Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-04-14
Łomża: DOSTAWA OLEJU NAPĘDOWEGO POPRZEZ TANKOWANIE POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH W OKREŚLONYCH MIEJSCOWOŚCIACH
Numer ogłoszenia: 77546 - 2011; data zamieszczenia: 14.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łomży , ul. Szosa Zambrowska 1/19, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 86 216-62-15, faks 86 2163063.
- Adres strony internetowej zamawiającego: wsprlomza@a4.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA OLEJU NAPĘDOWEGO POPRZEZ TANKOWANIE POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH W OKREŚLONYCH MIEJSCOWOŚCIACH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Postępowanie prowadzone będzie w trybie przetargu nieograniczonego o wartości , wyrażonej w złotych o równowartości mniejszej od ( 193 000 euro - dla dostaw ) dla kwot określonych w przepisach (Dz. U. Nr 224, poz. 1795 z dnia 30.12.2009) wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych ; 2. Przedmiotem zamówienia jest: DOSTAWA OLEJU NAPĘDOWEGO POPRZEZ TANKOWANIE POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH W OKREŚLONYCH MIEJSCOWOŚCIACH dla Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego SPZOZ w Łomży. Oznaczenie sprawy 1-ON-2011;;3. Olej napędowy, zwany dalej ON , odpowiadający normie PN-EN 590 : 2009.;4.Olej napędowy ON, spełniający wymagania jakościowe określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9.12.2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych, załącznik nr 2 , wymagania jakościowe dla oleju napędowego stosowanego w pojazdach wyposażonych w silniki z zapłonem samoczynnym ,olej napędowy o polepszonych właściwościach niskotemperaturowych (Dz.U. 2008 nr 221, poz. 1441 z dnia 16 grudnia 2008 r.); 5. Dostawy będą realizowane w formie indywidualnego tankowania z dystrybutora stacji paliw bezpośrednio do zbiorników uprawnionych pojazdów Zamawiającego w wybranej w przetargu stacji paliw Wykonawcy, oddalonej nie więcej niż 5 kilometrów od siedzib Zamawiającego zlokalizowanych w miejscowościach: I -w 18-400 Łomża; II -w 19-200 Grajewo; III -w 18-500 Kolno; IV -w 18-300 Zambrów; V- w 18-200 Wysokie Mazowieckie; VI- 18-230 Ciechanowiec : a) przez 7 dni w tygodniu, w niedziele i w święta, b) przez 16 do 24 godzin na dobę, c) stacji paliw zlokalizowanych w odległości uzależnionej od kosztu dojazdu nie większej niż 5 km od siedzib Zamawiającego ,d) każdorazowa sprzedaż paliwa będzie dokonywana wg cen obowiązujących na stacji paliw w dniu dokonania zakupu z zastosowaniem stałego rabatu (opustu ) podanego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym, e) bezgotówkowa realizacja dostaw, bez stosowania zabezpieczeń finansowych (np. w postaci przedpłat, gwarancji bankowych, weksli, kredytu itp.).f) rozliczenie transakcji odbywać się będzie za pomocą wystawionych faktur VAT wystawianych nie częściej niż dwa razy w miesiącu z dołączoną asygnatą paliwową, termin płatności do 14 dni od dnia dostarczenia faktury Zamawiającemu. Wykonawca zapewni pełny monitoring transakcji: data, miejsce, ilość, cena jednego litra paliwa, wartość zakupionego paliwa po uwzględnieniu oferowanego rabatu z wyszczególnieniem nr. rejestracyjnego oraz nazwiska kierowcy, g) zamówienie będzie zrealizowane w terminie 22 miesięcy od daty podpisania umowy; 6. Wielkość dostaw podano w SIWZ .tabela nr.1:cz. I-63000 l, cz. II-24000 l, cz.III-22000 l, cz.IV-24000 l, cz.V-32000 l, cz.VI-10000 l.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00 - Olej napędowy .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 22.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Oferta każdej część zamówienia musi być zabezpieczona wadium w wysokości po 1500 zł dla każdej części zamówienia: : I -w 18-400 Łomża; II -w 19-200 Grajewo; III -w 18-500 Kolno; IV -w 18-300 Zambrów; V- w 18-200 Wysokie Mazowieckie; VI- 18-230 Ciechanowiec. 1) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, nr konta: 70 1500 1533 1215 3002 1120 0000 w Kredyt Bank SA o/Łomża. Wadium wniesione w pieniądzu powinno być wniesione przed terminem otwarcia ofert, a za termin wniesienia przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym zamawiającego do dnia 27.04.2011 r. do godz. 14.00 .Zamawiający uzna późniejszy termin wpłaty wadium w przypadku załączenia do formularza ofertowego wykonawcy oryginału dowodu wpłaty na konto zamawiającego . Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275).f) dla wszystkich innych niż pieniądz form wadium , w przypadku gwarancji należy na dokumencie precyzyjnie określać: kto jest gwarantem, beneficjentem oraz zleceniodawcą gwarancji, zobowiązanie podmiotu udzielającego gwarancji do bezwarunkowej zapłaty wadium, kwotę gwarancji i jej termin ważności. Podobnie w przypadku poręczeń musi być precyzyjnie określone, za kogo poręczyciel dokonuje poręczenia, do jakiej wysokości i na jaki czas, a także wskazane co jest przedmiotem poręczenia. W każdej z tych form wymagane jest, aby dokument - gwarancja, poręczenie złożony został w oryginale. 2. Zwrot i zatrzymanie wadium:1) zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a uPzp. 1a) wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy oraz zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego .2) zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 3) zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego,4) jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę, 5) zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 uPzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.6) zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Zgodnie z SIWZ Dz.I, rozdz. 13 ust. 2 zamawiający żąda dokumentów: 1) wypełniony formularz ofertowy wykonawcy OFERTA, załącznik nr 1 do SIWZ ; 2) Dokument potwierdzający uprawnienie do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy do podpisania oferty ,załączników i umowy lub do wystawienia upoważnienia do podpisania oferty ,załączników i umowy. Może to być aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania. 3) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określić czynności, co do wykonania których pełnomocnik jest upoważniony; 4) FORMULARZ CENOWY- załącznik nr.2 do SIWZ; 5) Wypełniony i potwierdzony podpisem PROJEKT UMOWY -załącznik nr.5 do SIWZ. (wyrażającym zgodę na treść i warunki umowy upoważnionego przedstawiciela wykonawcy)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 60
- 2 - warunki płatności - 5
- 3 - odległość stacji paliw od siedziby zamawiajacego - 10
- 4 - upust cenowy - 25
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wsprspzozl.wrotapodlasia.pl ( informacja o przetargach.)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łomży 18-400 Łomża, ul. Szosa Zambrowska 1-19.
e-mail: sekretariat@pogotowie.lomza.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2011 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łomży 18-400 Łomża, ul. Szosa Zambrowska 1-19.(sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁOMŻY
- Przebudowa placów zabaw przy miejskich żłobkach w Łomży (formuła zaprojektuj i wybuduj)
- Dostawa mieszanki kruszywa łamanego 0-31,5 C50/30 na drogi powiatowe w obrębie powiatu łomżyńskiego
- Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej dla planowanej inwestycji pn. Budowa budynku biurowo-socjalnego z zapleczem magazynowo - garażowo - warsztatowym oraz PSZOK
- Roboty budowlane przy dachu na pływalni przy ul. Wyszyńskiego w Łomży
- Sporządzenie projektów decyzji o warunkach zabudowy należących do właściwości Wójta Gminy Łomża w 2025 r.
- Opracowanie dokumentacji aplikacyjnej obejmującej poprawę efektywności energetycznej Pawilonu D i budynku Warsztatów wraz z nadzorem autorskim (Nabór FEPD.02.01-IZ.00-001/25)
więcej: przetargi w Łomży »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa paliw płynnych oraz dodatku AdBlue do pojazdów Zespołu Transportu Medycznego oraz szpitalnego agregatu prądotwórczego, kosiarki, odśnieżarki dla ZZOZ w Wadowicach
- Zakup paliwa płynnego
- Dostawa paliw płynnych
- Zakup wraz dostawą 125.000 litrów oleju napędowego do zbiornika paliwa EKO - TRANS Sp. z o.o., 13-200 Działdowo, ul. Przemysłowa 61/10
- Dostawa oleju napędowego ekodiesel do zbiornika naziemnego zlokalizowanego na terenie oczyszczalni ścieków w Brzezinach gm. Morawica
- Dostawa paliwa do pojazdów, maszyn i urządzeń będących w dyspozycji Urzędu Miasta i Gminy Wodzisław oraz jednostek podległych
więcej: Olej napędowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.