Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-04-07
Ustka: Sukcesywna dostawa wraz z transportem: kruszywa mineralnego - mieszanki tłucznia łamanego, betonu towarowego B-20, piasku podsypkowego, tarcicy iglastej oraz usługa sprzętowa przy wykonaniu nawierzchni betonowych dróg gminnych w miejscowości Machowino nr 101613G (dz. nr 106/1) i do cmentarza (dz. nr 453/5)
Numer ogłoszenia: 77535 - 2010; data zamieszczenia: 07.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Ustka , ul. Dunina 24, 76-270 Ustka, woj. pomorskie, tel. 059 814 42 57.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ustka.ug.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa wraz z transportem: kruszywa mineralnego - mieszanki tłucznia łamanego, betonu towarowego B-20, piasku podsypkowego, tarcicy iglastej oraz usługa sprzętowa przy wykonaniu nawierzchni betonowych dróg gminnych w miejscowości Machowino nr 101613G (dz. nr 106/1) i do cmentarza (dz. nr 453/5).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywna dostawa wraz z transportem: kruszywa mineralnego - mieszanki tłucznia łamanego, betonu towarowego B-20, piasku podsypkowego, tarcicy iglastej oraz usługa sprzętowa przy wykonaniu nawierzchni betonowych dróg gminnych w miejscowości Machowino nr 101613G (dz. nr 106/1)i do cmentarza (dz. nr 453/5). Zamawiający podzielił niniejsze zamówienie na następujące pięć części: Część I: Sukcesywna dostawa wraz z transportem kruszywa mineralnego - mieszanki tłucznia łamanego o frakcji 0 - 32 mm na wykonanie nawierzchni betonowych dróg gminnych w m. Machowino: nr 101613G (dz. nr 106/1) i do cmentarza (dz. nr 453/5). Szacunkowa wielkość dostawy: nie mniej niż 400 ton i nie więcej niż 700 ton kruszywa łącznie. Część II: Sukcesywna dostawa wraz z transportem betonu towarowego B-20 na wykonanie nawierzchni betonowych dróg gminnych w m. Machowino: nr 101613G (dz. nr 106/1) i do cmentarza (dz. nr 453/5). Szacunkowa wielkość dostawy: nie mniej niż 300 m3 i nie więcej niż 500 m3 betonu łącznie. Część III: Sukcesywna dostawa wraz z transportem piasku podsypkowego na wykonanie nawierzchni betonowych dróg gminnych w m. Machowino: nr 101613G (dz. nr 106/1) i do cmentarza (dz. nr 453/5). Szacunkowa wielkość dostawy: nie mniej niż 1100 ton i nie więcej niż 1500 ton piasku podsypkowego łącznie. Część IV: Sukcesywna dostawa wraz z transportem tarcicy iglastej ogólnego przeznaczenia klasy III na wykonanie nawierzchni betonowych dróg gminnych w m. Machowino: nr 101613G (dz. nr 106/1) i do cmentarza (dz. nr 453/5). Szacunkowa wielkość dostawy: - nie mniej niż 9 m3 i nie więcej niż 12 m3 desek o wym. 4 x 0,2 x 0,035 łącznie, - nie mniej niż 2 m3 i nie więcej niż 5 m3 desek o wym. 3 x 0,12 x 0,022 m łącznie. Część V: Usługa sprzętowa przy wykonaniu nawierzchni betonowych dróg gminnych w m. Machowino: nr 101613G (dz. nr 106/1) i do cmentarza (dz. nr 453/5). Do realizacji usługi niezbędny jest następujący sprzęt: 1)koparko - ładowarka o pojemności łyżek 0,90 - 1,5 m3 2)samochód ciężarowy wywrotka o pojemności minimum 8 t 3)ciągnik o mocy minimum 55kM z przyczepą wywrotką. Szacunkowa wielkość usługi: nie mniej niż 200 godzin i nie więcej niż 500 godzin pracy sprzętów łącznie. Zakres pracy sprzętu :Roboty ziemne, transport. Czas liczony jako praca: 1)jest to czas załadunku, rozładunku, jazdy z materiałem, gruzem, ziemią itp., 2)od czasu pracy odliczony będzie czas awarii i niesprawności sprzętu bądź obsługi, jak również czas dojazdu do miejsca pracy i powrót z pracy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.40.00 - Beton 14.21.22.00 - Kruszywo 14.21.10.00 - Piasek 44.11.10.00 - Materiały budowlane 60.00.00.00 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, iż wobec niego nie ogłoszono likwidacji lub upadłości.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dotyczy tylko części V: warunek ten zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował niezbędnym do wykonania zmówienia narzędzi i urządzeń tzn. 1)koparko - ładowarka o pojemności łyżek 0,90 - 1,5 m3 2)samochód ciężarowy wywrotka o pojemności minimum 8 t 3)ciągnik o mocy minimum 55kM z przyczepą wywrotką.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP; 2)dot. części V: oświadczenie, iż Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował niezbędnym do wykonania zmówienia sprzętem tzn. - koparko - ładowarka o pojemności łyżek 0,90 - 1,5 m3 - samochód ciężarowy wywrotka o pojemności minimum 8 t - ciągnik o mocy minimum 55kM z przyczepą wywrotką.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:// bip.ustka.ug.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Ustka, ul. Dunina 24 ,76-270 Ustka.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.04.2010 godzina 09:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Gminy Ustka.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z USTKI
więcej: przetargi w Ustce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWY KRUSZYWA NA POTRZEBY BIEŻĄCYCH REMONTÓW DRÓG GMINY FILIPÓW
- Dostawa mieszanki kruszywa naturalnego, kruszywa łamanego, piasku wraz z rozplantowaniem i wyprofilowaniem w ramach remontu dróg gminnych na terenie Gminy Lelis.
- Bieżące utrzymanie dróg na terenie Gminy Wolanów
- Transport, montaż oraz demontaż wystawy edukacyjnej pt. "Pełno ich nigdzie. Przywracanie pamięci o polskich Żydach w przestrzeni miejskiej" na trasie Warszawa - Poznań - Warszawa.
- DOSTAWA KRUSZYWA ŁAMANEGO DO REMONTU NAWIERZCHNI DRÓG KTÓRYCH ZARZADCA JEST GMINA RZGÓW
- Dostawa kruszyw na remont dróg gminnych na terenie Gminy Lubartów
więcej: Piasek »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.