Ogłoszenie z dnia 2020-12-30
Ogłoszenie nr 775312-N-2020 z dnia 2020-12-30 r.
WYKONANIE ROBÓT OGÓLNOBUDOWLANYCH NAPRAWCZYCH, PRZECIWDZIAŁAJĄCYCH POWSTANIU KATASTROFY BUDOWLANEJ ORAZ ZABEZPIECZAJĄCYCH BUDYNEK "B" DO CZASU REMONTU KAPITALNEGO - MODERNIZACYJNEGO
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Tak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: adw. Jerzy Pieróg PIERÓG & Partnerzy Kancelaria Prawna, ul. Wspólna 50 lok. 6, 00-684 Warszawa
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 076 7232281
faks: 076 7232905
e-mail: pwsz@pwsz.legnica.edu.pl
www: www.pwsz.legnica.edu.pl
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, www.pierog.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.pierog.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: forma pisemna
Adres: PIERÓG & Partnerzy Kancelaria Prawna, ul. Wspólna 50 lok. 6, 00-684 Warszawa
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: DA.262-14/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót ogólnobudowlanych naprawczych, przeciwdziałających powstaniu katastrofy budowlanej oraz zabezpieczających budynek „B” do czasu remontu kapitalnego - modernizacyjnego.
Istniejący i nieużytkowany budynek B wchodzi w skład kompleksu budynków PWSZ im. Witelona w Legnicy. Kompleks składa się z czterech budynków dydaktycznych, usytuowanych wokół wewnętrznego dziedzińca. Budynek B zamyka dziedziniec od strony południowej i jest jedynym nieodremontowanym budynkiem należącym do PWSZ im. Witelona. Budynek o układzie korytarzowym dwu i trójtraktowy, podpiwniczony, o trzech kondygnacjach nadziemnych (w części środkowej – czterech) i poddaszem użytkowym.
Powierzchnia zabudowy: 2.233,00 m2
Maksymalna wysokość dachu nad terenem: 23,86 m
Kubatura - 41.085,00 m3
Aktualnie budynek jest nieużytkowany w stanie zagrażającym katastrofą budowlaną.
Projekt budowlany obejmujący wykonanie robót objętych przedmiotem zamówienia został zatwierdzony decyzją o pozwoleniu na budowę nr. 483/2020 z dnia 18 września 2020 r.
2. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest w szczególności wykonać:
PIWNICA:
1. Wyburzenie wszystkich przegród nie będących elementami konstrukcyjnymi,
2. Wyburzenie istniejących przybudówek wskazanych w projekcie,
3. Demontaż elementów wyposażenia i stolarki drzwiowej,
4. Skucie tynków ścian nośnych i sufitów,
5. Skucie istniejących posadzek i podłoży – do podłoża gruntowego,
6. Odgrzybianie grzybobójcze ścian i sufitów po wykonaniu robót rozbiórkowych,
7. Wykucie istniejących okien,
8. Montaż zabezpieczeń okien z siatki i płyty w ramie drewnianej, zapewniających wentylowanie zawilgoconych i zagrzybionych ścian i stropów,
9. Wyniesienie gruzu na zewnątrz budynku i wywiezienie na wysypisko.
PARTER:
1. Wyburzenie wszystkich przegród nie będących elementami konstrukcyjnymi,
2. Demontaż elementów wyposażenia i stolarki drzwiowej,
3. Skucie wszystkich posadzek na stropach ceglanych i spocznikach klatek schodowych,
4. Usunięcie zasypek stropowych,
5. Skucie tynków ścian nośnych,
6. Wykucie istniejących okien,
7. Montaż zabezpieczeń okien z siatki i płyty w ramie drewnianej, zapewniających wentylowanie zawilgoconych i zagrzybionych ścian i stropów,
8. Naprawa stropów ceglanych z odgrzybianiem powierzchni stropów i ścian parteru,
9. Ułożenie folii i wylanie podłoża na stronach ceglanych np. ze styrobetonu, w celu stworzenia podstawy do ustawiania rusztowań w celu demontażu stropu drewnianego nad parterem,
10. Wyniesienie gruzu na zewnątrz budynku i wywiezienie na wysypisko,
11. Ustawienie rusztowań do demontażu stropu drewnianego nad parterem z usunięciem na zewnątrz i wywiezieniem na wysypisko,
