego.
7. Sposób pakowania ulotek: kartony po 500 (słownie: pięćset) sztuk/karton.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79823000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Cena: | 100,00 |
Nazwa: DRUK I DOSTAWA SCHEMATÓW SIECI KOMUNIKACYJNEJ WKLEJONYCH W OSOBNĄ OKŁADKĘ
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest druk i dostawa niżej opisanych schematów sieci komunikacyjnej wklejonych w osobną okładkę (zwanych także w treści SIWZ „schematami sieci komunikacyjnej”) do siedziby Zamawiającego:
• format (netto):
o schemat: szerokość 600 mm x wysokość 520 mm;
o okładka:
rozłożona – szerokość 78 mm x wysokość 277 mm;
złożona – szerokość 78 mm x wysokość 135 mm x grzbiet 7 mm;
• spady: 3 mm;
• papier:
o schemat:
gramatura papieru 80-115 gm/2 (zalecane 80 g/m2);
papier G-Print PAPYRUS lub równoważny. Za równoważny do papieru G-Print PAPYRUS Zamawiający uzna papier o następujących cechach: dwustronnie dwukrotnie lub trzykrotnie powlekany, bezdrzewny, spulchniony, o wysokiej białości i nieprzezroczystości oraz głębokim matowym lub matowojedwabistym wykończeniu do druku materiałów kartograficznych i map z odpornością na częste zginanie. Zamawiający oceni, czy oferowany przez Wykonawcę papier równoważny spełnia wyżej wymienione cechy na podstawie danych (nazwa papieru) zawartych przez Wykonawcę w formularzu oferty (załącznik numer 3 do SIWZ) oraz złożonej przez Wykonawcę próbki papieru, którego użyje do realizacji przedmiotu zamówienia (format próbki A4 lubA5);
o okładka:
karton GC1 gramatura 300-350 gm/2;
wielowarstwowy powlekany karton o dwukrotnie powlekanym wierzchu i jednokrotnie powlekanym, białym spodzie;
• zadruk:
o schemat: kolory CMYK 4/4;
o okładka: kolory CMYK 4/0;
• uszlachetnienie:
o schemat: dwustronnie lakierem offsetowym (matowy);
o okładka: folia połysk 1/0;
• falcowanie:
o schemat: na 32 (słownie: trzydzieści dwie) części (8 poziomo i 4 pionowo) w sposób uzgodniony z Zamawiającym.
Wizualizacja linii łamania oraz miejsce przyklejenia do okładki przedstawione zostały w załączniku numer 5 do SIWZ- WIZUALIZACJA LINII ŁAMANIA SCHEMATU ORAZ MIEJSCE PRZYKLEJENIA DO OKŁADKI. Złożony schemat nie może wychodzić poza brzegi okładki.
Schemat przyklejony do okładki wskazaną powierzchnią o wymiarach min. 75 mm x 120 mm.
o okładka: na 3 (słownie: trzy) części. Wizualizacja linii łamania została przedstawiona przez Zamawiającego w załączniku numer 6 do SIWZ - WIZUALIZACJA LINII ŁAMANIA OKŁADKI;
• zastosowany profil kolorów: np. CMYK – Europe ISO Coated FOGRA 39 lub inny (dostarczony przez Wykonawcę);
• nakład: 10 000 (słownie: dziesięć tysięcy) sztuk.
2. Wykonawca wykona i doręczy Zamawiającemu, w terminie 3 (słownie: trzech) dni od daty przekazania przez Zamawiającego materiału do druku, wydruk próbny całego schematu sieci komunikacyjnej w skali 1:1: Proof (skalibrowany druk zgodny kolorystycznie z drukiem na maszynie offsetowej). Po otrzymaniu Proofa Zamawiający zastrzega możliwość naniesienia poprawek w terminie 3 (słownie: trzech) dni roboczych od daty otrzymania Proofa. W takim przypadku Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania od Wykonawcy wykonania i dostarczenia Zamawiającemu jeszcze jednego wydruku próbnego Proof całego schematu sieci komunikacyjnej Zatwierdzony Proof przez Zamawiającego będzie podstawą do oceny zgodności druku z projektem.
