eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczytnoPrzebudowa dróg w miejscowościach Szymany i Rudka

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-30



Ogłoszenie nr 775136-N-2020 z dnia 2020-12-30 r.

Urząd Gminy Szczytno:

Przebudowa dróg w miejscowościach Szymany i Rudka

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Szczytno, krajowy numer identyfikacyjny 54376900000000, Łomżyńska 3, 12-100 Szczytno, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska

telefon: 089 6232580, 6232584,
faks: 896 232 592
e-mail: ugszczytno@ug.szczytno.pl,
www: http://bip.ug.szczytno.pl/wiadomosci/3/lista/przetargi
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, http://bip.ug.szczytno.pl/wiadomosci/3/lista/przetargi

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: w wersji papierowej do siedziby zamawiającego

Adres: Gmina Szczytno, ul. Łomżyńska 3, 12-100 Szczytno, sekretariat Urzędu Gminy Szczytno

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg w miejscowościach Szymany i Rudka

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest:

1) CZĘŚĆ I: „Przebudowa drogi gminnej Szymany – Ciemna Dąbrowa”

o łącznej długości – 1.873 mb., gm. Szczytno”.


1a) Zakres robót obejmuje przebudowę i rozbudowę odcinka nawierzchni gruntowo-żwirowej drogi gminnej nr 196025N w miejscowości Szymany oraz przejazdu kolejowego kat. D w km 80,952 linii kolejowej nr 35 Ostrołęka – Szczytno, dz. nr 352/1, 355, 461,449 (449/1, 449/2), 378, 383 - odcinki o łącznej długości – 1.873 mb., gm. Szczytno”, w ramach której zakłada się:

Niniejsza dokumentacja techniczna ma na celu wykonanie przebudowy drogi gminnej nr 196025N oraz przejazdu kolejowego linii kat. D w miejscowości Szymany ze szczególnym uwzględnieniem poprawienia bezpieczeństwa w ruchu poprzez poprawę geometrii drogi i przejazdu kolejowego, wykonanie zjazdów oraz wykonania konstrukcji nawierzchni z betony asfaltowego.
Projektowane roboty obejmują:
• wykonanie niezbędnych prac ziemnych w celu ułożenia podbudowy,
• ułożenie rur osłonowych na instalacjach sieciach zgodnie z uzgodnieniami,
• wykonanie nowych warstw konstrukcyjnych,
• wykonanie poboczy drogi,
• regulacje studzienek oraz zaworów wodociągowych,
• wykonanie zjazdów indywidualnych i skrzyżowań z drogami.

Roboty drogowe przewidują:
- roboty przygotowawcze,
- zabezpieczenie terenu,
- geodezyjne wytyczenie terenu przebudowy i rozbudowy drogi oraz przebudowy przejazdu kolejowego,
- wykonanie robót ziemnych związanych z wykonaniem koryta oraz kształtowaniem korony drogi,
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie,
- wykonanie jezdni z nawierzchni z betonu asfaltowego o szerokości 3,50 m,
- wykonanie i zagęszczenie pobocza z kruszywa łamanego,
- wymiana płyt przejazdowych CBP,
- wykonanie zjazdów bitumicznych,
- przedłużenie przepustów oraz wykonanie rowów,
- wykonanie robót wykończeniowych,
- wykonanie tymczasowej organizacji ruchu,
- wykonanie oznakowania pionowego.

Parametry geometryczne:
- klasa drogi, - D,
- prędkość projektowej, - 30 km/h,
- kategoria obciążenia ruchem, - KR -1,
- liczba jezdni x ilość pasów ruchu - 1 x 2
- korona drogi - 5,50 m.,
- szerokość jezdni - 3,50 -5,0 m.,
- przekrój poprzeczny jezdni na prostej daszkowy o spadku - 2 %
- spadek łuki poziome: daszkowy - 2 %
- spadek pobocza nie utwardzonego - 5 %
- szerokość pobocza z kruszywa łamanego fr.0/31,5 mm - 2 x 1,25m.
- szerokość zjazdów z kostki betonowej, na posesje zabudowane: wg PZT,
- szerokość zjazdów z bitumicznych na drogi: wg PZT.

Konstrukcja nawierzchni jezdni:

Zgodnie z projektem technologicznym konstrukcja jezdni o nawierzchni bitumicznej o szerokości 3,5 metra.

- wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o gr. - 4 cm, AC 11 S KR 2: wg.WT-1
i WT 2,
- wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego o gr. 5 cm, AC 16 W KR 2 wg WT-1
i WT -2,
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego fr. 0/31,5 mm, stabilizowanego mechanicznie grubość 20 cm, , Is = 1,00; wg. wg PN -S-06102
- wykonanie warstwy ulepszonego podłoża z kruszywa nat. CBR> 25% - 50 cm,
- podłoże gruntowe
Razem - 79 cm.

Konstrukcja nawierzchni jezdni w obrębie przejazdu kolejowego:

Zgodnie z projektem technologicznym konstrukcja jezdni o nawierzchni bitumicznej o szerokości 5,5 metra.

- wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o gr. - 4 cm, AC 11 S,
- wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego o gr. 5 cm, AC 16 W,
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego fr. 0/31,5 mm, stabilizowanego mechanicznie grubość 20 cm, , Is = 1,00; wg. wg PN -S-06102
- wykonanie warstwy ulepszonego podłoża z kruszywa nat. CBR> 25% - 15cm,
- podłoże gruntowe
Razem - 44 cm.

Odwodnienie
Przewidziano odwodnienie nawierzchni jezdni drogi przez spływ wód opadowych za pomocą spadków poprzecznych i podłużnych poza koronę drogi w przyległy teren.

Pobocze o grubości 15 cm należy wykonać z mieszanki kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie fr. 0/31,50 mm, zagęszczonego mechanicznie Is=0,98.

Konstrukcja zjazdów bitumicznych taka sama jak konstrukcja drogi głównej.
Podane grubości warstw odnoszą się do grubości po zagęszczeniu.

Oznakowanie pionowe w/g Projektu.
Wyrównać powierzchnie terenu znajdującego się za poboczami (ręczne lub mechanicznie rozplantowanie gruntu w celu estetycznego wykończenia).

2) CZĘŚĆ II: „Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Rudka”

odcinek o długości – 732,90 mb., gm. Szczytno”.


2a) Zakres robót obejmuje przebudowę odcinka nawierzchni gruntowo-żwirowej drogi wewnętrznej w miejscowości Rudka, gm. Szczytno dz. nr 125, 135/13, 124/1, 112, 135/19, 116/9 - odcinki o łącznej długości – 732,90 mb., gm. Szczytno”, w ramach której zakłada się:

Niniejsza dokumentacja techniczna ma na celu wykonanie przebudowy drogi wewnętrznej w miejscowości Rudka ze szczególnym uwzględnieniem poprawienia bezpieczeństwa w ruchu poprzez poprawę geometrii drogi, regulację zjazdu z drogi powiatowej wykonanie zjazdów oraz wykonania konstrukcji nawierzchni z betony asfaltowego.
Projektowane roboty obejmują:
• Frezowanie nawierzchni w obrębie skrzyżowania,
• wykonanie niezbędnych prac ziemnych w celu ułożenia podbudowy,
• ułożenie rur osłonowych na instalacjach sieciach zgodnie z uzgodnieniami,
• wykonanie nowych warstw konstrukcyjnych,
• wykonanie poboczy drogi,
• regulacje studzienek oraz zaworów wodociągowych i gazowych,
• wykonanie zjazdów indywidualnych i skrzyżowań z drogami.

Roboty drogowe przewidują:
- roboty przygotowawcze,
- zabezpieczenie terenu,
- geodezyjne wytyczenie terenu przebudowy drogi,
- wykonanie robót ziemnych związanych z wykonaniem koryta oraz kształtowaniem korony drogi,
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie,
- wykonanie jezdni z nawierzchni z betonu asfaltowego o szerokości 3,50 m,
- wykonanie i zagęszczenie pobocza z kruszywa łamanego,
- wykonanie zjazdów do posesji z kostki betonowej, gr. 8 cm,
- wykonanie robót wykończeniowych,
- wykonanie tymczasowej organizacji ruchu,
- wykonanie oznakowania pionowego.


Parametry geometryczne:
- klasa drogi, - D,
- prędkość projektowej, - 30 km/h,
- kategoria obciążenia ruchem, - KR -1,
- liczba jezdni x ilość pasów ruchu - 1 x 2
- korona drogi -5,50 m.,
- szerokość jezdni - 3,50 m.,
- przekrój poprzeczny jezdni na prostej daszkowy o spadku - 2 %
- spadek łuki poziome: daszkowy - 2 %
- spadek pobocza nie utwardzonego - 5 %
- szerokość pobocza z kruszywa łamanego fr.0/31,5 mm - 2 x 1,0 m.
- szerokość zjazdów z kostki betonowej, na posesje zabudowane: wg PZT,
- szerokość zjazdów z bitumicznych na drogi: wg PZT.

