Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-15
Kielce: zakup wraz z dostawą do siedziby zamawiającego papieru kserograficznego oraz materiałów biurowych
Numer ogłoszenia: 77499 - 2008; data zamieszczenia: 15.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Kielcach, ul. Wojska Polskiego 65B, 25-389 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3481900, 3481904, fax 041 3481920.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup wraz z dostawą do siedziby zamawiającego papieru kserograficznego oraz materiałów biurowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.)Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą do siedziby zamawiającego papieru kserograficznego oraz materiałów biurowych w ciągu 2008 roku. 2.)Zamawiający wymaga aby wszystkie oferowane materiały były fabrycznie nowe, wyprodukowane w 2007 lub 2008 roku, kompletne, posiadały wymagane prawem atesty i certyfikaty 3.)Nazwa i kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 21125692-2 papier kserograficzny, 17241130-3 sznurek, 21211120-2 segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby, 21231300-4 kalka inna niż maszynowa, 21232300-1 koperty, 21234100-3 papier samoprzylepny, 22810000-1 rejestry papierowe lub tekturowe, 22815000-6 zeszyty, 22822000-8 formularze, 22832000-1 bloki brudnopisowe, 22851000-0 skoroszyty, 22852100-8 okładki na akta, 22869000-9 terminarze, 22869200-1 kalendarze, 22960000-7 pozostałe druki, 24330000-6 tusz, 24620000-6 kleje, 25213200-9 folia z tworzyw sztucznych, 25223000-0 pojemniki z utwardzanych tworzyw sztucznych, 25241110-6 taśma przylepna, 25247100-5 artykuły biurowe z tworzyw sztucznych, 25247120-1 spinacze do papieru, 25247230-5 linijki, 25248200-3 elementy składowe z tworzyw sztucznych, 28414400-1 pinezki kreślarskie, 28522200-9 drobny sprzęt biurowy, 28611200-0 nożyczki, 30192100-2 gumki, 30192111-2 poduszki z tuszem, 30192120-8 długopisy, 30192121-5 długopisy kulkowe, 30192125-3 pisaki, 30192130-1 ołówki, 30192131-8 ołówki automatyczne, 30192800-9 etykiety samoprzylepne, 30232140-7 markery. 4.)Szczegółowy opis oraz zakres ilościowy przedmiotu zamówienia zawiera dodatek nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy. Wypełniony zgodnie z wymaganiami zamawiającego i podpisany przez wykonawcę dokument stanowić będzie załącznik nr 1 do oferty wykonawcy. Cena ma obejmować wszystkie koszty, które poniesie zamawiający, łącznie z dostawą przedmiotu zamówienia i jego rozładunkiem w siedzibie zamawiającego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.56.92-2, 30.19.20.00-1, 17.24.11.30-3, 21.21.11.20-2, 21.23.13.00-4, 21.23.23.00-1, 21.23.41.00-3, 22.81.00.00-1, 22.82.20.00-8, 22.83.20.00-1, 22.85.10.00-0, 22.85.21.00-8, 22.86.90.00-9, 22.86.92.00-1, 22.96.00.00-7, 24.33.00.00-6, 24.62.00.00-6, 25.21.32.00-9, 25.22.30.00-0, 25.24.11.10-6, 30.19.21.00-2.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, b) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, c) spełniają wymagania określone w niniejszej SIWZ. 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu metodą zero-jedynkową, tj. wg zasady spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do oferty, które zostały wyszczególnione w rozdziale VI pkt 1, 2, 3 (lub 6, 7 i 8), 4 i 5 niniejszej SIWZ. 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Do wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie publiczne stosuje się przepisy dotyczące wykonawców, tj. każdy z wykonawców oddzielnie nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a także musi spełnić wymogi, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. Dla potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa powyżej, każdy wykonawca oddzielnie składa oświadczenie i dokumenty wskazane w rozdziale VI pkt 3 lit. a i b (lub w pkt 6, 7 i 8) niniejszej SIWZ. Wykonawcy występujący wspólnie (w tym również wspólnicy spółki cywilnej) muszą złożyć łącznie dokumenty wskazane w rozdziale VI pkt 1, 2, 3 lit.c, 4 i/lub 5 niniejszej SIWZ. 5. W przypadku gdy oferta złożona przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie uznana przez zamawiającego za najkorzystniejszą, warunkiem zawarcia umowy z zamawiającym jest spełnienie następujących wymagań zamawiającego: a. na żądanie zamawiającego wykonawcy przedłożą umowę wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego tzw. umowę konsorcjum; b. umowa konsorcjum winna być zawarta na okres realizacji zamówienia i nie może być