eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WągrowiecBUDOWA I PRZEBUDOWA ULIC NA TERENIE MIASTA WĄGROWCA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-30



Ogłoszenie nr 775004-N-2020 z dnia 2020-12-30 r.

Burmistrz Miasta Wągrowca:

BUDOWA I PRZEBUDOWA ULIC NA TERENIE MIASTA WĄGROWCA

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Wągrowca, krajowy numer identyfikacyjny 57079128200000, ul. Kościuszki 15 a, 62-100 Wągrowiec, woj. wielkopolskie, państwo Polska

telefon: 67 2621522, 67 2680320
faks: 67 2620325
e-mail: p.hayn@wagrowiec.eu, m.walkowiak@wagrowiec.eu
www: www.wagrowiec.eu

adres profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/wagrowiec_eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, https://platformazakupowa.pl/pn/wagrowiec_eu

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, https://platformazakupowa.pl/pn/wagrowiec_eu

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Tak , adres: https://platformazakupowa.pl/pn/wagrowiec_eu

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak , Inny sposób: pisemnie, pocztą lub dostarczone osobiście do Urzędu Miasta w Wągrowcu

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA I PRZEBUDOWA ULIC NA TERENIE MIASTA WĄGROWCA

Numer referencyjny: IMK.271.23.2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa i przebudowa ulic na terenie miasta Wągrowca.
2. Zamówienie podzielone jest na cztery części.
- część pierwsza - przebudowa ulicy Skośnej w Wągrowcu
- część druga - przebudowa wraz z rozbudową ulic Łąkowej i Krętej w Wągrowcu
- część trzecia - budowa ulicy ks. Wróblewskiego w Wągrowcu
- część czwarta - budowa miejsc postojowych przy ulicy Ks. Macieja Bukowieckiego w Wągrowcu
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ oraz w dokumentacji technicznej stanowiącej załączniki do SIWZ.
4. Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli Zamawiającemu co najmniej 60 miesięcznej gwarancji i rękojmi, okres rękojmi będzie równy okresowi udzielonej gwarancji i liczony będzie od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót budowlanych.


II.5) Główny kod CPV: 45.23.31.20


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: a.1.) DLA CZĘŚCI PIERWSZEJ I TRZECIEJ
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek jeśli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert wykonał, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – wykonał w tym okresie, w sposób należyty, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył minimum dwie roboty budowlane w postaci budowy/ rozbudowy / przebudowy / modernizacji dróg / ulic o profilu ulicznym (tzn. musi zawierać takie elementy jak: jezdnia, chodniki, wjazdy, odwodnienie – kanalizację deszczową oraz oświetlenie uliczne) o nawierzchni bitumicznej, przy czym każda z nich o wartości robót nie mniejszej niż: 500.000 zł brutto.
a.2) DLA CZĘŚCI DRUGIEJ
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek jeśli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert wykonał, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – wykonał w tym okresie, w sposób należyty, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył minimum dwie roboty budowlane w postaci budowy/ rozbudowy / przebudowy / modernizacji dróg / ulic o profilu ulicznym (tzn. musi zawierać takie elementy jak: jezdnia, chodniki, wjazdy, odwodnienie – kanalizację deszczową oraz oświetlenie uliczne) o nawierzchni bitumicznej, przy czym każda z nich o wartości robót nie mniejszej niż: 700.000 zł brutto.
a.3.) DLA CZĘŚCI CZWARTEJ
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek jeśli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert wykonał, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – wykonał w tym okresie, w sposób należyty, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył minimum dwie roboty budowlane polegającą na budowie / rozbudowie / modernizacji / przebudowie parkingu / miejsc postojowych / zatok postojowych / zatok parkingowych / placów / dróg / ulic o nawierzchni z kostki brukowej przy czym każda z nich o wartości robót nie mniejszej niż: 150.000 zł brutto.
b.1) DLA CZĘŚCI PIERWSZEJ, DRUGIEJ I TRZECIEJ
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek jeśli wykaże, że będzie dysponował:
 jedną osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności drogowej, osoba ta również:
• powinna posiadać wpis do odpowiedniej Izby Inżynierów Budownictwa,
• powinna posiadać ww. uprawnienia budowlane od minimum 3 lat,
• powinna pełnić funkcję kierownika budowy na minimum dwóch robotach budowlanych
w postaci budowy / rozbudowy / modernizacji / przebudowy dróg lub ulic.
 jedną osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika robót branży elektrycznej, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych
i elektroenergetycznych lub równoważnych, osoba ta również:
• powinna posiadać wpis do odpowiedniej Izby Inżynierów Budownictwa,
• powinna posiadać ww. uprawnienia budowlane do prowadzenia robót budowlanych
w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych
i elektroenergetycznych lub równoważne od minimum 3 lat,
b.2) DLA CZĘŚCI CZWARTEJ
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek jeśli wykaże, że będzie dysponował jedną osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności drogowej, osoba ta również:
• powinna posiadać wpis do odpowiedniej Izby Inżynierów Budownictwa,
• powinna posiadać ww. uprawnienia budowlane od minimum 3 lat,
• powinna pełnić funkcję kierownika budowy na minimum dwóch robotach budowlanych w postaci budowy / rozbudowy / modernizacji / przebudowy parkingu / miejsc postojowych / zatok postojowych / zatok parkingowych / placów / dróg lub ulic.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły „spełnia - nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.


Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak

Informacje dodatkowe: Należy złożyć wykaz osób, zgodnie z wymaganiami zawartymi w SIWZ.

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. (tj. Dz. U. z 2019r., poz. 1843 z późn. zm.),
b) oświadczenie wykonawcy w sprawie braku podstaw wykluczenia określonych w art. 24 ust. 1 pkt 13,14,15,21 i 22 Pzp oraz w art. 24 ust. 5 pkt 1 – 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. (tj. Dz. U. z 2019r., poz. 1843 z późn. zm.) (Załącznik nr 8 do SIWZ),
c) dokumenty podmiotów zagranicznych – jeśli dotyczy.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) wykaz robót budowlanych (Załącznik nr 6 do SIWZ), wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami,
o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty,
Ze złożonych dokumentów musi wynikać, że wykonawca spełnia warunek określony w Rozdziale 10 pkt. 3 lit. a) niniejszej SIWZ. Wykonawca na potwierdzenie spełniania ww. warunku może złożyć m.in. referencje, wyciągi z dokumentacji technicznych, protokoły odbioru, pozwolenia na budowę / zgłoszenia wykonania robót budowlanych, umowy, kosztorys powykonawczy.
b) wykaz osób (Załącznik nr 7 do SIWZ), skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,
Ze złożonych dokumentów musi wynikać, że wykonawca spełnia warunek określony w Rozdziale 10 pkt. 3 lit. b) niniejszej SIWZ. Wykonawca na potwierdzenie spełniania ww. warunku może złożyć m.in. kopie posiadanych uprawnień budowlanych, historię zawodową, poświadczenia podmiotów na rzecz których wykonywane były usługi związane z pełnieniem nadzoru inwestorskiego lub kierownika budowy, protokoły odbioru.


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Dokumenty i oświadczenia wymagane od wszystkich wykonawców, które należy złożyć wraz z ofertą:
1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ,
2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie (stanowiące Załącznik nr 2 do SIWZ),o którym mowa w art. 25a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn. zm.), stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca:
 nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23, ust. 5 pkt 1-8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn. zm.) oraz
 spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1b ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn. zm.)
Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informację o tych podwykonawcach w ww. oświadczeniu.
Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w ww. oświadczeniu.
3) pełnomocnictwo – jeśli dotyczy,
4) oświadczenie w zakresie wypełniania obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (Załącznik nr 3 do SIWZ)
5) zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca (Załącznik nr 4 do SIWZ) – jeśli dotyczy
2. Każdy z wykonawców w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacja z otwarcia ofert) przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn. zm.) (Załącznik nr 5 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
okres udzielonej gwarancji:40,00
cena:60,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zakres zmian umowy określony został w załączniku nr 9 do SIWZ - wzór umowy

