eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinWYNAJEM POWIERZCHNI REKLAMOWEJ W FORMIE BILLBOARDÓW ORAZ WIELKIEGO FORMATU, POWIERZCHNI REKLAMOWEJ W PRASIE, NA JEDNYM Z WIODĄCYCH PORTALI INTERNETOWYCH ORAZ INTERAKTYWNEGO AUTOBUSU PROMOCYJNEGO NA POTRZEBY PROMOCJI DNI WOJEWÓDZTWA ZACHODNIOPOMORSKIEGO 20

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-25

Szczecin: WYNAJEM POWIERZCHNI REKLAMOWEJ W FORMIE BILLBOARDÓW ORAZ WIELKIEGO FORMATU, POWIERZCHNI REKLAMOWEJ W PRASIE, NA JEDNYM Z WIODĄCYCH PORTALI INTERNETOWYCH ORAZ INTERAKTYWNEGO AUTOBUSU PROMOCYJNEGO NA POTRZEBY PROMOCJI DNI WOJEWÓDZTWA ZACHODNIOPOMORSKIEGO 2009 W KATOWICACH
Numer ogłoszenia: 77602 - 2009; data zamieszczenia: 25.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Zachodniopomorskie-Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego , ul. Korsarzy 34, 70-540 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 44 67 120, faks 091 4893976.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um-zachodniopomorskie.pl/przetargi.html