Konstrukcja nawierzchni jezdni:

Zgodnie z projektem technologicznym konstrukcja jezdni o nawierzchni bitumicznej o szerokości 3,5 metra.

- wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o gr. - 4 cm, na obciążenie ruchem KR 1 z m.m. o uziarnieniu 0/11,20 mm, AC 11W D50/70: wg.PN-EN 13108-1,
- wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego o gr. 4 cm, na obciążenie ruchem KR 1 z m.m. o uziarnieniu 0/11,20 mm, AC 11W D50/70: wg. PN-EN 13108-1,
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego fr. 0/31,5 mm, stabilizowanego mechanicznie grubość 20 cm, , Is = 1,00; wg. wg PN –EN 13242+A1:2010
-wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego fr. 0/31,5 mm, gr. 10 cm, zagęszczonego mechanicznie wg. PN – EN 13242+A1:2010 cm,
- grunt rodzimy – piasek średni (G-1)
Razem - 38 cm.

Odwodnienie
Przewidziano odwodnienie nawierzchni jezdni drogi przez spływ wód opadowych za pomocą spadków poprzecznych i podłużnych poza koronę drogi w poprzyległy teren.

Pobocze o grubości 10 cm należy wykonać z mieszanki kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie fr. 0/31,50 mm, zagęszczonego mechanicznie Is=0,98.


Zjazdy do posesji zabudowanych:

Szerokość wjazdów do zabudowań uzależniona jest od szerokości bram a ich lokalizacja od lokalizacji istniejących i projektowanych wjazdów. Zjazdy indywidualne to zjazdy wg KPED 03.90 (bez rowów) o szerokości od 3,00 do 5,00 metrów.

Konstrukcja zjazdów z kostki betonowej:
- kostka betonowa o gr. - 8 cm,
- podsypka cementowo-piaskowa 1:4 zagęszczana mechanicznie gr. - 3-5 cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego fr. 0/31,5mm, Is=1,0; wg.PN-EN 13242+A1:2010 o gr. - 20 cm,
- podbudowa z z kruszywa naturalnego fr. 0/31,5mm zagęszczonego mechanicznie
Is=1,0; wg.PN-EN 13242+A1:2010 - 10 cm,
- podłoże gruntowe – piasek średni G1,
Razem - 41-43 cm.

Konstrukcja zjazdów na drogi boczne taka sama jak konstrukcja drogi głównej.
Podane grubości warstw odnoszą się do grubości po zagęszczeniu.

Oznakowanie pionowe w/g Projektu.
Wyrównać powierzchnie terenu znajdującego się za poboczami (ręczne lub mechanicznie rozplantowanie gruntu w celu estetycznego wykończenia).

Szczegółowy zakres w/w prac do wykonania, określony został w dokumentacji projektowej budowlanej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót, które stanowią załączniki SIWZ. Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót obejmują całość zadania inwestycyjnego.
W przypadku wystąpienia w którejkolwiek pozycji przedmiotu zamówienia nazw własnych Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych.


II.5) Główny kod CPV: 45.23.31.20


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 30.09.2021

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków:

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca przedstawi dokumenty potwierdzające, z których jednoznacznie wynika, że posiada na koncie bankowym minimum:
- 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych) lub posiada zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych) – w przypadku składania oferty na jedną część;
- 400 000,00 zł (słownie: czterysta tysięcy złotych) lub posiada zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 400 000,00 zł (słownie: czterysta tysięcy złotych) – w przypadku składania oferty na dwie części;
w okresie nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert;


III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca przedstawi wykaz robót w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, w którym oświadczy że wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na przebudowie lub budowie drogi (należy przez to rozumieć przebudowę lub budowę w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1202, z późn. zm.) o nawierzchni asfaltowej i wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych);


Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu wykonawca zobowiązany jest dostarczyć:
1) oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23 oraz art. 24 ust. 5 ustawy pzp w formie oryginału, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ;
Jeżeli Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach
w oświadczeniu.
2) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy pzp oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
3) zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie
w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
4) zaświadczenie właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
W przypadku spółek cywilnych:
- zaświadczenie z Urzędu Skarbowego wykonawca składa zarówno w odniesieniu do spółki, jak i każdego ze wspólników.
- zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych wykonawca składa w odniesieniu każdego ze wspólników oraz dodatkowo do spółki jeżeli, spółka cywilna zatrudnia pracowników lub zgłosiła do ubezpieczenia osoby i odprowadza składki z innych tytułów (umów cywilnoprawnych) oraz dokonała wymienionych czynności w odniesieniu do wspólników.
5) w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach,
o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp, zamawiający wymaga oświadczenia wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz
z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ;
6) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy pzp;