rozwiązana przed upływem terminu realizacji zamówienia; c. wykonawcy występujący wspólnie ponosić będą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy przystępujący do postępowania zobowiązani są do złożenia ofert, składających się z następujących oświadczeń i dokumentów: 1. Wypełnionego Formularza oferty - wg wzoru określonego w dodatku nr 1 do SIWZ. 2. Wypełnionego Formularza cenowego - wg wzoru określonego w dodatku nr 2 do SIWZ. 3. Dokumentów potwierdzających spełnianie warunków podmiotowych i przedmiotowych udziału w postępowaniu: a) Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 oraz oświadczenia, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - wg wzoru określonego w dodatku nr 3 do SIWZ. b) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Powyższy warunek spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą przy obligatoryjnym wymogu potwierdzenia w ww terminie jego aktualności przez organ wydający (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). c) Wystawionego przez producenta dokumentu (atest, certyfikat) potwierdzającego zgodność parametrów oferowanego papieru kserograficznego z wymaganiami zamawiającego, określonymi w punkcie I Formularza cenowego - dodatek nr 2 do SIWZ (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę) - dotyczy wykonawców składających ofertę na I Część zamówienia. 4. W przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty musi zostać załączone pełnomocnictwo określające jego zakres (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). 5. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawców występujących wspólnie do oferty musi zostać załączone pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawców). 6. W przypadku gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 3 lit. b, zobowiązany jest załączyć dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 6, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kasa Rolniczego Ubezpiezczenia Społecznego Oddział Regionalny w Kielcach ul. Wojska Polskiego 65B, 25-389 Kielce.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.04.2008 godzina 10:15, miejsce: Kasa Rolniczego Ubezpiezczenia Społecznego Oddział Regionalny w Kielcach ul. Wojska Polskiego 65B, 25-389 Kielce.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zakup wraz z dostawą do siedziby zamawiającego papieru kserograficznego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru kserograficznego. Opis papieru, jego ilość oraz harmonogram dostaw zawarte są w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.56.92-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zakup wraz z dostawą do siedziby zamawiającego materiałów biurowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych, piśmiennych, druków i kopert w ilościach podanych w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1, 17.24.11.30-3, 21.21.11.20-2, 21.23.13.00-4, 21.23.23.00-1, 21.23.41.00-3, 22.81.00.00-1, 22.82.20.00-8, 22.83.20.00-1, 22.85.10.00-0, 22.85.21.00-8, 22.86.90.00-9, 22.86.92.00-1, 22.96.00.00-7, 24.33.00.00-6, 24.62.00.00-6, 25.21.32.00-9, 25.22.30.00-0, 25.24.11.10-6, 30.19.21.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla inwestycji pn.: "Rozwój ruchu rowerowego i pieszego na terenie miasta Kielce": Odcinek 3
- Sukcesywne dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku w postaci pomp aktywnie wspomagających krążenie wraz z zakupem 2 kpl. jednostki sterującej pompy na potrzeby WSzZ w Kielcach
- Wykonanie robót remontowo-budowlanych w obiektach Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach
- Modernizacja placu zabaw przy ul. Różyckiego w Kielcach
- Usługi transportowe dla uczestników programu Erasmus+ ADP.2301.48.2025
- Dostawa przełączników sieciowych (switch) i skanerów A3 dla potrzeb Prokuratury Okręgowej w Kielcach
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa pudeł, teczek, kopert bezkwasowych, opakowań systemu OMINI-BOX oraz transportowych" (BAG-31/25)
- "Sukcesywna dostawa gazów medycznych, dzierżawa butli oraz zbiornika kriogenicznego "
- Dostawa sukcesywna papieru kserograficznego, papieru foto i folii do drukowania
- Dostawy różnego sprzętu i artykułów biurowych oraz papieru
- Zamówienie na zakup materiałów biurowych.
- "Zakup wraz z dostawą materiałów kancelaryjno-biurowych oraz papieru kserograficznego na potrzeby garnizonu Policji województwa lubuskiego"
więcej: Pozostałe druki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.