Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-15
Barczewo: remonty cząstkowe dróg i ulic na terenie miasta i gminy Barczewo w 2008 roku.
Numer ogłoszenia: 77579 - 2008; data zamieszczenia: 15.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Barczewo, Plac Ratuszowy 1, 11-010 Barczewo, tel. 089 5148664.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remonty cząstkowe dróg i ulic na terenie miasta i gminy Barczewo w 2008 roku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: - remont cząstkowy grysami i emulsją, - wykonanie nakładek jednowarstwowych z betonu asfaltowego do gr. 6 cm (KR-2), - remont cząstkowy betonem asfaltowym (z recyklera) na goraco, - frezowanie do 6 cm.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. 1) posiadają uprawnienia wymagane ustawami, do wykonywania działalności i czynności w zakresie przed-miotu niniejszego zamówienia; 1. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujemy potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia; 1. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia; 1. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2. Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunków udziału w przetargu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynno-ści oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, wykonawca składa oświadczenie - załącznik nr 5 do siwz. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę, doświadczenie, potencjał techniczny oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa oświadczenie - załącznik Nr 5 do siwz. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykona-nie zamówienia, wykonawca składa oświadczenie - załącznik Nr 5 do siwz. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych w pkt. X.3. przedmiotowego postępowania oświadczeń i dokumentów, w/g formuły spełnia-nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. Dokumenty wymagane od Wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu. 3.1) Wraz z ofertą, należy dołączyć: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności go-spodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w celu po-twierdzenia, że profil wykonywanej przez niego działalności umożliwia prawidłowe wykonanie zamówienia; 2. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie niniejszego zamówie-nia, na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 [ustawy Pzp] - załącznik Nr 5 do siwz.. 3. Oświadczenie Wykonawcy, o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1. pkt. 1-3 [ustawy Pzp] - [za-łącznik Nr 5 do siwz. 4. Wypełniony formularz ofertowy -załącznik Nr 1 do siwz, i formularz cenowy -załącznik Nr 2 do siwz. 5. Parafowany projekt umowy, uzupełniony w wykropkowanych polach - załącznik Nr 3 do siwz, 6. Pełnomocnictwo do reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.barczewo.sprint.com.pl/article/przetargi_ogloszenia
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: URZĄD MIEJSKI Plac Ratuszowy 1 11-010 Barczewo pok.Nr8.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2008 godzina 10:00, miejsce: URZĄD MIEJSKI Plac Ratuszowy 1 11-010 Barczewo sala konferencyjna.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI BARCZEWO
więcej: przetargi BARCZEWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
- Wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów - roboty wod.-kan. - paczka nr 2
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.