3. Zamawiający przekaże Wykonawcy materiały do druku w terminie do dnia 30 czerwca 2021 roku .
4. Projekt graficzny dostarczy Zamawiający w postaci plików .pdf [wygenerowanych z programu Adobe InDesign CC 2020 (lub nowszym) z osadzonym w 100% zbiorem fontów] .
5. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: 21 (słownie: dwadzieścia jeden) dni od daty zatwierdzenia przez Zamawiającego wydruku próbnego proof. wykonanego przez Wykonawcę.
6. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego.
7. Sposób pakowania schematów sieci komunikacyjnej: kartony po 250 (słownie: dwieście pięćdziesiąt) – 300 (słownie: trzysta) sztuk/karton.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79823000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Cena: | 100,00 |
Nazwa: druk i dostawa plakatów
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest druk i sukcesywne dostawy niżej opisanych plakatów do siedziby Zamawiającego:
PLAKAT 1
1. plakat:
o format netto: A2;
o spady: 3 mm;
o kolory CMYK 4/0;
o papier dwustronnie, dwukrotnie powlekany; barwa biała; wykończenie: połysk; materiał bezdrzewny. Zamawiający oceni, czy oferowany przez Wykonawcę papier spełnia wyżej wymienione cechy na podstawie danych (nazwa papieru) zawartych przez Wykonawcy w formularzu oferty (załącznik numer 3 do SIWZ) oraz złożonej przez Wykonawcę próbki papieru, którego użyje do realizacji przedmiotu zamówienia (format próbki A4 lub A5);
o zabezpieczenie: lakier offsetowy;
o gramatura papieru 300 g/m2;
o zastosowany profil kolorów: np. CMYK – Europe ISO Coated FOGRA 39 lub inny (dostarczony przez Wykonawcę);
o nakład 2 (słownie: dwa) rodzaje:
250 (słownie: dwieście pięćdziesiąt) sztuk;
250 (słownie: dwieście pięćdziesiąt) sztuk.
2. Wykonawca w odniesieniu do każdego nakładu wykona i doręczy Zamawiającemu, w terminie 3 (słownie: trzech) dni od daty przekazania przez Zamawiającego materiału do druku, wydruk próbny w skali 1:1: Proof (skalibrowany druk zgodny kolorystycznie z drukiem na maszynie offsetowej). Po otrzymaniu Proofa Zamawiający zastrzega możliwość naniesienia poprawek w terminie 3 (słownie: trzech) dni roboczych od daty otrzymania Proof w odniesieniu do każdego nakładu. W takim przypadku Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania od Wykonawcy wykonania i dostarczenia Zamawiającemu jeszcze jednego wydruku próbnego: Proof. Zatwierdzony Proof przez Zamawiającego będzie podstawą do oceny zgodności druku z projektem.
3. Zamawiający zobowiązuje się do sukcesywnego przekazywania materiałów: do dnia 31 sierpnia 2021 roku.
4. Projekt graficzny dostarczy Zamawiający w postaci plików .pdf [wygenerowanych z programu Adobe InDesign CC 2020 (lub nowszym) z osadzonym w 100% zbiorem fontów].
5. Termin realizacji przedmiotu zamówienia dla każdego nakładu: 14 (słownie: czternaście) dni od daty zatwierdzenia przez Zamawiającego wydruku próbnego proof. wykonanego przez Wykonawcę.
6. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia (każdy z nakładów) do siedziby Zamawiającego .
