eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskŚwiadczenie usług ubezpieczeniowych w zakresie ubezpieczenia mienia i ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-30



Ogłoszenie nr 776186-N-2020 z dnia 2020-12-30 r.

Akademia Wychowania Fizycznego i Sportu im. Jędrzeja Śniadeckiego:

Świadczenie usług ubezpieczeniowych w zakresie ubezpieczenia mienia i ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Wychowania Fizycznego i Sportu im. Jędrzeja Śniadeckiego, krajowy numer identyfikacyjny 00032787600000, Kazimierza Górskiego 1, 80-336 Gdańsk, woj. pomorskie, państwo Polska

telefon: 58 5547190, 58 5547442,
faks: 58 5547227
e-mail: ei@awf.gda.pl, zamowienia.publiczne@awf.gda.pl
www: http://awf.gdansk.sisco.info/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny - Uczelnia publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, http://awf.gdansk.sisco.info/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, http://awf.gdansk.sisco.info/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: Oferta musi być sporządzona z zachowaniem formy pisemnej.

Adres: Akademia Wychowania Fizycznego i Sportu im. Jędrzeja Śniadeckiego w Gdańsku, ul. Kazimierza Górskiego 1, 80-336 Gdańsk, Budynek Administracji, ul. Józefa Czyżewskiego 30A (wjazd od ul. Nadwodnej), 80-336 Gdańsk, Biuro Dyrektora Administracyjnego, II piętro, pok. 315

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług ubezpieczeniowych w zakresie ubezpieczenia mienia i ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej

Numer referencyjny: BZP.260.18.2020.UN

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Nie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi ochrony ubezpieczeniowej związanej z działalnością wykonywaną przez Zamawiającego oraz mienia Zamawiającego w zakresie zdarzeń zaistniałych w okresie zamówienia a w szczególności w zakresie opisanym w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w okresie 24 miesięcy.
Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług ubezpieczeniowych: UBEZPIECZENIE MIENIA stanowiącego własność lub będącego w posiadaniu Zamawiającego oraz UBEZPIECZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ Zamawiającego w zakresie:
1. mienia od wszystkich ryzyk (od ognia i innych zdarzeń losowych)...
2. mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku,...
3. sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk...
4. szyb i innych przedmiotów szklanych od stłuczenia...
5. odpowiedzialności cywilnej...
Wymagany zakres:
1. zakres określony w SIWZ podano jako bezwzględnie wymagany – brak akceptacji ryzyk, zapisów, klauzul obowiązkowych oraz istotnych wymagań itp. spowoduje odrzucenie oferty.
2. o ile w SIWZ podano wysokość franszyzy redukcyjnej i integralnej lub ich brak Zamawiający nie dopuszcza wprowadzania przez Wykonawcę wyższych franszyz niż wyraźnie określone w SIWZ. Brak akceptacji franszyz wyraźnie określonych w SIWZ spowoduje odrzucenie oferty. Dopuszczalne jest obniżenie franszyz od podanych w SIWZ . Ich obniżenie nie spowoduje odrzucenia oferty i nie będzie miało wpływu na ocenę końcową oferty.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany treści zapisów klauzul obowiązkowych pod warunkiem iż treść zaproponowana przez Wykonawcę zawierać będzie postanowienia zawarte w treści podanej w SIWZ i nie będzie zawężać ochrony ubezpieczeniowej. Wykonawca w takim przypadku zobowiązany jest do dołączenia do oferty pełnej treści proponowanej klauzuli.
4. złożenie oferty, w której zakres pokrycia będzie węższy od ryzyk wymaganych skutkuje odrzuceniem oferty
5. złożenie oferty jest dopuszczalne tylko na podstawie Ogólnych warunków ubezpieczenia (OWU)


II.5) Główny kod CPV: 66.51.00.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

w miesiącach: 24

II.9) Informacje dodatkowe: TERMIN WYKONANIA/REALIZACJI ZAMÓWIENIA
1. Przez termin realizacji przedmiotu zamówienia rozumie się okres udzielonej ochrony ubezpieczeniowej wynikający z zawartej umowy ubezpieczenia.
- Wymagany okres ubezpieczenia wynosi 24 miesiące,
- Planowany termin realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie: UBEZPIECZENIE MIENIA I UBEZPIECZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ: od 01.04.2021 r. do 31.03.2023 r.
2. Polisy ubezpieczeniowe będą wystawiane na okresy roczne.
3. Jeżeli z powodu przedłużenia procedury przetargowej stanie się niemożliwa realizacja zamówienia w okresach podanych powyżej to strony w zawieranej umowie będą mogły ustalić odpowiednio inne terminy.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że
posiada uprawnienia do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej na terytorium RP w zakresie nie
mniejszym niż przedmiot zamówienia zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2015 r. o działalności
ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (tekst jednolity: Dz.U. z 2019 r. poz. 381 z późn. zm.).