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 20.01.2021, godzina: 12:30

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: brak danych

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIKI

Część nr: 1
Nazwa: Przebudowa ulicy Skośnej w Wągrowcu

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

W ramach inwestycji przewiduje się:
• ujednolicenie szerokości jezdni ulicy Skośnej do 5,50m,
• przebudowę (korektę) istniejącego skrzyżowania ulicy Skośnej z ulicą Daleką,
• zapewnienie prawidłowego odwodnienia drogi poprzez wykorzystanie i ewentualną korektę odwodnienia istniejącego,
• zapewnienie obsługi komunikacyjnej oraz dostępności nieruchomości przyległych do drogi publicznej,
• wymianę konstrukcji nawierzchni jezdni,
• budowę nowej konstrukcji nawierzchni chodników z dopuszczeniem częściowego parkowania,
• budowę nowej konstrukcji nawierzchni zjazdów do posesji,
• wymianę włazów kanałowych,
• wymianę krawężników drogowych,
• budowę nowego oświetlenia ulicznego z oprawami typu LED,
• zastosowanie wyniesionego przejścia dla pieszych w postaci progu płytowego,
• wprowadzenie oznakowania pionowego i poziomego,
• branża elektryczna obejmuje:
 demontaż istniejącej sieci oświetleniowej
 zasilanie oświetlenia
 montaż instalacji oświetleniowej
 ochronę przeciwporażeniową


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 13.08.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
okres udzielonej gwarancji:40,00
cena:60,00
Część nr: 2
Nazwa: Przebudowa wraz z rozbudową ulic Łąkowej i Krętej w Wągrowcu

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres przebudowy ulic obejmuje:
Przebudowę/rozbudowę ul. Łąkowej na długości 266,75m polegającą na:
• podzieleniu jezdni ulicy Łąkowej na dwa odcinki o różnej szerokości podyktowane wprowadzeniem ruchu jednokierunkowego na początkowym odcinku i utrzymaniu ruchu dwukierunkowego na dalszym odcinku,
• wybudowaniu wyniesionego w formie progu płytowego przejścia dla pieszych przed skrzyżowaniem z ulicą Okrężną,
• zamianie skrzyżowania z ulicą Krętą ze skrzyżowania zwykłego typu „T” na skrzyżowanie z ruchem okrężnym typu „mini rondo”,
• zapewnienie prawidłowego odwodnienia drogi poprzez wykorzystanie i ewentualną odbudowę istniejącego odwodnienia,
• zapewnienie obsługi komunikacyjnej oraz dostępności nieruchomości przyległych do drogi publicznej,
• wymianę konstrukcji nawierzchni jezdni,
• budowę pasa postojowego typu „kiss & ride”,
• budowę nowej konstrukcji nawierzchni chodników,
• utwardzenie zjazdów do posesji,
• usunięcie kolizji powstałych w związku z inwestycją,
• wymianę włazów kanałowych,
• wymianę krawężników drogowych,
• wymianę oświetlenia ulicznego na oprawy typu LED,
• wprowadzenie oznakowania pionowego i poziomego.
Przebudowę/rozbudowę ul. Krętej na długości 496,81m polegającą na:
• ujednoliceniu szerokości jezdni na całym odcinku do 5,50m,
• zamianie skrzyżowania z ulicą Łąkową ze skrzyżowania zwykłego typu „T” na skrzyżowanie z ruchem okrężnym typu „mini rondo”,
• zapewnienie prawidłowego odwodnienia drogi poprzez wykorzystanie i ewentualną odbudowę istniejącego odwodnienia,
• zapewnienie obsługi komunikacyjnej oraz dostępności nieruchomości przyległych do drogi publicznej,
• wymianę konstrukcji nawierzchni jezdni,
• budowę czterech miejsc postojowych,
• budowę nowej konstrukcji nawierzchni chodników,
• utwardzenie zjazdów do posesji,
• usunięcie kolizji powstałych w związku z inwestycją (przebudowa linii telekomunikacyjnej),
• wymianę włazów kanałowych,
• wymianę krawężników drogowych,
- wymianę oświetlenia ulicznego na oprawy typu LED,
- wprowadzenie oznakowania pionowego i poziomego.
Branża elektryczna swym zakresem obejmuje:
 zasilanie oświetlenia
 montaż instalacji oświetleniowej
 ochronę przeciwporażeniową
Branża sanitarna swym zakresem obejmuje budowę sieci rozdzielczej kanalizacji deszczowej, odprowadzenie wód opadowych i roztopowych z nawierzchni projektowanych dróg, chodników, parkingów i dachów oraz zalegających po deszczach wodach opadowych powierzchniowych.
Przewody grawitacyjne kanalizacji deszczowej i podłączenia wpustów
 budowę kanału deszczowego PVC 300 - długość ok. 583,0 mb,
 budowę kanału deszczowego PVC 250 - długość ok. 137,0 mb,
 budowę kanału deszczowego PVC 160 - długość ok. 198,0 mb
Branża telekomunikacyjna swym zakresem obejmuje przebudowę istniejącej napowietrznej linii abonenckiej w doziemną w ulicy Krętej w Wągrowcu. W ramach przedmiotowej przebudowy niezbędne jest :
 wybudować słupek kablowy typu SR-10
 ułożyć rury osłonowe typu RHDPE 110/6,3 na przejściach przez drogi,
 ułożyć kable doziemne typu XzTKMXpw 2x2x0,5 do posesji zasilonych wcześniej z linii napowietrznej przewidzianej do demontażu,
 ułożyć kabel doziemny typu XzTKMXpw 10x4x0,5 pomiędzy likwidowanym słupek nr 1 a słupem nr 2,
 wzmocnić słup nr 2 podporą,
 Zdemontować istniejące słupy telefoniczne wskazane na zagospodarowaniu terenu.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 01.10.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:60,00
okres udzielonej gwarancji:40,00
Część nr: 3
Nazwa: Budowa ulicy ks. Wróblewskiego w Wągrowcu