7. Sposób pakowania plakatów : po 50 (słownie: pięćdziesiąt) sztuk.
PLAKAT 2
1. plakat:
o format netto: A4;
o spady: 3 mm;
o kolory CMYK 4/4;
o papier dwustronnie, dwukrotnie powlekany; barwa biała; wykończenie: połysk; materiał bezdrzewny. Zamawiający oceni, czy oferowany przez Wykonawcę papier spełnia wyżej wymienione cechy na podstawie danych (nazwa papieru) zawartych przez Wykonawcy w formularzu oferty (załącznik numer 3 do SIWZ) oraz złożonej przez Wykonawcę próbki papieru, którego użyje do realizacji przedmiotu zamówienia (format próbki A4 lub A5);
o zabezpieczenie: lakier offsetowy;
o gramatura papieru 300 g/m2;
o zastosowany profil kolorów: np. CMYK – Europe ISO Coated FOGRA 39 lub inny (dostarczony przez Wykonawcę);
o nakład: 3 000 (słownie: trzy tysiące) sztuk.
2. Wykonawca wykona i doręczy Zamawiającemu, w terminie 3 (słownie: trzech) dni od daty przekazania przez Zamawiającego materiału do druku, wydruk próbny w skali 1:1: Proof (skalibrowany druk zgodny kolorystycznie z drukiem na maszynie offsetowej). Po otrzymaniu Proofa Zamawiający zastrzega możliwość naniesienia poprawek w terminie 3 (słownie: trzech) dni roboczych od daty otrzymania Proofa. W takim przypadku Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania od Wykonawcy wykonania i dostarczenia Zamawiającemu jeszcze jednego wydruku próbnego: Proof. Zatwierdzony Proof przez Zamawiającego będzie podstawą do oceny zgodności druku z projektem.
3. Zamawiający zobowiązuje się do sukcesywnego przekazywania materiałów: do dnia 31 sierpnia 2021 roku.
4. Projekt graficzny dostarczy Zamawiający w postaci plików .pdf [wygenerowanych z programu Adobe InDesign CC 2020 (lub nowszym) z osadzonym w 100% zbiorem fontów].
5. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: 14 (słownie: czternaście) dni od daty zatwierdzenia przez Zamawiającego wydruku próbnego proof. wykonanego przez Wykonawcę.
6. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego.
7. Sposób pakowania plakatów: po 50 (słownie: pięćdziesiąt) sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79823000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Cena: | 100,00 |
Nazwa: druk i dostawa wyklejek
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest druk i sukcesywne dostawy niżej opisanych wyklejek do siedziby Zamawiającego:
WYKLEJKA 1
1. wyklejka:
• format netto: A4, wysokość - 297 mm; szerokość – 210 mm;
• pełen kolor 4/0;
• folia samoprzylepna biała błyszcząca;
• zabezpieczenie: folia połysk;
• druk offsetowy, liniatura rastra 2400 lpi;
• rozdzielczość minimum 300 dpi;
• wyklejka przycięta do formatu A4;
• zastosowany profil kolorów: np. CMYK – Europe ISO Coated FOGRA 39 lub inny (dostarczony przez Wykonawcę);
• nakład 9 (słownie: dziewięć) rodzajów:
1. 3 500 (słownie: trzy tysiące pięćset) sztuk;
2. 150 (słownie: sto pięćdziesiąt) sztuk;
3. 150 (słownie: sto pięćdziesiąt) sztuk;
4. 70 (słownie: siedemdziesiąt) sztuk;
5. 70 (słownie: siedemdziesiąt) sztuk;
6. 70 (słownie: siedemdziesiąt) sztuk;
7. 70 (słownie: siedemdziesiąt) sztuk;
8. 30 (słownie: trzydzieści) sztuk;
9. 30 (słownie: trzydzieści) sztuk.
2. Zamawiający zobowiązuje się do sukcesywnego przekazywania materiałów: do dnia 31 sierpnia 2021 roku.
3. Projekt graficzny dostarczy Zamawiający w postaci plików .pdf [wygenerowanych z programu Adobe InDesign CC 2020 (lub nowszym) z osadzonym w 100% zbiorem fontów].
