eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grojecusługa cateringowa żywienia

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-04-14

Grojec: usługa cateringowa żywienia
Numer ogłoszenia: 77660 - 2011; data zamieszczenia: 14.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 36924 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zakład Opiekuńczo-Leczniczy w Grojcu, Aleja Ogrodowa 1, 32-615 Grojec, woj. małopolskie, tel. 033 8428136, faks 033 8428903.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa cateringowa żywienia.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie: przygotowania i dostawy całodziennych posiłków dla pacjentów PZOL w Grojcu ul.Al.Ogrodowa 1 oraz odbioru odpadów pokonsumcyjnych. Zakład posiada dwa oddziały: psychiatryczny i ogólny z podziałem na: Oddział Psychiatryczny - II,IV Oddział Ogólny - I,III Średnia miesięczna ilość osobodni żywienia wynosi 3600,co stanowi 10800 przygotowywanych posiłków, uwzględniając dodatki w diecie cukrzycowej /osobodzień-stawka dzienna żywienia rozumiana jako 3 posiłki dziennie we wszystkich dietach lub 5 posiłków w diecie cukrzycowej, wysokokalorycznej, wysokobiałkowej/ Posiłki dla pacjentów winny być dostarczane o ściśle ustalonych godzinach - śniadanie - godzina 7.00 - obiad - godzina 11.00 - kolacja - godzina 16.00 Za każde opóźnienie w dostarczeniu posiłków Wykonawca zapłaci kary umowne zawarte w umowie. Przygotowanie posiłków odbywać się będzie z uwzględnieniem diet stosowanych w tutejszym Zakładzie oraz zgodnie z zaleceniem lekarza. Żywienie pacjentów w PZOL w Grojcu opiera się na niżej wymienionych dietach : 1.Dieta Podstawowa - podstawowa mielona - podstawowa redukcyjna 1500 kcal - podstawowa redukcyjna mielona 1500 kcal - podstawowa redukcyjna 1000 kcal - podstawowa redukcyjna mielona 1000 kcal - podstawowa wysokokaloryczna - 5 posiłków - podstawowa wysokokaloryczna mielona - 5 posiłków - podstawowa z ograniczeniem soli - podstawowa z ograniczeniem fosforu - podstawowa z ograniczeniem potasu 2.Dieta Wątrobowa - wątrobowa mielona - wątrobowa bez mleka i produktów mlecznych - wątrobowa bez mleka i produktów mlecznych mielona - wątrobowa redukcyjna 3.Dieta żołądkowa - żołądkowa mielona 4.Dieta Łatwostrawna - łatwostrawna mielona 5.Dieta Cukrzycowa - 5 posiłków - cukrzycowa redukcyjna - 5 posiłków - cukrzycowa mielona - 5 posiłków - cukrzycowa bez mleka, jarzyny, owoce gotowane- 5 posiłków 6.Dieta Wysokobiałkowa zawierająca 100-120g białka- 5 posiłków 7.Dieta Niskobiałkowa zawierająca do 40 g białka 8.Dieta Kleikowa 9.Diety indywidualne na zlecenie lekarza 10.Dieta niskotłuszczowa 11.Dieta z ograniczeniem produktów zawierających cholesterol Diety mogą ulec zmianie w zależności od stanu zdrowia pacjentów. I.Ilość składników pokarmowych w diecie podstawowej dla 1 osoby Kalorie kcal 2400 Białko ogółem g 88,20 Białko zwierzęce g 56 Tłuszcze g 88 Węglowodany g 311 Wapń g 1,30 Żelazo mg 14 Witamina A mg 1720 Witamina B1 mg 1,30 Witamina B2 mg 2,20 Witamina C mg 100 Błonnik mg 32 II.Dzienna racja pokarmowa dla 1 osoby 1.Produkty zbożowe 300 g 2.Mleko i produkty mleczne: mleko 400g produkty fermentowane 100g sery twarogowe 65g 3.Jajka 20 g 4.Mięso,drób,wędliny.ryby /bez kości 140g 5.Masło,śmietana 30g 6.Inne tłuszcze 20g 7.Ziemniaki 400g 8.Warzywa i owoce bogate w wit.C 250 g 9.Inne warzywa i owoce 300 g 10.Warzywa i owoce bogate w karoten 200 g 11.Strączkowe suche 2 g 12.Cukier i słodycze 45 g Zamawiający zastrzega sobie prawo niezrealizowania całości zamówienia, jeżeli jego indywidualne potrzeby będą mniejsze od przewidywanych. Wykonawca będzie przygotowywać posiłki w oparciu o system HACCP zgodnie z ustawą z 11.05.2001 o bezpieczeństwie żywności i żywienia /tekst jednolity -DZ.U. z 2010r Nr 136 poz 914 z późniejszymi zmianami/. Wykonawca będzie zobowiązany do sporządzenia dziennych jadłospisów w formie tzw.dekadówki /10-dniowy jadłospis/dla wszystkich diet obowiązujących u Zamawiającego, z podaniem gramatury potraw. Jadłospis winien być przedstawiony do akceptacji osobie wyznaczonej przez Zamawiającego z 5-dniowym wyprzedzeniem. Zamawiający ma 2 dni na akceptację i wniesienie uwag do jadłospisu. Jeżeli jadłospis nie zostanie zaakceptowany przez Zamawiającego, Wykonawca w terminie 2-dniowym ma obowiązek dostarczyć nowy jadłospis do akceptacji. Jadłospis dekadowy/po akceptacji/ dostarczony będzie w 5 - kopiach. Wykonawca będzie przygotowywać posiłki tradycyjne w okresie świąt Bożego Narodzenia, Wielkanocy oraz na okazyjne uroczystości. Zamawianie ilości oraz rodzajów diet posiłków będzie się odbywało przez pracownika tutejszego Zakładu z wyprzedzeniem 1 -dniowym do godziny 13.00 z możliwością korekty zamówienia