eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźZakup i dostawa 2 przenośnych wieloparametrowych mierników cyfrowych z czujnikami wraz sukcesywną dostawą w ciągu 2 lat 4 kompletów zapasowych czujników i wzorców kalibracyjnych na potrzeby działań monitoringowych na Zalewie Sulejowskim i jego dopływach w ramach Projektu RPLD.01.02.02-10-0131/19

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-31



Ogłoszenie nr 776670-N-2020 z dnia 2020-12-31 r.

Politechnika Łódzka Wydział Inżynierii Procesowej i Ochrony Środowiska:

Zakup i dostawa 2 przenośnych wieloparametrowych mierników cyfrowych z czujnikami wraz sukcesywną dostawą w ciągu 2 lat 4 kompletów zapasowych czujników i wzorców kalibracyjnych na potrzeby działań monitoringowych na Zalewie Sulejowskim i jego dopływach w ramach Projektu RPLD.01.02.02-10-0131/19

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: Projektu RPLD.01.02.02-10-0131/19 pn. „PRO-MIS Program Rekultywacji Obszarowej -Monitoring i Strategia – modelowe rozwiązanie dla zbiorników wodnych na podstawie przeprowadzonych prac B+R dotyczących Zbiornika Sulejowskiego”,
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Łódzka Wydział Inżynierii Procesowej i Ochrony Środowiska, krajowy numer identyfikacyjny 15830000000000, ul. Wólczańska 213, 90-924 Łódź, woj. łódzkie, państwo Polska

telefon: 426 313 700
faks: 426 365 663
e-mail: sloniows@wipos.p.lodz.pl
www: https://zp.p.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny - Uczelnia Publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, https://zp.p.lodz.pl/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: W formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście, za pośrednictem posłańca .

Adres: Adres: Politechnika Łódzka, Wydział Inżynierii Procesowej i Ochrony Środowiska, ul. Wólczańska 213, 90-924 (bud. B4, pokój 10 sekretariat)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa 2 przenośnych wieloparametrowych mierników cyfrowych z czujnikami wraz sukcesywną dostawą w ciągu 2 lat 4 kompletów zapasowych czujników i wzorców kalibracyjnych na potrzeby działań monitoringowych na Zalewie Sulejowskim i jego dopływach w ramach Projektu RPLD.01.02.02-10-0131/19

Numer referencyjny: W9/ZP/3/2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Nie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 2 przenośnych wieloparametrowych mierników cyfrowych z czujnikami wraz sukcesywną dostawą w ciągu 2 lat 4 kompletów zapasowych czujników i wzorców kalibracyjnych na potrzeby działań monitoringowych na Zalewie Sulejowskim i jego dopływach w ramach Projektu RPLD.01.02.02-10-0131/19 pn. „PRO-MIS Program Rekultywacji Obszarowej - Monitoring i Strategia – modelowe rozwiązanie dla zbiorników wodnych na podstawie przeprowadzonych prac B+R dotyczących Zbiornika Sulejowskiego” Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2.
2. Miernik wieloparametrowy musi spełniać następujące warunki:
• Wymienialne kable z uniwersalnymi portami do montażu co najmniej czterech dowolnie wybranych czujników
• Czytnik z funkcją GPS i wbudowanym barometrem
• Możliwy pomiar przewodności, temperatury, tlenu rozpuszczonego metoda optyczna, pH/ORP, mętności, azotanów, amoniaku, chlorków, głębokości, zasolenia, TDS, TSS
• Podświetlany, kolorowy wyświetlacz i podświetlana klawiatura
• Cyfrowe sensory automatycznie rozpoznawalne przez miernik i przechowujące dane kalibracji
• Kable i sensory wymienialne przez użytkownika
• Pamięć przynajmniej 100 000 danych pomiarowych
• Oprogramowanie do zarządzania danymi z funkcją geo-mapowania
• Urządzenie w pełni wodoszczelne IP 67
• Złącze USB do podłączenia miernika z komputerem
• Tryb rejestracji danych punktowy lub ciągły
• W zestawie: kabel co najmniej 4 m; sensor przewodnictwa i temperatury, pH/ORP, tlenu rozpuszczonego, amoniaku; walizka
• Wszystkie niezbędne wzorce kalibracyjne do czujników
Parametry pracy:
• Temperatura zakres co najmniej -5 – 70 st. C,
• pH zakres co najmniej 0 – 14 jednostek,
• ORP co najmniej – 1999 do 1999 mV,
• Tlen rozpuszczony: zakres co najmniej 0 – 500%, 0-50 mg/L,
• Przewodność: zakres co najmniej 0 – 200 mS/cm;
• Zasolenie zakres co najmniej 0 – 70 ppt;
• Mętność zakres co najmniej 0 – 4000 FNU,
• Głębokość zakres do co najmniej 10 m;
Proponowane urządzenie musi być fabrycznie nowe, kompletne, wolne od wad prawnych oraz uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji. Nie może być przedmiotem ekspozycji, prototypem, wersją testową.
3. Miernik musi spełniać wszystkie normy stawiane takiej aparaturze przez obowiązujące prawo oraz odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i posiadać odpowiednie pozwolenia dopuszczające do obrotu na terenie UE.
4. Miernik powinien być wyposażony we wszystkie niezbędne elementy (czujniki wraz z wzorcami kalibracyjnymi przyłącza, kable, itp.) niezbędne do instalacji, uruchomienia bez konieczności zakupu dodatkowych elementów przez Zamawiającego i sprawnie działać oraz osiągać zadeklarowane parametry.
5. Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia bezpłatnej pomocy technicznej przez okres gwarancji. W ramach pomocy technicznej Wykonawca udziela informacji Zamawiającemu dotyczącej w szczególności prawidłowego użytkowania i obsługi aparatury i jej oprogramowania oraz prawidłowej konserwacji lub eksploatacji aparatury itp. w godzinach 800 – 15 00 w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem dni, które są ustawowo wolne od pracy..
6. Wykonawca zobowiązuje się dokonać u Zamawiającego bez dodatkowych opłat bezpłatnego szkolenia:
7. Przeprowadzenie bezpłatnego szkolenia: podstawowego w zakresie obsługi aparatury w okresie do 2 miesięcy od daty dostarczenia sprzętu dla min. 4 osób w miejscu Nadzór Wodny, Osiedle Przystopniowe 1 97-213 Smardzewice . Dokładny termin szkolenia zostanie ustalony z Wykonawcą.
8. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wraz z przedmiotem zamówienia instrukcję obsługi w języku polskim i angielskim, podstemplowane gwarancje (dokumenty gwarancyjne), bez dodatkowej opłaty wraz z:
o prospektami technicznymi opisującymi szczegółowo parametry techniczne oraz wyposażenie dostarczonego urządzenia;
o oprzyrządowaniem i materiałami eksploatacyjnymi niezbędnymi do instalacji i uruchomienia urządzenia. Na dostarczonym aparacie Wykonawca dokona instalacji właściwego dla aparatu oprogramowania. Jeśli do instalacji i uruchomienia niezbędne jest dodatkowe oprogramowanie specyficzne np. sterowniki urządzeń, Wykonawca dostarczy z urządzeniem nośniki CD z wersją instalacyjną.
o wykazem autoryzowanych punktów serwisowych (o ile dotyczy),


