eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy SączOpracowanie projektu budowlano - wykonawczego pn. Budowa sali gimnastycznej wraz z zapleczem technicznym (przewiązką) na terenie Zespołu Szkół Podstawowo- Gimnazjalnych nr 1 przy ul. 29 Listopada w Nowym Sączu.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-01-10

Nowy Sącz: Opracowanie projektu budowlano - wykonawczego pn. Budowa sali gimnastycznej wraz z zapleczem technicznym (przewiązką) na terenie Zespołu Szkół Podstawowo- Gimnazjalnych nr 1 przy ul. 29 Listopada w Nowym Sączu.
Numer ogłoszenia: 7761 - 2008; data zamieszczenia: 10.01.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 233503 - 2007.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Nowy Sącz, Rynek, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4444368, fax 018 443-78-63.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu budowlano - wykonawczego pn. Budowa sali gimnastycznej wraz z zapleczem technicznym (przewiązką) na terenie Zespołu Szkół Podstawowo- Gimnazjalnych nr 1 przy ul. 29 Listopada w Nowym Sączu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlano - wykonawczego pn. Budowa sali gimnastycznej wraz z zapleczem (przewiązką) na terenie Zespołu Szkół Podstawowo- Gimnazjalnych nr 1 przy ulicy 29 Listopada w Nowym Sączu. II. Szczegółowy zakres opracowania projektu obejmuje: 1. Wykonanie map sytuacyjno - wysokościowych w skali 1:500 dla potrzeb opracowania, 2. Uzyskanie decyzji lokalizacyjnej dla przedmiotowego obiektu, 3. Uzyskanie warunków zaopatrzenia obiektu w media, 4. Wykonanie map ewidencyjnych oraz wykazu właścicieli i władających dla terenu objętego opracowaniem, 5. Opracowania dokumentacji geotechnicznych warunków posadowienia, 6. Pełne uzgodnienie projektu ze wszystkimi stronami postępowania 7. Wykonanie 2 koncepcji sali sportowej w terminie do 30 dni od daty podpisania umowy. Opracowanie koncepcji, oprócz rysunków winno zawierać opis przyjętego rozwiązania, uproszczoną kalkulację w zakresie kosztów eksploatacji jak i kosztów wykonania dla obu rozwiązań. Opracowanie oprócz powyższego winno zawierać wskazanie rozwiązania projektowego, które zdaniem autora koncepcji jest rozwiązaniem korzystniejszym dla zamawiającego (inwestora) z uzasadnieniem wyboru. 2 koncepcje wraz z proponowanym zagospodarowaniem terenu po 4 egz. + wersja elektroniczna oraz wizualizacje (jedna koncepcja, po dokonaniu wyboru przez komisję wskazaną przez Zamawiającego, będzie dalej kontynuowana w formie projektu budowlanego) - czas pracy komisji 14 dni. Koncepcje te winny różnić się od siebie zasadniczo pod względem architektonicznym oraz konstrukcyjnym. Zamawiający zastrzega sobie prawo do publikacji koncepcji dla celów promocyjnych. 8. Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego pn. Budowa sali gimnastycznej wraz z zapleczem technicznym (przewiązką) na terenie Zespołu Szkół Podstawowo Gimnazjalnych nr 1 przy ul. 29 Listopada w Nowym Sączu (6 egz.), w branżach: a) architektura sali wraz z zapleczem technicznym (przewiązką) (obiekt przystosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych); b) mała sala gimnastyczna (która może być wykorzystywana ewentualnie jako świetlica środowiskowa) - oddzielny element projektu i kosztorysów; c) instalacje i sieci wod kan.; d) projekt odprowadzenia wód opadowych; e) instalacje i sieci elektryczne i energetyczne; f) instalacje odgromowa, oświetlenia, gniazd; g) instalacje (wraz z osprzętem): telefoniczna, p.poż, nagłośnieniowa, zegarowa, i dzwonkowa; h) instalacja CO; i) wyposażenie obiektu w sprzęt p.poż; j) instalacja wentylacji; k) konstrukcje budowlane; l) zagospodarowanie terenu: drogi (wraz z projektami włączenia do istniejących ulic) i parkingi, mała architektura, (m.in.: program boisk, odwodnienie, ogrodzenia, oświetlenie zewnętrzne); m) opracowania projektowe wszystkich niezbędnych sieci zewnętrznych, lub przełożeń sieci, związanych z przedmiotową inwestycją a niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania obiektu (wraz z wymaganymi uzgodnieniami oraz zebraniem zgód wejścia w teren); n) wyposażenie w sprzęt sportowy oraz funkcjonalny (m.in. podział sali na sektory, kosze siatko bramki, drabinki, kraty gimnastyczne, urządzenia mocujące liny, kółka, ławeczki itp. drążki gimnastyczne i inne) wraz z trybunami; o) wizualizacje obiektu w nawiązaniu do istniejącego zagospodarowania terenu; 9. Opracowanie informacji dotyczącej Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia dla zadania(6 egz.), 10. Opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (6 egz.), 11. Wykonanie przedmiarów robót (6 egz.), 12. Wykonanie kosztorysów inwestorskich (4 egz.), 13. Jednokrotna aktualizacja przedmiarów robót oraz kosztorysu inwestorskiego na pisemne wezwanie zamawiającego w terminie 15 dni od daty wezwania, 14. Wykonanie i dostarczenie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji w wersji elektronicznej, zgodnej z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 11 października 2005r. w sprawie minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2005 r nr 212 poz. 1766.), 15. Sporządzenie kompletnego wniosku (wraz z wymaganymi załącznikami) o wydanie decyzji pozwolenia na budowę dla inwestycji realizowanej na podstawie przedmiotowego projektu, 16. Nieodpłatne pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją robót.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 89500 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.01.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Projektów KONSTRUKTOR S.C. T. Janeczek, A. Kałuziński, R. Wróblewski, Łącko 277, 33-390 Łącko, kraj/woj. małopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 89500
  • Oferta z najniższą ceną: 89500 / oferta z najwyższą ceną: 210000
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.