Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-15
Zabrze: PRZETARG NIEOGRANICZONY NR 20/PN/08 NA ROBOTY BUDOWLANE W ZAKRESIE WYMIANY DŹWIGU OSOBOWEGO - SZPITALNEGO W ZWIĄZKU MODERNIZACJĄ ODDZIAŁU GINEKOLOGICZNO - POŁOŻNICZEGO PRZY PL. TRAUGUTTA 6
Numer ogłoszenia: 77649 - 2008; data zamieszczenia: 15.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Rejonowy, ul. Zamkowa 4, 41-803 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 2776210, fax 032 2776210.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.srzabrze.med.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZETARG NIEOGRANICZONY NR 20/PN/08 NA ROBOTY BUDOWLANE W ZAKRESIE WYMIANY DŹWIGU OSOBOWEGO - SZPITALNEGO W ZWIĄZKU MODERNIZACJĄ ODDZIAŁU GINEKOLOGICZNO - POŁOŻNICZEGO PRZY PL. TRAUGUTTA 6.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z wymianą dźwigu osobowego - szpitalnego: sporządzenie dokumentacji budowlano - wykonawczej, przebudowa szybu i montaż nowego dźwigu w budynku przy pl. Traugutta 6 w Zabrzu. Zamówienie obejmuje: opracowanie dokumentacji projektowej budowlano - wykonawczej szybu dźwigowego, demontaż istniejącego dźwigu i szybu dźwigowego, dostawę i montaż fabrycznie nowego dźwigu osobowego, wyprodukowanego w 2008 r. przystosowanego dla potrzeb osób niepełnosprawnych na wózkach oraz do przewozu łóżek szpitalnych wraz z maszynownią dla w/w dźwigu z wybudowaniem nowego szybu dźwigowego oraz wykonanie niezbędnych robót budowlano - instalacyjnych, łącznie z odbiorem przez Urząd Dozoru Technicznego (opłacenie kosztów odbioru i rejestracji dźwigu). Dźwig szpitalny musi posiadać wymagane aktualnymi przepisami prawa zezwolenie dopuszczające do obrotu i stosowania na terenie Polski, zgodnie z przeznaczeniem i celem, któremu ma służyć (CPV: 29.22.16.10-3 Winda, 74.22.20.00-1 Usługi projektowania architektonicznego,45.31.31.00-5 Instalowanie windy, 50.91.20.00-1 Usługi instalowania urządzeń mechanicznych). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera program funkcjonalno - użytkowy i rysunki techniczne, stanowiące załącznik nr do SIWZ. Zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej. Zamawiający zwraca szczególną uwagę Wykonawców na treść postanowień wzoru umowy, zgodnie, z którymi za wykonanie zamówienia przewidziano wynagrodzenie ryczałtowe, a nie kosztorysowe. Ryczałtowy charakter wynagrodzenia oznacza, że Wykonawca nie będzie mógł domagać się jego podwyższenia, nawet, jeśli realizacja zamówienia będzie wymagała robót o rozmiarach lub kosztach większych niż wynikające z dokumentacji przetargowej. Z tego względu każdy z Wykonawców decydujących się na złożenie oferty winien mieć świadomość, że bierze na siebie ryzyko związane z koniecznością wykonania bez dodatkowego wynagrodzenia wszelkich robót niezbędnych do realizacji zamówienia, których nie przewidziano w czasie prowadzenia postępowania przetargowego i zawierania umowy. Z tego samego powodu wyłączona jest możliwość udzielania zamówień dodatkowych na tego rodzaju roboty. Zamawiający w związku z tym oczekuje, że każdy z Wykonawców decydujących się na złożenie oferty nie poprzestanie jedynie na wykorzystaniu programu funkcjonalno - użytkowego stanowiącego element dokumentacji przetargowej, lecz dokona własnej inwentaryzacji obiektów oraz oszacowania zakresu i kosztów wszystkich niezbędnych robót zgodnie z jego własnym doświadczeniem oraz z projektem, zasadami sztuki budowlanej, wiedzą techniczną oraz obowiązującymi przepisami prawa.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.22.16.10-3, 74.22.20.00-1, 45.31.31.00-5, 50.91.20.00-1.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (na podstawie art. 24 ust 1 -2 ustawy z dnia 29.01.2004r.Prawa zamówień publicznych z późn. zm. 2. Warunki będą oceniane wg formuły spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa niżej wymienione dokumenty: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości i nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania b) Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ, podpisane przez osobę /y/ uprawnioną /e/,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srzabrze.med.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Zamkowa 4, 41-803 Zabrze, bud. Dyrekcji, parter, pok. 1.08.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2008 godzina 10:00, miejsce: ul. Zamkowa 4, 41-803 Zabrze, bud. Dyrekcji, parter, pok. 1.08.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- Jednorazowy sprzęt medyczny do wstrzykiwaczy kontrastu
- Modernizacja ciągów komunikacyjnych zewnętrznych na terenie Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o. o. Nr sprawy DZP/07 TP/2025
- Dostawa dwóch pojazdów elektrycznych
- Zakup i dostawa sprzętu IT wraz z oprogramowaniem w ramach projektu "Akademia licealisty"
- Sukcesywna dostawa gazów wraz z dzierżawą butli
- MODUŁ WYTWARZAJĄCY ENERGIĘ Z OZE - WYKONANIE INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ WRAZ Z BATERYJNYM MAGAZYNEM ENERGII
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji wykonawczej, w skład której wchodzi: projekt wykonawczy, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót, kosztorys inwestorski, in. opracowania
- Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej przebudowy sali widowiskowej oraz pomieszczeń towarzyszących budynku Miejskiego Ośrodka Kultury w Kłobucku.
- Odbudowa i rozbudowa budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Widawie w systemie "zaprojektuj i wybuduj" w ramach projektu ,,Przebudowa i rozbudowa budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Widawie".
- Budowa osobowej windy wewnętrznej w budynku nr 1 Szpitala Powiatowego w Choszcznie.
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy windy zewnętrznej w budynku Sądu Rejonowego w Będzinie wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego i nadzoru inwestorskiego - postępowanie nr 2
- Budowa obiektów małej architektury - śmietników, w formule "zaprojektuj i wybuduj" w podziale na dwa zadania.
więcej: Windy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.