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca winien dołączyć następujące dokumenty:
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy pzp;
2) oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1, pkt. 12-23 oraz art. 24 ust. 5 pkt. 1-8 ustawy pzp (załącznik nr 3 do SIWZ);
3) oświadczenie o zatrudnieniu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego zatrudnionych na umowę o pracę (załącznik nr 7 do SIWZ);
4) informację z Krajowego Rejestru Karnego, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy pzp oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
5) zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie
w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
6) zaświadczenie właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
7) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na przebudowie lub budowie drogi (należy przez to rozumieć przebudowę lub budowę w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1202, z późn. zm.) o nawierzchni asfaltowej o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych);
8) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych
w wysokości minimum
- 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych) lub posiada zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych) – w przypadku składania oferty na jedną część;
- 400 000,00 zł (słownie: czterysta tysięcy złotych) lub posiada zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 400 000,00 zł (słownie: czterysta tysięcy złotych) – w przypadku składania oferty na dwie części;
w okresie nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert;
9) kserokopię dokumentu potwierdzającego zabezpieczenie oferty akceptowalną formą wadium (w przypadku trwającej w tym czasie niedostępności Urzędu Gminy Szczytno dla interesantów w związku z akcją mającą na celu zapobieżenie rozprzestrzeniania się koronawirusa SARS-CoV-2 - oryginał wadium w innej formie niż pieniężna należy złożyć w odrębnej kopercie dołączonej do koperty z ofertą);


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak
Informacja na temat wadium:
Przystępując do przetargu wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości:
1) część I - 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych).
2) część II - 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych).

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
­Doświadczenie kierownika budowy:10,00
­Okres gwarancji:30,00
Cena:60,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 19.01.2021, godzina: 11:15

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIKI

Część nr: 1
Nazwa: Przebudowa drogi gminnej Szymany – Ciemna Dąbrowa

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest:

1) CZĘŚĆ I: „Przebudowa drogi gminnej Szymany – Ciemna Dąbrowa”

o łącznej długości – 1.873 mb., gm. Szczytno”.


1a) Zakres robót obejmuje przebudowę i rozbudowę odcinka nawierzchni gruntowo-żwirowej drogi gminnej nr 196025N w miejscowości Szymany oraz przejazdu kolejowego kat. D w km 80,952 linii kolejowej nr 35 Ostrołęka – Szczytno, dz. nr 352/1, 355, 461,449 (449/1, 449/2), 378, 383 - odcinki o łącznej długości – 1.873 mb., gm. Szczytno”, w ramach której zakłada się:

Niniejsza dokumentacja techniczna ma na celu wykonanie przebudowy drogi gminnej nr 196025N oraz przejazdu kolejowego linii kat. D w miejscowości Szymany ze szczególnym uwzględnieniem poprawienia bezpieczeństwa w ruchu poprzez poprawę geometrii drogi i przejazdu kolejowego, wykonanie zjazdów oraz wykonania konstrukcji nawierzchni z betony asfaltowego.
Projektowane roboty obejmują:
• wykonanie niezbędnych prac ziemnych w celu ułożenia podbudowy,
• ułożenie rur osłonowych na instalacjach sieciach zgodnie z uzgodnieniami,
• wykonanie nowych warstw konstrukcyjnych,
• wykonanie poboczy drogi,
• regulacje studzienek oraz zaworów wodociągowych,
• wykonanie zjazdów indywidualnych i skrzyżowań z drogami.

Roboty drogowe przewidują:
- roboty przygotowawcze,
- zabezpieczenie terenu,
- geodezyjne wytyczenie terenu przebudowy i rozbudowy drogi oraz przebudowy przejazdu kolejowego,
- wykonanie robót ziemnych związanych z wykonaniem koryta oraz kształtowaniem korony drogi,
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie,
- wykonanie jezdni z nawierzchni z betonu asfaltowego o szerokości 3,50 m,
- wykonanie i zagęszczenie pobocza z kruszywa łamanego,
- wymiana płyt przejazdowych CBP,
- wykonanie zjazdów bitumicznych,
- przedłużenie przepustów oraz wykonanie rowów,
- wykonanie robót wykończeniowych,
- wykonanie tymczasowej organizacji ruchu,
- wykonanie oznakowania pionowego.

