Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-12-31
Ogłoszenie nr 775900-N-2020 z dnia 2020-12-31 r.
Sukcesywne dostawy odczynników i materiałów do diagnostyki genetycznej i molekularnej, zestawów do oznaczania mutacji somatycznych, końcówek z filtrami do pipet oraz innych odczynników chemicznych dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej - Curie, Państwowego Instytutu Badawczego, Oddziału w Gliwicach
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 32 2788401, 32 2789198, 32 2789119, 32 2789196, 32 2789193, 32 2789116, 32 2789117,
e-mail: przetargi@io.gliwice.pl,
www: www.io.gliwice.pl
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie www.io.gliwice.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie http://www.io.gliwice.pl/instytut/zamowienia
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak , Inny sposób: Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza dwie formy komunikacji: 1) za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (t. j. Dz.U. z 2018 r., poz. 2188 ze zm.) osobiście, za pośrednictwem posłańca, faksu lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 123 ze zm.). W przypadku wyboru tej formy komunikacji ofertę należy kierować na adres: Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej - Curie Państwowy Instytut Badawczy, Oddział w Gliwicach, ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15, 44-102 Gliwice Kancelaria, pok. 134. 2) elektroniczną z wykorzystaniem systemu miniPortal, ePUAP oraz kwalifikowanego podpisu elektronicznego. W przypadku wyboru tej formy komunikacji ofertę należy złożyć w formie elektronicznej za pośrednictwem miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ oraz ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal na adres Elektronicznej Skrzynki P
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: DO/DZ-381-1-185/20
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Tak
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy odczynników i materiałów do diagnostyki genetycznej i molekularnej, zestawów do oznaczania mutacji somatycznych, końcówek z filtrami do pipet oraz innych odczynników chemicznych dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej – Curie, Państwowego Instytutu Badawczego, Oddziału w Gliwicach.
Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, a zatem przedmiot zamówienia podzielony jest na osiemnaście odrębnych zadań, w tym:
1. zadanie nr 1 – zestawy do izolacji i amplifikacji kwasów nukleinowych firmy Qiagen lub równoważne
2. zadanie nr 2 - Enzymy do oczyszczania reakcji PCR przed sekwencjonowaniem firmy A&A Biotechnology lub równoważne
3. zadanie nr 3 – Startery do reakcji odwrotnej transkrypcji firmy Sigma lub równoważne
4. zadanie nr 4 – Odczynniki do elektroforezy oraz odwrotnej transkrypcji RNA firmy A&A Biotechnology lub równoważny
5. zadanie nr 5 - Odczynniki do biologii molekularnej firmy Sigma-Aldrich lub równoważne
6. zadanie nr 6 - Zestaw do izolacji DNA z krwi naniesionej na bibułę firmy Whatman lub równoważny
7. zadanie nr 7 – Odczynniki do biologii molekularnej
8. Zadanie nr 8: Zestawy do analizy długich delecji/amplifikacji techniką MLPA firmy MRC Holland lub równoważne
9. zadanie nr 9 – Zestaw do izolacji DNA z krwii Maxwell RSC Blood DNA firmy Promega lub równoważny
10. zadanie nr 10 - Zestaw do automatycznej izolacji kwasów nukleinowych z krwi pełnej na aparacie SaMag-12 firmy Sacace Biotechnologies lub równoważne
11. zadanie nr 11 - Zestaw papieru termosublimacyjnego fotograficznego i taśm barwiących firmy Canon lub równoważne
12. zadanie nr 12 – Odczynniki Samsona
13. zadanie nr 13 – Barwnik Sterhaimera-Malbina
14. zadanie nr 14 – Olejek imersyjny
15. zadanie nr 15 – Trypan błękitu
16. zadanie nr 16 – Roztwór alkoholowy
17. Zadanie nr 17 - Zestaw do oznaczania metylacji promotora genu MGMT
18. Zadanie nr 18 - Sterylne końcówki z filtrem, wolne od RNaz/DNaz kompatybilne z pipetą wielokanałową LA8-50XLS firmy Mettler-Toledo
II.5) Główny kod CPV: 38.43.70.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania przedmiotu zamówienia –
Zadanie nr 1-11,18 - sukcesywnie przez okres 24 miesięcy od dnia zawarcia umowy
Zadanie nr 17 - sukcesywnie przez okres 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy
Zadanie nr 12-16 - sukcesywnie przez okres 48 miesięcy od dnia zawarcia umowy
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków:
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: brak danych
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
a) Dokumentów:
a. Dla zadań od nr 5,7 Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia oryginalnych pełnych dokumentów producenta w języku polskim lub angielskim potwierdzających zgodność parametrów oferowanych produktów z wymaganiami Zamawiającego zapisanymi w Specyfikacji asortymentowo-cenowej, wraz z informacjami dotyczącymi protokołu wykonania oznaczenia z wykorzystaniem oferowanego produktu, dla którego ma to uzasadnienie
b. Dla zadań od nr 1 do 10 karty charakterystyki jeśli zaoferowane produkty zawierają niebezpiecznie odczynniki.