w dniu dostawy: do godziny 6.10 korekta śniadania, do godziny 10.00 korekta obiadu ,do godziny 15.00 korekta kolacji. Dostarczanie posiłków winno odbywać się w odpowiednio przeznaczonych do tego celu pojemnikach termoizolacyjnych z atestem, wykonanych z tworzywa zabezpieczającego posiłki przed wylaniem i schłodzeniem: termosy jednoskładnikowe przeznaczone do transportu gorących posiłków /zupa, napoje/ termosy wieloskładnikowe wypełnione pojemnikami, które występują w różnej konfiguracji, zapewnią dostarczanie na oddziały /Psychiatryczny -II,IV, Ogólny I,III/ poszczególnych zamówionych posiłków-diet. Każdy pojemnik powinien być opisany/ ilość porcji i rodzaj diety/. Należy zapewnić wymagany standard Sanitarno-Epidemiologiczny. Właścicielem niezbędnej ilości termosów jest Wykonawca. Dbanie o czystość termosów/mycie po każdym dostarczonym posiłku i dezynfekcja/ należy do Wykonawcy. Posiłki muszą się charakteryzować wysoką jakością, posiadać właściwe walory smakowe i estetyczne oraz właściwą temperaturę nie niższą niż: zupa - temperatura 75°C II danie- temperatura 63° C gorące napoje - temperatura 80° C dania zimne / sery, wędliny, sałatki itp./ - 4°C Wykonawca zobowiązuje się do odbioru odpadów pokonsumpcyjnych. Odbiór następuje po każdym posiłku. Koszt transportu odpadów pokonsumpcyjnych ponosi Wykonawca. Pojemniki na odpady dostarcza Wykonawca, odpowiada on również za ich stan sanitarny. Wykonawca zobowiązany jest do pobierania i przechowywania oznakowanych próbek pokarmowych stosownie do Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 17 kwietnia 2007r w sprawie pobierania i przechowywania próbek żywności przez zakłady żywienia zbiorowego typu zamkniętego /Dz.U nr 80 poz 545/. Zamawiający wyklucza użycia do przygotowania posiłków gotowych potraw /półproduktów, mrożonych pierogów, klusek, pulpetów/.Wyklucza się możliwość przygotowania potraw z proszku i mrożonych produktów. Jadłospis winien uwzględnić: zupę mleczną mieszane pieczywo różnorodne wędliny /z podaniem w jadłospisie rodzaju wędliny/ do śniadań ,obiadów i kolacji dodatek sezonowych warzyw i owoców różnorodne potrawy mięsne/ z podaniem w jadłospisie z jakiego mięsa jest przyrządzona potrawa/ zróżnicowane potrawy mączne/ kluski, naleśniki, makarony, pierogi -własny wyrób/ placki ziemniaczane /nie z proszku, mrożonek/ przynajmniej raz w miesiącu pierogi /różny rodzaj/ 2 razy w dekadzie / własny wyrób z wykluczeniem mrożonych/ naleśniki 1 raz w dekadzie potrawy z ryb /zalecane 1 raz w dekadzie/ zróżnicowane napoje na bazie mleka przynajmniej raz w miesiącu ciasto własnego wypieku Do przygotowywania potraw należy używać produktów wysokiej jakości i zawsze świeżych. Wykonawca dostarcza na oddziały w razie zgłoszenia dodatki: cukier, herbata, suchary. Wykonawca będzie zobowiązany do umożliwienia Zamawiającemu przeprowadzenia kontroli poprawności realizacji postanowień umowy, udostępnić Zamawiającemu niezbędne dokumenty / wartości odżywcze potraw, ilość i rodzaj produktów zużytych (w gramach na jedną osobę) do ich przygotowania, dokumenty z kontroli sanepidu i innych oceny stanu sanitarnego kuchni i pomieszczeń sanitarnych, jadłospisów dokonanej przez Sanepid/. W przypadku zakwestionowania wymagań dotyczących realizacji zamówienia, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne miedzy innymi za opóźnienia w dostarczaniu posiłków, za dostarczenie posiłków złej jakości Osobami upoważnionymi ze strony Zamawiającego do kontroli posiłków są: Dietetyk, pielęgniarka koordynująca lub upoważnione pielęgniarki. Wymienieni wyżej pracownicy uprawnieni są zarówno do wstępnej kontroli organoleptycznej jak i do degustacji posiłków przed ich wydaniem. Odpowiednia adnotacja poczyniona zostanie w jadłospisie z zaznaczeniem dnia i godziny oceny. Za uchybienia ujawnione w trakcie kontroli np. Sanepidu wynikające ze świadczonej przez Wykonawcę usługi, której następstwem będą m.in. mandaty, kary odpowiada Wykonawca. Faktura będzie wystawiona na podstawie rejestru osobodni żywienia prowadzonych i dostarczonych do 2 -go dnia po zakończeniu miesiąca przez Zamawiającego w której należy wyszczególnić odrębnie ilość wydanych śniadań, obiadów i kolacji..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.32.20.00 - Usługi gotowania posiłków 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.04.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • HUTNIK Sp. z o.o., ul.Kościuszki 111, 32-650 Kęty, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 516656,82 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 510624,00

  • Oferta z najniższą ceną: 510624,00 / Oferta z najwyższą ceną: 515376,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.