II.5) Główny kod CPV: 38.55.20.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00
Waluta: PLN

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

w miesiącach: 24

II.9) Informacje dodatkowe: 1. Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie do 6 tygodni licząc od daty podpisania (zawarcia) umowy przy czym termin dostawy stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
2. Dostawa zapasowych czujników wraz z wzorcami kalibracyjnymi będzie się odbywać na postawie sukcesywnych zamówień składanych przez Zamawiającego na 6 tyg. Przed planowana dostawą przez okres 2 lat.
3. Dostawa mierników przenośnych i czujników : Politechnika Łódzka ul. Stefanowskiego 2 90-924 Łódź Budynek A1 –Labfaktor.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: brak danych

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 Ustawy PZP. 8.3.2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 8.3.1. składa dokument wystawiony w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 8.3.3. Dokument, o którym mowa w pkt. 8.3.2, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.3.4. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 8.3.2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osób uprawnionych do jego reprezentacji złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwego ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. Przepis pkt. 8.3.3. stosuje się. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 8.3.5.a)Zgodnie z art. 26 ust. 6 Ustawy PZP, wykonawca, biorący udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych ogólnodostępnych baz danych , w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 346 z późn. zm.). 8.3.5.b)Możliwość pozyskania bezpłatnych dokumentów w postaci elektronicznej, na potrzeby postępowań o udzielenie zamówień publicznych w polskim porządku prawnym, dotyczy informacji z Krajowego Rejestru Sądowego (art. 4 ustawy z dnia 20 sierpnia 1997r. – o Krajowym Rejestrze Sądowym (tj. Dz. U. z 2019r. poz. 1500 z późn. zm.) oraz informacji z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (art. 45 ustawy z dnia 30 marca 2018r. – o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej i Punkcie Informacji dla Przedsiębiorców (Dz. U. z 2019r. poz. 1291). 8.3.5.c)W związku z tym, Zamawiający działając na podstawie art. 26 ust. 6 Ustawy PZP, nie będzie wzywał do złożenia dokumentów o których mowa w pkt. 8.3.1 jeżeli dotyczy to dokumentów z pkt. 8.3.5.b). Zamawiający pobierze je samodzielnie z baz danych dostępnych pod adresami internetowymi "https://ems.ms.gov.pl/krs/wyszukiwaniepodmiotu" https://ems.ms.gov.pl/krs/wyszukiwaniepodmiotu lub "https://prod.ceidg.gov.pl/CEIDG/ceidg.public.ui/search.aspx" https://prod.ceidg.gov.pl/CEIDG/ceidg.public.ui/search.aspx 8.3.6.a)W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności dokumentów, o których mowa w pkt. 8.3.2 w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę dokumenty. 8.3.6.b)Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez wykonawcę i pobranych samodzielnie przez zamawiającego dokumentów o których mowa w pkt. 8.3.6.a).

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 8.4.1. karty katalogowej lub karty produktu lub informacji technicznej producenta, które mają jednoznacznie potwierdzić, że oferowane produkty spełniają szczegółowe parametry określone przez Zamawiającego w załączniku nr 1A do SIWZ.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu na podstawie art.24 ust.1 pkt 23) Ustawy PZP, Zmawiający na podstawie art. 24 ust. 11 żąda dostarczenia w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 Ustawy PZP następującego oświadczenia: 8.2.1.Oświadczenia wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 1076 z późn.zm.).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Termin realizacji:20,00
Cena:60,00
Okres gwarancji:20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Przewidziany we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ.

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 14.01.2021, godzina: 10:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.