12. Wykonanie nowego stropu WPS nad parterem na belkach stalowych,
13. Uzupełnienie np. styrobetonem przestrzeni pomiędzy belkami do wysokości górnej ich stopki.
I PIĘTRO :
1. Wyburzenie wszystkich przegród nie będących elementami konstrukcyjnymi,
2. Demontaż elementów wyposażenia i stolarki drzwiowej,
3. Skucie wszystkich posadzek na stropach ceglanych korytarzy i spocznikach klatek schodowych,
4. Usunięcie zasypek stropowych,
5. Skucie tynków ścian nośnych, Wykucie istniejących okien,
6. Montaż zabezpieczeń okien z siatki w ramie drewnianej, zapewniających wentylowanie zawilgoconych i zagrzybionych ścian i stropów,
7. Naprawa stropów ceglanych korytarzy i spoczników z odgrzybianiem powierzchni stropów i ścian piętra,
8. Ułożenie folii i wylanie podłoża na stronach ceglanych np. ze styrobetonu,
9. Ustawiania rusztowań w celu demontażu stropu drewnianego nad I piętrem,
10. Wyniesienie gruzu na zewnątrz budynku i wywiezienie na wysypisko,
11. Demontaż stropu drewnianego nad I piętrem z usunięciem na zewnątrz i wywiezieniem na wysypisko,
12. Wykonanie nowego stropu WPS na belkach stalowych,
13. Uzupełnienie np. styrobetonem przestrzeni pomiędzy belkami do wysokości górnej ich stopki.
II PIĘTRO :
1. Wyburzenie wszystkich przegród nie będących elementami konstrukcyjnymi,
2. Demontaż elementów wyposażenia i stolarki drzwiowej,
3. Skucie wszystkich posadzek na stropach ceglanych korytarzy i spocznikach klatek schodowych,
4. Usunięcie zasypek stropowych,
5. Skucie tynków ścian nośnych, Wykucie istniejących okien,
6. Montaż zabezpieczeń okien z siatki w ramie drewnianej, zapewniających wentylowanie zawilgoconych i zagrzybionych ścian i stropów,
7. Naprawa stropów ceglanych korytarzy i spoczników z odgrzybianiem powierzchni stropów i ścian piętra,
8. Ułożenie folii i wylanie podłoża na stronach ceglanych np. ze styrobetonu,
9. Ustawiania rusztowań w celu demontażu stropu drewnianego nad II piętrem,
10. Wyniesienie gruzu na zewnątrz budynku i wywiezienie na wysypisko,
11. Demontaż stropu drewnianego nad II piętrem z usunięciem na zewnątrz i wywiezieniem na wysypisko,
12. Wykonanie nowego stropu WPS na belkach stalowych,
13. Uzupełnienie np. styrobetonem przestrzeni pomiędzy belkami do wysokości górnej ich stopki.
PODDASZE, STRYCH :
1. Wyburzenie wszystkich przegród nie będących elementami konstrukcyjnymi,
2. Demontaż elementów wyposażenia i stolarki drzwiowej,
3. Skucie wszystkich posadzek na stropach ceglanych korytarzy i spocznikach klatek schodowych,
4. Usunięcie zasypek stropowych,
5. Skucie tynków ścian nośnych,
6. Wykucie istniejących okien,
7. Montaż zabezpieczeń okien z siatki w ramie drewnianej, zapewniających wentylowanie zawilgoconych i zagrzybionych ścian i stropów,
8. Naprawa stropów ceglanych korytarzy i spoczników z odgrzybianiem powierzchni stropów i ścian piętra,
9. Ułożenie folii i wylanie podłoża na stronach ceglanych np. ze styrobetonu,
10. Ustawiania rusztowań w celu demontażu więźby dachowej i dachu,
11. Wyniesienie gruzu na zewnątrz budynku i wywiezienie na wysypisko,
12. Wykonanie nowej więźby dachowej i pokrycia jak na pozostałych budynkach, remont gzymsów, z ustawieniem rusztowań,
13. Usunięcie istniejących obróbek blacharskich rynien i rur spustowych
14. Wykonanie kominów wentylacyjnych, obróbek blacharskich, wstawienie okien połaciowych,
15. Wykonanie instalacji odgromowej wraz z uziomem.
3. Szczegółowy zakres prac konstrukcyjnych opisano w części konstrukcyjnej zawartej w projekcie budowlanym.
4. Integralną częścią SIWZ jest projekt budowlany wraz z pozwoleniem na budowę i przedmiarem robót.
5. Powołanie się w dokumentacji projektowej na określonych producentów, wykonawców i dostawców ma charakter przykładowy i dotyczy wyłącznie parametrów technicznych i charakterystyki urządzeń i materiałów przyjętych w projekcie (wynikających z rozwiązań projektowych) i nie jest zobowiązaniem do wyboru tych producentów jako dostawców i wykonawców. Dopuszcza się w tym zakresie rozwiązania równoważne, tj. posiadające parametry techniczne nie gorsze niż wymagane w dokumentacji projektowej. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych na wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania równoważności oferowanych rozwiązań. Rozwiązania te muszą odpowiadać co najmniej parametrom technicznym określonym w dokumentacji projektowej.
6. Zamawiający informuje, iż teren na którym posadowiony jest budynek, w którym realizowane będą roboty budowlane pozostaje pod ochroną Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.
7. Wykonawca realizując zamówienie będzie wytwórcą odpadów budowlanych podlegających utylizacji (zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. z późniejszymi zmianami).