4. Termin realizacji przedmiotu zamówienia dla każdego nakładu : 21 (słownie: dwadzieścia jeden) dni od daty przekazania poszczególnych materiałów do druku.
5. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia (każdy z nakładów) do siedziby Zamawiającego.
WYKLEJKA 2
1. wyklejka:
• zadruk: 1/0 - biała farba;
• format netto: szerokość - 800 mm; wysokość - 150 mm;
• bezbarwna folia samoprzylepna zabezpieczona laminatem (folią błysk 1/0);
• zastosowany profil kolorów: np. CMYK – Europe ISO Coated FOGRA 39 lub inny (dostarczony przez Wykonawcę);
• nakład: 200 (słownie: dwieście) sztuk.
2. Zamawiający zobowiązuje się do przekazania materiałów w terminie 3 (słownie: trzech) dni od daty podpisania umowy.
3. Projekt graficzny dostarczy Zamawiający w postaci plików .pdf [wygenerowanych z programu Adobe InDesign CC 2020 (lub późniejszym) z osadzonym w 100% zbiorem fontów]
4. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: 21 (słownie: dwadzieścia jeden) dni od daty przekazania materiałów do druku.
5. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego.
WYKLEJKA 3
1. wyklejka:
• zadruk: 5/0 - pantony;
• format netto: szerokość - 800 mm; wysokość - 150 mm;
• folia samoprzylepna biała błyszcząca zabezpieczona laminatem (folią błysk 1/0);
• zastosowany profil kolorów: np. CMYK – Europe ISO Coated FOGRA 39 lub inny (dostarczony przez Wykonawcę);
• nakład: 25 (słownie: dwadzieścia pięć) sztuk.
2. Zamawiający zobowiązuje się do przekazania materiałów w terminie 3 (słownie: trzech) dni od daty podpisania umowy.
3. Projekt graficzny dostarczy Zamawiający w postaci plików .pdf [wygenerowanych z programu Adobe InDesign CC 2020 (lub nowszym) z osadzonym w 100% zbiorem fontów].
4. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: 21 (słownie: dwadzieścia jeden) dni od daty przekazania materiałów do druku.
5. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego.
WYKLEJKA 4
1. wyklejka:
• zadruk: 5/0 - pantony;
• dodatkowo pod zadrukiem należy umieścić podkład bazowy koloru białego;
• format netto: szerokość - 800 mm; wysokość - 150 mm;
• bezbarwna folia samoprzylepna zabezpieczona laminatem (folią błysk 1/0);
• zastosowany profil kolorów: np. CMYK – Europe ISO Coated FOGRA 39 lub inny (dostarczony przez Wykonawcę);
• nakład: 25 (słownie: dwadzieścia pięć) sztuk.
2. Zamawiający zobowiązuje się do przekazania materiałów w terminie 3 (słownie: trzech) dni od daty podpisania umowy.
3. Projekt graficzny dostarczy Zamawiający w postaci plików .pdf [wygenerowanych z programu Adobe InDesign CC 2020 (lub nowszym) z osadzonym w 100% zbiorem fontów].
4. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: 21 (słownie: dwadzieścia jeden) dni od daty przekazania materiałów do druku.
5. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79823000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Cena: | 100,00 |
Nazwa: druk i dostawa wizytówek
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest druk i sukcesywne dostawy niżej opisanych wizytówek do siedziby Zamawiającego:
• format netto: szerokość - 90 mm; wysokość - 50 mm;
• spady: 3 mm;
• kolory: CMYK 4/4;
• druk offsetowy;
• wykończenie: folia matowa, dwustronnie;
• materiał: Polaris Matt lub równoważny. Za równoważny do papieru Polaris Matt Zamawiający uzna papier o następujących cechach: dwustronnie, trzykrotnie powlekany, z powłoką niebarwioną 3+3; biały; matowojedwabisty; nietłoczony; bez znaku wodnego; nieprzezroczysty. Zamawiający oceni, czy oferowany przez Wykonawcę papier równoważny spełnia wyżej wymienione cechy na podstawie danych (nazwa papieru) zawartych przez Wykonawcę w formularzu oferty (załącznik numer 3 do SIWZ) oraz złożonej przez Wykonawcę próbki papieru, którego użyje do realizacji przedmiotu zamówienia (format próbki A4 lubA5);
• gramatura papieru 350 g/m2;
• nakład 3 (słownie: trzy) rodzaje:
o rodzaj 1 – 200 szt. (słownie: dwieście sztuk);
o rodzaj 2 – 200 szt. (słownie: dwieście sztuk);
o rodzaj 3 – 200 szt. (słownie: dwieście sztuk).