Parametry geometryczne:
- klasa drogi, - D,
- prędkość projektowej, - 30 km/h,
- kategoria obciążenia ruchem, - KR -1,
- liczba jezdni x ilość pasów ruchu - 1 x 2
- korona drogi - 5,50 m.,
- szerokość jezdni - 3,50 -5,0 m.,
- przekrój poprzeczny jezdni na prostej daszkowy o spadku - 2 %
- spadek łuki poziome: daszkowy - 2 %
- spadek pobocza nie utwardzonego - 5 %
- szerokość pobocza z kruszywa łamanego fr.0/31,5 mm - 2 x 1,25m.
- szerokość zjazdów z kostki betonowej, na posesje zabudowane: wg PZT,
- szerokość zjazdów z bitumicznych na drogi: wg PZT.

Konstrukcja nawierzchni jezdni:

Zgodnie z projektem technologicznym konstrukcja jezdni o nawierzchni bitumicznej o szerokości 3,5 metra.

- wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o gr. - 4 cm, AC 11 S KR 2: wg.WT-1
i WT 2,
- wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego o gr. 5 cm, AC 16 W KR 2 wg WT-1
i WT -2,
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego fr. 0/31,5 mm, stabilizowanego mechanicznie grubość 20 cm, , Is = 1,00; wg. wg PN -S-06102
- wykonanie warstwy ulepszonego podłoża z kruszywa nat. CBR> 25% - 50 cm,
- podłoże gruntowe
Razem - 79 cm.

Konstrukcja nawierzchni jezdni w obrębie przejazdu kolejowego:

Zgodnie z projektem technologicznym konstrukcja jezdni o nawierzchni bitumicznej o szerokości 5,5 metra.

- wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o gr. - 4 cm, AC 11 S,
- wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego o gr. 5 cm, AC 16 W,
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego fr. 0/31,5 mm, stabilizowanego mechanicznie grubość 20 cm, , Is = 1,00; wg. wg PN -S-06102
- wykonanie warstwy ulepszonego podłoża z kruszywa nat. CBR> 25% - 15cm,
- podłoże gruntowe
Razem - 44 cm.

Odwodnienie
Przewidziano odwodnienie nawierzchni jezdni drogi przez spływ wód opadowych za pomocą spadków poprzecznych i podłużnych poza koronę drogi w przyległy teren.

Pobocze o grubości 15 cm należy wykonać z mieszanki kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie fr. 0/31,50 mm, zagęszczonego mechanicznie Is=0,98.

Konstrukcja zjazdów bitumicznych taka sama jak konstrukcja drogi głównej.
Podane grubości warstw odnoszą się do grubości po zagęszczeniu.

Oznakowanie pionowe w/g Projektu.
Wyrównać powierzchnie terenu znajdującego się za poboczami (ręczne lub mechanicznie rozplantowanie gruntu w celu estetycznego wykończenia).


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30.09.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Okres gwarancji:30,00
Doświadczenie kierownika budowy:10,00
Cena:60,00
Część nr: 2
Nazwa: Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Rudka

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

CZĘŚĆ II: „Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Rudka”

odcinek o długości – 732,90 mb., gm. Szczytno”.


2a) Zakres robót obejmuje przebudowę odcinka nawierzchni gruntowo-żwirowej drogi wewnętrznej w miejscowości Rudka, gm. Szczytno dz. nr 125, 135/13, 124/1, 112, 135/19, 116/9 - odcinki o łącznej długości – 732,90 mb., gm. Szczytno”, w ramach której zakłada się:

Niniejsza dokumentacja techniczna ma na celu wykonanie przebudowy drogi wewnętrznej w miejscowości Rudka ze szczególnym uwzględnieniem poprawienia bezpieczeństwa w ruchu poprzez poprawę geometrii drogi, regulację zjazdu z drogi powiatowej wykonanie zjazdów oraz wykonania konstrukcji nawierzchni z betony asfaltowego.
Projektowane roboty obejmują:
• Frezowanie nawierzchni w obrębie skrzyżowania,
• wykonanie niezbędnych prac ziemnych w celu ułożenia podbudowy,
• ułożenie rur osłonowych na instalacjach sieciach zgodnie z uzgodnieniami,
• wykonanie nowych warstw konstrukcyjnych,
• wykonanie poboczy drogi,
• regulacje studzienek oraz zaworów wodociągowych i gazowych,
• wykonanie zjazdów indywidualnych i skrzyżowań z drogami.