II.5) Główny kod CPV: 45.21.00.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 31.12.2023
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków:
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: 1) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż
1 000 000,00 zł (słownie złotych: jeden milion).
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował i zakończył co najmniej jedno zamówienie obejmujące swym zakresem: wykonanie robót rozbiórkowych, ciesielskich, dekarskich, montaż okien połaciowych, wykonanie instalacji odgromowej, w budynku będącym pod ochroną lub w strefie ochrony Konserwatora Zabytków, o wartości nie mniejszej niż 5 000 000,00 zł (słownie złotych: pięć milionów 00/100),
2) dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, posiadającą doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy przy realizacji co najmniej jednej roboty budowlanej o wartości i rodzajach robót opisanych powyżej w ust. 2 pkt 1
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Nie
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
4. Przed udzieleniem zamówienia Zamawiający może wezwać Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do przedłożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu:
1) dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną w rozdziale III ust. 1 pkt 1;
2) wykazu robót budowlanych, o których mowa w rozdziale III ust. 2 pkt 1 wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.
Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty.
Wykaz robót budowlanych stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ.
3) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia, o których mowa w rozdziale III ust. 2 pkt 2, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wykaz osób stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ.
Wszystkie oświadczenia i dokumenty wskazane w rozdziale V ust. 4 należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak
1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 100 000,00 zł (słownie złotych: sto tysięcy 00/100).
2. Wadium musi być wniesione w jednej lub kilku formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 ustawy.
3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Za wadium wniesione w terminie uważa się:
1) dla wadium wnoszonego w formach innych niż pieniądz - złożenie w siedzibie pełnomocnika Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert;
2) dla wadium wnoszonego w pieniądzu – datę uznania rachunku bankowego przez bank Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy.
5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 98 1090 2066 0000 0001 1167 7915.
6. Wadium w formie innej niż pieniądz należy składać w siedzibie pełnomocnika Zamawiającego (ul. Wspólna 50 lok. 6, 00-684 Warszawa), od poniedziałku do piątku w godz. od 09:00 – 16:30, z dopiskiem na kopercie:
„Wadium w postępowaniu na WYKONANIE ROBÓT OGÓLNOBUDOWLANYCH NAPRAWCZYCH, PRZECIWDZIAŁAJĄCYCH POWSTANIU KATASTROFY BUDOWLANEJ
ORAZ ZABEZPIECZAJĄCYCH BUDYNEK „B” DO CZASU
REMONTU KAPITALNEGO - MODERNIZACYJNEGO
(nr postępowania DA.262-14/2020)”
7. Wadium wnoszone w formach innych niż pieniądz:
1) musi zawierać stwierdzenie, że gwarant lub poręczyciel zobowiązuje się nieodwołalnie i bezwarunkowo pokryć wszelkie zobowiązania Wykonawcy wobec Zamawiającego wynikające z zapisów SIWZ dotyczące wadium, do wysokości gwarantowanej kwoty, na pierwsze żądanie Zamawiającego przedstawione gwarantowi w formie pisemnej;
2) musi wskazywać nazwę i numer postępowania;
3) nie może wprowadzać żadnych dodatkowych warunków merytorycznych, od spełnienia których zależy spełnienie świadczeń z tytułu udzielonej gwarancji lub poręczenia;
8. Przedłużenia ważności wadium wniesionego w formie innej niż pieniądz, w sytuacjach określonych w ustawie, należy dokonywać w sposób określony w ust. 6.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Cena: | 60,00 |
Okres gwarancji: | 10,00 |
Organizacja prac: | 30,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 14.01.2021, godzina: 13:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z LEGNICY
- Usługi w zakresie wykonania operatów szacunkowych - zamówienie podzielone na 5 części
- "Prowadzenie Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Legnicy"
- Sukcesywna dostawa trumien do pochówku i kremacji zmarłych oraz krzyży i obudów nagrobnych na potrzeby LPGK Sp. z o. o. z podziałem na części
- "Budowa i przebudowa kanalizacji deszczowej w mieście"
- Remont cząstkowy nawierzchni ulic w Legnicy przy użyciu mieszanki mineralno-asfaltowej na zimno w ramach zadania ,,Remont ulic w mieście"
- "Usługa przygotowania i dostarczania zestawów obiadowych dla uczniów Zespołu Szkół Integracyjnych im. Piastów Śląskich w Legnicy"
więcej: przetargi w Legnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- "Przebudowa wraz z rozbudową i wyposażeniem w bazę dydaktyczną budynku Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Lesznie"
- AN/ZP/129/24 Aranżacja kawiarni wraz z zapleczem na terenie Politechniki Poznańskiej Budynek A3 Parter, ul. Piotrowo 3a, 61-138 Poznań
- Wzmocnienie stropu nad pomieszczeniami czytelni i biblioteki w budynku Muzeum Archeologicznego w Poznaniu przy ul. Wodnej
- Budowa obiektu - Hali Sportowej, w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Staszica w Swarożynie, w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Przebudowa i rozbudowa Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Zalesiu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.