2. Zamawiający zobowiązuje się do sukcesywnego przekazywania materiałów: do dnia 31 sierpnia 2021 roku.
3. Projekt graficzny dostarczy Zamawiający w postaci plików .pdf [wygenerowanych z programu Adobe InDesign CC 2020 (lub nowszym) z osadzonym w 100% zbiorem fontów].
4. Wykonawca w odniesieniu do każdego nakładu wykona i doręczy Zamawiającemu, w terminie 3 (słownie: trzech) dni od daty przekazania przez Zamawiającego materiału do druku, wydruk próbny w skali 1:1: Proof (skalibrowany druk zgodny kolorystycznie z drukiem na maszynie offsetowej). Po otrzymaniu Proofa Zamawiający zastrzega możliwość naniesienia poprawek w terminie 3 (słownie: trzech) dni roboczych od daty otrzymania proof w odniesieniu do każdego nakładu. W takim przypadku Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania od Wykonawcy wykonania i dostarczenia Zamawiającemu jeszcze jednego wydruku próbnego: Proof. Zatwierdzony Proof przez Zamawiającego będzie podstawą do oceny zgodności druku z projektem.
5. Termin realizacji przedmiotu zamówienia dla każdego nakładu: 14 (słownie: czternaście) dni od daty zatwierdzenia przez Zamawiającego wydruku próbnego proof. wykonanego przez Wykonawcę.
6. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia (każdy z nakładów) do siedziby Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79823000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Cena: | 100,00 |
Nazwa: druk i dostawa piktogramów
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest druk i dostawa niżej opisanych piktogramów do siedziby Zamawiającego:
a) piktogram 1:
• zadruk: 2/0;
• kształt: okrągły;
• format netto: średnica 135 mm;
• folia samoprzylepna biała błyszcząca zabezpieczona lakierem UV;
• nakłady 2 (słownie: dwa) rodzaje:
- 200 szt. (słownie: dwieście sztuk);
- 200 szt. (słownie: dwieście sztuk);
b) piktogram 2:
• zadruk: 1/0;
• kształt: kwadrat;
• format netto: szerokość - 135 mm; wysokość – 135 mm ;
• folia samoprzylepna biała błyszcząca zabezpieczona lakierem UV;
• nakłady 2 (słownie: dwa) rodzaje:
- 200 szt. (słownie: dwieście sztuk);
- 200 szt. (słownie: dwieście sztuk);
c) piktogram 3:
• zadruk: 2/0;
• kształt: kwadrat;
• format netto: szerokość - 135 mm; wysokość – 135 mm ;
• folia samoprzylepna biała błyszcząca zabezpieczona lakierem UV;
• nakłady 5 (słownie: pięć) rodzajów:
- 200 szt. (słownie: dwieście sztuk);
- 200 szt. (słownie: dwieście sztuk);
- 200 szt. (słownie: dwieście sztuk);
- 200 szt. (słownie: dwieście sztuk);
- 200 szt. (słownie: dwieście sztuk);
2. Zamawiający zobowiązuje się do sukcesywnego przekazywania materiałów: do dnia 31 sierpnia 2021 roku.
3. Projekt graficzny dostarczy Zamawiający w postaci plików .pdf [wygenerowanych z programu Adobe InDesign CC 2020 (lub nowszym) z osadzonym w 100% zbiorem fontów].