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYNAJEM POWIERZCHNI REKLAMOWEJ W FORMIE BILLBOARDÓW ORAZ WIELKIEGO FORMATU, POWIERZCHNI REKLAMOWEJ W PRASIE, NA JEDNYM Z WIODĄCYCH PORTALI INTERNETOWYCH ORAZ INTERAKTYWNEGO AUTOBUSU PROMOCYJNEGO NA POTRZEBY PROMOCJI DNI WOJEWÓDZTWA ZACHODNIOPOMORSKIEGO 2009 W KATOWICACH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wynajem powierzchni reklamowej w formie billboardów oraz wielkiego formatu, powierzchni reklamowej w prasie, na jednym z wiodących portali internetowych, oraz interaktywnego autobusu promocyjnego na potrzeby Promocji Dni Województwa Zachodniopomorskiego 2009 w Katowicach 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 zadań w sposób następujący: - zadanie nr 1: Powierzchnie wielkoformatowe; - zadanie nr 2: Powierzchnia reklamowa w prasie; - zadanie nr 3: Powierzchnie billboardowe; - zadanie nr 4: Powierzchni na wiodącym portalu internetowym; - zadanie nr 5: Interaktywny autobus promocyjny. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w pkt IV SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.40.00.00 - 74.40.00.00 74.42.20.00 - 74.42.20.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu wziąć mogą udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy PZP, zgodnie z którym z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się: a) wykonawców, którzy wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania; b) wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego; c) wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; d) osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; e) spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; f) spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; g) spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; h) osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; i) podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; j) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy PZP; k) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; przepisu nie stosuje się do wykonawców, którym udziela się zamówienia na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 2 lub art. 67 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy PZP; l) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; m) nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy PZP; n) nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 2. Warunkiem szczególnym w zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia jest wykazanie, że Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie: 1) Dla zadnia nr 1: - minimum 2 usługi wynajmu powierzchni billboardowej wraz z wydrukiem i rozwieszeniem za cenę nie mniejszą niż 30 000,00 złotych brutto każda z prac podobnych. Wykaz prac podobnych dla zadania nr 1 powinien zostać złożony na formularzu nr 3; 2) Dla zadania nr 2: - minimum 2 usługi wynajmu powierzchni reklamowej w prasie za cenę nie mniejszą niż 10 000,00 złotych brutto każda; 3) Dla zadania nr 3: - minimum 2 usługi wynajmu powierzchni billboardowej wraz z wydrukiem i rozwieszeniem za cenę nie mniejszą niż 30 000,00 złotych brutto każda z prac podobnych. Wykaz prac podobnych dla zadania nr 3 powinien zostać złożony na formularzu nr 3; 4) Dla zadania nr 4: - minimum 2 usługi wynajmu powierzchni reklamowej na portalach internetowych za cenę nie mniejszą niż 10 000,00 złotych brutto każda; 5) Dla zadania nr 5: - minimum 2 usługi wynajmu powierzchni reklamowej na środkach komunikacji miejskiej za cenę nie mniejszą niż 10 000,00 złotych brutto każda 3. W przypadku składania oferty na wszystkie części zamówienia (zadanie nr 1, zadanie nr 2, zadanie nr 3, zadanie nr 4, zdanie nr 5) Wykonawca musi wykazać się spełnieniem wszystkich powyższych warunków łącznie. Wykaz prac podobnych dla zadania nr 1, 2 i 3 przedmiotu zamówienia powinien zostać złożony na na formularzu nr 3. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek szczegółowy. 5. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia, dotyczącego zadania nr 1 oraz zadania nr 3, muszą wraz z ofertą złożyć mediaplan. 6. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o analizę oświadczeń lub dokumentów załączonych do oferty poprzez wypełnienie druku ZP - 17 - Informacja o spełnianiu przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, na zasadzie: spełnia / nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Potwierdzenie przez wykonawców spełniania warunków udziału w postępowaniu, opisanych szczegółowo w rozdziale VIII SIWZ, oraz w celu potwierdzenia, że oferowane usługi lub dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, nastąpi w oparciu o analizę przedłożonych przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa poniżej. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych (zwanej dalej ustawą), Zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy w obrocie gospodarczym, następujących dokumentów: 2.1. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.2. Dla zadania nr 1: Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 2 usług wynajmu powierzchni billboardowej wraz z wydrukiem i rozwieszeniem za cenę nie mniejszą niż 30 000,00 złotych brutto każda z prac podobnych. Wykaz prac podobnych dla zadania nr 1 powinien zostać złożony na formularzu nr 3. Do wykazu powinny być dołączone dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie; 2.3. Dla zadania nr 2: Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 2 usług wynajmu powierzchni reklamowej w prasie za cenę nie mniejszą niż 10 000,00 złotych brutto każda. Do wykazu powinny być dołączone dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie; 2.4. Dla zadania nr 3: Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 2 usług wynajmu powierzchni billboardowej wraz z wydrukiem i rozwieszeniem za cenę nie mniejszą niż 30 000,00 złotych brutto każda z prac podobnych. Wykaz prac podobnych dla zadania nr 3 powinien zostać złożony na formularzu nr 3. Do wykazu powinny być dołączone dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie ; 2.5. Dla zadania nr 4: Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 2 usług wynajmu powierzchni reklamowej na portalach internetowych za cenę nie mniejszą niż 10 000,00 złotych brutto każda. Do wykazu powinny być dołączone dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie; 2.6. Dla zadania nr 5: Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 2 usługi wynajmu powierzchni reklamowej na środkach komunikacji miejskiej za cenę nie mniejszą niż 10 000,00 złotych brutto każda. Do wykazu powinny być dołączone dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie. . 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2.1. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z zachowaniem terminów ich ważności określonych powyżej. Z powyższych dokumentów wynikać musi, że wykonawca spełnia warunki określone w rozdziale VIII. SIWZ. 5. Do oferty załączyć należy także oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. 6. W przypadku, gdy o udzielenie zamówienia ubiega się wspólnie kilku Wykonawców do oferty winni załączyć dokument pełnomocnictwa wystawionego zgodnie z dyspozycją art. 23 ust. 2 ustawy PZP, tj. o zakresie co najmniej: do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają oświadczenia lub dokumenty o których mowa w ogłoszeniu o zamówieniu oraz SIWZ wedle swojego uznania: łącznie albo osobno. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 9. Jeżeli z przedstawionych dokumentów wynika, że osoba, która podpisała ofertę nie jest uprawniona do reprezentacji Wykonawcy w obrocie gospodarczym, do oferty załączyć należy dokument pełnomocnictwa wystawionego w sposób określony przepisami prawa cywilnego. W przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa musi być ono potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa lub notariusza. 10. Dokumenty (z zastrzeżeniem dokumentu pełnomocnictwa), o których mowa w Ogłoszeniu o zamówieniu oraz SIWZ Wykonawcy mogą składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, tj. przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy w obrocie gospodarczym. 11. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości co do jej prawdziwości. 12. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim. Dokumenty lub oświadczenia sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Zasada ta rozciąga się także na składane w toku postępowania wyjaśnienia, oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, itp..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um-zachodniopomorskie.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: WOiRZL - II Wieloosobowe Stanowisko ds. Zamówień Publicznych Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego w Szczecinie ul. Piłsudskiego 40-42, 70 - 421 Szczecin pok. 312..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.04.2009 godzina 09:00, miejsce: WOiRZL - II Wieloosobowe Stanowisko ds. Zamówień Publicznych Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego w Szczecinie ul. Piłsudskiego 40-42, 70 - 421 Szczecin pok. 312..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Powierzchnie wielkoformatowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Powierzchnie wielkoformatowe: Powierzchnie reklamowe wielkoformatowe: Powierzchnie reklamowe muszą znajdować się w ścisłym centrum miasta Katowic ograniczonym ulicami Dworcowa - Jana Matejki - Plac Wolności - Sokolska - Chorzowska - Walentego Roździeńskiego - Bankowa - Warszawska - Francuska - Mariacka. Dzierżawa powierzchni na okres nie krótszy niż 25 dni tj. od 01.05.2009 do 24.05.2009 Wykonawca musi przygotować mediaplan dotyczący ekspozycji reklamy na powierzchniach wielkoformatowych w wyżej wymienionej lokalizacji. Mediaplan musi uwzględnić: a) 2 powierzchnie wielkoformatowe w wyznaczonej lokalizacji o wielkości nie mniejszej niż 75m2, b) wielkość każdej z powierzchni, c) dokładny adres każdej z powierzchni d) podświetlenie lub też oświetlenie całości reklamy wszystkich powierzchni w okresie dnia, gdy nie ma oświetlenia dziennego oraz w nocy - warunek niekonieczny Wykonawca w ramach wykonania zamówienia jest również zobowiązany do wydruku i zawieszenia reklamy, na każdej z powierzchni, co należy uwzględnić w cenie. Materiał, na jakim należy wykonać wydruk do rozwieszenia na powierzchniach to: winyl lub winyl backlight lub winyl frontlight lub siatka lub siatka z przeplotem. Materiał musi być dostosowany do wielkości i rodzaju nośnika..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.40.00.00-3, 74.42.20.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.05.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 40
    • 2. Średnia wielkość wielkiego formatu - 60