Roboty drogowe przewidują:
- roboty przygotowawcze,
- zabezpieczenie terenu,
- geodezyjne wytyczenie terenu przebudowy drogi,
- wykonanie robót ziemnych związanych z wykonaniem koryta oraz kształtowaniem korony drogi,
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie,
- wykonanie jezdni z nawierzchni z betonu asfaltowego o szerokości 3,50 m,
- wykonanie i zagęszczenie pobocza z kruszywa łamanego,
- wykonanie zjazdów do posesji z kostki betonowej, gr. 8 cm,
- wykonanie robót wykończeniowych,
- wykonanie tymczasowej organizacji ruchu,
- wykonanie oznakowania pionowego.


Parametry geometryczne:
- klasa drogi, - D,
- prędkość projektowej, - 30 km/h,
- kategoria obciążenia ruchem, - KR -1,
- liczba jezdni x ilość pasów ruchu - 1 x 2
- korona drogi -5,50 m.,
- szerokość jezdni - 3,50 m.,
- przekrój poprzeczny jezdni na prostej daszkowy o spadku - 2 %
- spadek łuki poziome: daszkowy - 2 %
- spadek pobocza nie utwardzonego - 5 %
- szerokość pobocza z kruszywa łamanego fr.0/31,5 mm - 2 x 1,0 m.
- szerokość zjazdów z kostki betonowej, na posesje zabudowane: wg PZT,
- szerokość zjazdów z bitumicznych na drogi: wg PZT.

Konstrukcja nawierzchni jezdni:

Zgodnie z projektem technologicznym konstrukcja jezdni o nawierzchni bitumicznej o szerokości 3,5 metra.

- wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o gr. - 4 cm, na obciążenie ruchem KR 1 z m.m. o uziarnieniu 0/11,20 mm, AC 11W D50/70: wg.PN-EN 13108-1,
- wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego o gr. 4 cm, na obciążenie ruchem KR 1 z m.m. o uziarnieniu 0/11,20 mm, AC 11W D50/70: wg. PN-EN 13108-1,
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego fr. 0/31,5 mm, stabilizowanego mechanicznie grubość 20 cm, , Is = 1,00; wg. wg PN –EN 13242+A1:2010
-wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego fr. 0/31,5 mm, gr. 10 cm, zagęszczonego mechanicznie wg. PN – EN 13242+A1:2010 cm,
- grunt rodzimy – piasek średni (G-1)
Razem - 38 cm.

Odwodnienie
Przewidziano odwodnienie nawierzchni jezdni drogi przez spływ wód opadowych za pomocą spadków poprzecznych i podłużnych poza koronę drogi w poprzyległy teren.

Pobocze o grubości 10 cm należy wykonać z mieszanki kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie fr. 0/31,50 mm, zagęszczonego mechanicznie Is=0,98.


Zjazdy do posesji zabudowanych:

Szerokość wjazdów do zabudowań uzależniona jest od szerokości bram a ich lokalizacja od lokalizacji istniejących i projektowanych wjazdów. Zjazdy indywidualne to zjazdy wg KPED 03.90 (bez rowów) o szerokości od 3,00 do 5,00 metrów.

Konstrukcja zjazdów z kostki betonowej:
- kostka betonowa o gr. - 8 cm,
- podsypka cementowo-piaskowa 1:4 zagęszczana mechanicznie gr. - 3-5 cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego fr. 0/31,5mm, Is=1,0; wg.PN-EN 13242+A1:2010 o gr. - 20 cm,
- podbudowa z z kruszywa naturalnego fr. 0/31,5mm zagęszczonego mechanicznie
Is=1,0; wg.PN-EN 13242+A1:2010 - 10 cm,
- podłoże gruntowe – piasek średni G1,
Razem - 41-43 cm.

Konstrukcja zjazdów na drogi boczne taka sama jak konstrukcja drogi głównej.
Podane grubości warstw odnoszą się do grubości po zagęszczeniu.

Oznakowanie pionowe w/g Projektu.
Wyrównać powierzchnie terenu znajdującego się za poboczami (ręczne lub mechanicznie rozplantowanie gruntu w celu estetycznego wykończenia).

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30.09.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Doświadczenie kierownika budowy:10,00
Okres gwarancji:30,00
Cena:60,00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.