4. Termin realizacji przedmiotu zamówienia dla każdego nakładu : 21 (słownie: dwadzieścia jeden) dni od daty przekazania poszczególnych materiałów do druku.
5. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia (każdy z nakładów) do siedziby Zamawiającego.
6. Sposób pakowania piktogramów: po 20 (słownie: dwadzieścia) sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79823000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Cena: | 100,00 |
Nazwa: DRUK I DOSTAWA MATERIAŁÓW NA WYCHOWANIE KOMUNIKACYJNE
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest druk i dostawa niżej opisanych materiałów na wychowanie komunikacyjne do siedziby Zamawiającego:
KARTA PRACY DO WYCHOWANIA KOMUNIKACYJNEGO 1
1. Karta pracy do wychowania komunikacyjnego:
• format netto: szerokość 210 mm, wysokość 297 mm;
• spady: 3 mm;
• kolory CMYK 4/4;
• papier: Amber Graphic lub papier równoważny. Za równoważny do papieru Amber Graphic Zamawiający uzna papier o następujących cechach: bezdrzewny, niepowlekany, biały. Zamawiający oceni, czy oferowany przez Wykonawcę papier równoważny spełnia wyżej wymienione cechy na podstawie danych (nazwa papieru) zawartych przez Wykonawcę w formularzu oferty (którego wzór stanowi załącznik numer 3 do SIWZ) oraz złożonej przez Wykonawcę próbki papieru, którego użyje do realizacji przedmiotu zamówienia (format próbki A4 lub A5);
• gramatura papieru 120g/m2;
• zastosowany profil kolorów CMYK – Europe ISO Coated FOGRA 39 lub inny dostarczony przez Wykonawcę;
• nakład 3 (słownie: trzy) rodzaje:
nakład 1- 8 000 (słownie: osiem tysięcy) sztuk
nakład 2- 8 000 (słownie: osiem tysięcy) sztuk
nakład 3- 8 000 (słownie: osiem tysięcy) sztuk.
2. Wykonawca wykona w odniesieniu do każdego nakładu w terminie 3 (słownie: trzech) dni od daty przekazania przez Zamawiającego materiału do druku, wydruk próbny wszystkich stron w skali 1:1: Proof (skalibrowany druk zgodny kolorystycznie z drukiem na maszynie offsetowej). Po otrzymaniu Proofa Zamawiający zastrzega możliwość naniesienia poprawek w terminie 3 (słownie: trzech) dni roboczych od daty otrzymania proof w odniesieniu do każdego nakładu. W takim przypadku Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania od Wykonawcy wykonania i dostarczenia Zamawiającemu jeszcze jednego wydruku próbnego: Proof. Zatwierdzony przez Zamawiającego będzie podstawą do oceny zgodności druku z projektem.
3. Projekt graficzny dostarczy Zamawiający w postaci plików .pdf wygenerowanych z programu InDesign CC.
4. Zamawiający dostarczy projekt graficzny w terminie podpisania umowy przy wykorzystaniu poczty elektronicznej lub FTP.
5. Termin realizacji przedmiotu zamówienia dla każdego nakładu: 21 (słownie: dwadzieścia jeden) dni od daty zatwierdzenia przez Zamawiającego wydruku próbnego Proof wykonanego przez Wykonawcę.
6. Sposób pakowania materiałów: po 500 (słownie: pięćset ) sztuk.
7. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia ( każdy z nakładów) do siedziby Zamawiającego.