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, w celu potwierdzenia, że oferowany produkt równoważny odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego może wezwać Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 10 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia:
a. Dokumentów:
1. dla zadań od nr 1-4, 6, 8, 10, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia oryginalnych pełnych dokumentów producenta w języku polskim lub angielskim potwierdzających zgodność parametrów oferowanych produktów z wymaganiami Zamawiającego zapisanymi w Specyfikacji asortymentowo-cenowej, wraz z informacjami dotyczącymi protokołu wykonania oznaczenia z wykorzystaniem oferowanego produktu, dla którego ma to uzasadnienie
2) dla zadania 5, pozycja 5 - Wykonawca udostępni adres strony internetowej dla potwierdzenia możliwości wysłania sekwencji nukleotydów koniecznej do zsyntetyzowania starterów
3) dla zadania 8 Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia materiałów które w stopniu co najmniej tak dokładnym, jak w przypadku odczynników firmy MRC Holland, które opisują oferowane zestawy, tj.
a. oryginalne informacje producenta z listą oferowanych zestawów,
b. oryginalne informacje producenta, zawierające opis procedury wykonania doświadczenia, łącznie z elektroforezą na aparacie ABI-3130xl
c. oryginalne informacje producenta zawierające dokładny opis sond i zasad interpretacji wyników dla wytypowanych przez Zamawiającego zestawów
b. Próbek:
1. dla zad 1 w poz. 1-6 - próbek na 10 izolacji, w poz.7 – 10ml, w poz. 9 - próbek na 15 reakcji,
2. dla zad. 1 w poz. 8 - Polimeraza firmy Qiagen wykorzystywana jest w 110 reakcjach PCR, a produkty reakcji PCR następnie są sekwencjonowane metodą Sangera. Sprawdzenie oferty równoważnej wymagało będzie wykonania 110 reakcji PCR (dla co najmniej 5 próbek w każdej reakcji PCR) oraz wykonania 108 reakcji sekwencjonowania (co najmniej 5 próbek w każdej reakcji sekencjonowania, osobno dla nici F, osobno dla nici R), w związku z tym Wykonawca winien dostarczyć bezpłatnie odczynniki w ilości podanej poniżej:
- 50 ul polimerazy o stężeniu 5 U/ul
- 1800 ul dNTP o stężeniu 100mM
- 36 g agarozy o parametrach opisanych w zad. nr 18)
- 120 ul SybrSafe (Invitrogen, nr kat. S33102)
- bufor obciążający do elektroforezy dla 550 próbek
- 240 ul enzymu Exo, 480 ul enzymu SAP (Nimagen, nr kat. EXS-500)
- 4 760 ul BigDye Terminator v1.1 Cycle Sequencing Kit (Applied Biosystems, nr kat. 4337451).
- 14 ml POP -7 Polymer (Applied Biosystems, nr kat. 4363785)
- 22 ml Hi-Di Formamide (Applied Biosystems, nr kat. 4311320)
- 20 ml Running Buffer w/EDTA 10x Hi-Di Formamide (Applied Biosystems, nr kat. 402824)
3. dla zad 2 - próbek na 30 reakcji
4. dla zad 3 - próbek na 10 reakcji
5. dla zad.4, poz. 1 – 120 U, poz. 2 – 10 ul
6. dla zad 5 w poz.5 – ok. 120 nukleotydów (3 pary starterów)
7. dla zad 6 w poz. 1 - 5 szt., w poz. 2 - 25 ml
8. dla zad 8 w poz. 1-2 -próbki na 15 oznaczeń dla każdego z maksymalnie 2 zestawów wytypowanych przez Zamawiającego, (czyli maksymalna łączna ilość do wypróbowania to 30 reakcji); w poz. 3 – odczynniki dla 30 oznaczeń
9. dla zad. 9 – zestaw na 16 izolacji
10. dla zad. 10 – próbki na 24 izolacje
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena: | 100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie ze wzorem umowy stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 14.01.2021, godzina: 09:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do 14.02.2021
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Remont pomieszczeń DA i DPI w budynku przy ul. Konarskiego 18 w Gliwicach. Znak sprawy: DZPZ.284.9.2025.MW
- Dostawa monitora interaktywnego 4K UHD z dotykowym ekranem. Znak sprawy DZPZ.282.32.2025.AG.
- Modernizacja obiektu -wymiana instalacji elektrycznej i teletechnicznej w budynku laboratorium na I piętrze oraz wymianą rozdzielni w budynku kotłowni w GCE - etap II
- Sukcesywne świadczenie usług transportowych osób - transport osób busami, znak sprawy: DZPZ.283.45.2025.AP
- Dostawy odzieży roboczej
- 4WOG-1200.2712.20.2025 Usługa wykonania materiałów promocyjnych
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy w okresie 24 miesięcy wyrobów medycznych dla Uniwersyteckiego Centrum Zdrowia Kobiety I Noworodka WUM Sp. z o. o. w Warszawie. W podziale na 16 pakietów.
- "Dostawa podstawowego sprzętu laboratoryjnego na potrzeby wyposażenia Pracowni Kultur Tkankowych Ogrodu Botanicznego ".
- Dostawa odczynników chemicznych oraz drobnych akcesoriów laboratoryjnych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- WSzS.DEZ.26.027.2025 - DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO DLA WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. NAJŚWIĘTSZEJ MARYI PANNY W CZĘSTOCHOWIE
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.