eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi UstkaSukcesywna dostawa wraz z transportemkruszywa mineralnego - mieszanki tłucznia łamanego, betonu towarowego B-20, piasku podsypkowego, tarcicy iglastej oraz usługa sprzętowa przy wykonaniu nawierzchni betonowych dróg gminnych w miejscowości Machowino nr 10

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-04-07

Ustka: Sukcesywna dostawa wraz z transportem: kruszywa mineralnego - mieszanki tłucznia łamanego, betonu towarowego B-20, piasku podsypkowego, tarcicy iglastej oraz usługa sprzętowa przy wykonaniu nawierzchni betonowych dróg gminnych w miejscowości Machowino nr 101613G (dz. nr 106/1) i do cmentarza (dz. nr 453/5)
Numer ogłoszenia: 77535 - 2010; data zamieszczenia: 07.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Ustka , ul. Dunina 24, 76-270 Ustka, woj. pomorskie, tel. 059 814 42 57.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ustka.ug.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa wraz z transportem: kruszywa mineralnego - mieszanki tłucznia łamanego, betonu towarowego B-20, piasku podsypkowego, tarcicy iglastej oraz usługa sprzętowa przy wykonaniu nawierzchni betonowych dróg gminnych w miejscowości Machowino nr 101613G (dz. nr 106/1) i do cmentarza (dz. nr 453/5).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywna dostawa wraz z transportem: kruszywa mineralnego - mieszanki tłucznia łamanego, betonu towarowego B-20, piasku podsypkowego, tarcicy iglastej oraz usługa sprzętowa przy wykonaniu nawierzchni betonowych dróg gminnych w miejscowości Machowino nr 101613G (dz. nr 106/1)i do cmentarza (dz. nr 453/5). Zamawiający podzielił niniejsze zamówienie na następujące pięć części: Część I: Sukcesywna dostawa wraz z transportem kruszywa mineralnego - mieszanki tłucznia łamanego o frakcji 0 - 32 mm na wykonanie nawierzchni betonowych dróg gminnych w m. Machowino: nr 101613G (dz. nr 106/1) i do cmentarza (dz. nr 453/5). Szacunkowa wielkość dostawy: nie mniej niż 400 ton i nie więcej niż 700 ton kruszywa łącznie. Część II: Sukcesywna dostawa wraz z transportem betonu towarowego B-20 na wykonanie nawierzchni betonowych dróg gminnych w m. Machowino: nr 101613G (dz. nr 106/1) i do cmentarza (dz. nr 453/5). Szacunkowa wielkość dostawy: nie mniej niż 300 m3 i nie więcej niż 500 m3 betonu łącznie. Część III: Sukcesywna dostawa wraz z transportem piasku podsypkowego na wykonanie nawierzchni betonowych dróg gminnych w m. Machowino: nr 101613G (dz. nr 106/1) i do cmentarza (dz. nr 453/5). Szacunkowa wielkość dostawy: nie mniej niż 1100 ton i nie więcej niż 1500 ton piasku podsypkowego łącznie. Część IV: Sukcesywna dostawa wraz z transportem tarcicy iglastej ogólnego przeznaczenia klasy III na wykonanie nawierzchni betonowych dróg gminnych w m. Machowino: nr 101613G (dz. nr 106/1) i do cmentarza (dz. nr 453/5). Szacunkowa wielkość dostawy: - nie mniej niż 9 m3 i nie więcej niż 12 m3 desek o wym. 4 x 0,2 x 0,035 łącznie, - nie mniej niż 2 m3 i nie więcej niż 5 m3 desek o wym. 3 x 0,12 x 0,022 m łącznie. Część V: Usługa sprzętowa przy wykonaniu nawierzchni betonowych dróg gminnych w m. Machowino: nr 101613G (dz. nr 106/1) i do cmentarza (dz. nr 453/5). Do realizacji usługi niezbędny jest następujący sprzęt: 1)koparko - ładowarka o pojemności łyżek 0,90 - 1,5 m3 2)samochód ciężarowy wywrotka o pojemności minimum 8 t 3)ciągnik o mocy minimum 55kM z przyczepą wywrotką. Szacunkowa wielkość usługi: nie mniej niż 200 godzin i nie więcej niż 500 godzin pracy sprzętów łącznie. Zakres pracy sprzętu :Roboty ziemne, transport. Czas liczony jako praca: 1)jest to czas załadunku, rozładunku, jazdy z materiałem, gruzem, ziemią itp., 2)od czasu pracy odliczony będzie czas awarii i niesprawności sprzętu bądź obsługi, jak również czas dojazdu do miejsca pracy i powrót z pracy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.40.00 - Beton 14.21.22.00 - Kruszywo 14.21.10.00 - Piasek 44.11.10.00 - Materiały budowlane 60.00.00.00 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, iż wobec niego nie ogłoszono likwidacji lub upadłości.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dotyczy tylko części V: warunek ten zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował niezbędnym do wykonania zmówienia narzędzi i urządzeń tzn. 1)koparko - ładowarka o pojemności łyżek 0,90 - 1,5 m3 2)samochód ciężarowy wywrotka o pojemności minimum 8 t 3)ciągnik o mocy minimum 55kM z przyczepą wywrotką.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP; 2)dot. części V: oświadczenie, iż Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował niezbędnym do wykonania zmówienia sprzętem tzn. - koparko - ładowarka o pojemności łyżek 0,90 - 1,5 m3 - samochód ciężarowy wywrotka o pojemności minimum 8 t - ciągnik o mocy minimum 55kM z przyczepą wywrotką.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:// bip.ustka.ug.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Ustka, ul. Dunina 24 ,76-270 Ustka.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.04.2010 godzina 09:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Gminy Ustka.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.