KARTA PRACY DO WYCHOWANIA KOMUNIKACYJNEGO 2
1. Karta pracy do wychowania komunikacyjnego:
• format netto: szerokość 210 mm, wysokość 148,5 mm;
• spady: 3 mm;
• kolory CMYK 4/4;
• papier: Amber Graphic lub papier równoważny. Za równoważny do papieru Amber Graphic Zamawiający uzna papier o następujących cechach: bezdrzewny, niepowlekany, biały. Zamawiający oceni, czy oferowany przez Wykonawcę papier równoważny spełnia wyżej wymienione cechy na podstawie danych (nazwa papieru) zawartych przez Wykonawcę w formularzu oferty (którego wzór stanowi załącznik numer 3 do SIWZ) oraz złożonej przez Wykonawcę próbki papieru, którego użyje do realizacji przedmiotu zamówienia (format próbki A4 lub A5);
• gramatura papieru 120g/m2;
• zastosowany profil kolorów CMYK – Europe ISO Coated FOGRA 39 lub inny dostarczony przez Wykonawcę;
• nakład 1 (słownie: jeden) rodzaj: 8 000 (słownie: osiem tysięcy) sztuk.
2. Wykonawca wykona w terminie 3 (słownie: trzech) dni od daty przekazania przez Zamawiającego materiału do druku, wydruk próbny wszystkich stron w skali 1:1: Proof (skalibrowany druk zgodny kolorystycznie z drukiem na maszynie offsetowej). Po otrzymaniu Proofa Zamawiający zastrzega możliwość naniesienia poprawek w terminie 3 (słownie: trzech) dni roboczych od daty otrzymania Proofa. W takim przypadku Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania od Wykonawcy wykonania i dostarczenia Zamawiającemu jeszcze jednego wydruku próbnego: Proof. Zatwierdzony przez Zamawiającego będzie podstawą do oceny zgodności druku z projektem.
3. Projekt graficzny dostarczy Zamawiający w postaci plików .pdf wygenerowanych z programu InDesign CC.
4. Zamawiający dostarczy projekt graficzny w terminie podpisania umowy przy wykorzystaniu poczty elektronicznej lub FTP.
5. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: 21 (słownie: dwadzieścia jeden) dni od daty zatwierdzenia przez Zamawiającego wydruku próbnego Proof wykonanego przez Wykonawcę.
6. Sposób pakowania materiałów: po 500 (słownie: pięćset ) sztuk.
7. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79823000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Cena: | 100,00 |
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- usługa medyczna polegająca na wykonywaniu całodobowo badania oraz pobrania krwi u osoby skierowanej przez funkcjonariuszy Policji prowadzących czynności służbowe na terenie działania KMP w Gdyni
- HOLOWANIE I PARKOWANIE POJAZDÓW I ICH CZĘŚCI ZABEZPIECZONYCH W CELACH PROCESOWYCH Z WYŁĄCZENIEM PRZYPADKÓW OKREŚLONYCH W ART.50A I ART.130A USTAWY Z DNIA 20.06.1997 NA ZLECENIE KPP TCZEW
- Zagospodarowanie terenów zieleni - "Mały Park"
- HOLOWANIE I PARKOWANIE POJAZDÓW I ICH CZĘŚCI ZABEZPIECZONYCH W CELACH PROCESOWYCH NA ZLECENIE KPP STAROGARD GDAŃSKI ORAZ JEDNOSTEK POLICJI
- Przebudowa budynku głównego biblioteki publicznej w ramach przedsięw. Prace budowlane, dostawa i montaż platformy/podnośnika dla niepełnospraw. i matek z dziećmi w budynku głównym WiMP w Gdańsku.
- Odbiór, transport i utylizacja odpadów weterynaryjnych z Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi druku i dostawy materiałów poligraficznych na potrzeby Opolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego
- Usługa druku i dostawa publikacji książkowych dla Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie,
- "Usługa w zakresie druku, oprawy introligatorskiej i dostawy publikacji naukowych (4 części)"
- Materiały promocyjne dot. Bazy Usług Rozwojowych
- "Usługa druku, konfekcjonowania, pakowania oraz wysyłki materiałów edukacyjnych ESA i OSE dla NASK-PIB"
- drukowanie, kopertowanie i organizacja wysyłki faktur.
więcej: Usługi drukowania i dostawy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.