III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.

Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1...Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli
odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do
wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. ...2 ..Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (dokumenty podmiotów zagranicznych) zamiast
dokumentów, o których mowa w pkt. 1. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym
Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego
likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania ofert... 3..Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce
zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1.
zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby
albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć,
złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu
zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy
lub miejsce zamieszkania tej osoby - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania ofert...4..Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (każdy z
członków konsorcjum lub wspólników spółki cywilnej) musi złożyć dokumenty określone w pkt.
1...5..Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w
art. 22a ustawy Pzp, zobowiązany jest do przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów
wymienionych w pkt. 1.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1..Zezwolenie Ministra Finansów lub innego dokumentu potwierdzającego uprawnienie Wykonawcy do
prowadzenia działalności ubezpieczeniowej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, tj. prowadzenia
działalności zgodnie ustawą z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej
(tekst jednolity: Dz.U. z 2019 r. poz. 381 z późn. zm.).


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1.. Załącznik nr 2 - Formularz Oferty postępowania nr BZP.260.18.2020.UN,.. 2...Pełnomocnictwo do
podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z
ofertą. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie
zamówienia publicznego Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania...
3...Załącznik nr 5 - Pisemne zobowiązanie Innych Podmiotów (jeśli dotyczy) dotyczące oddania do
dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia... 4..W przypadku
wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (konsorcja, spółki cywilne) Oświadczenie o
braku podstaw do wykluczenia - Załącznik nr 3 do SIWZ składa osobno każdy z Wykonawców wspólnie
ubiegających się o zamówienie (każdy z członków konsorcjum lub wspólników spółki cywilnej)..
5..Zamawiający żąda, aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia
Podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w
postępowaniu złożył Oświadczenie dotyczące Podwykonawców w Załączniku nr 3 do SIWZ...
6...Wykonawca, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub
ekonomicznej Innych Podmiotów, celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z
udziału w postępowaniu złoży Oświadczenie dotyczące Innych Podmiotów w Załączniku nr 3 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: Nie

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Warunki Fakultatywne:30,00
Zmiana Sumy Gwarancyjnej:10,00
Cena:60,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Nie

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku:
1. zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub ich urzędowej interpretacji, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Ubezpieczyciela, a w szczególności zmian:
- stawki podatku od towarów i usług (VAT),
- wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
- zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne.
Strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego dla tej części wynagrodzenia Wykonawcy za usługi, których jeszcze nie zrealizowano, licząc od dnia obowiązywania wprowadzonej zmiany, pod warunkiem, że Wykonawca wykaże wpływ powyższych zmian na wysokość kosztów wykonania Umowy.
2. obniżenia wysokości składki ubezpieczeniowej bez zmiany zakresu i przedmiotu ubezpieczenia,
3. zmiany wysokości składki ubezpieczeniowej w związku z aktualizacją przedmiotu ubezpieczenia, w szczególności zwiększenie zakresu przedmiotu zamówienia, tj. zakup lub przejęcie nowych składników mienia, zwiększenie wartości ubezpieczonego mienia, zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia
4. zmiany zakresu ubezpieczenia wynikającej ze zmian przepisów prawnych,
5. zmiany dotyczące terminów płatności, wysokości i liczby rat składki, w przypadku braku środków na zapłatę składek przez Ubezpieczającego w terminie przewidzianym w Umowie oraz dokumentach ubezpieczenia, bez dodatkowej zwyżki w wysokości składki przy rozłożeniu jej na raty,
6. korzystne dla Ubezpieczającego zmiany zakresu ubezpieczenia wynikające ze zmian OWU Ubezpieczyciela oraz wprowadzenia nowych klauzul za zgodą Ubezpieczającego i Ubezpieczyciela
7. zmiany danych Wykonawcy (siedziba, adres, nazwa) bez zmiany Wykonawcy,
8. wystąpienia zdarzeń losowych mających charakter siły wyższej, które uzasadniają wprowadzenie zmian do Umowy.


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 05.02.2021, godzina: 12:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Oferta musi być złożona w formie pisemnej, czytelna i napisana w języku polskim. Wszystkie dokumenty wystawione w języku obcym muszą posiadać poświadczone przez Wykonawcę tłumaczenie na język polski.

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.