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Powierzchnia reklamowa w prasie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Powierzchnia reklamowa w prasie Powierzchnie reklamowa musi znaleźć się na łamach Dziennika Zachodniego w piątek dnia 22 maja 2009 rok oraz spełniać następujące wytyczne: a) ogłoszenie o wymiarach minimum 1/3 strony, b) ogłoszenie full color, c) 1 emisja, d) trzecia lub ostatnia strona (okładka).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.40.00.00-3, 74.42.20.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.05.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Powierzchnie billboardowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Powierzchnie reklamowe billboardowe: Powierzchnie reklamowe muszą znajdować przy drogach krajowych i drogach wojewódzkich na terenie konurbacji Katowickiej ograniczonym drogami 44 z Gliwic do Tychów, S1 z Tychów do skrzyżowania z drogą 78 i dalej drogą 78 do Gliwic. Lokalizacja dopuszcza zarówno ww. drogi oraz obszar przez nie ograniczony. Dzierżawa powierzchni na okres nie krótszy niż 14 dni tj. od 15.05.2009 do 30.05.2009 Wykonawca musi przygotować mediaplan dotyczący ekspozycji reklamy na powierzchniach wielkoformatowych w wyżej wymienionej lokalizacji. Mediaplan musi uwzględnić: e) powierzchnie billboardowe w wyznaczonej lokalizacji o wielkości nie mniejszej niż 12 m2, f) sumę powierzchni wszystkich nośników, g) dokładny adres każdej z powierzchni h) podświetlenie lub też oświetlenie całości reklamy wszystkich powierzchni w okresie dnia, gdy nie ma oświetlenia dziennego oraz w nocy - warunek niekonieczny Wykonawca w ramach wykonania zamówienia jest również zobowiązany do wydruku i zawieszenia reklamy, na każdej z powierzchni, co należy uwzględnić w cenie. Materiał, na jakim należy wykonać wydruk do rozwieszenia na powierzchniach to: winyl lub winyl backlight lub winyl frontlight lub siatka lub siatka z przeplotem. Materiał musi być dostosowany do wielkości i rodzaju nośnika..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.40.00.00-3, 74.42.20.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Ilość nośników billboardowych - 50

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Powierzchni na wiodącym portalu internetowym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Powierzchnie reklamowa na wiodącym portalu internetowym: Powierzchnie reklamowe muszą znajdować na jednym z 3 wiodących portali internetowych tj. interia.pl, onet.pl lub wp.pl. Dzierżawa powierzchni na okres nie krótszy niż 14 dni tj. od 10.05.2009 do 24.05.2009 roku Powierzchnia reklamowa musi spełniać następujące kryteria: a) powierzchnie tzw. Double Billboard tj. 750 na 200 pikseli, b) nie mniej niż 2 000 000 odsłon na stronie głównej serwisu adresowanych jedynie do mieszkańców Katowic i województwa śląskiego,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.40.00.00-3, 74.42.20.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.05.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Ilość odsłon billboardu na stronie głównej portalu - 50

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Interaktywny autobus promocyjny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wynajem autobusu pasażerskiego dwuosiowego niskopodłogowego na okres nie krótszy niż 3 dni tj. od 22.05.2009 do 24.05.2009 roku. W wyżej wymienionych dniach autobus musi kursować minimum 8h/dobę Wynajem musi spełniać następujące warunki: a) wyklejenie autobusu po obu pełnych stronach pojazdu, na oknach zastosowanie folii półprzepuszczalnej, wyklejenie tyłu i przodu autobusu. b) autobus musi posiadać możliwość transportu ludzi c) zapewnienie kierowcy autobusu na czas wynajmu d) zapewnienie min 3 hostess obsługujących autobus w strojach o tematyce nadmorsko-wypoczynkowej e) zapewnienie nagłośnienia wewnątrz pojazdu wraz z oprawą muzyczną i spotem dźwiękowym zapraszającym do wzięcia udziału w zabawie f) zapewnienie darmowego przejazdu zainteresowanym pasażerom Wykonawca w ramach wykonania zamówienia jest również zobowiązany do przygotowania atrakcyjnej trasy przejazdu autobusu, która uwzględni 8 przyjazdów na przystanek w okolice ulicy Mariackiej, na miejsce odbywania się Dni Województwa Zachodniopomorskiego.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.40.00.00-3, 74.42.20.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.05.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.