eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wielkie Drogiprzeprowadzenie kursu zawodowego - kelner z elementami savoir vivre i sztuki barmaństwa

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-03-08

Wielkie Drogi: przeprowadzenie kursu zawodowego - kelner z elementami savoir vivre i sztuki barmaństwa
Numer ogłoszenia: 77616 - 2014; data zamieszczenia: 08.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 62690 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Placówek Edukacyjno-Opiekuńczo-Wychowawczych w Wielkich Drogach, Wielkie Drogi 192, 32-051 Wielkie Drogi, woj. małopolskie, tel. 012 2706016, 2706308, faks 012 2706016.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zespół Placówek Edukacyjno-Opiekuńczo-Wychowawczych w Wielkich Drogach.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przeprowadzenie kursu zawodowego - kelner z elementami savoir vivre i sztuki barmaństwa.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu kelnerskiego z elementami savoir vivre i sztuki barmaństwa. Uczestnikami kursu będą wychowankowie Zespołu Placówek Edukacyjno - Opiekuńczo - Wychowawczych w Wielkich Drogach, w wieku 15- 19 lat. W kursie uczestniczyć będzie nie więcej niż 20 osób w dwóch grupach od 6-10 osób każda. Zajęcia odbywać się będą w czasie wolnym od zajęć szkolnych na terenie Zespołu Placówek Edukacyjno-Opiekuńczo-Wychowawczych w Wielkich Drogach. Kurs ma obejmować 50 godzin zegarowych, w tym zajęcia teoretyczne 17 godzin i praktyczne 33 godziny. W przypadku dwóch grup powyższy rozkład godzinowy dotyczy każdej grupy. Wszystkie niezbędne materiały dydaktyczne dla uczestników kursu zapewnia wykonawca. Zakup niezbędnych materiałów dydaktycznych nastąpi po wcześniejszej konsultacji z asystentem merytorycznym i po wyrażeniu przez niego zgody. Koszty zakupu materiałów dydaktycznych będzie pokrywał zamawiający po wcześniejszym przedłożeniu mu przez wykonawcę faktury bezgotówkowej w związku z tym nie należy wliczać kosztów zakupu materiałów dydaktycznych w cenę przeprowadzenia kursu. Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić zajęcia obejmujące zagadnienia związane z tematem kursu wg określonych przez siebie metod realizacji (nauczania). Program kursu kelnerskiego przygotowany przez wykonawcę ma obejmować co najmniej poniższe zagadnienia: - bezpieczeństwa i higieny pracy (BHP), - organizacji stanowiska pracy, - poznania narzędzi, materiałów, - obsługi używanych sprzętów, - etyki zawodu - zasad savoir vivre Po zakończeniu kursu wykonawca zobowiązany będzie do wystawienia dla każdego uczestnika - zaświadczenia o ukończeniu kursu przygotowującego do wykonywania zawodu. Zaświadczenie ma zawierać informacje o wymiarze godzin i tematyce kursu.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Samodzielne Życie - program aktywizacji młodzieży z małopolskich ośrodków wychowawczych i socjoterapii realizowany w ramach PO KL poddziałanie 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Krakowska Szkoła Restauratorów Szymon Kohut, ul. Kobierzyńska 101/18, 30-348 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15448,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9900,00

  • Oferta z najniższą ceną: 9900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9900,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.