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres robót obejmuje budowę jezdni, parkingów, chodników i zjazdów. Szerokość jezdni wynosi 6,0m natomiast chodników 2,0 - 2,5m. Wzdłuż ulicy zaprojektowano cztery parkingi o łącznej ilości miejsc postojowych 56 szt. (2,5 x 5,0 m), w tym 3 stanowiska dla osób niepełnosprawnych (3,6 x 5,0 m). Przekrój poprzeczny jest jednostronny ze spadkiem 2%, wzdłuż najniżej położonej krawędzi jezdni zaprojektowano ściek z trzech rzędów kostki betonowej. Inwestycja obejmuje również budowę kanalizacji deszczowej oraz sieci elektrycznej wraz z oświetleniem ulicznym. Konstrukcja nawierzchni przewiduje wykonanie warstw z SMA i betonu asfaltowego na podbudowie z kruszywa łamanego, pod kategorię ruchu KR-3.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30.07.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:60,00
okres udzielonej gwarancji:40,00
Część nr: 4
Nazwa: Budowa miejsc postojowych przy ulicy Ks. Macieja Bukowieckiego w Wągrowcu

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres robót dla całego zamierzenia budowlanego oraz kolejność realizacji poszczególnych elementów obejmuje:
- roboty ziemne – wykonanie niwelacji terenu, wykopów pod konstrukcję nawierzchni, wykop pod przykanaliki i wpusty,
- wykonanie elementów odwodnienia tj. wpustów ulicznych z przykanalikami,
- ustawienie krawężników i obrzeży,
- budowa nawierzchni drogowej jezdni, miejsc postojowych i chodników.
Wykonanie zamierzenia inwestycyjnego ma na celu wykonanie nowej nawierzchni, elementów drogowych, uregulowanie gospodarki wodno-ściekowej w zakresie wód deszczowych.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 14.06.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
okres udzielonej gwarancji:40,00
cena:60,00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.